nou mijn temp is weer gestegen dus nu is het: 36,6 36,7 36,4 36,5 36,6 dus ik dacht vanochtend maar ff een testje wagen en die was helaas negatief....
Ohh Dees, jammer zeg.. Maar, nog niets aan de hand, gewoon zondag of maandag nog een keer testen als je niet ongi wordt!
Aah jammer dees, dat ie nega is..We blijven duimen! @ Lkg: zie nu je berichtje pas staan ivm dat je gevoel zegt dat het toch niet goed is... he bah! Wat balen! Hopelijk valt het allemaal mee en klopt je gevoel gewoon ff niet nu!
@Dees: Geen bloed geeft moed, hoop voor je dat je gewoon wat te vroeg getest heb @Lkg: Vervelend dat je gevoel zegt dat het niet raak is, toch blijf ik voor je duimen ff tussendoor, volgens mij word ik dement.. Ga ik zoeken wat ik ook alweer tegen Lkg wou zeggen, terwijl ik het er 5 seconden daarvoor al heb getypt.. @Linda: Kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor, het blijft toch echt een wonder dat er zomaar een baby in je buik groeit! @Zethu: Jeetje meid, we hadden het er natuurlijk al over maar nu klinkt het wel heel definitief zeg Ik heb er geen woorden voor, maar in elk geval een dikke knuffel en heel veel liefs en sterkte van mij! Verder blijf ik duimen dat je vriend weer bij zal draaien.
heb ik ook maar je hoort zoveel vroeg positesters dus ik dacht gewoon doen, maar ik kan je vertellen dat het me alleen maar onzeker maakt en dat terwijl ik geen ongi tekenen heb!
Ik moet eigenlijk rennen voor de trein, maar moest het toch ff kwijt.. Ik ga net naar de wc.. lijk ik gewoon spotting te hebben! Dat heb ik normaal wel 1 dag voordat ik ongi wordt, maar dat zou nu toch veel te vroeg zijn!! Ik snap er niets vannnnnnnn Nou, nu ga ik lekker een leuke avond hebben met vriendinnetje
lkg, balen hopelijk is het niets... dees.. ook balen... *zucht* linda, hoe voel jij je? kvoel krampjesachtige dingen... ongi komt er dus aan denk ik
hee meiden even snel vanuit weekend weg bij gelezen. dit is ook erg onhandig met mijn telefoon dus volgens mij wordt dit een onoverzichtelijk bericht haha. @ lkg: balen dat je denkt ongi to worden. hopelijk heb je het gewoon helemaal mis! @ nensi: he jij ook al ongi krampen balen meis.. @ dees hoe is het bij jou? @ tamara heb jij nog goede hoop? ik wil wat goed nieuws meiden!! @hier alles goed al voelde ik me gisteren zo dom. heb gewoon zonder erg fem medium biefstuk gegeten en toen ie bijna op was dacht ik he mag ik dat wel?! nou nee dus maar heb gelezen dat het in de eerste vijf weken geen kwaad kan dus da geeft fem beetje rust. maar voel me echt stom nou ja ik ga weer stoppen haha ben zo niet gezellig voor mijn vriend liefs
Hai Meiden, @ Zethu: Wat ontzettend kl*te voor je! Ik kan me voorstellen dat je je goed ellendig voelt. Een hele dikke knuffel vanuit hier! @ Lkg: Balen zeg dat je last van spotting hebt. Hoop dat het niet doorzet en dat het gewoon wat oud bloed is. @ Dees: Bah die onzekerheid is ook balen zeg. Kan me voorstellen dat je er goed onzeker van wordt. Hoop dat je inderdaad gewoon te vroeg bent en dat je binnenkort een mooie positieve test in je handen mag houden. @ Hier: Niet veel nieuws al heb ik toch weer de neiging om alles met zwanger zijn te koppelen. Ik heb nog steeds last van steekjes in mijn buik. En de grote boodschap lukt bijna niet, dat terwijl ik al een hele week gematigd bezig ben met sonja bakker. Dus ik krijg ontzettend veel vezels binnen en het zou dus eigenlijk gewoon moeten lukken (sorry voor het onsmakelijke onderwerp) verder heb ik het gevoel dat mijn borsten breder zijn dan anders. Nou is dat alleen moeilijk te zien omdat ik al best wel grote borsten heb. Dus ja daar wordt ik ook niet veel wijzer uit. Hahaha Maar goed. Ik maak me zelf weer gek, We wachten nog rustig af. Liefs Tamaar
Linda, lekker weekendje weg! Geniet ervan! Tamaar, spannend! Wanneer is je NOD? All, ik ben nog niet ongi!! De krampen zijn ook weg, af en toe denk ik wat steekjes te voelen die ik anders niet voel... maar ik wacht geduldig af, de dag is nog lang.. kan maar zo ongi worden. Heb vd week wel de nodige puisten gehad dus wat dat betreft wijst alles erop. Mocht ik nou niet ongi worden dan test ik maandag. Fijn weekend!
Spannend Nensi, dat je het zo lang vol kan houden haha. Respect, ik was nu gelijk al naar de da gerent voor een testje. Mijn NOD is woendag. Ik ga dit keer ook niet van te voren testen. Ik wacht het maar eens gewoon rustig af. (dat zeg ik elke maand) heb dit ook geen testjes in huis gehaald. Dus ik zie wel. Liefs
Hee meiden, We vertrekken nu naar de camping, maar wou nog ff zeggen dat ik na die ene keer gisteren geen spotting meer heb gehad gelukkig. Als ik ongi wordt oke, maar dan hoop ik wel gewoon op dinsdag zodat niet m'n hele cyclus in de war is.. dus ik ben in ieder geval blij dat het vandaag nog niet doorzet Verder.. allemaal succes met wachten.. ben erg benieuwd naar de resultaten volgende week
Heb vd week mn laatste test verprutst door ver voor mn NOD te testen... vandaar dat ik nu niet zo'n haast heb. Als k me nou super anders had gevoeld, was het een ander verhaal. Laatste week ook aardig wat stress gehad... dus denk dat het gewoon nog komt...maar we'll see!!! Hoop dat het bij jullie ookniet komt... spannend...
dames ik ga morgen testen hoop zwaar dat hij al posi is want ik voel me zwaar Bekijk bijlage 4783 ik laat het jullie uiteraard weten!!!
Nensi: Spannend zeg! Nou hou ons zeker op de hoogte. En mijn duimen draaien. @ Dees: Bij jou ook spannend! Ik hoop dat hij posi is! En dat je gevoel klopt. Ook voor jou draaien mijn duimen. @ Linda: Lees nu pas je berichtje. Heb er denk ik overheen gelezen. Ik zou me niet te druk maken over dat biefstukje. Ik hoorde laatst van een collegaatje dat ze naar 2 feestweken is geweest en lekker aan het bier is geslagen. tot dronkens toe en een paar dagen later kwam ze erachter dat ze zwanger was. (ook stom ze had niet door dat ze overtijd was maar goed) Dus volgens mij kan een biefstukje dan geen kwaad. Als het maar te vaak doet, toch? Nou heel veel plezier nog dit weekend. Hoop dat je iets beter weer hebt als wij hier Liefs
Wowwwwwwwwwwww dees, gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Tamaar, nu duimen voor jou!!!! Heb gisteren getest met digi clear blue.. vriendinnetje had 'm nog liggen en die was misschien nog wel nieuwsgieriger dan ik... maar na 3 minuten stond er 'niet zwanger' Maar ben ook nog niet ongesteld!!! Ben bang dat het voorlopig ook onze laatste ronde was... even kijken hoe mannetje er nu over denkt... maar die vond het geloof ik wel fijn als ik eerst een baan afwacht... en de babystress kunnen we eigenlijk wel even zonder (hoe graag ik het ook wil!!!)... onze relatie heeft het ook best zwaar te verduren momenteel... Waarom is het leven niet zo simpel als het zou kunnen zijn? Dikke knuf voor jullie in ieder geval xxx
Zoooo jeetje: ik ben een weekje op vakantie en moet gewoon 20 bladzijdes terug lezen!! Maarrr gelukkig wel met goed nieuws: Linda en Dees: GEFELICITEERD!!! Wat super zeg!! Verder: Zethu: wat ontzettend balen! Ik hoop dat het tijdelijk is en dat je mannetje snel bijdraait; je bent niet voor niks net aan de MMM begonnen. LKG en Tamara: ik ben voor jullie druk aan het duimen draaien!! Hier: tja, het blijft bij wat ik al eerder meldde: schiet mij maar lek.. Er zijn 2 mogelijkheden: - of het bloedverlies was een ongi zonder een eitje gehad te hebben... (raar heb ik nog nooit gehad) en dan zit ik nu in ronde 9 en is m'n temp uitzonderlijk hoog..(36,9) - of het bloedverlies (was wel oud bloed, sorry voor de details) was een ernstige vorm van spotting (al was het wel gewoon veel) en is m'n eitje kort daarna geweest wat wel klopt met m'n slijmverlies en heb ik donderdag m'n NOD met een cyclus van 43 dagen... Hoe dan ook het is afwachten en ik snap er niks van... Hoe is het verder bij jullie dames? Al wat meer nieuws over de komende NOD's?