nja ik weet wat die zegt; wacht het even af, bruin wil niets zeggen en komt bij de meeste zwangerschappen voor.. blabla. En nja ik ga er donderdag toch heen.. en nja als vandaag en morgen gewoon goed blijft, maak ik me al weer wat minder zorgen ... het moet nu gewoon niet meer doorgaan. Dus als mijn lijf ff naar me luisterd
Oooooooow, Lindaatje! Wat een onzekerheid! Ik zou toch ffies de vk bellen juist omdat het toch wel erg herkenbaar is van de vorige keer. Gewoon doen, meis! Nou, ik duim in ieder geval! Knuf!
hmm nja k wacht eerst wel ff af..net toen ik naar de wc moest was er niets met afvegen en als het echt nu maar eenmalig is, maak ik me ok geen zorgen.. ff vandaag afwachten..
oohh linda was erg jo,, maar ja tegen mij had de gyn gezegt toen der tijd dat je een bloeding kan krijgen met 6, 12 en nog een ma die weet ik niet meer,, dus zo erg is het neit gewoon een kleine bloeding die bij de zwangerschap hoort alles komt goed..
hmm oke, lamar, tis niet over...mgoed. zou ook wel heel snel zijn. Blehh nu wil ik tot ik moet gaan werken niet meer naar de wc want ben in een uur tijd al 3 keer geweest. @ Rani: ik hoop het
Ja, ik zou ook gewoon ff afwachten.. er is waarschijnlijk niets aan de hand. Houd je ons op de hoogte?!
ooops 2 x hehehe sinds vanmorgen en het is tog niet erger geworden tog? zolang het neit ergere wordt is het goed lijkt mij,, teminste dat zei de gyn toen der tijd tegen mij,, want rond de tijd waar jij nu zit 6 weken gaat hij zich goed innestelen zodat het nestje waar het vruchtje op ligt steviger te maken,, zovertelde de gyn het tegen mij hihih ,, maar het is maar slijm bij jou dus wil niks zeggen miss het laatse ouwe bloed wat nog in je zit..
bij bijde miskramen heb ik aller eeste x licht rood en daarna ja gewoon veel bloed en het vruchtje verloren, 2 x was gewoon boem bats veel bloed hih,, dus denk dat het gewoon laatste oude bloed is
Hm nou ik heb bij mijn vorige miskraam juist zo gehad. Eerst sochtends bruin, daarna savonds rose slijm en volgende dag rood.. Dus helaas ben ik daarom nog niet gerustgesteld.
wel ja dat is minder dan,, maar geef de moed niet op elke zwangerschap is anders,, en maybe deze ook en is het gewoon oud bloed..
Linda, ik weet hoe je je voelt... Probeer positief te blijven en als je het echt niet trekt zou ik de vk bellen en zeggen dat het niet de erste keer is dat dit gebeurt... Balen ook dat je je echo bij een ander bureau moet laten maken, anders hadden ze gelijk kunnen kijken. Bij mijn vk is dat ook zo... Ik hoop heel hard voor je dat het mee zal vallen!!!! Hier is het bloeden weer gestopt gelukkig, ik voel me ook fitter.. Zal ik nodig hebben voor de vlucht donderdag op vrijdag... Bleghh weer ff 13 uur vliegen...
ha ilona.. ja idd was wel fijner geweest. nja.. Fijn dat het bloeden gestopt is bij je! is toch wel prettig als je dalijk weer in het vliegtuig zit zo lang!
Ha meiden, Kleinde update: het lijkt goed te gaan.. het was al weinig (alleen met afvegen) en dat is nu niet bijna niet meer. Het is nog niet helemaal weg volgens mij, mgoed..niet echt benoemenswaardig. Vorige keer was het nu rose slijm en nja elke keer is het anders dus moet niet teveel vergelijken, maar vind het toch wel prettig dat het nu niet rose is geworden! Nu nog hopen dat dat mooi zo blijft haha. Verder voel ik me gewoon goed en heb dezelfde kwaaltjes als vanaf het begin.. pijnlijke borsten en steekjes in mijn buik. Hoop echt dat het gewoon goed is! Dat bruin heb ik nu veel gelezen kan met 6 weken een innesteling zijn..dus laten we daar maar gewoon van uit gaan.. Ik zie het nog positief in allemaal...maar toch wel lichtelijk onzeker!
Hee Linda, fijn om je toch wat positieve berichtje te lezen!! Hoe is het vanochtend?? Hoop dat het allemaal helemaal goed gaat