HIhi nou die liggen altijd op de badkamer thuis.. maar ik verwacht dat als mijn temp morgen nog hoog is, ik toch wel een testje wil doen. Vink ook niet zo heel slecht, 2 dagen voor nod. Eerdere rondes zat ik er 4 of 5 dagen voor haha. Mocht mn temp hoog zijn, en de test nega, weet ik in ieder geval weer hoe ik er voor sta en dat ik toch m'n ongi kan verwachten na een dag of 2.
haha snap ik dees! Ook al weet je dat het erbij hoort, toch merk je het op en denk je: zou 't iets betekenen...?!
@ linda: ik zou 1 extra dag wachten. tempverlaging komt namelijk meestal 1 dag voor ongi. @ dees: probeer er niet te veel op te letten (ik weet het gemakkelijker gezegd dan gedaan), want zo maak je jezelf gek!
Linda, ik had ook een innesteldipje in mn temp! Ik vind het knap dat je nog niet hebt getest hoor! Ik ben wel super nieuwsgierig Je laat het toch wel ff voor mn huwelijksreis weten he?
hahah ja ik ook hoor.. ik zie wel wat ik doe morgen.. maar zethu, wat ik zei; als mn temp hoog is, wordt mn hoop meer..dus hoe langer ik wacht, hoe meer hoop ik dan krijg. Als ie morgen hoog is, en ik doe een test die nega is, krijg ik niet meer hoop.. nja, ik vind het gewoon fijner @ Ilona: natuuuurlijk laat ik jou het weten! haha ik heb voor woensdag ook echt wel getest hoor! of ongi dan haha. Oefff nog 2 dagen en dan trouwen!! Super zeg!!
ja tis denk ik gewoon waar je je goed bij voelt. De een wil absoluut niet testen voor nod en de ander juist wel.
En áls ik zwanger ben, ben ik wel heel erg blij dat ik dan morgen al getest heb! En als ik niet zwanger ben, ben ik ook blij dat ik getest heb (om reden in voorgaande berichtje) Dus tjsa zit ik altijd goed! haha
Tsjah ik heb 1 keer voor nod getest positief en kreeg als nog op NOD ongesteldheid dus ja.. Beetje dom vind ik het om te vroeg te testen .
Ik heb ook te vroeg getest en dat is gelukkig goed gegaan. Ik vind dat iedereen moet testen wanneer ze zelf willen!
ach ja we kenne dr een discussie over beginnen maar goed al die testen die je verbruikt, is een hoop geld wat je had kenne spenderen in je kinderkamer of wat dan ook.. Maar goed zelf weten Mijn zorg niet/
en daarbij zet je vanuit het niets je banner op 38 cyclusdagen, terwijl het anders niet meer is dan 32.. dus ja wat is te vroeg testen in zo'n opzicht.. Maar goed
Uhm watte? Ik had mn eisprong pas op cd 22, dus logisch dat ik mn banner dan verander. Kwam door die etos rotzooi dat mn ei maar niet wilde springen. Normaal sprong hij tussen dag 15 & 19... Maarre je hebt wel heel goed opgelet zeg, ik zou echt niet weten hoe iedereen zn banner er hier uit ziet hoor!
Ik stond er namelijk nog al van te kijken dat je ineens op 38 cyclus dagen zat .... Hah .. maar goed dat staat ook in de bijsluiter, en het heeft er voor gezorgd dat je zwanger bent ..
o vandaar! Hahaha. Ik denk niet dat die pillen effect hebben gehad hoor, ik ben er namelijk halverwege mee gestopt omdat ik het wel lang vond duren voordat mn eitje kwam. Maar het zou natuurlijk kunnen, helaas kunnen we dat niet testen..
in de afgelopen rondes heeft inderdaad de nieuwsgierigheid en ongeduld het helaas vaak gewonnen 1 ronde met positest als gevolg en toch ongi geworden terwijl ik inmiddels al 5 dagen overtijd was? maar ik probeer nu echt te w8ten tot mijn nod... dan is mijn mannetje er ook bij wel zo leuk hé