Even heel snel inbreken hoor dames Dees Gefeliciteerdd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Nensi en Tamara: Mijn duimen draaien overuren hier! @Hemeltje, ik hoop niet dat ik positief ben voor niets, maar het zou misschien je innesteling kunnen zijn geweest, dus ook voor jou duim ik nog steeds! Hier: Kan de beeb nu ook af en toe aan de buitenkant voelen, helaas voor Peet is de kleine nog eenkennig haha Nog 2 nachtjes en dan heb ik de 20 weken echo
Haai dames.. Even met m'n telefoon vanaf de camping.. Dees.. GEFELICITEERD!! Wat supergaaf zeg, geniet ervan! @ Tamara: Ik duim voor je! @ Hemeltje: Wat raar zeg :S Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt! @ Linda: Hoe is je weekendje? Tis heerlijk weer he! Wij waren net nog even in Scheveningen.. altijd leuk met dit weer. @ Hier: Lig lekker op een ligbank in het zonnetje. Had vanochtend war bruinverlies.. is nu weer gestopt, maar voor mij teken genoeg dat de ongi er asn komt. Hoop dat het dan morgen pas doorzet, dan blijft m'n cyclus weer redelijk constant..
Haaa meiden, Hier ben ik weer, terug vanuit Zandvoort! maar eerst: Wauww Dees, proficiat!!! Wat gaaf! En wat leuk dat je al voelde dat je zwanger was!! Super! @ Tamara: Hmm ja ik baalde toch wel dak hem had gegeten ook al kan het waarschijnlijk geen kwaad. Maar ga vanaf nu heeel goed opletten hoor haha. @ Lkg: hee meid, Hè...verdomme...ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn geweest deze keer meid! Ik gun het je zo ontzettend.. zucht.. @ Hemeltje: Dankje! En vervelend dat je nu niet echt hoogte krijgt van je cyclus... hopelijk gauw wat meer duidelijkheid! @ Saskia: wat gaaf dat je de baby kan voelen vanaf de buitenkant!!!! @ nensi: ahhh balen meid...da's klote..wel spannend toch dat je nog niet ongi bent... Telt je banner automatisch verder eigenlijk? @ Hier: weekendje zandvoort was leuk en idd lekker weer! Vandaag zelfs aan het strand gezeten in het zonnetje (en verkleurd! ) Mn schoonzus zei alleen meerdere malen dat ik wel wat kon drinken (alcohol) maar elke keer heb ik er maar over heen gepraat en heb ik geen enkel drankje op Tis met uit eten enzo ook wel erg lastig hoor! Tis echt heel erg wennen en bij alles wat ik krijg twijfel ik..Ga denk ik liever even niet meer uit eten! De biefstuk was dus een foutje en had ik pas door toen ie half op was... Maar het kan geen kwaad als ie 24 uur in de vriezer gelegen heeft.. Dan zit er nog sla bij: is die sla goed gewassen? Want dat moet, anders mag je hem niet hebben. Twee bolletjes aardappelpuree: uhh zitten daar rauwe eieren in? ja.. ligt eraan hoe je hem maakt.. hmm ja.. dan maar niet.. Gamba's: uhh.. zijn dat schaaldieren? of mag je die toch wel gewoon? Roze zalm: hmmm nee die mocht ik niet nee... Makreel: ehhh.. geen idee? Nou doe maar niet voor de zekerheid dan! Enzovoorts... haha, best wel irritant dus, dat uit eten..ik maak voorlopig gewoon mijn eigen maaltijden Maarrrrr ik ga verder niet klagen of zo hoor over het eten want het maakt me allemaal niets uit!! Kheb het er helemaal voor over!!! Voel me verder erg moe de afgelopen dagen en mn borsten zijn nog steeds heel gevoelig. heb ook regelmatig steekjes nog in mijn buik. Voel me eigenlijk wel goed verder en heb er vertrouwen in deze keer
Bekijk bijlage 4921 NOD * Nensi84: 18 juli, 7e ronde * Lkg: 22 juli, 8e ronde * Tamaradb: 22 juli, 10e ronde * Hemeltje83: .., 9e ronde * Charpi: 22 juli gynaecoloog * Guusje99: ... gestopt met de pil. Wachten op 1e keer ongi Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Dees1985: Zwanger in ronde 5, uitgerekend ... 2010
Zo, dat was nog een heel verhaal hihi. Hmm meiden kom de lijst van zwangeren is lang maar moet nog gewoon langer hoor! Ik wil jullie er nu echt bij hebben hoor!!!
Als ik uit eten ga dan eet ik tegenwoordig maar een pizza, dat is over het algemeen erg veilig haha Biefstuk etc mag als het maar goed gaar is, vind ik dan weer zonde van de biefstuk.. Vis etc mag volgens mij wel, maar ook alleen als het gaar is. Wel opletten met roofvissen, daar kan weer teveel kwik in zitten. Lever etc mag ook maar heel weinig, teveel vitamine A. Rauwe groentes etc zou idd toxoplasmose op kunnen zitten. Noujah dan maar weer een pizza Fijn dat je er deze keer vertrouwen in heb
Hoi meiden! Hier een berichtje vanaf het heerlijke Mauritius! We hebben heerlijk weer en alles is perfect! Dees gefeliciteerd!!!!! Wat super voor jullie, geniet er lekker van! Linda, ik zou me maar niet al teveel zorgen maken over dingetjes die je gegeten hebt hoor, dat doe ik hier nu oook niet. 9 van de 10 keer heb ik niet eens in de gaten wat ik zit te eten en als het goed is klaar gemaakt, is het risico heel klein. Nou meiden, tot over 1,5 week maar weer! P.s. er staan een paar plaatjes van onze trouwdag in mijn album!!!
Hihi thnx voor het voedingsadvies Saskia! Pizza dus.. (haha dat wordt dan wel zonder kaas dr over want dat lust ik niet ) @ Ilona: haaa meid, fijn dat daar alles goed is en het super gaat! geniet ervan!!
hoi dames ik ben net terug van hp6 en kom ook net van de wc af...... volgens mij duivels..... *snif snif snif* ik heb bloedverlies.... hoe kan dit nou.... ik test vrijdag nega.... vanochtend posi en nu toch ongi????? *snif snif snif*
Jeetje Dees, dat is ontzettend schrikken zeg Tja het kan eigenlijk van alles zijn.. Het kan zijn dat het vruchtje na de innesteling alsnog is afgestoten doordat er toch iets niet goed zat. Kan ook zijn dat je pas nog sex heb gehad of dat er zomaar een adertje is gesprongen (baarmoeder is tijdens je zwangerschap wat gevoeliger) En sommige vrouwen zomaar last van bloedingen die niets betekenen. Heb je ook last van krampen? Bij een miskraam komt er vaak ook kramp bij.. Ze zeggen dat de kans op een miskraam maar 50% is als je bloedverlies heb.. Je zou je huisarts of nog liever een verloskundige kunnen bellen, maar vrees dat ze nu nog weinig kunnen doen. Het is alemaal nog te pril voor een duidelijke echo. Het lijkt mij echt vreselijk en kan me je angst zo goed voorstellen, ik wil je in elk geval heel veel sterkte wensen!
nee ik voelde het niet eens nu nog steeds niet het is wel roze/rood niet hevig en ik denk dat ik wacht tot dinsdag en dan nog eens test...
Ah dees nee wat klote... maakt je nu natuurlijk harstikke onzeker.. Tis idd wat saskia zegt; het kan nu nog vanalles zijn.. Als het zo veel als je normale ongi is, kan het zijn dat het vruchtje afgestoten is.. Als het minder bloed is, kan het gewoon een tussentijdse bloeding zijn.. Tis een goed teken dat je geen krampen hebt, maar van de andere kant geeft ook dat weer geen zekerheid.. want die heb ik ook niet gehad toendertijd.. Bloed je minder als normaal een ongi..? Sterkte meid...
ja het is heel licht en het lijkt nu zelf nog minder te worden maar ik heb wel een zwaar gevoel inmiddels in mijn buik. weet het gewoon even niet meer.... ik ben iig nog geen stolsels ofzo tegengekomen alleen nog maar bloed...
@ Dees: Gedsie, wat vervelend zeg Hoe gaat het vanochtend?? Ik hoop op positieve berichten! @ Ilona: Fijn om te lezen dat het zo leuk is daar en dat alles goed gaat!! @ Nensi: Hoe gaat ie daar? Al een nieuwe test gewaagd of nog niet? @ Tamara: En en en?? Ik ben helemaaaaal niet nieuwsgierig hoor.. hihi.. @ Linda: Ik begrijp dat je er alles zo goed mogelijk wil doen nu je zwanger bent.. helemaal door je vorige mk natuurlijk.. maar maak je niet teveel zorgen hè Gewoon opletten en die ene keer kan echt geen kwaad volgens mij. @ Hier: Druk aan het werk.. Ik had gedacht dat de ongi gisteravond of vannacht wel zou doorzetten, maar nog niets. Vanochtend wel barstende hoofdpijn toen ik opstond, dus het zal zo wel komen. Heb maar vast een tampon in, dan hoef ik niet elke minuut naar de wc te rennen hihihi Mocht het nou niet doorzetten dan doe ik morgenochtend een testje hihi. We moeten vannacht naar huis om de cavia's eten te geven, dus dan kan ik morgenochtend thuis een testje doen. Stiekem houd je toch altijd een beetje hoop maar de pijn in m'n borsten is ook al afgenomen dus ik weet ook wel dat dat tevergeefse hoop is.. maar toch
hey allemaal, @Dees, wat rot voor jou zeg! Hoop echt dat t niet hoeft te betekenen dat je toch niet zwanger bent...ga voor je duimen! @LKG, nou maar hopen dat die ongi niet gaat komen he...snap je gevoel wel...zou ik ook zo hebben! @home, deze week zou ik volgens de "normale" regels ongi moeten worden...naja de normale regels zijn niet op mij van toepassing...maar ben wel erg benieuwd hoe lang t precies gaat duren...niet eerder bijgehouden dus! Hoop echt dat ie snel komt, dan weet ik tenminste wat! @all, succes meiden en een hele fijne dag
Hai Meiden: @ Dees: Balen zeg weer onzekerheid. Ik hoop dat het gewoon een beetje oud bloed is en dat alles gewoon blijft zitten. (dikke knuffel) @ Linda: Dat eet probleem ken ik. Vorige maand was ik er (zoals elke maand ) van overtuigd dat het raak was. Maar we zaten natuurlijk in frankrijk. Bij alles vroeg ik mijn man of het wel kon hahaha. @ Lkg: Hier nog niets Maar goed is nog vroeg he. We wachten gewoon rustig af. Wat appart dat je eerst een bloeding krijgt en dan weer stopt. Heb je dat vaker? Bij mij is het altijd gelijk dat ik ongi ben. Nooit eerst een paar dagen iets en dan weer niets. Ga zo met me zusje haar bruidsjurk weer passen. Spannend hahaha. Lijkt wel of ik ga trouwen Verder lekker vrij vandaag. En ga ook heerlijk de hele dag niets doen. Liefs Tamaar
@ Dees: Hoe gaat het nu met je meis? Is het opgehouden met de bloeding? Als het bij een dagje blijft hoeft het niets te betekenen...ik duim voor je! @ lkg: Hmm nog niet doorgekomen dus.. raar dat je eerder wel wat bloed gehad hebt.. was dat minder als normaal en anders als anders? @ Tamara: Hopelijk wordt je deze ronde verrast door goed nieuws! Leuk, samen de bruidsjurk passen! Krijg je zelf ook niet helemaal de kriebels dan? (uhhh was je eigenlijk getrouwd of niet? weet het even niet meer..) @ Guusje: hmm..nog niets gekomen dus. Hopelijk is je cyclus gauw op gang!! @ Hier: haha kwam dr achter dat mn banner niet helemaal goed staat dus ga 'm maar eens een paar dagen terug zetten
@ Guusje: Ahhh ook aan het wachten.. spannend joh.. succes ermee! @ Tamara: Ohh dat klinkt als een lekker dagje Veel plezier met de trouwjurk passen. Vast leuk om je zusje zo te zien of niet? En ik duim voor je! @ Linda: Hihi, stiekum wil je natuurlijk wel graag wat verder zijn of niet. Naja, over een week of 6 dan zeggen we allemaal weer hoe snel het eigenlijk wel niet gaat @ Hier: Het is geen bloedverlies. Het is echt alleen nog maar oud bloed geweest (heel donkerbruin) en ook nog bijna niets. Ik heb wel een tampon in, maar dat is omdat ik denk dat ik ongesteld wordt. Voor het bruinverlies is het niet nodig, zo weinig is het. Heb wel eens eerder spotting gehad, maar dan was het meer roze zeg maar, en heb ook wel een eerder voor de ongi wat bruin gehad, maar het duurde nooit zolang voor de ongi dan kwam (volgens mij max 1 dag).. maar het verschil is wel dat ik dan meestal wat dichter bij m'n NOD zat.. Officieel zou ik morgen natuurlijk pas ongi worden. Naja, we wachten af.. hoe langer het nog duurt hoe beter want dan is er nog een kans dat m'n volgende ei in onze vakantie komt (dat zou qua klussen beter uitkomen hihihi)..
Hmm.. dus alleen oud bloedverlies.. Je houdt het wel spannend hè! In combinatie met alle andere dingetjes die je anders voelde deze ronde.. Ik duim!!!!
Hoi Meiden, Ik kom weer even kijken, heb de laatste weken niet echt de puf om iets te doen. Als ik opsta ben ik al moe, en als ik 's avinds negen uur haal, dan is het al een hele prestatie. Heb even snel gelezen. @linda: Linda gefeliciteerd met je zwangerschap, wat moet jij je goed voelen. @dees: Ook ik heb bloed verloren tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap, maar bij zit het er nog steeds. Heb vorige week de 12 weken echo gehad, hier was alles goed op. Hartje horen kloppen. Ik probeer het allemaal bij te houden, maar zal niet veel van me laten horen ben ik bang.