Zethu, ik ben het eigenlijk wel met Linda eens! Het lichaam kan soms gekke dingen doen, je weet het maar nooit! En als het niet zo is, heb je het in ieder geval uitgesloten (al is het niet fijn om een nega test te zien).
aah oke.. dus ik zeg niets geks gelukkig maar hihi! Hmm misschien dan idd even overleggen met je gyn vrijdagochtend en aan de hand van haar advies evt. testen ofzo?
het is wel vervelend dat het nummer waar ik onder val alleen tussen 14 en 16.30 te bereiken is, maar dan ga ik vrijdag maar eens later sporten
hoi allemaal, Wij hebben sinds 2 weken ook besloten voor ons eerste babytje te gaan. Gestopt met de pil, zo van die vitamines en mineralen met foliumzuur gehaald. We hebben pas 3 x onbeschermd sex gehad, maar toch voel ik van alles....schreef ik al in een ander topic, maar goed het zal wel niks zijn...stiekem hoop je toch heeeeel erg van wel! Iedereen hier veel succes, liefs
@ Linda: Yes, wij zijn het in ieder geval met elkaar eens! Laat de mannen ook maar eens werken hahah.. Jou man heeft het volgens mij wel al redelijk door.. nu de mijne nog @ Zethu: Wat naar zeg dat je lichaam zo gek doet. Ik hoop dat je vrijdag ietsjes meer duidelijkheid krijgt. @ Hemeltje: Wat vervelend zeg dat je ook wat twijfels hebt Ik moet zeggen dat bij mij de twijfels wel weer een beetje weg zijn, maar dat het me wel heeft geholpen er wat nuchterder in te staan (hoop ik). Als m'n vriend deze ronde niet wil klussen.. dikke pech.. ik ga er niet megaveel moeite voor doen omdat het anders "een weggegooide maand" is.. Het heeft mij in ieder geval doen beseffen dat ik ook zonder kindje erg gelukkig ben. Ik zie een kindje nu meer als verrijking dan dat is het perse nu en zo snel mogelijk wil. Hoop dat je binnenkort wat meer rust er over krijgt en wat meer duidelijkheid wat betreft je cyclus. @ Slijm: Ik kan inmiddels m'n vruchtbare slijm echt vet goed herkennen. Ik zit het nooit te voelen of eruit te halen ofzo, maar serieus, vlak voor en tijdens m'n eisprong komt er gewoon super veel dik doorzichtig slijm uit me als ik alleen al op de wc zit. Ik hoef er echt geen moeite voor te doen om het te zien hahah.. Dus dat is ook wel handig
@ guusje: veel succes met zwanger worden. @ lkg: ik hoop natuurlijk dat mijn lichaam eerder duidelijkheid geeft. Bijvoorbeeld vanavond al wat spotting of zo. Wat fijn dat je slijm zich zo makkelijk laat zien. @ 2-11 gestopten: het is toch wat met ons, of het mannetje werkt niet mee, of je eigen lichaam werkt niet mee. Wie van ons drietjes zal het eerste raak hebben?
Dat weet je nog,, zit nog ff te herkouwen op mn patatekes hihi Ik heb zooooooooo zin in volgende week .. En niet shagerijnig wezen he haha
Ja heb er ook zo'n zin in. En ik heb al gezegd dat ik niet chaggie zal zijn, dus doe mijn best dat ook niet te zijn. Hoe kan dat ook als ik jou ga meeten! Maar ja, je weet maar nooit met de Clomid he. Ben benieuwd wanneer ik kan beginnen. Met een beetje pech zit ik er dan nog aan. Ligt er helemaal aan wanneer ik ongi wordt.
Ah joh geef niks, Tante trekt je erdoorheen . Ik trek een van me wel bekende gekke bekken en klaar is de chagerijnig heid van Zethu
Hai Meiden, Hier de klus dagen weer voorbij. Ik weet niet of het kan maar volgens mij heb ik ze aan beide kanten gehad. Heb de hele dag echt aan beide kanten steken en drukkend gevoel gevoeld. En nu is het sinds een paar uurtjes weg dus ik denk dat ze gesprongen zijn Jahooeeee, de wijde wereld in. Aangezien het mannetje nachtdienst had en er gister avond niets van kwam door wisselende diensten. Moest hij vanochtend aan de bak. @Lkg: balen dat jij elke keer loopt te stressen en dat je mannetje dan gewoon laat blijken geen zin te hebben. Gelukkig is het bij ons niet zo want dan zou ik die 10 maanden niet eens volgehouden hebben. Vaak is het bij ons mijn man die gelijk kijkt op predictor als ik weer ongi geworden ben. Dus ik mag niet klagen. @ Vakantie: Wij hebben de eerste twee weken van september samen vrij. De eerste week komen mijn nichtje en neefjes hier logeren. En de tweede week gaat aan het einde van die week mijn zusje trouwen dus ik heb zo'n heel vreemd vermoeden dat dit een drukke week zal worden. Aangezien ik de ceremoniemeester ben. @ Zethu: Balen dat je lichaam zo veel apparte tekens geeft. Ik Hoop dat je gyn niet hoeft te bellen en dat je ongi gewoon uitzich zelf doorbreekt. @ Linda: Sorry ik had het al eens eerder gezegd maar mijn NOD is 22 Juli. Ik loop wederom helemaal gelijk met Lkg. Nou ik duik mijn bedje weer in. Mannetje is weer werken en ik moet morgen weer file rijden naar Vianen dus ik heb me slaap nodig. Al is het al behoorlijk laat zie ik. Slaap lekker allemaal. Liefs Tamaar
Eerst ff ego!!!! Mijn temp is omlaag gedonderd! jahoe, dat de krampen en het bloed maar komen. Dan kan ik zaterdag of zondag beginnen met de Clomid. volgende week waarschijnlijk dan hsg en gaan met die banaan! @ tamara: je kan idd links en rechts tegelijk een eitje hebben. Ook kan er een dag tussen zitten. Heel spannend zeg! Maar ja nu komen de lastige wachtdagen.