Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd Linda :D :D wat ontzettend leuk voor je!

Ikzelf heb afgelopen zaterdag getest en was niet zwanger, zon digitale test jullie kennen ze wel. Dat je jezelf zo voor de gek kan houden...van alles voelen maar toch is het niks....:(

Maar goed, gaan gewoon lekker door :D

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee guus,
    Hmm.. wat balen dat je niet zwanger getest hebt...
    van de andere kant; die digitale; was dat met of zonder week indicator?
    Die zonder is namelijk erg ongevoelig en die test pas echt na je nod vaak positief...

En volgens mij zit jij nog niet aan je nod toch??

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohja... je was an het wachten op je eerste ongi (of zwangerschap natuurlijk!!) na stoppen met de pil...
    wanneer ben je ok alweer gestopt?

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    hey hey, jah baal er erg van. Zonder week indicator! Nee zit nog niet aan mijn NOD...maar ja weet ook niet wanneer dat eens gaat komen.....hoe moet ik dat nu uitvogelen dan?

Als ik snel ben, dan komt ie over een paar maanden ofso..dus ja wanneer kan ik testen...of zwanger raken? :(

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    #3465 Lkg, 13 jul 2009
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
    Hee Guusje, wat balen zeg!!
    Maar idd, net wat Linda zegt.. is het al je NOD dan? In de NOD-lijst sta je pas op 19 juli, dus dan is er nog best kans dat je gewoon te vroeg hebt getest! Of ben je ook al ongi geworden?

@ Hier: Ik heb steeds rommelende darmen en steekjes (hoera wachtweek hahaha) maar ik zit met een veel groter probleem. Ik wil vrijdag graag stappen ;) Het is nog veel te vroeg om vrijdag al te testen (4 dagen voor NOD) dus ik weet niet 100% zeker dat ik dan niet zwanger ben.. hoewel de kans wel erg klein is gezien ons kluspatroon (of naja, meer het gebrek daaraan) deze ronde.. Nu ga ik dus lekker zitten denken: wel wijntjes/geen wijntjes/wel wijntjes/geen wijntjes.. Naja, ik wacht m'n gevoel deze week maar af..

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou.. als je geen flauw idee hebt waar je zit...en toch een keer een test wil doen tussendoor, zou ik in ieder geval gaan voor de goedkopere zwangerschapstesten! Kruidvat 2 voor 5 euro bijvoorbeeld! Zijn harstikke gevoelig (in tegenstelling tot die je nu gebruikt hebt want die is echt niet gevoelig!) en veeel goedkoper!

Hmm ja wanneer je gestopt bent met je pil en dan ongeveer 30 dagen later zou je ongi moeten worden...
    Maar ja... met het ontpillen weet je niet hoe lang het duren kan..de een een maand, de ander een half jaar of langer..

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi lkg, het was guusje ;)

Enne: nja...4 dagen vood nod ís vroeg, maar ik heb er mijn 1e zwangerschap wel posi op getest....
    je KAN een testje wagen...STEl dat ie een licht streepje heeft ga je uiteraard niet drinken... mja.. als ie negatief is, weet je eigenlijk nog niets..
    hmm... hahah geen goed advies :D hahah..

nja.. sowieso kunnen 1 of 2 wijntjes echt geen kwaad! Je hebt toch nog geen bloedband met je vruchtje de eerste 4 weken??
    Maar ik zou het er niet op wagen om dr weet ik hoe veel te drinken....

Steekjes in je buik ... heb je dat vaker gehad richting je ongi?

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    bedankt voor de reacties! Ja nou ik was pas weer een maandje begonnen met de pil vanwege ontstekingen in mijn borsten enz. Dus ontpillen zal denk ik wel mee vallen, had er eerder ook geen last van. En weet je, sja mijn ongi is nog nooit eerder regelmatig geweest ofso...ook tijdens het NIET gebruiken van de pil 1 x in half jaar ongesteld ofso.

Ga wel ff bij de kruidvat kijken, bedankt voor de tip! :)

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm...
    misschien is het dan slim om je huisarts een keertje te bellen..
    Als je nooit een regelmatige ongi gehad hebt is het lastiger om zwanger te worden omdat je geen idee hebt wanneer je eisprong is enzo..
    Zethu bijvoorbeeld kan je hier wel meer over vertellen...

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    :) oepsie hihi, foutje..

Hmm misschien heb je gelijk.. ik heb toch nog 3 testjes liggen dus ik kan er altijd 1 proberen.. pfff.. ik wacht nog wel even af, misschien krijg ik nog een gevoel ofzo voor die tijd ;) De rommelende darmen heb ik altijd wel geloof ik.. de steekjes kan ik me niet echt herinneren.. Naja, zal wel weer een nieuw pre-ongi symptoon zijn..

Heb jij eigenlijk alweer mensen verteld dat je zwanger bent? Ga je het snel vertellen, of langer wachten? Oh, en ik weet dat het makkelijk gezegt is, maar ik zou echt proberen me niet teveel zorgen te maken. De kans op een mk is echt niet heel groot, en de kans op twee mk achter elkaar is nog veel kleiner! Deze keer komt het gewoon helemaal goed en in de lente hebben jullie een prachtig wondertje!

11. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    ja, omdat we nog maar net begonnen zijn wil ik niet gelijk naar de ha lopen. Ga zethu ff pb-en ja, :) had ze al aangeboden :)

Iig bedankt voor je reactie's, t s gewoon allemaal heel nieuw en spannend! Geniet van je zwangerschap! Ga gauw weer verder werken...:D

12. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    hi, had hem door :D ...

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Lkg: nee deze keer gaan we het vertellen even uitstellen tot na een eerste echo als het zover mag komen dan :)
    Wil nu niet weer iedereen moeten vertellen dat het mis gegaan is...
    De eerste keer was uit enthousiastme aan mijn collegas omdat die ook wisten dat we bezig waren en aan onze ouders omdat we dat graag wilde..
    Maar nu wachten we gewoon fftjes af tot we het zeker weten..
    Mocht het mis gaan, vertel ik het misschien toch nog wel aan mensen, maar niet eerst felicitaties en dan weer niet..

Je stelt me wel een beetje gerust.. de kans op weer een mk is vast niet zo groot als de kans dat het gewoon goed gaat :)
    Daar ga ik me maar de komende dagen/weken aan vast houden!
    Dankje :)

Enne die steekjes: voor mij zijn ze heel herkenbaar hoor.. heb ze bij mn 1e zwangerschap en ook deze keer weer gehad.
    Wil je geen hoop geven want er zijn vast ook meiden die steekjes hebben terwijl ze ongi worden, maar goed... voor mij was het wel iets herkenbaars! Plus het gevoel dat ik spierpijn in mijn buik had... terwijl ik toch al een paar weken niet gesport heb ;)

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohh.. inderdaad.. beter dan even wachten tot na de eerste echo. Hopen dat je lekker snel mag komen voor de echo! Zou wel fijn zijn!

15. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

Poeh poeh wat hebben jullie ontzettend veel gekletst dit weekend.
    Ik heb even geen tijd om alles overal op te antwoorden. Heb het ontzettend druk. Vakantie tijd is in volle hevigheid begonnen dus draai nu het dubbel aantal uren als normaal. Maar goed dat hoort er bij. Verder zitten we natuurlijk met bezichtigingen en me zussie gaat begin september trouwen dus druk druk druk. Merk het ook aan mijn lichaam. Heb al een week last van spierspanningshoofdpijn. Lang niet meer gehad maar wist na een dag alweer hoe het voelt. Maar goed niet klagen.

Linda: Hier moet ik wel even op reageren.... Wat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!! Het is je gegunt meis. Hoop dat het garnaalt lekker blijft zitten waar het zit en dat het over 8 maanden maar een mooi babytje mag zijn dikke knuffel! Natuurlijk zie ik ook groen en geel van jaloezie. Maar het is je echt gegunt!!!!!!!!!!

Liefs en dikke knuffel Tamaar

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    dankje wel tamara.. :)
    Lief dat je even reageert! :)
    Ik ga gewoon heeel erg hard voor jullie duimen dat ook jullie heel erg snel aan de beurt mogen zijn!!!
    De harde kern dames (hihi..ja wij kletsen al echt een hele tijd mee zeg!) van dit clubje moeten echt gewoon nu zwanger worden hoor!!! Theeft lang genoeg geduurd meiden!!
    Maarrr natuurlijk ook de nieuwere meiden hè hihi! :)

hoop dat je het allemaal een beetje trekt met al dat geregel...
    Probeer wel tijd voor jezelf te nemen af en toe hè!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 4033

NOD
    * Nensi84: 18 juli, 7e ronde
    * Dees1985: 19 juli, 5e ronde
    * Lkg: 22 juli, 8e ronde
    * Tamaradb: 22 juli, 10e ronde
    * Hemeltje83: .., 9e ronde
    * Tante Mars: ..., 40e ronde
    * Zethu: .., 5e ronde - 1e ronde Clomid

* Charpi: 22 juli gynaecoloog
    * Guusje99: ... gestopt met de pil. Wachten op 1e keer ongi

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010

18. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden,

Ik was een beetje bang. Ik denk nou effe kijken hoeveel pagina's ik nu weer bij moet lezen. Geen een. Is iedereen druk ofzo???

@ Ilona: Gefeliciteerd met je huwelijk! Je zag er echt ontzettend mooi uit!!!

Hier niets bijzonders. Werken werken en nog eens werken.
    Ja en wachten wachten en nog een wachten. Ik had altijd deze twee weken. :(

Liefs

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ja het was echt rustig vandaag!
    Ben meerdere keren online geweest maar niets te doen hier!
    Dacht ik ja.. kan nu wel weer berichten hier neer gaan zetten maar da's ook zoiets ;)

Dus.. volgens mij zitten er veel meiden op 't wachtbankje...
    Spannnend!

20. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ik ben nu ook aan het tempen om te kijken wat mijn temp doet de laatste week spannend want hij is al gestegen
    ik had gister 36,6 en vanochtend 36,7!!!

Deel Deze Pagina