@ guusje: hier nog zo'n onzeker persoontje. Mijn vriend heeft wisselende diensten, en deze week had ie middagdienst. Dan is hij pas om half 12 's avonds thuis. En het is al 3 keer achter elkaar voorgekomen dat ie om half 4 nog niet in bed ligt. Dan ga ik ook denken van heeft ie een ander, is ie met iemand aan het chatten wat ik niet mag weten. Maar heel stom eigenlijk, want als dat zo zou zijn dan zou hij niet met mij voor een kindje willen gaan. Is trouwens wel een grappige manier hoe jullie elkaar hebben leren kennen zeg. Bij mij is het op sexgebied al voor ik mijn huidige vriend leerde kennen goedgekomen. Met mijn ex met wie ik samengewoond had was het nog niets. Maar toen het met hem uitging heb ik op een gegeven moment een jongen leren kennen die een stuk ouder was (net zou oud als mijn oudste zus, 8 jaar ouder) En door hem ben ik helemaal los gekomen op dit gebied. Alleen maar ten positieve voor de relatie met mijn huidige vriend. @ Djuke: euh, ik heb Fries bloed in me lopen? Maarre je hebt gelijk de echte Friezen zijn stijfkoppen. Zo was mijn vader, zo was mijn opa. Gelukkig lijk ik niet op mijn vader. @ linda: haha, lachen jou reactie op mijn ongi. Mijn ex woont trouwens een paar straten verder. Dus we komen regelmatig voorbij zijn huis. Als we boodschappen gaan doen, als we naar het darten gaan, als we naar mijn moeder of zijn moeder gaan. als we naar het sporten gaan. Dus benzine verspillen we dan niet. @ guusje: ik heb veel ervaring met onregelmatige cyclussen, dus als je eens wil babbelen weet je me te vinden (hier of via pb) Oh, ik bedenk me net dat ik de lengte van vorige cyclus niet heb genoteerd. @ linda: en NOD kan nog niet geven. Waarschijnlijk ergens eind augustus. Maar als de clomid aanslaat eerder al. Dus eerst ff afwachten of de clomid aanslaat en dan kan ik je een datum doorgeven. Van tante Mars weet ik ook dat zij nog geen datum voor haar NOD heeft. Maandag moet ze bloed laten prikken of ze een eisprong heeft gehad (ze dacht er gisteren een gevoeld te hebben) @ djuke: dat was idd in het boek wel hartverscheurend ja. Maar verder is het in het boek veel mooier beschreven, en ik vind het verhaal ook beter.
Nou hahah weg spannend einde boek Die ga ik mooi niet meer lezen!! hahaha. @ Zethu: haha nee die ex woont ook niet ver weg; 5 minuutjes met de auto.. maar toch! hahah ik ga het echt niet haar zo makkelijk maken om dr zooi te brengen. Ze doet dr maar mooi moeite voor om het te komen halen Nou.. klaar over die ex. Ik en gelukkig ook Arno ben er klaar mee. Als dr zooi weg is hebben we haar telefoonnummer niet meer nodig dus die gooit arno uit zn telefoon, dr mail hoeven we niet meer dus uit hotmail en msn, en op hyves mag ze ook dr uit En dan ist heeeelemaal klaar en afgesloten. Al heeft mn vriend het állang afgesloten. Ik nog niet helaas, lukt me niet zolang we elke keer op iets stuiten wat van haar is en dat ze dan weer langs moet komen enzo. @ Djuke: woeehhh kei goed man!!!!! Niet fijn dat het door misselijkheid kwam, maarrr wel fijn dat je afgevallen bent!
Zethu, snap precies hoe je je voelt qau onzekerheid, ik ben net zo! Ik heb zelf een assertiviteits cursus gevolgd zodat ik meer vertrouwen in mezelf kreeg, en hoewel dat wel iets uit heeft gemaakt. Slaat de onzekerheid af en toe nog toe, ik droom zelfs wekelijks dat mijn vriend vreemd gaat....rot hoor je zo voelen. Ik hoop dat het snel weggaat die gedachten, voor je! Bedankt, ik ga je zeker pb-en over die onregelmatige ongi. Maar dan later, want ik moet gaan opruimen en krijg over een uurtje visite..hi opschieten dus met mijn luie kont @Djuke, fijn joh, 3,7 kg minder!! En kromp dat popje nu in elkaar dan? Lijkt me lachuh...heb dat nog niet eerder gezien zon wii fit.
Zolang ik nog schulden heb door mijn ex zal het bij mij nog niet afgesloten kunnen worden, maar dat is nog maar 8 maanden Zo mijn onderschrift klopt nu weer helemaal. Op naar ronde 5, Ronde 1 met Clomid
@ Guusje: hahah ieks dat heb ik gelukkig nog maar 2 keer gehad dat ik daar over gedroomd heb. vreselijk vink da! Gelukkig was beide keren mn vriend gewoon langs me in bed dus kon ik ff flink knuffelen en weer verder slapen
Ff de gyn gebeld net. Zondag beginnen met de clomid, alleen hsg wordt ineens verschoven naar de volgende cyclus. Ze zou ineens eerst deze cyclus willen volgen. Zo en nu ga ik lekker sporten.
Hihi, ik heb maar 1x heel levendig gedroomd over een vreemdgaande Julian. Ik reed hem achterna door een nieuwbouwwijk en zag hem in een huis van een onbekende dame binnen gaan en haar wel erg intiem begroeten. Toen ben ik naar binnen gestoven en heb dat wijf helemaal in elkaar getrapt! Juul mocht mee naar huis want die wilde ik toch niet kwijt. Maar dat wijf...:x:x:x moest met haar vieze tengels van mijn vent afblijven!! Na die droom was ik wel wat overstuur. Maar nu kan ik wel om lachen.
sorryyy...ff ego! he bah...zit weer dr over na te denken en nu krijg ik toch weer de kriebels... komt weer dichtbij, die nod. En ik voel nu weer die steken in mijn buik die ik ook voelde toen ik zwanger was.....maar die ik óok de vorige ronde voelde en niet zwanger was.. vaag dat ik dat nu al 3 maanden achter elkaar heb en daarvoor nooit gehad.. naja. En ben heel benieuwd wat mn temp doet morgen.. mgoed, daar is niet meer aan te doen dan afwachten..
@ djuke: haha ik zie jou dat huis al binnenstormen en hem aan zijn haren meeslepen. @ Linda: ik heb van wel meer meiden gelezen dat hun aankomende ongi anders aanvoelde na hun mk.
@zethu wanneer had je ongi moeten worden dan??? @lindavnr ja idd hihi, kan me best voorstellen dat je daar blij van wordt troep is nooit leuk helamaal niet van een ander, heb vandaag ook weer s op kunnen ruimen en dat lucht op!!! jippie ik sta erbij @tante mars ik wist dat je een tijdje bezig was maar jeetje wat duurt het lang voor jou, het is je 10x dubbel gegund dat je eerdaags je positest in handen krijgt!!!! @zethu sorry eerst ff wat verder doorlezen je bent dus al ongi geworden wat een opluchting of niet!? @lindavnr die dromen heb ik wel eens gek he hoe je hoofd met je kan spelen. @ego heb allerlij steken richting mijn lies, ben met vlagen misselijk ook op de gekste tijden, meer en sneller honger en ik krijg echt overal pukkels???? en als je naar mijn banner kijkt ik kan pas volgende week testen... of mijn ei is toch eerder geweest????
Hmm klinkt op zich goed dees, heb je je al eerder zo gevoeld een ronde of is dit allemaal nieuw zeg maar? Het kan denk ik wel best zijn dat je nu al, áls je zwanger bent, dingetjes voelt enzo dus dan hoeft je ei niet persee eerder geweest te zijn. @ Hier: oehhh....m'n temp is weer met 2 graden gestegen en is weer op 37! (zie mn tempkaartje onder mn banner) Nou wil ik 'm graag houden zo! Of hoger mag ook Zal vandaag een testje halen maar weet niet of ik hem morgen al doe. ligt een beetje aan mn temp
Hopen dat ie zo hoog blijft Lin! Ben benieuwd! @ Hier: Druk druk druk dit weekend, huisje aan kant maken voor de grote dag maandag!
@lindavnr nou die steken zijn nieuw misselijk meer eten enz niet, maar ik zag dat gister mijn innesteling zou moeten zijn volgens de calculator dus wie weet... oe spannend jij mag over 3 dagen testen!!!
Zou ook kunnen ilona.. ik weet het niet..! Ben dr nog best wel rustig onder vind ik Dat tempen maakt me echt een stuk relaxter moet ik zeggen
@ dees: ik ben zeker opgelucht dat ik ongi geworden ben. Morgen starten met de Clomid! Ik ben zo benieuwd of ik iets van reactie vertoon. En dan volgen we deze cyclus en volgende cyclus een hsg. Trouwens al die klachtjes is gewoon je lichaam wat je voor de gek houdt. Daar heeft iedereen last van @ linda: oeh, spannend dipje heb je daar. Mocht je zwanger zijn dan is dat dus een innesteldipje. Maar er zijn meerdere meiden die zo'n dipje hebben en toch ongi worden. Helaas zit er niets anders op dan wachten. Wat goed dat het tempen je een stuk relaxter maakt.
Haha een spannend dipje hahah Ik heb net 2 kruidvattestjes gehaald...Die zitten nu netjes in mijn tas te wachten haha. Ik had er geen thuis, dat maakt de verleiding wel kleiner moet ik zeggen hoor... nu liggen ze daar straks... nja. We zien wel! Mocht mn temp morgen gezakt zijn dan gaak niet testen... als ie hoog is... dan weet ik het nog niet! Nou, kga weer eens wat doen (zit op mn werk hihi)