Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @Tamaar, bah bah das echt balen! Hoop dat de volgende ronde het geluk aan jouw kant is!
    @saskia, wat ontzettend speciaal dat je de beeb gevoeld hebt! Lijkt me echt wondermooi! Knap dat je dat kunt, hem zo zonder jou laten gaan...ik als onzekere hyper muts zou dat echt super moeilijk vinden!
    @Djuke, das ook niet tof van de mensen op je werk! Kun je daar niet iets van zeggen ofso...dat je t idee krijgt dat ze er zich niet in interesseren ..en dat dat kwetst..? K hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

liefs

2. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    He meiden!!

lang geleden veel gebeurd zie ik!!
    Linda wat geweldig nieuws zeg en Ilona ook!!!!en djuke, tjonge jonge zo komen er toch steeds meer zwangeren bij...

Saskia wat gaat het snel zeg, ook alweer 21 weken, gaat het goed met je?

Tamara en Lkg; nu moeten jullie echt een keer geluk hebben hoor, jullie zijn al zo lang bezog en ik gun het jullie zo!!net als natuurlijk zethu en charpi, allemaal van het eerste uur :)

Hier gaat het prima, ben de 29 weken alweer voorbij, het gaat zo ontzettend snel nu!!heb alleen erg last van mijn bekken en harde buiken, dus beetje rustig aan doen, gelukkig heb ik nu vakantie....
    Verder is alles bijna klaar, de babykamer is knalblauw met wit en limegroen, echt super!ik probeer er wel een keer een foto op te zetten.

ik ben ook al aardig dik nu,haha, vooral aan de voorkant, ben al zo'n 11 kilo aangekomen, valt op zich wel mee maar toch.....;)

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeel veel geluk de komende tijd, ik probeer het een beetje bij te houden!;)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,

@ Annelies: haa leuk iets te horen van je! :D Wat gaat het snel inderdaad! Ik zou al bijna zeggen 'succes met de laatste loodjes' hihi! Maar dat is natuurlijk ook wel erg vroeg ;)
    Ben benieuwd naar een kinderkamer foto!!! :D Gauw plaatsen!

@ Emotionele Djuke: hihi, hè toch die hormonen ook.. ;)

Wel vervelend zeg hoe het op je werk gaat nu...
    Nja.. laat ze maar lekker, want jij bent lekkert zwanger!! hihi (Zo simpel is het niet, i know, maar goed.. heb der ook niet veel anders zinnigs over te zeggen ;))

Fijn dat de echo helemaal prima is!! Heb je een fotootje? :D
    Ik weet nog niet of we een nekplooimeting laten doen... misschien... ik weet het niet!

@ Saskia: Wat gaaf dat je mannetje de baby nu ook heeft kunnen voelen!!! :D

@ Tamara: aaaahhh nee! :( Tis niet eerlijk!! :( Blehg!!!!

@ Guusje: Hopelijk zijn het ongi tekenen!!

@ Hier: Hmm..kheb de berichtjes verkeerd om staan hihi.. ben bij de onderste begonnen.. nouja!
    Gaat goed hier, druk met vanalles. tuin inrichten, kastjes schilderen, nog wat dingetjes opknappen... nja.. zo blijven we wel bezig hiih.
    Hebben trouwens een nieuwe mat voor bij de voordeur gekocht..wilden we al gaan doen en toen zagen we zoooo een leuke!! Hihi.
    Een mat met mannenvoeten, vrouwenvoeten, kindervoetjes en hondenvoeten. Zooo leuk!!! hihi
    dus die bewaren we nog even tot iedereen het weet, en dan mag ie voor de deur! :D

Verder last van mn borsten nog steeds..verder niet veel spannends eigenlijk!

4. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Djuke: Jeetje wat een gedoe allemaal.. Laat jezelf niet gek maken!! Jou grootste wens is in vervulling gegaan.. probeer de andere dingen maar gewoon als bijzaak te zien ;) Uiteindelijk als jij je wondertje in de armen hebt, dan denk je nergens anders meer aan :) (en anders.. wij zijn altijd geinteresseerd hoe het met je gaat hoor! dan kom je maar lekker hier kletsen.. stomme collega's en stomme bijrijdster van de echt Djuke :x)

@ Annelies: Whowwww, wat fijn om te horen dat alles goed gaat! Hopen dat je klachten niet erger worden, of zelfs afnemen en dat je vakantie je goed doet!

@ Linda: Zwijmellll.. die mat klinkt zoooo leuk!

@ Hier: Zo, ongi weer voorbij.. ik geniet lekker van de weekjes op de camping.. straks 1,5 week naar Frankrijk en Spanje zonder misselijkheid en zwangerschapskwaaltjes en lekker MET een fles wijn en biefstuk.. ahhh wat kan het leven toch heerlijk zijn :D

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jazeker lkg, en zo is het!!! :D

6. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Lkg, ik ben jaloers op jouw fles wijn!
    Die zou hier op vakantie heerlijk smaken, alleen mag ik er niet aankomen, snik!
    En die cocktails zien er ook al zo goed uit....

7. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Ilona: ik denk zomaar dat Lkg graag met je zou willen ruilen ;)

@Lkg: goede instelling hoor vrouwtje; al is het alleen maar omdat je anders zo somber wordt. Komende ronde zeg ik: positieve test voor Lkg!!

Wat is het hier rustig dames!! Iedereen op vakantie?

Hier: ben aan het wachten: het lijkt erop dat ik mijn eisprong gehad heb en dat het geen echte ongi was... M'n temp is lekker hoog dus ik hoop dat het zo blijft. Ik weet alleen niet hoever ik na m'n eitje zit dus ik weet ook niet wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Mijn vermoeden is dat ik nu ongeveer op m'n NOD zit dus het begint spannend te worden!

Nog plannen voor het weekend dames?

8. rani1987

rani1987 Niet meer actief

heeej meiden long time no see..
    hehe ik ben weer trug:)
    al snap ik nog niet veel van deze forum,,

oohh ja ik ben trouwens sakina:) heb een andere aan gemaakt was me wachtwoord vergeten hihi..
    maar ben dus weer back..
    en zit nu ook nog in een raar iets.
    sinds mijn laatste miskraam is mijn syclus helemaal gek geworden..
    zat tussen de 29 en 34 dagen in gemiddeld dus 31 dagen,, ging dus daarna wel weer goed:) alleen best lang..
    nu moest ik vandaag mijn menstruatie krijgen.
    maar had vorige week vrijdag rose, zaterdag niets, zondag weer rose, maandag net mijn menstruatie maar niet zoals normaal, dinsdag middag weer weg. en woensdag nog een beetje rose verloren.
    was een beetje bezorgd dus belde de dokter en vertelde ze mij dat het een tussendoorse bloeding kon zijn geweest of een innesteling..
    ze zei dat ik moest w8en tot vandaag als k mijn menstruatie niet zou kijgen moet ik over 4 a 5 dagen een test doen.
    nou vandaag dus geen menstruatie,.
    ik weet niet wat ik meot doen.. kan goed zijn dat het wel mijn menstruatie is geweest wat ik afgelopen x had neit dan?

maar ja genoeg over mij.. hoe is het hier met jullie dames??
    wie zijn er nog zwanger geraakt?

liefs rani (sakina)

9. Pinguïns

Hoi hemeltje, dat weet ik hoor meis!
    Maar ik zou niet meer terug willen ruilen!
    Ik drink wel champagne op mn kraambed!
    Ik hoop voor jou dat deze ronde je goed nieuws brengt, spannend hoor!

Sakina/Rani: Ja ikke!

10. rani1987

rani1987 Niet meer actief

gefeliciteerd dan nog he ilona;)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haa Sakina! Das lang geleden hihi!
    Hmm ik heb niet echt een idee.. zou gewoon even kijken of het doorzet en anders idd maar een testje doen zoals de dokter zegt. heb je in ieder geval duidelijkheid :)

Enne...ik ben ook zwanger geraakt hihi! :D

@ Hemeltje: Oehh..zo rond je nod nu dus waarschinlijk.. Dan duim ik voor je!! :D:D

12. Pinguïns

Thanx Rani!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi..even grappig berichtje:
    Gisteren samen met mijn vriend een paar afleveringen van seizoen 3 van grey's anatomy zitten kijken....
    En daarin is ook een aflevering waarin ze een bijna-dood-ervaring krijgt..kei zielig..
    En toen zaten we gewoon met zn tweeën te janken op de bank hahah.
    Gelukkig had ik als goed excuus mijn hormonen!! :D
    hihi... kei lief :)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 6241

NOD
    * Hemeltje83: 26 juli?, 9e ronde
    * Sakina/rani1987: 28 juli, .. ronde
    * Tante Mars: 31 juli gesprek, 39e ronde
    * Lkg: 18 augustus, 9e ronde
    * Dees1985: 19 augustus, 6e ronde
    * Tamaradb: .. augustus, 11e ronde

* Charpi: 27 juli gesprek met de gynaecologische verpleegkundige
    * Guusje99: gestopt met de pil. Wachten op 1e keer ongi.

Niets gehoord van:
    * Nensi84: 18 juli, 7e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010

15. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Sorry voor de late reactie meiden.. heb ook nog niet kunnen bijlezen... ga k morgen doen.

Ik verwachtte vrijdag/zaterdags mn ongi.. en werd het dinsdags... had dus wel even hoop..
    Moet mn banner nog ff veranderen.. maar weet dus niet of er een volgende ronde is...
    T was hier echt ff moeilijk.. die nieuwe medicijnen van mn man werkten niet (ADHD).. en dan is er snel ruzie in de tent... dan doe ik alles fout en krijg ik vanalles naar mn hoofd... en heb zoveel twijfels of ik dit wel levenslang aankan..
    Gemeen eigenlijk... het meeste kan hij ook niks aan doen...
    Maar ben zelfs n week bij mn stiefvader geweest omdatie gezegd had dat ik met kat en laptop op moest rotten :S
    Nu issie die medicijnen aan het afbouwen en weer aan die andere (waarbij seks haast onmogelijk was... maar n lagere dosis dus hopelijk minder bijwerkingen?!)... dus beide niet echt toppunten om zwanger te raken....
    Kweet het echt ff niet meer... hou wel superveel van hem.. en willen dolgraag n kleintje.. maarja.... life's hard.

Linda hoe voel jij je?
    Tamara, gezien de lijst hierboven... ongi geworden dus?
    en LKG ook?
    :( pff...

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hee nensi,
    jee wat een vervelende situatie zeg... moeilijk ook..pf.
    Is je vriend wel 'te hebben' als hij die andere medicatie heeft?
    Wel rot dat het dan niet echt lukt met de seks.. maar wel prettig als hij goed in zijn vel zit...
    En wellicht is het dan een idee, als het met vrijen niet lukt, om bijvoorbeeld zelfinsiminatie te doen? Ik roep maar iets hoor..
    Maar dat hij een keer, als het wel lukt, zijn zaad opvangt en jij het vervolgens rond je eisprong bij jezelf inbrengt..
    Nja.. ook iets om evt. met huisarts of gyn te overleggen, maar ik dacht, ik roep even een idee.....

Met mij gaat ie goed hoor :) Druk geweest dit weekend met het huis maar het resultaat mag er echt wezen :D we hebben de inrichting veranderd en tis super mooi geworden! :)
    Verder wat last van steekjes in mijn buik gehad dus af en toe wel ff pauzes genomen want merk wel als ik veel doe en til dat ik het dan krijg.
    A.s. donderdag al de intake bij de vk :) ben benieuwd.

17. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Dat gaan we nu bekijken inderdaad.... ik dacht dat ie met die medicijnen wel te handlen was...
    Maar t heeft op zoveel dingen doorwerking... soms voelt het alsof k al n moeder ben.. voor hem.. zeg maar... dus niet echt 'n gelijkwaardige relatie...
    Ff goed bekijken hoe het gaat... en er beiden voor gaan.

Lief dat je meedenkt, maar insemineren weet ik ook niet... waar bewaar je dat dan?? Of moet hij dan nog wel op dat moment presteren.. anders kom je al bij ziekenhuis geloof ik... vorige keer met deze medicijnen zijn we bijv. een keer 3 u bezig geweest voor n zaadlozing.. das niet leuk meer..

Ik wil zo graag.. maargoed ff kijken hoe het allemaal gaat...

Krijg je bij je intake ook al je eerste echo? Zou gaaf zijn.
    Of moet je daar dan nog ff op wachten?
    Krijg je dan wel iets van bevestiging? hihi
    Wel goed dat je rustiger aan doet als je voelt dat dat nodig is.. je lichaam geeft het vanzelf aan :)
    Wat lief, ik zie het zo voor me hoe jullie op de bank zaten :p

Truste!

18. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Goedemorgen dames!

@Nensi: ooow balen zeg! Ik hoop dat het met een lagere dosering wat beter te doen is zeg maar ;) Maar dat je vriend zich er ook goed bijvoelt zodat jullie relatie er ook niet onderdoor gaat. Succes hoor!

@Linda: lekker he, alles even helemaal omgooien! Goed dat je naar je eigen lichaam luistert, daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen!

Hier: grrrrr gisteren ongesteld geworden... Nu dus wel echt een nieuwe ronde. Wel fijn om bevestigd te zien dat de vorige 'ongi' inderdaad niet echt was en dat ik het eitje toch goed opgemerkt had... voor zover dat troost is... Maar ik heb het er gisteren lekker van genomen: mijn mannetje had gisteren z'n laatste dag vakantie dus we zijn uit eten gegaan: lekker glaasje wijn, carpacio enz. heerlijk! Mocht wel na een heel weekend te moeten werken!

Hoe zijn jullie het weekend doorgekomen?

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik weet verder eigenlijk niets over insemineren eigenlijk. Weet ook neit of het een evt. oplossing is, maar ik wou maar even mijn gedachten met je delen hihi ;)
    Ik heb geen idee..je zou er evt. ff iets over op kunnen zoeken.

Ik krijg nog niet mn 1e echo bij de intake nee.. Die heb ik 10 augustus. Helaas hebben ze geen echo apparaat bij mijn vk, daarvoor moet ik weer ergens anders heen hihi.

@ Hemeltje: hè balen van je ongi meis! :(
    Hopelijk is het ook voor jou de volgende ronde raak!!

20. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

Eindelijk weer eens even de tijd om hier te kijken.
    Druk druk druk. Ben blij als de vakanties weer voorbij zijn dan draai ik tenminste weer me normale uren. Maar goed daar zullen wel meer mensen last van hebben.
    Linda mijn nieuwe nod is 22 augustus.

@hemeltje: Balen zeg dat je ongi geworden bent. dikke knuf

@ nienke: wat ontzetten kl*te zeg dat het efe niet lekker gaat. Ik hoop dat die andere medicijnen beter zijn en dat jij dan ook wat lekkerder voelt in jullie relatie. Ik kan me voorstellen dat het niet altijd makkelijk is. Misschien inderdaad zoals linda zegt even met de gyn of dokter ofzo praten. misschien hebben hun wel een oplossing voor het seks probleem. dikke knuf!

@ linda: Wel goed dat je zelf aanvoelt als je iets te druk bezig bent. Donderdag vk. spannend! wanneer heb je de echo? want donderdag is toch een intake??? de week erna ofzo iets toch? Wel fijn dat je snel aan de beurt bent, is toch fijn als je weet dat het goed zit.

@ hier: niets nieuws. Was behoorlijk van slag na mijn ongi. En ja we zitten echt op zo'n rand van gaan we naar dokter ofniet. Aan de ene kant willen we nu toch wel weten of er iets aan de hand is. maar aan de andere kant gaan we volgend jaar verhuizen misschien is het dus onze tijd gewoon nog niet. Ik probeer het ook echt een beetje los te laten. Maar dat is wel ontzettend moeilijk hoor. leuk al die gevoelens :( maakt het lekker ingewikkeld.

Liefs

Deel Deze Pagina