Okee Zethu, dan zal ik er aan moeten wennen hihi, ik had al geen kleintjes, maar nu is het wel heel erg hahaha. Ik ben superblij voor je dat het financieel rond zult gaan krijgen! Ik hoop met je mee dat je je beter zult gaan voelen door de cursus en dat je hopelijk van je burn out af komt!
Hmm oke.. dan is het toch wel fijn als je er tegen die tijd dat de kleine er zou zijn vanaf bent..... dan zal 9 uur slapen per nacht er wel bij in gaan schieten Komt vast goed! Hopelijk gaat die training goed helpen en boek je vooruitgang! Hoe zit het verder met werken/solliciteren nu? Ik kan je antwoord niet lezen...want ga nu afsluiten.. ben beetje saai voor mn mannetje zo maar lees het morgen wel dan! Fijne avond en truste!
@ linda: UWV wacht af hoe het gaat na de training of ik dan weer aan het werk moet of niet. De dame die ik voor de training heb is ook iemand die reintegratie begeleid. En voor zo'n traject mag ik kiezen wie ik wil. Omdat zij nu al zoveel van mij weet en ik het toch best goed met d'r kan vinden kies ik voor haar. Ze weet toch wat ik wil en volgens mij kan ze heel wat voor elkaar krijgen bij UWV. Mss krijg ik er nog wel een cursus uitgesleept.
He zethu, aah oke nog even afwachten dus! @ de tuin: Zucht! Nu komt die stratenmaker weer morgen! Ik word echt gek van die mensen hoor! Zn auto stond in de garage..pff. Gister hier ontzettend rotweer gehad; een megaaa harde bui. Nu zijn sommige tegels wat verzakt En moet die stratenmaker dus morgen komen om het weer goed te komen leggen. De hele veranda was ook blank hier, stond bijna in huis! Arno heeft in die stortbui het water weg staan werken door gaten in de tuintjes te maken want die stonden ook blank, en ik heb op de veranda water weg staan voeren... hopelijk was dit 1 keer en nooit meer hihi.
Dan zullen jullie gisteren wel flink nat zijn geworden lijkt me. Gisteravond heeft het hier ook nog wel wat harder geregend, maar ja als je op 8 hoog woont dan is de kans heel klein dat je wateroverlast door regen hebt.
hihi idd. maar arno was doorweekt haha. ik stond onder de veranda hihi. Ik heb een foto gemaakt gister, eens kijken of je daar iets op ziet
Hoi Meiden, Hier ik ook weer even... ik hou het hier momenteel niet dagelijks bij omdat er bij mij nog steeds niets gebeurd he... woensdag 22 juli worden we verwacht bij de gynaecoloog, tot die tijd geen nieuws vanaf deze kant dus....
@ charpi: is begrijpbaar. Ik ben heel benieuwd wat bij de gyn gedaan gaat worden. @ hier: nog steeds niets aan ongi te bekennen. heb wel iedere keer enorm pijnlijke steken linksonder (bij mijn eierstok zeg maar) Wat dat is: geen idee.
hmm vreemd zethu da het nog niet is gekomen. Die pijn zou je denken eisprong maar ja dat zal toch niet, wel??
Bij mij heeft het niets met de eisprong te maken. Heb al 2 keer gehad (haha in 3 cyclussen) dat ik vanaf CD 35 die steken heb gehad. En pas weken (of zelfs maanden) later ongi werd. Het is wel een pijn die weggaat als ik ongi wordt. Dat is denk ik ook een van de redenen dat ik een hsg ga krijgen.
Hmm of een hele lange lf haha nee ik weet het ook niet. Zucht..tis weer vroeg vanmorgen; ben weer aan het wachten op de stratenmakers, net als gisteren. Ben benieuwd of ze vandaag wel komen...
nou jaaaa.. ik zet dat bericht hier nog geen 5 minuten geleden neer en wat denk je!!!! Hij komt niet!! Hij belt net naar arno op dat hij gister met zn moeder met spoed naar het ziekenhuis moest voor een acute blindedarmontstekning en dat ie nu echt niet kon komen en of het donderdag kon. pff..wat een geouwehoer zeg! (sorry! )
He Gatver Lin, die stratenmakers ook altijd! Kan je niet een andere opzoeken die niet iedere keer een smoes heeft?
haha ja het probleem is dat al zijn werkspullen hier nog liggen dus hij zal toch wel een keer moeten en willen komen. Vandaar dat ik ook wel denk dat het echt zo is; hij kan volgens mij niet echt voor uit bij anderen. Mgoed.. als ie deze week nog niet komt (donderdag) dan zeg ik wel dat het klaar is en dat we een ander zoeken om het af te komen maken. Tis gelukkig zo goed als af, moet nog worden aangetrilt en wat aanpassingen gedaan worden want tis wat verzakt op sommige plaatjes. NJa... komt goed!
Hey Linda, Wat vervelend zeg met die stratemakers Ze hebben elke keer wel weer iets! Nou ik hoop maar dat ze donderdag echt komen! Hoe is het verder? Laatste wachtweek weer in!! Ik duim voor je! @ Hier: Klusweek, maar mannetje heeft het echt megadruk op het werk.. dus we moeten maar weer zien of het er van komt. Volgende maand zijn we in ieder geval op vakantie tijdens m'n ei, dus dan heb ik er meer vertrouwen in Zondag waren een neef van m'n vriend en zijn vriendin bij ons. Zij is nu 32 weken zwanger.. pff dat was wel even een beetje moeilijk, maar ik vond het ook wel heel leuk gelukkig Ach, en zij loopt nu te puffen van de hitte in de zomer.. als ik ergens in de komende 3 maanden zwanger raak ben ik lekker alleen maar zwanger in de winter en wordt het kindje in de lente geboren.. alleen maar mooi (je moet toch overal het positieve van zien ).. Wat zijn jullie vakantieplannen eigenlijk??
@ linda: dat meen je niet he! Zo blijf je op ze wachten zeg. Niet normaal meer. @ lkg: dat is nu ook mijn instelling, ik loop tenminste niet met een dikke zwangere buik te hannesen in de zomer. Al heb ik in het voorjaar zowiezo al veel verjaardagen. Maar we zien wel. @ vakantieplannen: geen want ons geld is naar het opknappen van de woonkamer gegaan. @ hier: nog geen ongi, wel een wat lagere temp, maar nog niet onder de 37, dus weet nog niet wat ik er van moet denken. Wel had ik bij opstaan geen steken maar andere soort buikpijn. Echter de steken zijn inmiddels weer terug. Wel heb ik de hele tijd het gevoel dat er iets zit te kriebelen onder zeg maar. Maar tot op heden is het alleen nog wittevloed. We wachten maar weer af.
Heb je dan wel standaard een hoge temp zethu? Ik zit maar heeel af en toe boven de 37.. Mn temp is goed hoog (zie tempkaartje) maar nog geen evt. innestelingsdip.. niet dat dat hoeft, maar toch Nu nog houden zo die temp hihi. @ lkg: vakantieplannen... wij hebben 2.5 week in september maar nogn iets geboekt. Arno wil graag kamperen maar daar ben ik niet zo van voor 2 weken lang... dus we gaan even kijken wat het wordt.. We hebben van de ene kant zoiets; misschien is dit de laatste keer dat we gaan met zn 2en dus we gaan wat verder weg, of vliegen. Van de andere kant hebben we best veel kosten gemaakt dit jaar in en om huis dus het hoeft niet zo duur eigenlijk... Even kijken dus waar we voor gaan kiezen... En jullie plannen?
Hoi meiden! Zethu, ik hoop dat de ongi snel zal komen voor je! Lkg, hup sleep je man het bed in hihi. @ Vakantieplannen: Wij vertrekken volgende week woensdag op huwelijksreis naar Mauritius voor 16 dagen We hebben er ontzettend veel zin in, alleen de reis is wel flink. Maar dit is denk ik iets wat je maar eens in je leven doet, dus we gaan ervan genieten. Vooral omdat dit de laatste vakantie met zn tweetjes is!
@ Zethu: Ahhh dat is ook een goede besteding van je centjes! Een mooie woonkamer heb je vast veel langer plezier van dan van een vakantie @ Linda: Jullie kunnen nog alle kanten op dus.. wel lekker idee! @ Ilona: Ohhh lekker hoor! Wel ver weg idd, maar het zal het vast waard zijn! @ Hier: Wij zijn in augustus 1,5 week vrij.. we hebben nog niets geboekt.. We gaan waarschijnlijk met de auto deze keer.. naar Zuid-Frankrijk/Spanje of naar Scandinavie.. afhankelijk van het weer in beide gebieden Als we naar Spanje rijden dan gaan we nog een paar dagen naar Lloret denk ik. Ik ben helemaal niet zo'n uitgaanstype, maar aan de andere kant lijkt het me ook heerlijk om gewoon (voor de laatste keer in m'n leven misschien) een paar dagen helemaal los te gaan En dan gaan we eind september/ begin oktober nog een lang weekend naar Rome.. dus genoeg leuke plannen. Kan bijna niet wachten