Nouu tante mars, ik vind het een beetje kort door de bocht dat jij gaat oordelen dat het dom is om voor je nod te testen. Laat iedereen dat gewoon lekker zelf bepalen en start niet weer die discussie. Volgens mij heeft niemand in dit topic daar behoefte aan. Maar goed: ik geef er lekker nietssss om wanttt ik ben ZWANGER!!!!!!!!! Het streepje is echt duidelijk en zal straks ff foto's zetten, maar we liggen nog in bed hihi. maar moest hier ff gauw iets neerzetten! We zijn nu wel natuurlijk iets voorzichtiger als de vorige keer....hopelijk gaat het deze keer gewoon helemaal goed!! Maar voor nu ben ik heeeeelemaal gelukkig!!!
Lindaaaaaa *OMHELSSSSSS*, krijg gewoon tranen in me ogen Vond het zo erg dat het bij jou fout ging, terwijl het bij mij allemaal wel goed ging.. Dat geeft toch een bepaald gevoel als je gelijk loopt, gelukkig is het nu weer raak en zal voor je duimen dat alles nu perfect gaat! Ronde 7 is gewoon een goede ronde, die heeft mij ook geluk gebracht Wat betreft testen, ik vind dat iedereen gewoon moet doen waar die zich goed bij voelt.. Zo zou ik nooit ovu testen gebruiken omdat ik dat weer verspilling vind, maar als een ander er een goed gevoel bij heeft zal ik de laatste zijn die er iets van zal zeggen. Alle andere meiden, sorry dat ik nu even niet reageer op jullie hoor, maar ik moest gewoon even inbreken om het goede nieuws te vieren.. Zal vanmiddag even wat verder terug lezen en reageren op de rest!
Gadverdamme man wie is er nou kort door de bocht dan ?? Ik zeg wat ik wil, en daarbij maak het zelf maar eens mee, voor nod positesten enals nog ongi worden Voel je je flink bekakt.. maar goed..
Gefeliciteerd Linda. Ik ga me hier ff afzijdig houden. Ik zit momenteel in een flinke dip. Ik ga hier niet uitleggen wat en hoe. Maar ik kan zeggen dat ik flink kapot van ben. Er gebeurt gewoon veel te veel de laatste tijd.
Nou tante mars, bedankt voor je felicitaties enzo he! tss. Volgens mij wordt niemand hier vrolijk van jou als je zo doet...Dus houd je ff in of zoek een ander topic ofzo alsjeblieft.. @ Zethu: Thnx! Wat vervelend dat je je rot voelt..Wat er ook aan de hand is, heel veel sterkte meid! @ Saskia: Dankje meis! hahh wat ben je ook een lieverd! Hopelijk mag ik gewoon 9 maanden lang in het andere topic meekletsen hihi!
Ik feliciteer zowiezo niet snel!!! Ik ben afwachtend wat dat betrefd altijd al geweest. Gefeliciteerd en geniet van de tijd die komen gaat.. Ben dr weg van,, huis roept.. Zethu meissie komt wel goed....
Zo nu heb ik weer even wat meer tijd om te reageren op iedereen.. Hoewel ik nog steeds elke dag wel alles lees heb ik op het moment een geheugen als een zeef, dus vooraf vast excusses voor de dingen die ik vergeten ben.. @Djuke: Wow Amerika! Ben stiekem wel jaloers hoor, wegens een vriend met vliegangst komen wij nooit zover.. Geniet ervan! En erg fijn dat je Wii poppetje niet opgezwollen is haha @Dees: Jeetje allemaal kwaaltjes, nu maar hopen dat ze een goed voorteken zijn Nou okey, dacht dat ik met 3 pagina's teruglezen wel weer aardig bij zou zijn.. Maar toen volgde er een hoop gezeur over testen, niet echt bepaalde een gezellig stukje in onze leuke topic Vele mensen, vele meningen.. Waarom kunnen we niet iedereen lekker in zijn waarde laten en elkaars keuzes respecteren? Hopen dat dit even een tijdelijke dip is in de topic, want juist deze topic vind ik altijd zo gezellig. @Zethu: Een dikke knuffel voor jou! Ik hoop zo dat je binnenkort weer beter in je vel zit. Hier: Alles goed, maar nou opeens wel weer last van de vermoeidheid.. Lijkt wel of op de dagen nadat ik vroeg naar bed ben gegaan extra moe ben, terwijl als ik tot half 1 opblijf en smorgens vroeg opsta er niets aan de hand is.. Gisteravond was de beeb trouwens flink aan het sporten, voelde de hele avond af en toe schopjes en gedraai Zal vandaag dus wel niet veel voelen haha. Veel liefs van mij en ik hoop dat we snel allemaal zwanger zijn!
Jammer dat er zo veroordelend wordt gereageerd op vroeg testen. Laten we iedereen gewoon in hun eigen waarde laten....
Inderdaad meiden, helemaal mee eens Heb ook geen zin om mezelf druk te maken en geirriteerd te gaan staan doen wantt ehhhh.... ik ben zwanger!! hahah
Haha ja dat ben ik, helemaal! (op een klein stukje voorzichtigheid na aangezien het al eerder een keer mis gegaan is..) Maarre test gedinges was inderdaad klaar ja Terug naar de gezellligheid
Wow meiden, als k niet constant een mail krijg, vergeet ik hier mee te schrijven! LINDA GEFELICITEERD MEIS!!!! Mijn NOD komt er ook aan!
Bekijk bijlage 3653 NOD * Nensi84: 18 juli, 7e ronde * Dees1985: 19 juli, 5e ronde * Lkg: 22 juli, 8e ronde * Tamaradb: 22 juli, 10e ronde * Hemeltje83: .., 9e ronde * Tante Mars: ..., 40e ronde * Zethu: .., 5e ronde - 1e ronde Clomid * Charpi: 22 juli gynaecoloog * Guusje99: ... gestopt met de pil. Wachten op 1e keer ongi Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 Woehoee!!
Ik hoop het ook Voel niets speciaals, geloof ik... wel regelmatig steekjes gehad die op eisprong lijken... maar ik probeer rustig te blijven.... hahaha...
Hoeft niets speciaals te voelen hoor Ik heb ook niet veel bijzonders haha. ik heb steekjes in mijn buik (die herken ik nog van de vorige keer) en het gevoel dat ik spierpijn in mijn buik heb. Ook mn borsten zijn gevoelig, maar dat zijn ze meestal ook als ik ongi wordt.