Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Dees: :( idd.. balen zeg

@ Hier: Dik dik dik ongi.. dus ook geen goed nieuws helaas. Gisteren dikke ruzie gehad met m'n man.. ik was wat verdrietig en bosig dat ik weer ongi was, en hij vond mij verwend (want sommige mensen doen er wel 5 jaar over) en vond dat ik hem de schuld gaf. Hij vond ook dat ik er veel te veel druk op legde en hij zei alvast dat hij m'n komende ei (waarschijnlijk de dag voordat we op vakantie gaan) dacht dat hij toch geen zin had want dan waren we druk met inpakken enzo.. Ik ben er echt een beetje zat van, dus ik laat het voorlopig maar even lekker aan hem over. Hij weet wanneer m'n ei is, dus ik zie wel of ie initiatief onderneemt.
    Voorlopig dus maar weer opnieuw op de NOD lijst :( 18 augustus..

2. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

@ Dees: Wat ontzettend balen zeg! Dikke knuff!!!

@ LKG: Bah, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Jammer dat je mannetje het niet zo voelt en niet echt jou gevoel begrijpt! Wat zijn mannen toch moeilijke wezens (of zijn wij vrouwen zo raar). Maar wie weet is deze reactie van je man wel zijn emotie. Hoop dat hij snel bijtrekt. Dikke knuff!!!

@ Hier: Nog niets maar we wachten nog effe af.

Liefs Tamaar

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Dees: aahh nee dat meen je niet :( wat klote meis... pff... sterkte..

@ Lkg: hè nee!! niet weer die stomme ongi! Balen! En al helemaal dat je mannetje dan ook nog eens bedenkt om boos op je te gaan worden, daar heb je dan toch helemaal geen zin in.. maar juist in een knuffel en een 'het komt wel goed'.
    Vervelend dat hij nu voor de komende ronde al een beetje tegen ligt..maar idd wat Tamara zegt; misschien is dit zijn manier van er mee om gaan.
    Knuffel!

@ Tamara: duim duim duim!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

Hoe is het met jou nu Nensi??

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    NOD
    * Nensi84: 18 juli, 7e ronde
    * Tamaradb: 22 juli, 10e ronde
    * Hemeltje83: 24 juli?, 9e ronde
    * Lkg: 18 augustus, 9e ronde
    * Dees1985: .. augustus, 6e ronde
    * Charpi: 22 juli gynaecoloog, 2e ronde
    * Guusje99: gestopt met de pil. Wachten op 1e keer ongi

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010

* Oops, konijn vergeten hihi maar krijg 'm ff niet meer terug. volgende keer weer ;) *

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Guusje: Lastig zeg als je niet weet waar je aan toe bent, hoop voor je dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt!

@Tamara: Voor jou is het weer aftellen, ik hoop dat het deze ronde raak is voor je.

@Nienke: Wat heerlijk dat je ook een goede echo heb gehad, daarna kan je extra genieten van je zwangerschap..
    Had ik wel tenminste ;)
    Tja die vervelende vermoeidheid..
    Het word wel minder, maar moet toegeven dat ik smiddags toch af en toe een uurtje ga liggen.
    Gelukkig is het voor een goed doel.

@Charpi: Wat fijn dat je cyclus eindelijk eens iets doet zeg, ongi of niet er gebeurd nu in elk geval wel weer wat meer.
    Ik hoop dat je cyclus nu steeds beter gaat worden.

@Linda: Wat vervelend dat je een werkdip heb zeg, ik hoop dat je de maanden tot je verlof nog goed doorkomt..

@Dees: Wat verschrikkelijk zeg, heb nog zo aan je gedacht :(
    Misschien toch niet goed ingenesteld oid, hoop dat het snel weer raak mag zijn voor je!

@Lkg: Pffff ook al balen zeg :(

Hier:
    Hier gaat nog steeds alles goed.
    Gisteren opeens een raar gevoel bij mijn borst, zit er gewoon een lek vlek in me bh en shirt..
    Pfff 20 weken lang met van die jeukende koffiepads in me bh lopen, en dan nog die weken na de bevalling :(
    Maargoed natuurlijk ook meteen weer goed nieuws om mezelf op te vrolijken ;)
    Vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er prima uit!
    Natuurlijk staan er plaatjes in mijn foto album :D
    Verder ook nog voor een nieuwe auto wezen kijken, zoals het er nu naar uit ziet zijn we vrij zeker dat we geslaagt zijn!
    Maandag gaan we een proefrit maken en dan volgt de beslissing..
    Tot slot nog even naar de VK geweest, ook daar was alles weer goed :)
    Wel ruim 3 kilo aangekomen sinds vorige keer.

Allemaal veel liefs van mij!

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dees: toch fout balen zeg! succes in de nieuwe ronde.
    Saskia: Fijn dat je een goede echo had :D.
    Lkg: Balen van je ongi en de ruzie met je manneke.. (is hier ook zo vaak gebeurt om het geen zwanger worden..

verder niet veel te melden ben van de lijst gegooit hiero..
    maak me niet zoveel uit heb het toch erg druk opt forum en heb opt moment niet echt de puff om gezellig te schrijven, we zullen morgen wel zien hoe het komt..

8. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes....
    mijn nieuwe nod is 19 augustus....

9. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

@ saskia: Koffiepads hahaha. Moest wel effe lachen om het woordje. Wel vervelend natuurlijk! maar toch effe grappig. Wel fijn dat alles

@ LKG: hoe is het nu bij jou? Heeft je mannetje nog wat gezegd?

@ linda: Hoe ging het vandaag op het werk. Ik hoop echt wat beter.

@ hier: Nog steeds geen ongi. Dus stiekem begint de hoop een beetje op te borrelen. Zou het dan nu eindelijk....??? nou ja goed. We hebben afgesproken dat we donderdag gaan testen. Mijn mannetje wil niet eerder. Wel al vandaag een testje gehaald. Je kan hem maar vast in huis hebben he ;)

@ Nensi: Beetje nieuwschierig! Hoe is het bij jou????

Liefs Tamaar

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Haha, koffiepads ja..
    Zou ze haast in de senseo stoppen, want zo zien ze er echt uit.
    Alleen een maatje groter ;)
    Hoop voor je op een posi test!

@Tante Mars, heel veel succes morgen bij het gesprek!
    Hoop echt dat er morgen iets uitkomt waar je iets mee kan.

11. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

Tis nog heeel vroeg. Maar nog steeds geen ongi te bekennen.
    Begin nu echt wel een beetje nerveus te worden :)

Liefs Tamaar

12. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    haai allemaal :D

Ik ben vanaf vandaag begonnen met zwanger worden van Etos. Hoor daar best goede dingen over dusss proberen maar....temperatuur houd ik nu ook bij elke dag, zit zo rond de 36,4 dus dat zou dan kunnen zeggen dat ik nog geen ovi heb gehad ofso? Zou vandaag ongesteld moeten worden bij een normale cycli...ben best benieuwd...heb nooit eerder bijgehouden hoe lang het precies duurt voor ik een x ongesteld word. Hoop dat ie snel komt!

@Tamaar, ben benieuwd!! Ga voor je duimen morgen :D
    @Tante Mars, succes vandaag!
    @Saskia, ja is best vervelend maar mag niet klagen voorlopig zijn we nog steeds in het begin stadium dus alles kan nog gebeuren :) fijn dat alles goed is met je baby! Leuk hoor zon echo!!

liefs xx

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Tamara: Ohhhhh neee he.. je maakt me echt superrrrrnieuwsgierig!!!! Ik zit morgen op het puntje van m'n stoel denk ik om van je te horen als je getest hebt!! Mijn duimen draaien voor je!

@ Saskia: Zo grappig om jou over die kwaaltjes te zien schrijven. Je verteld het op zo'n nuchtere leuke manier dat het mij bijna leuk lijkt om die kwaaltjes te hebben hahaha..

@ Hier: Mannetje heeft niet echt meer iets gezegt.. maar we zien het allemaal wel. Ik heb net vanochtend op m'n werk gehoord dat ik vanaf 1 januari vanuit Almere moet/mag gaan werken.. wat veel reistijd scheelt. Dus wat dat betreft is een kleine nu nog meer welkom.. Aan de andere kant is het ook wel handig dat ik nu nog niet zwanger ben en dat ik niet met verlof hoef als ik er net 1 maand werk.. beter om eerst een paar maandjes daar m'n plekje te vinden enzo. (Ach, je moet toch overal het voordeel van niet zwanger zijn zoeken)

@ NOD-lijst: Hmmm net ongi en ik sta op nr 4 van de lijst.. nog even en ik blijf alleen over :( Maar ook een goed teken, dan zijn er veeeel zwangeren! :)

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Tamara: Spannend zeg, weet je al wanneer je gaat testen?

@Guusje: Ben benieuwd of die etos pillen bij jou goed werken, hou je nu al lang je temperatuur bij?

@Lkg: De meeste kwaaltjes zijn ook niet erg, ze voelen toch als bevestiging ;)
    Mijn nieuwste kwaaltje is snachts wakker worden met kramp in mijn kuiten, die is wat minder fijn ;)
    Wat fijn dat je dichter bij huis kan werken zeg!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: nee nee jij blijft echt niet als laatste over meis! Moed houden hè!
    Fijn dat je dichterbij je huis kan gaan werken volgend jaar! Dat is wel erg lekker, minder reistijd! :)

@ Tamara: het ging al wel weer wat beter op zich, tis gewoon dat dat met vlagen komt. Ene keer gaat het prima en gaan de dagen goed voorbij maar af en toe heb ik ff zo'n paar dagen dat ik het totaal niet meer zie zitten om daar nog lang te werken. Maar goed, dan denk ik gewoon; joeehh ik ben zwangerrrr! ... en dan ist weer goed ;)
    Zeker met het vooruitzicht dat ik rond de 20 uur ofzo wil werken na mijn zwangerschap.. dan werk ik een dagje of 3 gemiddeld in de week en 1 keer in de maand een weekend. dat vind ik wel okee, voor dan... denk ik. En zo niet, zoek ik gewoon lekker naar een baan overdag ofzo... of ik ga even niet werken ofzo in het begin en daarna weer wel.. ik weet het nog niet! is ook nog wel vroeg om er over na te denken.. te vroeg.. aangezien dr nog vanalles kan gebeuren.

Nou... jij maakt het trouwens wel erg spannend zeg!! je wou vrijdag testen, niet?
    Al wordt de verleiding waarschijnlijk wel erg groot nu er al een testje thuis op je ligt te wachten ;)

@ Guusje: Hopelijk werkt de etos zwanger worden voor je! Kheb idd ook veel gelezen dat ie goed werkt bij meiden met een onregelmatige cyclus.. dus laten we hopen dat ie bij jou z'n vruchten afwerkt!

@ Tante mars; Succes vandaag.

@ Dees; hoe gaat ie met je meis?

16. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Wow Tamara, knap dat je kunt wachten met testen!
    Bij mij had dat zeker niet gelukt hoor!
    Ik ben super nieuwsgierig!
    Heel veel succes met testen!

@ Hier: Ik ben op vakantie op Mauritius, alleen het weer is echt slecht!
    Het schijnt hier winter te zijn, dus 22 graden, dat gaat dan nog wel, alleen de regen is niet echt leker.
    Nou maar hopen dat het nog beter zal worden...
    Verder qua zwangerschap ben ik best wel een beetje onzeker, ik voel me niet echt zwanger, geen gespannen borsten en misselijkheid meer.
    Verder gelukkig geen bloedverlies ofzo..
    Ik hoop echt dat alles goed zit en dat de echo op 4 augustus ons gerust kan stellen...

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee Ilona,
    maak je niet tveel zorgen meis!
    Gespannen borsten wordt vaak na een aantal weken minder dat het is niet heel raar dat dat minder wordt!
    Verder hoe het zit met misselijkheid; ik lees dat dat eigenlijk bij iedereen anders is wanneer dat komt en gaat..

Gelukkig heb je bijna een echo om je weer wat meer zekerheid te geven! Tot die tijd: maak je geen zorgen hoor!
    Geniet lekker van je vakantie, ook al zit het weer dan ff niet mee.. hopelijk komt het zonnetje er gauw weer door daar!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #3598 jedalin, 22 jul 2009
    Laatst bewerkt: 22 jul 2009
    Bekijk bijlage 5392

NOD
    * Nensi84: 18 juli, 7e ronde
    * Tamaradb: 22 juli, 10e ronde
    * Hemeltje83: 24 juli?, 9e ronde
    * Lkg: 18 augustus, 9e ronde
    * Dees1985: 19 augustus, 6e ronde
    * Charpi: 22 juli gynaecoloog, 2e ronde
    * Guusje99: gestopt met de pil. Wachten op 1e keer ongi
    * Tante Mars: 22 juli gesprek: hoe nu verder?

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010

@ tante mars: Oh sorry, denk dat ik je er af gehaald hebt tegelijk met zethu! Foutje!
    Hoe was je gesprek vandaag??

@ Nensi: We zitten in spannnning!?

@ Djuke: hoe was je 12 weken echo?! :D

19. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @LKG, dat s wel goed nieuws...fijn joh! Nu maar hopen dat je snel zwanger word zodat je alle voordelen van wel zwanger zijn kunt ervaren :D

@Saskia, nee 1 week nu ofzo en zit steeds rond 36,4 ofzo dus dat s laag, vermoed dat ongi er nog lang niet aankomt.

@linda, bedankt...me 2! Leuk hoor om op dat lijstje te staan...ookal weet ik niet van hoe of wat. Geeft me t gevoel er bij te horen...thanxx :D

@ilona, 22 graden s in ieder geval niet koud...nu maar hopen dat de zon nog wil komen kijken bij je! Kan me goed voorstellen dat je je onzeker voelt, maar niet vergeten te genieten he van t idee / gevoel!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi hoezo weet je niet goed hoe of wat met de lijst? :)

Deel Deze Pagina