Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: voor ei zit ik meestal rond 36.6/36.7 na ei 37.1/37.2 Maar bij mij schommelt de temp enorm.

Je kan wel kijken als je wil: 25b7c1 Ovulation Charts

Een evt innesteldip zou iig nog moeten kunnen komen. is meestal tussen 6 en 10 dagen dacht ik.

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    dat zeker. En het werd ook eens tijd. De kleuren waren uit mijn ex zijn tijd, dus het moest hoognodig opgeknapt worden. Mijn vriend en ik zijn bijna 4 jaar bij elkaar (komende dinsdag hihi) en omdat we nu ook voor kindje aan het gaan zijn vind ik dat het hoog tijd werd dat het er hier anders uit zou komen te zien.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Goed idee zethu! :)
    Ik was hier na driekwart jaar ook wel klaar met alle kleuren en inrichting van mn vriend en zn ex hihi.
    Nu is echt alles veranderd dus ben ik weer blij :D voelt gelijk écht van ons.. eerst vroeg ik me dan altijd af: .."leuke bank...hebben jullie die samen uitgezocht?" en nu hebben we lekker alles zelf gehaald.. :)

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    d'r zijn hier nog dingen in huis die ik niet met mijn vriend uitgezocht heb, maar wel zelf veranderd heb. Maar de woonkamerkast en het tv meubel mogen ook wel een keer veranderd worden. Vooral de kast waar de kooi van mijn vogel op staat, dat is een krijgertje en past totaal niet bij de andere kasten, maar ja hij voldoet nu nog. De eetkamertafel mag ook een keer vervangen worden, als ik mijn vriend mag geloven gaat die er als eerste eruit. Niet erg, ik begin me toch aan dat ding te ergeren.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm even vraagje...
    wat betekend na mijn eisprong dat er bij elke dag komt te staan 1 dpo - 2 dpo enz.?
    snap dat ie de dagen telt na mijn eisprong maar weet niet wat dpo is?

6. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

days past ovulation ;)

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    dpo: days past ovulation. Dus dagen na je ovulatie. Dan kan je zien of je LF lang genoeg is :D

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha beide thnx! :)
    Weer wat geleerd hihi

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    oh ik heb trouwens nu een ticker van FF, die geeft gewoon aan dat je op zoveel dpo zit, En als je er op klikt dan kom je bij mijn tempkaartje uit!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ooh das ook handig, wist ik helemaal niet! :)
    hmm dus jij zit nu op dpo 14... dan laat het maar eens doorkomen vannacht!! :)

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja zeg dat, maar ja 15 dpo mag ook, dus uiteindelijk kom je toch op uiterlijk donderdag uit.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm wa'n rust hier.
    Hopelijk zet het voor donderdag door zethu.

Temp vanmorgen geen dipje maar juist gestegen hihi.
    Achja, kunnen alleen maar afwachten wat ie de komende dagen gaat doen.. ben er wel rustiger onder als normaal moet ik zeggen.. misschien ook wel door het tempen, dat ik elke ochtend een kleine check heb ofzo van hoe het er voor staat.
    Mn gevoel zegt verder niet zo veel..dus we zien wel!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 3064

NOD
    * Zethu: 9 juli, 4e ronde
    * Lindavnr: 14 juli, 7e ronde
    * Nensi84: 18 juli, 7e ronde
    * Lkg: 22 juli, 8e ronde
    * Tamaradb: .. juli, 10e ronde
    * Hemeltje83: .., 9e ronde
    * Tante Mars: ..., 40e ronde

* Charpi: 22 juli gynaecoloog

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]

Aangezien Sakina al erg lang niet meer is geweest haar van de lijst gehaald..

@ Tamara: Jouw nod? :)
    @ Hemeltje: hmm al iets meer duidelijkheid over je afgelopen cyclus :(
    @ Tante mars: zag boven je banner staat ronde 40... :( balen meis..

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Grr, wel iets lagere temp, maar nog altijd geen tekenen van ongi. Gisteravond werd ik echt gek van mijn lichaam.
    Voel me echt in de steek gelaten door mijn lijf, ik heb de hoop opgegeven dat ik de komende dagen ongi zal worden. Zal vrijdagmiddag maar naar de gyn bellen wat ik moet doen. Ik word hier echt niet goed. van.

Over tante Mars. Ze had gisteren FM, weer geen activiteit te zien. Ze konden zelfs 1 eierstok niet in beeld krijgen. Durft die gyn (ze had deze voor het eerst) ze zeggen dat ze die eierstok er mss uitgehaald hadden :$
    Zij natuurlijk kwaad gezegd dat hij zich beter voor had moeten bereiden en in haar dossier had moeten kijken en dat er op de foto wel degelijk 2 zaten. Maandag moet ze bloed laten prikken, ze heeft het papier meegegrisd en is gegaan.

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Linda: Oeoeoe.. spannend zeg! Ben heel benieuwd of het deze ronde gelukt is!

@ Hier: Gisteravond lekker wezen eten en wat drinken met een vriendinnetje. Toen ik thuis was had ik echt megaveel zin om te klussen :) maar na 45 minuten proberen hem te verleiden leek m'n mannetje toch echt geen zin te hebben. Deed daarna voor het naar bed gaan nog snel een ovu-test en die was tot overmaat van ramp ook nog eens positief.. dus kwas behoorlijk pissig op hem (niet laten merken natuurlijk, want dan lukt het de volgende keer helemaal niet meer om hem te verleiden haha). Vorige maand was de test 2 dagen positief, dus ik hoop dat we een beetje geluk hebben en dat ie vanavond ook nog positief is EN dat m'n mannetje beter in de stemming is vanavond..

Heb wel al besloten dat als het deze ronde niet lukt met klussen dat ik de volgende ronde geen ovu-testen meer ga doen en het een keer een maand aan hem overlaat. Ik moet al 8 maanden telkens vet veel moeite doen om hem te verleiden en moet steeds de sex maar plannen (bijvoorbeeld: vanavond beter geen sex, want dan heeft ie morgen wanneer ik meer vruchtbaar waarschijnlijk geen zin meer), en hij lijkt er niets voor te doen. Als hij net zo graag als ik een kind wil dan moet hij dat de volgende ronde maar laten zien.. ik zal hem vertellen wanneer ik ongesteld ben en hoe lang m'n cyclus is.. de rest mag ie dan lekker zelf uitrekenen :D

Goed, stille luisteraars, bedankt dat ik m'n frustraties weer bij jullie kwijt kon.. wat zou ik toch zonder jullie moeten :D

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    En terecht lkg! Ik vind dat ook zo stom als wij meiden alleen maar met de stress zitten en het rekenen zitten van wanneer het moet en zo..
    Mn vriend weet ok altijd wanneer het er op aan komt in mn cyclus en nja.. dat vind ie ook niet lastig ofzo, maar af e ntoe voelt ie de druk wel. Maar da's mooi, want die voel ik ook altijd! hihi. Eerlijk zullen we alles delen ;)

Hopelijk komt je vriend een beetje in actie dan als jij dat even niet gaat doen..
    Wel vervelend dat ie niet echt zin heeft of kan maken als jij juist wel zin hebt..
    Misschien moet je gewoon eens ergens anders een keer spontaan zn broek omlaag trekken :p hahah. In de badkamer ofzo :p hahah hij moet toch wel ergens opgewonden van raken en zin krijgen!

@ Zethu: he vervelend zeg dat je nu niet meer begrijpt hoe het zit. Maar goed, wie weet komt het zomaar morgen toch nog?
    Want het zou nog niet kunnen dat je zwanger bent, wel? :(

@ Tante mars: jezus wat een muts dan, die gyn. Daar zou ik ook even goed pissig op geworden zijn!

17. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hallooow!

Ik lees nog steeds trouw met jullie mee hoor; ik reageer alleen niet overal op omdat er veel onduidelijkheid is en ik er een beetje moe van wordt.. Ik ken het gevoel van LKG namelijk erg goed; ik had alleen het lef niet om het te zeggen ;) Vind het zelf natuurlijk ook zo'n raar gevoel. Iets wat ik al zolang zo graag wilde; en nu... ach.

Tot overmaat van ramp dacht ik dat ik dus gewoon ongesteld was geworden (zonder ei te hebben gehad: weet ik omdat ik ook temp). Dacht eigenlijk: nou mooi want dan ben ik toch niet ongesteld op vakantie: handig!! En nu ben ik er net vanaf en waarempel: vruchtbaar slijm!!! Nou schiet mij maar lek!

Nou ik lees met jullie mee en ben ondertussen mijn duimen aan het blauw draaien voor jullie hoor!!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm ik weet nog niet precies hoe dat allemaal zit met slijm enzo haha khou dat nooit zo goed in de gaten maar ik zou zeggen dat dat slijm is wat voor je ei komt? of zit ik dan mis hihi..

Hmm maar wel vreemd zeg, en niet fijn; al die onduidelijkheid.

En uit je bericht begrijp ik dat je twijfelt? over een kindje? Hoe komt dat zo?

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: om het helemaal ingewikkeld te maken: tijdens het slikken van provera kan je een eisprong krijgen. De kans dat je die krijgt is echter heel klein.
    Dus doordat die ongi nu maar niet komt geeft me weer hoop die ik niet wil hebben. Ik had gisteravond ook echt zeer pijnlijke (.)(.) Zo erg dat ik mijn bh uit moest doen. Nu zijn ze ook wel gevoelig, maar niet zo erg. Meer in de mate dat ik normaal voor een ongi heb.

@ hemeltje: net zo veel onzekerheid als bij mij dus. Vind jij het ook zo frustrerend om niet van je lichaam op aan te kunnen?
    Ik bedoel: veel mensen weten precies wat hun lichaam doet voor ze ongi worden, maar als je lichaam zo raar doet kun je daar niet eens op vertrouwen

@ linda: vorige cyclus heb ik wel op mijn slijmpatroon gelet, met als resultaat dat ik helemaal niet meer wist wat ik er mee aan moest. Ben daar deze cyclus daarom ook mee gestopt

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm oke.. maar zou het dan heel gek zijn om een test te doen? :( Wanneer die nega is, zorg je er in ieder geval voor dat je niet zolang eventuele valse hoop houdt.. :( of zeg ik nu weer iets heel geks haha.

Deel Deze Pagina