oops ik miste de laatste pagina! @ lkg: euh, je bent niet de enige die graag alles wil weten (nee hoor, ik ben niet nieuwsgierig) @ guusje: bedankt voor je info. Zo kennen we je een beetje! Hoe heb je je vriend eigenlijk leren kennen? @ linda: Jee wat een situatie met die garage. Trouwens 15 jaar geleden bij Volumia? haha dan is hij ook regelmatig in de discotheken geweest waar ik kwam! Enne het ff kwijt kunnen? Daarvoor zijn wij toch hier? Wel goed dat die ruzies bij jullie zo kort zijn. Ik kon op mijn ex soms wel dagen lang kwaad blijven. Maar mijn huidige vriend? Nee hoor, Daar is hij veel te lief voor. En daarvoor hou ik ook te veel van hem.
he dames sorry dat ik nu pas weer kom kijken maar het is gewoon heel erg druk op mijn werk ivm vakanties enzo dus heb niet veel tijd gehad om alles terug te lezen... is/zijn er nog dames zwanger geworden? greetzzz
Hee Dees! Gezellig dat je er weer ff bij bent. Hier nog weinig nieuws. Ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi, maar hij komt door. Kwestie van geduld
haha helaas nog geen zwangeren dees! Ging het maar zo snel allemaal! hihi Hoe gaat ie met jou? Nou.. hihi, de garage een heel eind netjes opgeruimd. Is toch wel weer fijn! Nu nog een hoop spullen (oftewel troep )van mn vriend zn ex op de oprit die ze vandaag op zou komen halen.. (zucht.. die is net als die stratenmakers; die komt ook nooit opdagen terwijl ze het wel toezegt) Vandaar dat ik straks ook een beetje chagrijnig was... hahah die rommel en die exen.. wil dr vanaf! Hihi Maarrr gelukkig wil mijn vriend dat oko (dies ook helemaal klaar mt dat mens..) en zijn we dr dus ok vanaf als haar zooi weg is.
Nou Lin, ik vind het eigenlijk al heel wat dat je haar spullen nog netjes voor haar hebt bewaard. Bij mij waren ze rechtsreeks in de afvalbak belandt hihi.. Ik hoop dat je r snel van af bent! Hey je mag al bijna testen!
hihi nja het waren niet een paar spulletjes voor in de afvalbak.. deze keer waren het spullen die van een zoldertje boven de garage komen..waar wij ook nooit hebben opgeruimd tot gisteren.. En dat waren iets van 6 dozen vol spullen van haar.. Mgoed..het staat nu gewoon buiten op de oprit onder een zeil haha. en ze zou het vandaag komen halen. Ben benieuwd dus.. Verder: mijn temp is al 2 dagen gezakt (zie mijn tempkaartje..) Da's niet goed, wel? Ik denk dat het heel erg aan mijn temp ligt of ik zondag test. Als ie blijft zakken komende dagen is dat vrij zinloos.. maar als ie weer stijgt morgen ofzo.. wil ik wel een poging wagen zondag
@ linda: wat netjes dat je het nog onder een zeiltje op de oprit zet. Mijn vriend zou erheen gereden zijn en het bij hun op de oprit gekwakt hebben als het mijn ex betreft. Och ik bedenk me dat ik ook nog een beetje van mijn ex hier liggen. Ik zal het maar eens snel die zooi naar hem toebrengen samen met de rekening die hij nog moet betalen Ik zou trouwens afwachten wat je temp morgen doet voor je conclusies gaat trekken. Het hoeft nog niets te betekenen. Enne dames kijk eens naar mijn banner? Ik moet alleen onderschrift nog ff aanpassen, maar dat ga ik nu doen.
hoi hoi, @lindavnr, tussen de pil door met het stoppen werd ik soms ongesteld, na een aantal maanden. En soms een half jaar niet! Dan begon ik maar weer met de pil omdat ik er wat ongerust van werd...niet ongesteld worden enzo. Omdat ik toen nog niet toe was aan kinderen en er verder niets mee gedaan. Ik hoop dat dat allemaal wel mee gaat vallen. Aan de andere kant, ben ik al op mijn 14e begonnen met de pil, dus dat is natuurlijk toch wel lang ookal ben ik tussendoor best lange pozen gestopt. Dat van je vriend, hi mischien wel hormonen inderdaad. Ik ben zelf ook een heel onzeker persoontje, en nu hadden wij van de week ruzie omdat hij t bijna niet over zwanger enzo heeft en ik heel vaak. Ik zei zo tegen hem, wil jij het eigenlijk wel? ...stom hoor, want hij wil het al jaren en ik niet. Maja dan word ik toch ontzettend onzeker...volgens mij word ie nu al gek van mij! Fijn, dat je het weer hebt goed gemaakt! @Zethu, ik heb mijn vriend leren kennen op mijn 16e op een niet zo romantische wijze haha...ik was dronken, hij was dronken en zo troffen we elkaar in een kroeg. Gelijk verliefd! HEt was wel grappig, want we hadden dus beiden een gezamelijke vriend en die stelde ons aan elkaar voor. Die vriend hadden we allebei al jaren, en zelfs hele dikke mik...maar toch nog jaren geduurd voor we welkaar tegen kwamen. En die vriend hebben we nu nog steeds Dat preutse heeft me vooral qau sex lang tegen gehouden. Ik had steeds het gevoel dat het een vies iets is, smerig en bedoezeld. Daarbij heb ik te maken gehad met sexuele intimidatie en dat hielp er nog is aan mee. EIgenlijk is onze relatie qau sex pas sinds een half jaar een beetje zoals het zou moeten zijn. Maar soms overvalt het gevoel van schaamte enzo me nog erg. Gelukkig is mijn vriend heel geduldig en lief. Bedankt voor jullie interesse!! Is echt fijn Hoe kijken jullie tegen sex aan nu? Is dat veel veranderd nu je echt voor een kindje wil gaan? liefs
Haai ladies, Daar was ik weer een keer. Heel erg fijn dat jullie zo meeleefden met mijn egoberichtje. Ik denk idd dat mn baas gewoon aan het dreigen is in de hoop dat ik zelf op stap. Mijn kontract loopt pas 18 augustus 2010 af dus ik blijf lekker daar werken! Van mijn mede januari 2010 moeders hoor ik dat ik gewoon recht heb op parttime werken. Dus ik zal eens gaan informeren bij de P&O vrouw hier. En vervolgens mijn rechten liefjes meedelen aan die stomme stugge Fries. (we hebben na de fusie een nieuwe manager gekregen die oorspronkelijk van Friesland Foods afkomt) Meneer kent me net 2 maanden en denkt nu al te kunnen oordelen. Hij komt hier amper 1 dag in de week! GRRRRRRR :x Enniewee, @ Linda: ik wil al de hele tijd vertellen dat ik je tuin erg mooi vind geworden! En dat ik jullie hond zo gaaf vind! Mijn ouders hebben jaren Berners gefokt. Zulke lieve leuke beesten! Maar wel elke dag stofzuigen! Ow ja, je zorgt maar dat je gewoon zwanger bent deze ronde! Ik wil gezelschap! @ Ilona: Mauritius! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Daar hebben wij ook naar gekeken voor onze huwelijksreis maar manlief wilde niet 2 weken op een eiland zetten. Dus wij zijn naar Kenia gegaan. Safari en strand. Ook een aanrader. Onze vakantieplannen voor dit jaar: Amerika!! We hadden zoiets van als zwanger worden toch niet lukt dan gaan we lekker weer een verre reis maken. Dit proberen we 1x in de 5 jaar te doen en Kenia was nu 4 jaar geleden. Normaal gesproken gaan we gewoon kamperen in Frankrijk hoor, nu lijken we zulke yuppen!!
Wooeehhoee zethu is ongesteeeheld zethu is ongesteeeld!! Ronde 1: hereeee she comes! @ Temp: aah oke dus het betekend nog niets.. dan maar weer wachten op morgenvroeg! @ Ex: haha mn vriend wou het ook daarheen brengen maar da wou ik niet hebben. Ook nog een beetje benzine gaan verspillen aan dat mens; dacht het niet! ze doet er zelf maar moeite voor om die zooi te komen halen! Ga het echt niet voor haar netjes op de stoep zetten voor dr deur! Ben ik veeeel te koppig voor! @ Guusje: hmm dus nog even afwachten hoe het nu gaat met ongi worden na de pil.. maar tussendoor was je dus heel onregelmatig? Hopelijk gaat dat nu meevallen... @ Sex : hmm nou dr is niet veel veranderd aan de sex zelf, op de week dat het er op aan komt na..dan moet het echt gebeuren en nja, da's niet altijd even leuk als de een ff geen zin heeft, maar eigenlijk toch moet.. Ik liep daar na een aantal rondes toch wel tegen aan, dat het persee moest elke keer en dat het op niets uitdraaide (geen zwangerschap zeg maar). Gelukkig gaat dat nu weer stukken beter. Heb het wat los gelaten en dan zit er ook niet zo veel druk op.. We willen het nu gewoon leuk hebben en natuurlijk letten we op de juiste dagen, maar wel veel minder
@Djuke, goed dat je iig niet bij de pakken neer gaat zitten! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! En wat cool...Amerika....!! Weet je al waarheen ongeveer precies ? liefs
Fijn dat de sex niet echt veranderd is en nog steeds leuk! Dat hoor je toch wel vaak he, dat de lol eraf gaat. Dat lijkt me erg vervelend, zeker omdat t al zo lang heeft geduurd voordat het goed was. Als ik zo lees overal, is dat wel de beste manier...niet te veel druk erop leggen en het leuk houden! Ja tussendoor heel erg onregelmatig, maar wie weet........goede hoop iig
@ Djuke: wauww amerika! Gaaf hoor! Wanneer ga je? hahah fijn dat je onze tuin leuk vindt! Als ie dalijk ingericht is en zo, ga ik nog een foto maken want hij is nu nog een beetje kaal hè Maar dan moet het eerst beter weer worden als nu.... zucht; die regen ook! Berners..jaa... suuuuuper honden gewoon!! En de onze is zo'n schatje!! In huis super lief en gehoorzaam, maar als ie los is met uitlaten zo ontzettend koppig. Soms moet ik wel 10 keer roepen, en er heen lopen..en dan rent ie uiteindelijk naar me toe (denk ik dan) maar nee... meneer rent dan gewoon recht langs mij af om weer ergens anders te snuffelen. Je kunt je voorstellen hoe vaak ik me al voor lul heb gevoeld hahaha je zorgt maar dat je zwanger bent.... oke juffrouw Djuke! i'll do my best!
Bekijk bijlage 3342 NOD * Lindavnr: 14 juli, 7e ronde * Nensi84: 18 juli, 7e ronde * Dees1985: 19 juli, 5e ronde * Lkg: 22 juli, 8e ronde * Tamaradb: 22 juli, 10e ronde * Hemeltje83: .., 9e ronde * Tante Mars: ..., 40e ronde * Zethu: .., 5e ronde - 1e ronde Clomid * Charpi: 22 juli gynaecoloog * Guusje99: ... gestopt met de pil. Wachten op 1e keer ongi Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010 [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img][/QUOTE] Zo meiden (Dees en Guusje): Ik vond het wel tijd om jullie erbij te zetten! Klopt het zoals ik het er neergezet heb? @ Zethu: Zoiets? (alleen nu nog je nod natuurlijk)
@ Zethu: dat was ik vergeten te vragen! Maar fijn dat ie er eindelijk is! Opoe heeft zn tijd wel genomen zeg! Ow ja, om nog op je berichtje op hyves terug te komen. Ik had eerst de film gezien (Horse Whisperer) en daarna pas het boek gelezen. In het boek gaat hij dood! Dan vond ik het romantische hollywood einde toch beter. @ Guus: nee, kan niet zeggen dat de sex veranderd is na onze baby-maak-plannen. Het was al goed en is gelukkig in al die maanden van tobben (18 maanden bezig geweest) goed gebleven. Manlief was altijd enthousiast. Nu ik zwanger ben echter is mn libido compleet verdwenen. Das minder grappig. Dus ik zit met smart te wachten op de beroemde zwangerschap geile buien. Vind het nu zo sneu voor mn mannetje.
ja, klopt wel hihi bedankt wat leuk om erbij te staan Wij hebben vroeger trouwens een sint bernard hong gehad, s dat nu een andere? ja toch? Naja dat was ooke cht een scheetje, maar geloof dat die grote honden wel heel veel kwijl kunnen achterlaten he? Ben echt een dierengek, leuk hoor!
@Djuke, haha ja dat had ik wel gehoord die buien...ghehe...hoop dat ze snel komen. Fijn dat er positieve berichten zijn over de sex, scheelt weer iets in ongerustheid! T is ook zo nieuw allemaal, en spannend! 18 maanden is best een poos, Gefeliciteerd iig leuk leuk!
Nee het is niet hetzelfde als een sint bernard.. (kijk maar in mn album, staat een foto van onze hond ) Gelukkig kwijlen deze ook niet zoals sint bernard honden! @ Djuke: haha ik had ook die paar weken dat ik zwanger was totaaaal geen zin in sex! hebben het toen volgens mij ook niet meer gedaan 2.5-3 weken lang haha.
haha nee dat s totaal wat anders inderdaad, maar wel een schatje ...gelukkig dat dees niet zo kwijlen want als die van ons zijn hoofd heen en weer schudde dan zat alles onder! Nou was hij wel ongelooflijk lief hoor...
Ow ja, Ow ja! Ik was nog wat vergeten te vertellen. Gisteravond ben ik eindelijk weer een keer met mijn Wii Fit aan de gang gegaan. Ik had m een tijdje genegeerd omdat ik bang was enorm te zijn aangekomen. (dan zwelt je Wii-poppetje zo lekker op, heel confronterend). Maar tis toch wel fijn, wat oefeningetjes doen. Dus toch het ding weer tevoorschijn gehaald. En tot mijn grote verbazing was ik 3,7 kg afgevallen!!!!!!!! Terwijl mijn buik wel groeit. Nou, die beeb komt nix te kort want ik heb spekreserves zat. Maar kennelijk heeft die misselijkheid waardoor ik minder eet wel zn gevolgen. Ik ben dr blij mee!