Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Wachtbankje is idd spannend steeds...
    Zeg, wat voor kas werk je?
    Mijn man werkt toevallig ook in een kas. Komkommers.
    Die groeien (als het weer mee werkt ;)) inderdaad gewoon door in crisistijd! Hoewel ze momenteel geen drol opleveren...

Wel fijn dat je wat werk betreft veilig zit!! Ik dacht het eerlijk gezegd ook.... vorig jaar oktober was de nieuwbouw net klaar... flinke investering... maar niets is minder waar!

LKG, hier geen concrete weekendplannen. Jij? En de rest hier?

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Komkommers, paprika (geel,oranje, rood en groen) en tomaten (gewone trostomaten, cherry en cocktail).
    Allemaal Dynamisch, biologisch, ecologisch..
    Weet niet precies wat het verschil is met gewoon biologisch, maar wij hebben een hele reeks keurmerken omdat we voornamelijk in buitenland leveren (noujah mijn baas dan..)
    Alles dus in de volle grond en er komt niets chemisch in, gebeurd weleens dat ik een complete dag alleen maar rondwandel om goede insectjes uit te zetten ;)

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: ik had wel verwacht dat FF je een kruis zou gaan zetten. Alleen hij doet het dus 1 dag later als ik verwachtte. Nou ja goed. Je hebt je ei dus waarschijnlijk gehad. En nu is het lange wachten aangebroken.
    Ik ben benieuwd hoe je tuin wordt zeg!

@ nensi: ik zou iig vanavond nog proberen te klussen, je weet maar nooit he.

@ lkg: ja hoop het ook echt want ik heb genoeg van dit lage energieniveau. Ik wil verder. Maar er zal waarschijnlijk wel nog iets zijn waardoor ik dat nu nog niet heb.

@ weekendplannen: beetje rustig aan doen en nog wat schilderwerk. Ook ff de radiatorbekleding afwerken

@ saskia: het is idd niet niks. Heb gisteravond nog wat berekeningen gedaan hoelang ik nog met mijn andere betalingen bezig ben en dat valt gelukkig allemaal enorm mee.
    Ben iig blij dat het zo goed gaat met je. En ja met dit weer is het snikheet in de kassen. Ik neem aan dat jullie extra drinkpauzes krijgen nu?
    Wel leuk dat rondwandelen en insectjes uitzetten hihi.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou de tuin ligt er helemaal in, alleen moet ie helaas zondag nogmaals terugkomen omdat hij een trilplaat geleend had die niet goed werkte. Nu ligt het dus nog niet helemaal strak en recht.
    Wel fijn dat ze het zo goed afwerken!
    Kheb foto's gemaakt maar ff niet de tijd om ze erop te zetten dus ik zal dat dit weekend doen! :D

Verder: Zethu ik heb je schilderpassie overgekregen hihi: heb de hal zelf geschilderd :D
    Zelfde kleuren als in de huiskamer worden het; erg gaaf! :D
    Was wel zwaar om te doen in die hitte hier, maar wel leuk geworden! :)

Verder zag ik op het nieuws het noodweer in heel het land; hier is geen één druppel gevallen! :(

Nou nu inderdaad afwachten weer... banner loopt 1 dag voor volgens mij. Weet niet precies wie het vroeg maar tempen bevalt op zich goed. Slaap prima door na het tempen, als ik daarna vrij ben :)

Nou fijne avond allemaal!
    Moet nu het weekend werken helaas, maar ach.. hoort erbij....

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: leuk is dat he schilderen. Maar met dit weer heb ik zelf ook niet veel aan. Omdat ik mezelf altijd helemaal onderklieder heb ik altijd handschoenen aan En daar zweet je toch al enorm in, laat staan met dit weer. Morgen gaan we weer verder.

@ noodweer: hier ook geen druppel, toen ik vanmiddag sporten was wel enorm bewolkt, maar verder niets. We hadden strax wel balkondeur open gezet maar omdat de zon er op begon te schijnen en recht in mijn gezicht weerkaatste maar weer dicht. En nu is het weer niet te harden in huis.

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Zethu: Drinkpauzes? Wat zijn dat?
    Nee hoor, wij hebben een hele grote koelkast en dan nemen we gewoon hele flessen koud water mee de kas in ;)
    Gewoon af en toe tussendoor drinken, drink meestal wel een halfe liter tussen de pauzes in.
    Verder mogen we als het werk het toe laat ook wel wat eerder naar huis, zo waren we vandaag al om 2 uur klaar ipv half 5 :)
    Gelukkig valt het voor jou mee, als je er eenmaal uit bent dan blijf je altijd het geld wat je heb erg waarderen..

@Linda: Hier af en toe een paar wolkjes, maar grootste deel van de tijd stralende zon..
    Pfff, ben toe aan een verfrissend buitje!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Helemaal mee eens saskia; laat het maar eens ff flink lekker regenen en onweren; weg met die benauwdheid! :D

@ zethu: hihi gelukkig ben ik best netjes met verven; heb 3 druppels geknoeid maar daarvoor lag uiteraard plastic op de vloer :)
    En natuurlijk de plintjes afgeplakt want die zou ik dus wel helemaal onder verven. Gelukkig ging het wel goed met de rand van het plafond, was bang dat ik die ook bruin zou verven haha.

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: ik weet nog van mijn vakantiewerk in de rozenkast dat we idd ook flessen water gekoeld hadden staan in de koelcel, en die gingen dan in de waterbakken mee, iedere keer als we uit de rij kwamen dan dronken we daar wat van. Maar ja met die warmte kon het soms wel vrij lang duren voor je 1 rij klaar had.
    Geld waardeer ik zowiezo enorm. na de scheiding van pap en mam had mam het zo krap dat het vrij moeilijk rondkomen was. Maar wat deed pap: hij gaf ons absurd veel zakgeld (ik vond het wel harstikke handig, maar kon er niet mee overweg) Mij heeft hij er iig niet mee gewonnen. Maar ja, dat was iets wat ie kon aftrekken van de belasting hij omschreef het gewoon anders (kosten voor kinderen in het weekend)

@ linda: wij hadden plafond ook afgeplakt hier, maar helaas ging de verf ook mee, dus dat ga ik morgen bijwerken.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oke kon het even niet laten hihi; zie album voor de twee foto's!! :D

Nu ga ik gauw; hebben nog geen avond eten gehad! :( en dat heeft mn vriendje net klaar gemaakt :)
    doei!

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: ziet er mooi uit! laat het eten je smaken!

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Kom morgen ff bijlezen .

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ah mooi dat je morgen komt bijlezen meid.

@ hier: ongi is on it's way! heb me vanavond toch een portie opruimwoede gehad, had ik met de pil altijd een paar dagen van te voren en hield aan tot de ongi voorbij was. Sinds het stoppen met de pil niet in de gaten gehouden, maar kan het vanaf nu weer is lijdraad houden of ik ongi wordt of niet.

13. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik hoop het voor je Zethu!

Linda, wow je tuin is mooi geworden meid!

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Toen me vriend vanmorgen naar bed kwam na zijn nachtdienst hebben we het nog gehad over die opruimwoede van me. Hij herkende het van toen ik aan de pil was.
    Echter toen ik gestopt was met de pil had ik schijnbaar die opruimwoedes niet meer. Het lijkt wel dat mijn lichaam niet alleen mijn buik leeg wil maken, maar ook de chaos in mijn hoofd doordat ik mijn huis ga opruimen.

15. Pinguïns

Nou ik zou zeggen: Hup Huis schoon, baarmoeder schoon en raak in de volgende ronde!!!!!!!!

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Tja, ik wacht liever eerst of de clomid aanslaat voor ik ga zeggen of het de volgende ronde raak is.

17. Pinguïns

Ja tuurlijk, maar een beetje positief zijn is ook goed!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zeker, positief zijn is al een goed begin! :D

Hopelijk zet de ongi door zethu!

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Linda: Heel mooi geworden zeg :D

@Zethu: Wat fijn als je ongi er weer aankomt zeg :D

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ ilona: is geen negativiteit aan bij mij hoor. Het is gewoon een gevoel. Waarschijnlijk zelfbescherming. Ik ga me niet verheugen op een dooie mus, ik heb liever een levende.

@ linda: het lijkt er wel op, vandaag al de eerste krampjes gehad. En de rugpijn begint ook al te komen.

Deel Deze Pagina