Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha nensi,
    Fijn dat alles goed was op de echo!! :D
    Heb je al een mooi buikje gekregen? :D

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    hoi meiden

even ego
    hier is het bloedverlies niet opgehouden maaar wel minder geworden weet dus niet zo goed wat mijn lichaam aan het doen is...
    mijn buik daarintegen geeft geen gevoel meer(geen zwaar gevoel of krampen) dus miss toch nog hoop ga morgen wel weer testen.

3. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    oja was ik vergeten mijn temp is weer gestegen hij is nu weer 36,6....

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pff wat een onzekerheid allemaal he dees.. je weet het nu ook niet meer wat je moet denken of het nu wel of niet goed is..
    Hopelijk krijg je wanneer je test een duidelijke test te zien, dat is dan in ieder geval weer een klein beetje een gevoel dat het misschien goed zit..

Sterkte!

5. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ja als hij duidelijker is geworden dan leeft/groeit het frumpie toch gewoon want je hcg verdubbeld elke 2 dagen toch?

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik weet het niet zeker meis hoe dat precies werkt.. je zou je vraag bij de verloskundige op dit forum kunnen stellen?

Ik heb geen idee dat ALS het fout gaat, hoe lang het duurt voor je hcg zakt..

7. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    dat is idd wel een goed idee ga ik even doen.

8. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ik heb even een bericht geplaatst miss weet zij meer...

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    :) bij mijn vorige mk heb ik dat ook gedaan en is wel fijn om even advies te krijgen van hun..
    Zal wel een dagje duren waarschijnlijk voor je iets terug hoort..

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    dat geeft niet als ik maar wat meer zekerheid heb...

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hallo Meiden,

Allereerst Linda van harte gefeliciteerd meid, het is je van harte gegund.

Dees mijn duimen draaien voor je meid.

Zethu, wat een vervelend nieuws, meid ik denk aan je en hoop je snel te spreken..

Ik heb tig pagina's doorgelezen en ben weer een beetje op de hoogte, hier wordt het ondertussen spannend: het is bijna woensdag de 22ste en dan mogen we eindelijk naar de gynaecoloog. Wel heb ik nog goed nieuws te vertellen, vorige weekend ben ik namelijk van vrijdag op zaterdagnacht ongie geworden, na maar liefst 201 dagen... Het was maar een lichte bloeding dus meer dan een onttrekkingsbloeding zal het niet geweest zijn, maar ik nu dus ook in de 2de ronde aanbeland, hihi.... Doe er wel ruim een half jaar over, maar dat maakt niet uit. Ik zet maar geen nieuwe NOD omdat het helemaal nog niet gezegd is dat mijn cyclus nu weer goed op gang is gekomen. Woensdag maar een afwachten van onze gyn er van denkt. Ik ben best wel een beetje gestressed, het is toch mijn lijf waar het om gaat.... maar goed vanaf nu lees en schrijf ik dus weer mee....

12. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere

dit was haar antwoord!

hoi,

bloedverlies komt vaak voor in de vroege zwangerschap. Het hoeft zeker niet te betekenen dat het misgaat. Als het veel helderrood bloe dis met veel krampen heb je wel kans dat het misgaat. Afwachten maar, ik hoop het beste voor je!

Mirjam

dus dat wordt voor mij testen morgen want het bloedverlies is aanzienlijk minder geworden...

eet smakelijk!!!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He Charpi! Leuk iets van je te horen en wat goed te horen dat je een bloeding gehad hebt eeeeindelijk!! Jeetje!
    Ook al is het misschien wel of niet een menstruatie, je lichaam is in ieder geval een beetje op gang gekomen nu!

Spannend wat de gyn gaat doen/zeggen nu! Gaat je mannetje met je mee?

@ Dees: gelukkig is het bloeden veel minder en hopelijk betekend het idd niets zoals mirjam zegt. Geeft toch weer een beetje hoop :)
    jammer dat ze geen reactie geeft op je vraag over hcg...
    Want als je morgen een test doet, en STEL het is misgegaan..kan je test dan toch gewoon donkerder zjin als de vorige?

@ hier: hmm ff een 'mood-dipje'.
    Ben op het werk en heb het weer even helemaal gehad. Dat had ik een tijd geleden ook al en nu denk ik weer; bleh ik wil hier weg!!
    Van de andere kant... als de zwangerschap nu helemaal goed gaat, is het toch wel idealer om hier te blijven werken, zwangerschapsverlof te krijgen en dan na mijn verlof ander werk zoeken voor een dag of 2.5-3 per week..
    Mja.. dat zijn wel nog 8 maanden werken :( hihi.

14. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ja das idd wel jammer maar volgens mij als het wel mis is maak ik ook geen hcg meer aan dus zou het er wel uit moeten zijn of iig minder

balen zeg dat je dat hebt op je werk, dat heb ik helaas ook weleens ik denk trouwens dat het niet uitmaakt wat je doet want als je zwanger bent krijg je toch wel een uitkering dus als het om het geld zo moeten gaan maakt het niet uit...

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ja nja ik wil ook wel iets doen van werk, maar krijg je als je bevallen bent, en werkeloos bent, toch gewoon een uitkering of iets?

@ hcg: Ik heb geen idee maar heb wel vaker gelezen dat je toch nog wel een aantal dagen kan posi teste omdat hcg niet meteen binnen een week uit lichaam is...
    Misschien kan je die vraag nog aan haar stellen en krijg je nog antwoord morgen..

16. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ja volgens mij heb je dan recht op bijstand of zoiets want je hebt een kind.

is dat ook als je heel licht positest dan? volgens mij niet...
    ach ik kijk morgen wel

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hm.. ik heb geen idee!
    Idd, wacht morgen maar eerst af wat je test doet :) dan kunnen we weer verder twijfelen misschien :(
    Succes meis...ik duim voor je dat ie gewoon heel dik positief is en dat de twijfels een beetje weggaan dan!

18. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

@ Dees: Ik heb effe voor je rond gekeken op het internet en kwam op dit forum uit haha. Ik heb het volgende voor je gevonden:

ik heb 27 april een miskraam gehad met 5,5 week!
    en het hcg is nu nog niet uit me lichaam
    dus het kan nog wel een tijdje duren.
    ik weet het namelijk omdat ik in de mmm zit en iedere week bloed moet laten prikken.
    Het stijgt idd veel sneller dan dat het daalt jammer genoeg.
    Maar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden en geen eisprong heb,
    want die heb ik wel gehad deze maand :)

Ik hoop dat je er misschien iets aan hebt maar ja je kunt misschien zelf ook nog even googlen.

@ Linda: Die werkdipjes heb ik ook heel vaak. Hoop dat je er snel overheen bent!

@ Charpi: Wat fijn dat je eindelijk een ongi hebt gehad. Ben echt benieuwd wat je VK zegt. Blijft altijd spannend als het om je lichaam gaat. Dus kan me voorstellen dat je daar wel onzeker over bent.

Nou hier nog heel saai. Geen ongi gevoel.... maar ook niet echt een zw. gevoel. Ik probeer echt mijn hoofd een beetje leeg te houden en het maar eens af te wachten. Morgen is mijn officiele dag dat ik ongi moet worden. Als ik vrijdag nog niet ben gaan we testen. Ik hoop dat het eindelijk een keertje kan want ja vind nu toch wel dat het tijd wordt hahahaha.

Liefs

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    goedemorgen damess,

bloeden is vrijwel gestopt, allleen de test is weer negatief dus het is wel fout gegaan helaas.
    tot vanaaf

20. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Deel Deze Pagina