Goeiemorgen meiden! Ik kwam nog eventjes afscheid van jullie nemen, want mijn man en ik vertrekken strakjes op huwelijksreis! We hebben een onvergetelijke dag gehad, het feest s avonds was geweldig! Na de vakantie zet ik nog een aantal fotos in mijn album. Nou meiden, ik zou zeggen: Allemaal heel veel succes, ik hoop dat als ik terug ben dat de lijst weer een stuk rozer mag zijn! Tot 31 juli!
Hee meiden, Jaa gisteren was het erg rustig he! Ik had het erg druk op m'n werk, dus kon niet reageren helaas.. Nu zit ik weer in de trein naar werk en heb ik weer ff tijd om een berichtje te plaatsen @ Ilona: Je zal dit wel niet meer lezen, maar toch.. Van harte gefeliciteerd!!! Top dat je dag zo leuk was! Ik zag op je hyves al was foto's.. supergaaf zeg! Geniet van je vakantie! @ Dees: Oeoeoeoe.. spannend zeg! Nog een paar daagjes tot je NOD! Hoe was je temp vandaag?? @ Tamara: Ahhh dat klinkt erg druk! Maar goed, als je het druk hebt heb je misschien iets minder tijd om stil te staan bij het wachten.. pfff.. ik wordt er ook doodmoe van.. Naja, nog eventjes volhouden @ Hier voel ik verder weinig bijzonders alleen af en toe wat steekjes onder m'n navel zeg maar.. en vanochtend in de bus 1 seconde een best harde steek.. maar verder geen enkel symptoom dus ik ga maar gewoon weer van ongi uit.. Vanaf zaterdag staan m'n ouders twee weken op de camping in Wassenaar.. wat dus maar 15 minuten fietsen is naar m'n werk (in plaats van 1,5 uur met het ov zoals nu) dusss ik weet al waar ik de komende twee weken slaap Heb er wel zin in.. lekker beetje met m'n ouders bbqen en spelletjes doen Heb ik in ieder geval weer geen tijd om in een hoekje verdrietig te gaan zitten zijn als ik ongi wordt.. dat beviel me de afgelopen maand ook wel erg goed moet ik zeggen
@ lkg: hopelijk zijn die steekjes goed nieuws aangezien je die nog niet eerder gevoeld hebt, toch? Ik duim voor je meid, ik vind dat jij nu ook eens zwanger mag raken en blijven! Niet om je hoop te geven maar wat ik al zei; die steekjes waren bij mij 2 keer een goed teken. maar goed; het kan net zo goed iets te maken hebben met je lichaam, een ontstekingkje (dat klopt niet hoe ik dat schrijf maar goed haha) of wat dan ook.. In iedr geval; er wordt flink met je mee gehoopt vanuit hier!
Ohhhh liefffff.. dankje Hier wordt stiekum ook flink gehoopt hoor, ook al probeer ik van niet En.. als Tamara nou ook zwanger is deze ronde dan zijn we met z'n 3en bijna tegelijk uitgerekend!! Dat zou gezellig zijn!! Oh jah, ik heb wel besloten dat ik vrijdag niet ga testen trouwens.. het is eigenlijk gewoon veel te vroeg, en ik weet dat ik toch een beetje sipjes ga worden als ie negatief is, terwijl dat niets hoeft te betekenen.. en ik wil niet mijn leuke avond daardoor laten verpesten. Dan drink ik maar gewoon niet meer dan 1 of 2 drankjes, dat is veel beter dan sip zijn door een nega test die nog niets zegt Ik denk zelfs dat ik helemaal niet ga testen.. op de camping met m'n ouders in een caravan ga ik echt niet testen, dat valt vet veel op, en dan weten ze het direct, dat wil ik niet. Maar gezien m'n precies stabiele cyclus de afgelopen paar keer en het duidelijk vinden van 'n ei weer rond dezelfde dag als de vorige keren weet ik gewoon dat ik dinsdag ongi moet zijn. (vorige cyclus kwam ei op dag 18 en dag 30 ongi, deze keer kwam ei op dag 16 dus als ongi er dag 30 (dinsdag) nog niet is dan mag ik een pietsie blij worden).. Nou, dat was weer een heel relaas.. maar door het typen ben ik direct een beetje mijn gedachten aan het ordenen ofzo hahahah..
haai meiden, Hoe gaat het vandaag met jullie? Met mij lekker, hoewel mijn testje van de kruidvat ook zo negatief was als maar zijn kan. Hoe gaat het Linda, voelt alles nog goed? En Lkg, wat voel je nu allemaal? Hoop het zo voor je, zou echt fijn zijn! Wel goed dat je nog niet gaat testen, knap dat je dat zo lang kunt volhouden...ik knap steeds van nieuwsgierigheid! Ik hoop dat ik iig snel duidelijkheid krijg ivm met mijn cycli enzo, want heb nog steeds rugpijn in mijn onderrug en mijn onderbuik rommelt en steekt....welja het zal aan mij liggen denk ik, word een beetje moe van mezelf! Ga zo weer verder werken, dus alvast een fijne dag gewenst! liefs
Ahwww Guusje.. balen zeg.. Er zit voor jou dus ook niets anders op dan afwachten Misschien kan je als je ongi wordt de volgende cyclus gaan tempen of ovulatietests gebruiken, dan weet je ietsjes beter waar je aan toe bent misschien.. En ik voel vanalles.. ik kan mezelf altijd zo heerlijk gek maken een week voor m'n NOD - Ik heb zere (en opgezette) borsten.. maar dat heb ik altijd van m'n eisprong tot m'n NOD.. maar goed, nu ga ik mezelf weer indenken dat ze net ietsjes zeerder doen dan anders - Ik heb steekjes in m'n buik (die ik me niet kan herinneren van andere rondes) - Ik heb afscheiding, niet veel hoor, maar wel wat (wat ik anders echt nul heb tussen m'n ei en NOD) Ach, het kan ook geen kwaad om een beetje te dromen toch Sip ben ik toch als ik ongi wordt.. dat zal wel niet meer of minder worden door het dromen in de week voor m'n NOD
Goed hoor lkg dat je ff nog niet test tot na je nod! Ik vind het knap! Enne wat je zegt; dalijk verpest je je avond door een nega test en da's ook niet de bedoeling. Dan maar inderdaad iets minder drinken even! Hopen dat het bij de andere meiden niet opvalt @ Guusje: hmm balen dat ie nega is..denk dat je toch aan het ontpillen bent meid.. dus zou voorlopig de testjes maar laten liggen want zo kost het nogal wat hihi. Inderdaad wat lkg zegt; misschien een goed idee om te tempen bij een eventuele volgende cyclus.. ovutesten lijkt me ook weer een dure bezigheid als je onregelmatig bent en dus geen idee hebt wanneer je ei komt.. Ik voel nog steeds steekjes in mn buik, de ene keer wat erger als de andere . en mn borsten zijn erg gevoelig..iets meer als dat ze normaal zijn als ik gewoon ongi wordt. Ik ga vrijdag nog een keer testen om te kijken of ie goed donker is. Heb ik de vorige keer niet gedaan en dat is toch wel voor mij een kleine bevestiging dat het goed lijkt te zitten...
@lkg, ja heb me vanmorgen ingeschreven bij www.fertilityfriend.com en ga het vanaf nu maar bijhouden. Vind k wel leuk, mijn vriend vroeg ook gelijk om inlog enzo dat ie af en toe kan kijken. Dat doet wel goed, ben k tenminste niet de enige die er mee bezig is. en lekker door dromen hoor, ga voor je duimen dat je ongi niet komt en je lekker zwanger bent! @linda, ja het zal dan wel...moet wel eigenlijk. Wel raar hoor, omdat k dat anders niet had. Maar goed, toen was k niet bezig met zwanger worden dus dan let je er misschien niet eens op. Ben je al wel naar de HA geweest enzo? Snap wel dat je zo onzeker bent, na een mk...lijkt me erg moeilijk!
Nee hoef niet naar de huisarts toe.. Hoef alleen de vk te bellen een keertje deze week om een afspraak te plannen voor een intake en echo.. huisarts heb ik de vorige keer gebeld omdat ik dacht dat dat moest maar enige wat die zei was 'oke, dan bel maar een verloskundige'. haha. Zo..ga nog even iets doen nu op het werk, tot dadelijk weer! hihi.
jaaa, vond ik ook! Maar ehm o? K dacht dat je dan daar langs zou moeten en die dan ook nog eens zou testen...of heb ik me dan iets op de mouw laten spelden..? he das helemaal zon raar gevoel dan lijkt me! Nou gewoon positief denken, want dan roep je positieve dingen op je af...zegt men. Gaat helemaal goed komen met jou "werkse" , ga zelf ook weer ff heel hard terug aan het "werk" hi
Hahahahahaha.. wat zijn we allemaal toch hard aan het "werk" Zo druk als ik het gisteren had, zo rustig heb ik het vandaag.. dus veel tijd voor het forum @ Guusje: Whauw.. ik wou dat mijn vriend eens wat interesse toonde whahaha. Ik zeg altijd dat hij wel in het ovu-testen boekje mag kijken (ik heb ze elke maand bewaard en opgeplakt) maar dat heeft ie volgens mij nog nooit gedaan. Aan de andere kant vroeg hij wel wanneer m'n volgende eisprong is, en wilde hij de vakantie 2 dagen vervroegen zodat we op vakantie zijn als m'n ei komt.. want dan hebben we meer tijd/zin om te klussen Dat vond ik dan ook wel weer lief dat hij er wel over nadacht.. En ik heb ook wel eens gehoord dat sommigen eerst de huisarts bellen en dan de vk, maar de huisarts kan toch niet veel voor je doen dus die stap overslaan lijkt me wel zo makkelijk En vrijdag ga ik uit met 1 vriendin.. en zij is tegelijk de enige vriendin die weet dat we bezig zijn (ik heb het niet verteld maar ze raadde het en ik kreeg een rooie kop dus toen wist ze genoeg).. dus het is niet erg om niet zoveel te drinken.. alleen niet zo gezellig misschien. Ik had mezelf een beetje verheugd op een avondje drinken, maar niet goed over de timing nagedacht hahaha.. Nou, nu ga ik toch maar echt ook weer aan het werk
@ Guusje: Nee het is verder niet nodig, tenminste, niet bij mijn ha. Misschien is elke ha daar anders in?? Ik zal het hem ook wel vertellen hoor een keer.. is wel fijn als ie toch op de hoogte is.. maar dat doe ik dan wel als ik zeker weet dat alles goed zit. @ lkg: leuk dat je vriend de vakantie zelfs vervroegd heeft! Dat vind ik wel echt goed mee denken hoor! Mijn vriend vraagt ook altijd een beetje wanneer het weer kan, wanneer de goede dagen zijn En hoe mn temp was als ik die opgenomen heb. Tis hier ook erg rustig op het werk, en af en toe tussendoor iets doen haha.
haha nou wat een harde werkers jah...moet bekennen het verschrikkelijk druk te hebben...maar kan me niet beheersen Ga nu wel weer echt verder @LKG, jouw vriend denkt ook super lief mee, wat fijn! @Linda, we boffen wel met onze mannekes dan, want je hoort vaak genoeg van mannen die daar niet erg in geinteresseerd zijn. lieve dametjes, fijne dag en werkse
He Djuke! Heb even een stukje in je tekst geknipt (ging nog over gyn enzo...) van een half jaartje ofzo geleden? hihi was wat aan het teruglezen in het forum..(jaja hard aan het werk!! ) maarre...hoe staat het ermee?! Wiegje al binnen en naamkaartjes al gedrukt?!
Hai meiden, Zeg zeg wat is er weer veel gekletst. Ben ik nou de enige die niet op het werk kan kijken @Guusje: Wat beroerd zeg die onzekerheid. Ik weet wel dat toen wij begonnen (zucht alweer 10 maanden geleden) Begon ik ook ineens vanalles te voelen. Nu denk ik elke maand zucht daar gaan we weer. Ik heb gewoon ruzie met mijn eigen lijf. Elke keer denk zou het? maar elke keer weer dat ellendige rood. @ Lkg: Ik ben het helemaal met je eens. Deze maand moet het toch maar eens raak zijn bij ons. Ik had echt nooit gedacht dat het zo lang zou duren. Misschien heb ik me toch wel verkeken op alles. Dacht dat het bij mij niet zo'n inpakt zou hebben. Maar toch. @ Linda: Ik heb gehoord van ziekenfonds dat je inderdaad wel straks je ha. Even moet inlichten zodat hij er ook vanaf weet met betrekking tot als er wat is. @ Hier: Nou wat voelen we nu weer allemaal: Ook ik heb elke keer steken onder me navel. En meer afscheiding als anders. Maar verder nog niet eens last van mijn boobs dus ???? we wachten maar weer af. Haha sorry./ Ik kom misschien een beetje zuur over. Vandaag een gesprek gehad met een collega. Ze was een grapje aan het maken omdat ik ineens een harde steek had. Ze zegt oooeeee ben je zwanger. Ik zeg nou dat mag wel een keer. We zijn al bijna een jaar bezig. Zegt ze oooo dat is nog niets wij zijn 3 jaar bezig geweest. dat is nou net iets wat ik niet horen wil. Alsof ik me dan niet beroerd mag voelen. :S Maar goed. we blijven lachen Liefs
hey Tamaar, jij technisch gesproken hoor ik hier ook niet te kijken onder werk tijd...maar goed kan me echt niet inhouden ja, nou op zich heb ik wel zoiets van dat k echt niet zwanger ben nu dus dat laatste testje heeft die droom wel weggevaagd. Maar t s gewoon zo lastig met mijn cyclus enzo en wanneer mijn NOD zou moeten komen...maar goed zijn nu nog maar zo kort bezig dat k helemaal niet klagen maggen en eigenlijk al veel te hard zit te piekeren over die cyclus terwijl ie niet eens te laat is nog als je zou uitgaan van een normale ...dus al met al ben ik gewoon een zeur deze dagen Je komt niet zuur over hoor, begrijp het goed. Goede hoop houden hoor meis, positief denken roept positieve dingen af..heb ik horen zeggen Ga voor je duimen over 7 dagen, hoop het voor je...voor ons allemaal
@ Tamara: Ik heb ook echt regelmatig dagen dat ik me 'zuur' voel.. en dat is echt niet raar hoor! Je hebt een wens maar je zit gewoon al bijna een jaar te wachten en te hopen, daar zou ieder mens een beetje 'zuur' van raken denk ik.. En, die reactie van die collega werkt nou ook niet echt mee.. beetje een kl*te opmerking.. Dus iedereen die er minder dan 3 jaar over doet mag niet klagen? Onzin!! Je moet niet bij de pakken neer gaan zitten.. maar af en toe een baaldag mag best! En weetje.. ooit zal ook jullie wens uitkomen.. Het is vreselijk om te moeten wachten, maar je wacht niet voor niets! Je wacht op een wondertje wat er echt zal komen, en als het zover is ben je die maanden wachten na één dag waarschijnlijk helemaal vergeten.
nou niet zo goed even z=samenvatten... maandag 36,6 dinsdag 36,7 woensdag 36,4 op zich nog niet verkeert als je erbij nadenkt dat ik normaal(dus voor mijn ei) rond de 35,9 zit maar dan moet hij echt niet meer zakken