Wij gaan voor onze eerste!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Tamaradb, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Zethu, ik kan het meheel goed voorstellen!
    Ik hoop wel heel hard voor je dat het toch snel raak mag zijn!

2. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Zoo hoe druk het een paar dagen geleden was, hoe rustig het hier is dit weekend.

Hmm ik hoop dat ik de komende dagen er wel kan zijn; ik heb een ontzettend rottig virus op de laptop gedownload waardoor we niets meer kunnen. Niet op internet, geen enkel programma openen. Erg balen.. Arno probeert het nu op te lossen dus hopelijk lukt dat.. Gister helaas niet (hele dag geprobeerd..zucht.)
    Ben nu op het werk dus nu kan ik wel even spieken hihi.

Heb idd woensdag mn ei gehad zegt FF.

Ik zal de nod lijst eens gaan zoeken want ik ben benieuwd hoe het er voor staat! :D

3. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    #3263 jedalin, Jul 5, 2009
    Last edited: Jul 5, 2009
    View attachment 2668

NOD
    * Zethu: 9 juli, 4e ronde
    * Lindavnr: 14 juli, 7e ronde
    * Hemeltje83: .. juli, 8e ronde
    * Nensi84: 18 juli, 7e ronde
    * Tante Mars: 21 juli, 39e ronde
    * Lkg: 22 juli, 8e ronde
    * Tamaradb: .. juli, 10e ronde

* Charpi: 22 juli gynaecoloog
    * Sakina: ?

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]

Zo... die moest ik even van 18 pagina's terug vandaan halen hihi.
    Geven julllie even je nod's door? Kan zijn dat die ergens in die 18 pagina's staan maar om die nu allemaal door te gaan lezen vind ik een beetje teveel van het goeie ;)

4. Lkg

Lkg Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,010
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn NOD is waarschijnlijk22 juli.. Ik kan het nu ff niet zelf aanpassen want ik reageer via m'n telefoon, sorry.

5. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Geeft niet hoor, tis aangepast :)

6. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

Nov 9, 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hi Ladies,

Even snel want we gaan naar onze kater die is aangereden en nu in de dierenkliniek ligt.. :( maar hij gaat het redden hoor!

Mijn NOD.. tja ik was aan het wachten op m'n eitje en ik word prompt ongesteld!! Ik snap er dus even niks meer van... Ik ben dus ronde 9 ingegaan en heb werkelijk geen idee wanneer m'n volgende NOD is.

7. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Oeh, ik ben de eerste! Vanaf vandaag kan het komen. Loop eerlijk gezegd ook al de hele dag te broekloeren. Maar helaas, nog geen krampen en dus ook nog geen bloed. Wel enorme rugpijn en joekels van puisten. Dus het moet er ieder moment doorbreken.

@ hemeltje: wat raar dat je ongi wordt terwijl je nog aan het wachten bent op je ei. Ik hoop je dat het komende ronde beter gaat.

8. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hè, wat raar hemeltje dat je dan nu ongi geworden bent.. had je ovutesten gedaan of getempt?

Wat zielig van je kater :( arm beestje... diegene die hem aanreed was zeker ook flink geschrokken of niet? Had je het gezien of kwamen ze hem brengen ofzo?

@ Zethu: hmm laat het maar eens doorzetten nu! Ik hoop het voor je!
    Even nog een vraagje tussendoor wat ik me nog af vroeg. Je zei ergens in een bericht eerder dat je twijfelde of je nog wel moest gaan voor een baby ivm de financiën (en deels je burnout), maar daar is het volgens mij niet meer verder over doorgegaan.
    Die twijfels, laat je die voor wat het zijn en ga je gewoon door?

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Dat is helemaal goed gekomen Linda :D ...
    Tis ook niet niks om dalijk een ronde in te gaan het is allemaal heeeeeeeeeeeeeeel spannend.. Kan wel begrijpen dat ze ineens detwijfel had maar gelukkig is het weer over :D .

We gaan eert ff lekker meeten de 18e :D over 13 nachtjes al Zethu :D .. Helemaal zin in

10. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Trouwens; vanavond hebben we hier toch wel iets gemerkt van noodweer! jeetje; de hele tuin stond blank en we hebben midden in die stortbui het water met een trekker van de veranda af moeten halen en arn stond in de regen de tuinen verder uit te graven zodat het water weg kon hihi. Anders stond het nu hier binnen blank.. :(

@ Mars: Ah fijn dat ze dr uit is en de twijfels weg zijn. :)
    Zie dat jij bijna je fm meting hebt. Spannend :)

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    ja de tweede al ;) ..
    Afgelopen vrijdag was er niks te zien, wel kleintjes maar geen grotere eitjes. Ff afwachten, als deze ronde niks groeit dat volgende ronde clomid en dan is de keus aan ons om door te gaan of te stoppen..

12. Pinguïns

Linda, wij zitten hier te springen om een beetje regen, op de buienradar staat iedere keer dat er wat komt en tegen de tijd dat het moet komen, is het opgelost.
    Het is hierbinnen 26 graden, dat is niet echt grappig meer!
    We hebben even gekeken hoe het weer gaat worden op onze trouwdag en het schijnt rond de 20 graden te zijn en droog, dus we zijn blij!
    Weet iemand hier trouwens hoelang het duurt om van die gevoelige (.)(.) af te komen?
    Ze zitten behoorlijk in de weg hihi.

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    daar kom je niet vanaf, bij de een houd het tot 12 weken aan bij de ander de hele zwangerschap.. ach het hoort erbij. En elk lichaam is anders.

14. Pinguïns

Okee dan ga ik er van uit dat het de hele zwangerschap zo blijft en alles wat het korter is is mooi meegenomen hihi

15. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hha ach iloon wie weet valt het mee :)
    Maar weet nog van toen ik zwanger was ik ook behoorlijk last had van mn borsten!

@ Regen: nou wij hebben ook gereeeegeld gevraagd om regen de afgelopen week... en dat hebben we nu geweten ook! Hihi.
    Het was inderdaad hierbinnen ook 27 graden afgelopen dagen. Gelukkig is het nu weer een stuk aangenamer!

16. Pinguïns

We blijven wel hopen op regen dan maar...

Hoop dat ik mn boobies in mn trouwjurk krijg volgende week hahaha.

Nou meiden, ik ben ervan tussen, ik ben een filmpje aan het kijken met mn schatje!
    Tot morgen!

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Hier regent het ook,,,,,, :D :D :D :D
    Het wasa hier van middag al flink aan het afkoelen.. Zee dampen komen het land op dat is zooooo koud. Maar wel lekker, want de warmte was weg

18. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: ik heb toen diezelfde avond nog mijn overige betalingen zitten berekenen en het viel gelukkig nog allemaal enorm mee. Het wordt ff een tijdje heel zuinig aan doen, dat wel, maar mocht ik gelijk raak hebben dan nog ben ik eraf voor de kleine er is.

@ tante: ja gelukkig is het helemaal over. En ja, nog 13 nachtjes en dan is het Marszi meets Zethu!
    Enne mijn gevoel zegt toch dat 50 mg niets wordt.

@ weer: hier een paar kleine buitjes gehad, maar het is heerlijk afgekoeld, ook binnen.

@ ilona: ben bang dat je daar nog een hele tijd mee zit, ik heb nog nooit van iemand gehoord dat de (.)(.) tijdens de zwangerschap niet gevoelig waren.

19. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    ha zethu
    Fijn dat het toch nog wel meevalt dan :)
    Hopelijk ben je dan ook van je burnout af en kan je helemaal goed vooruit met je kleine tegen die tijd! :D

20. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ja ik hoop het ook. Moet zeggen dat als ik me rustig houdt dat het dan best gaat met de burnout. Al slaap ik wel enorm veel (9 uur op een nacht en dan voel ik me de hele dag goed., als ik minder slaap dan moet ik me zelf in acht nemen de hele dag)

Mss dat de training gaat helpen. Ik heb vandaag met wandelen iig al een beetje geprobeert in praktijk te brengen wat ze me met de kennismaking heeft uitgelegd. En het beviel me goed. haha ben 2,5 uur aan de wandel geweest dus tijd genoeg om mijn gedachten bij het hier en nu te houden en te genieten van de bloemetjes, plantjes en diertjes.

Share This Page