Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Spannend djuke, ik duim voor je dat het helpt!

Inderdaad heel spannend Linda, zal voor jou ook duimen!

Ik ben bang dat we deze ronde niet zo heel actief zijn geweest oa door ziekte, maar wie weet krijgen we toch een roze 2009 ;)

2. Djuke

Djuke Bekend lid

Ja, wij zijn in augustus bij de gyn geweest. Maar ik voelde me niet goed daarbij. Raakte er erg overstuur van. Wat het precies was weet ik niet, misschien de confrontatie dat je echt het ziekenhuis nodig hebt om zwanger te raken.
    Dus wij hebben besloten de mmm nog even uit te stellen en eerst met de osteopaat aan de slag te gaan.
    Ik zit nu in de klusdagen al komt er van klussen weinig. Allebei beetje ziekjes. En ik heb ruzie met mijn ovu-testen. Heb voor het eerst predictor gekocht maar die dingen doen het niet! Ik heb nu al 2 testen weg kunnen gooien want er komt gewoon geen uitslag. Zo raar!
    Nou ja, dan maar gewoon klussen!

Hoestie met jullie dames?

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ djuke Hmm wat irritant zeg! dat ze niet goed werken. Vervelend.. en ook dat jullie beide niet echt fit zijn..
    Nou, wie weet gebeurd er deze maand een wondertje! :)

Hier gaat ie goed, aan 't werken, dus de tijd schiet wel op! Bedacht me net dat er op mijn banner ovr 3 dagen testen staat! Spannend zeg! Gelukkig ben ik er nog niet al teveel mee bezig, maar mijn voorgevoel zegt dat het deze ronde nog niet raak is.. Ik voel me totaal niet anders dan anders en het moet wel echt geluk zijn als het nu in ronde 1 al raak is.
    Misschien is dit ook wel onbewust zelfbescherming.. er niet teveel op hopen. (Wel moeilijk zeg...hoe meer ik er over na denkt...hoe meer ik hoop dat het toch misschien raak is 8-[ ! )

Nouja, we zien wel........misschien dinsdag alvast een testje doen? hahah O:)

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier begint de testdag ook al in zicht te komen..
    Ik merk aan mezelf dat ik er toch elke ronde meer mee bezig ben, je denkt er toch steeds vaker over na.
    Deze ronde hebben we eigenlijk niet zoveel geklust en ook niet echt op de meest vruchtbare dagen, allebij beetje ziekjes..
    Maargoed misschien is mijn eisprong wel niet op de uitgerekende dag gevallen en hebben we toch nog kans, dus het blijft spannend ;)

Linda ik duim voor je hoor!

5. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hoi Meiden,

Hier zijn de klusdagen weer voorbij. Mijn mannetje heeft nu nachtdienst. En door alles drukte hebben we niet veel kans gehad. Mara goed 1 kans is ook een kans zeg ik maar. Nu rustig afwachten.

Voor de meiden die bijna mogen testen, heel veel succes! Ik hoop dat we binnen kort hier iemand hebben die knallend het nieuwe jaar in gaat!

Liefs Tamaar

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee allemaal,

Was ff van een heerlijk weekend aan het genieten.. en ineens weer veel reacties :D Leukkkk..

Voor iedereen die bijna mag testen.. heeeeel veel succes! Ik hoop echt dat het in ieder geval voor 1 (het liefst natuurlijk voor allemaal) raak is deze maand!

Hier is het allemaal niet echt zoals ik hoopte. Volgens de banner was gisteren m'n eisprong (als ik uit ga van 28 dagen, wat in de eerste ronde blijkbaar ook wel ongeveer kloptje).. maar de ovutesten hebben nog niets positiefs laten zien. Zaterdagavond zei ik nog heel even tegen m'n vriend.. "tis dat de test negatief was, maar anders zou ik zweren dat dit gevoel een eisprong is". Kreeg 2 of 3 keer een erge steek in m'n buik.. en daarna was het weer voorbij. De test was zaterdag wel ietsjepietsjes donkerder als de andere dagen.. maar hij moet echt zo donker zijn als de teststreep volgende de handleiding. Wel beide dagen geklust dit weekend, maar dat was meer omdat het weekend was hihi..

Nou goed.. we wachten maar rustig op een tweede streep op de ovu-testen en gaan lekker van de kerst genieten :D

7. Djuke

Djuke Bekend lid

Heb ik ook! Negatieve ovu-testen terwijl ik nu in mijn vruchtbare periode zit! Wij hebben gewoon maar gezellig geklust. :)
    Welke ovu-test gebruik jij? Ik die van predictor. Stomme rotdingen, volgende keer pak ik weer clearblue. Niet dat ik hoop dat er weer een volgende keer komt.... 8)

8. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hallo dames!

Allemaal een fijn weekend gehad? Hier rustig, nu thuis: ook hier heeft de griep toegeslagen. Nadeel: aargh precies op de dag dat ik dacht dat ik m'n eisprong zou krijgen/gehad heb temp ik natuurlijk 39 graden.. Heb ik hem nu wel of niet gehad... fertility friend geeft aan dat ik hem woensdag waarschijnlijk heb gehad terwijl ik zelf vrijdag dacht.. gelukkig hebben we voor allebei de dagen goed geklust.. so, now we wait! Wel spannend zo he met de feestdagen, het zou zo'n leuk extra tintje geven!

9. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ahww irri is dat he!
    Eigenlijk weet ik wel dat ik door de mk en misschien nog het ontpillen niet kan verwachten dat m'n cyclus nu 28 dagen is.. maar toch hoop je het ;) en ja, je moet toch ergens vanuit gaan..

Ik gebruik de ovu-testen van Sensitest. Bevalt op zich wel goed. In ieder geval geen twijfel of ie positief of negatief is. Zag op sommige foto's van matcare testen dat die bijna elke dag een duidelijk streepje geven, maar die van sensitest geven bij mij in ieder geval slechts een heel licht streepje. Mja, ik gebruik ze nog maar een week, dus eerst maar ff een eisprong afwachten, dan kan ik denk ik een beter oordeel geven :)

@ hemeltje: :( gedsie.. griep is niet leuk. Ik ben wel een beetje verkouden, maar gelukkig nog geen griep. Beterschap maar in ieder geval, en ik zal voor je duimen :D

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Nououou.. nu breekt echt m'n klomp! :confused: :confused:

De hele week ben ik bijna niet op het forum geweest en voel ik me prima en is er niets aan de hand.. Ga ik nu net precies ff naar de wc zit er weer donkerbruin in m'n slipje. Ook bij het afvegen donkerbruin :(
    Gelukkig nog ergens onderin m'n tas een tampon kunnen vinden.. net gedaan alsof ik m'n flesje ging vullen en maar weer naar de wc gegaan.. maar.... wat is dit nu weer :confused: :(

Het lijkt wel of er een verband bestaat tussen hier op het forum lezen en rare dingen ontdekken :x ;)

De opties:
    1. oud bloed van de miskraam.. wel bijzonder want dat is al ruim twee weken geleden, en ik bloed al een hele week niet meer.
    2. menstruatie.. zou kunnen, verklaart ook waarom ik geen ei heb gevonden.. maar zou wel snel zijn, ook geen ongi-klachten :S
    3. innestelingsbloedingen.. lijkt me niet, geen ei gevonden en volgens mij is dat ook niet donkerbruin.

Vind optie 2 het meest waarschijnlijk.. of naja.. het minst onwaarschijnlijk zeg maar.. maar zit ik niet echt op te wachten.. kan ik straks ook nog weer naar de etos gaan wandelen :S Jek..

11. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    zo....ik ben er even lekker tussenuit geweest dit weekend, heerlijk met mijn mannetje en mijn familie naar center parcs geweest!
    Ben er enorm van opgeknapt, kreeg gelukkig gewoon mijn eisprong zondag, tenminste daar ga ik wel vanuit......voelde wel zo!

Ik zie dat er weer een aantal meiden zijn die mogen testen deze week, succes!

Lkg; ik hoor wel eens dat je bij een eisprong ook wat bruin slijm of bloed kan verliezen dus wie weet!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm hopen dat je cyclus een beetje op orde is en je niet nu al ongi gaat worden...
    Hoe staat het er vandaag voor?

Hier gaat ie goed, heb me goed in kunnen houden om vanmorgen al te testen, dus wordt toch wel spannend morgen! :)
    Ik voel niets eigenlijk, niets anders als anders.
    Alleen mn gevoel zegt dat het deze ronde nog niet raak is..mgoed, zou ook wel écht geluk zijn als het wel zo is!
    Enige wat we nu opvalt is dat ik nog geen puistjes in mn gezicht heb, meestal krijg ik dr wel minstens 1 als ik bij mn NOD kom....
    Mgoed, laten we daar niet alle hoop op vestigen ;)

pfieuw...nog 1 dagje..!

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohhh spannend Linda! Echt heel goed dat je nog niet getest hebt!
    Ben heeel benieuwd! Laat je het wel even weten morgen?!

Hier is het weer rustig. Gisteravond was het weer voorbij.. was in totaal een mini-tampon vol denk ik. Ovu-test was even negatief als altijd ;)

Ben vandaag begonnen met lezen in het boek van Kluun: 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'. Wil ik aan m'n vriend geven als ik zwanger ben, maar dan moet ik het natuurlijk wel eerst zelf gelezen hebben :) en het is echt zo hilarisch. Ik zat gewoon te lachen in de trein toen ik het las hihi.

Nou, nog een paar uurtjes werken en dan heeeel lang weekend :D

14. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @lkg: gelukkig is het opgehouden! Dan baal je wel he.. onduidelijjkheid bah!

@Lindavnr: goed zo, nog niet getest! Maar ik weet wel wat ik morgen als eerste doe hoor! spannend, succes! *duim duim*

@Annelies1979: oh lekker dat je er even tussenuit bent geweest. Daar was je vast aan toe, even bijtanken.

Hier is de griep weg maar het hoesten, proesten en hoofdpijn nog niet dus blijf gewoon lekker thuis. Oh ja, volgens FF zou ik 31 december mogen testen hihi!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @lkg: hahaha die heb ik ook klaar staan voor mn vriend als het zo ver is! :D maar heb 'm zelf ook nog niet gelezen, dus zal dr binnenkort ook eens aan beginnen! :) ben benieuwd! hahah
    En inderdaad fijn dat de bloeding opgehouden is, waarschijnljik was het gewoon niets :) ofja.. een beetje dan, hahah maar stelde het niets voor, bedoel ik :)

@ hemeltje: fijn dat het al iets beter gaat, maar inderdaad lekker uitzieken tot het weer beter gaat!
    Enne: Leuke testdag! :D:D

Nou, ik nog 2 dagen en dan ben ik klaar met mn 6 dagen achtereen werken. lekker 2e kerstdag wel vrij.. en dan volgende week 6 dagen vrij! heerlijk!
    Ga dan met mn vriend een weekend naar parijs/disney :)

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Word al spannend voor je Linda, vind het erg knap dat je nog wacht met testen :)
    Vrije dagen zijn altijd wel lekker, ik ben toevallig morgen en met kerst vrij :)

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    :) jaa, ik moet kerstavond en 1e kerstdag (werk in de zorg)
    Ben oud en nieuw vrij (6 dagen vrij zelfs..) dus das erg lekker! :D:D

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm... vanmorgen een test gedaan, maar helaas geen streepje te bekennen... :(
    Wacht nu maar tot mn ongi door komt.. :(
    Erg jammer, maar ja, we hadden dr allebei wel op gerekend dat het nog niet raak zou zijn. Gelukkig heb ik lekker met mn vriend kunnen knuffelen en daarna weer in bedje gekropen.

Mgoed..mn 1e cyclus was 32 dagen (inclusief ontpillen..) en had mn cyclus nu op 28 dagen gezet. (omdat ik 'm niet wist.)
    Nu dus even kijken hoe lang het nu duurt.

19. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    @ lindavnr: wat jammer, maar misschien was je nog te vroeg kan natuurlijk ook!

@ alle meiden: Hele fijne feestdagen! En een knallend en vruchtbaar :) 2009!

Liefs Tamara

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Eerste ronde is altijd spannend omdat je niet weet hoelang je cyclus gaat duren..

Allemaal hele fijne kerstdagen!

Deel Deze Pagina