Lin, laat eens wat weten! Heb echt veel aan je gedacht en geduimd! Hoop zo dat dat :xbloed:x nu opgehoepeld is! Je verdient een lekker onbezorgde zwangerschap! Ilona: Wat lees ik nou allemaal? Spoedecho en bloedverlies?? Gelukkig lees ik ook dat het weer opgelost is en de echo goed was.
Ha meiden, Nou vanmorgen was het toch weer terug, weer dat bruin slijm. Gelukkig nog steeds niet veel, en dezelfde kleur als gister, dus dat maakt me niet ongerust. Als het nu maar zo blijft en niet rose/rood wordt! Morgen hebk intake bij de vk dus dan kan ik het er over hebben. Hopelijk is het verder niks en gaat het mooi weer weg!
ik las net op internet dat als er rose bijkomt het een adertje kan zijn dat in de verdrukking ligt. Rose/rood hoeft niet meteen de betekenen dat het mis is.. Ik snap je wel hoor, je bent natuurlijk extrat voorzichtig met blij zijn.. Ik besef het nog steeds niet dat ik zwanger ben, maar zie mijn foto-album.. het is echt zo.. ik strooi voor de niet-zwanger ff wat HCG rond hier.. en voor de zwangere onder ons, hopen dat alles goed verloopt! xxx
Hihi geen idee wie je bent , maar bedankt voor je reactie. Ik weet dat rose niet gelijk slecht is, maar voor mijn gevoel wel heel erg omdat het zo de vorige keer ook gegaan is.. Van bruin slijm naar rose slijm en de volgende dag bloed. Gelukkig is dat nu nog niet zo... mgoed. Duim duim duim. En mn hcg houd ik fftjes bij hihiih tot ik zeker weet dat ik genoeg heb dan kom ik ook wel een keertje strooien hihihi. Ps: proficiat met je zwangerschaP!
ik heb hier al eens eerder meegebept.. ben blij voor je meis! en ik snap dat het doodeng is en je jezelf nog ff inhoud met blij zijn, komt goed met jou! dit keer zing je de 9 maanden helemaal uit! jij ook gefeliciteerd!!! enjoy now and cry later zeg ik altijd maar.. liefs Heidi
@Ikheid, GEFELICITEERD @Linda, hoop dat het bloeden snel ophoudt en zal voor je duimen meis! Hier nog steeds geen ongi, heb nu wel een banner aangemaakt...vind k wel makkelijk om zo bij te houden hoe lang het nu al duurt enzo...nog niet zo heel lang dus, maar genoeg ongeduld Heb elke dag last van lage rugpijn, en een rommelende buik...sjee zou willen dat t eens over s als ik dan toch niet zwanger ben Ik hoop dat t goed gaat met iedereen hier, en dat we maar snel zwanger mogen zijn (voor de niet zwangeren) of gezond zwanger blijven!! Fijne dag allemaal, liefs
Linda, spannende dagen nu voor je meis, ik hoop dat je morgen gerust gesteld wordt... Ikheid gefeliciteerd meid! Hier, op het wachtbankje voor de gynaecoloog volgende week vrijdag de 7de augustus..... ben wisselend heel gestresst en dan weer vrij rustig.... kan er nu toch niets aan veranderen, maar oooo wat zou ik graag de uitslagen weten nu al..... geduld is moeilijk, erg moeilijk....
Jaaa Linda.. hoe is het???? Ik ga er maar vanuit dat het gewoon gestopt is In ieder geval veel plezier/succes bij de vk vandaag!! @ Djuke: Hoe is het daar?? Nog steeds stress van je werk, of inmiddels al weer andere ontwikkelingen? En hoe voel je je?
haha here i am! Heb ff lekker uitgeslapen want was me toch moe.. pfff. Gisteren zowaar een middag dutje gedaan, dat heb ik nog nooit gedaan! Viel echt om. Nou, het lijkt nu wel een heel ent over, tis niet meer zoals de vorige 2 ochtenden in ieder geval! En tis ook niets verkleurd afgelopen 2 dagen dus laat ik er nu maar voorzichtig van uit gaan dat het goed zit. Dat zou wel mijn gevoel bevestigen want voel me wel erg zwanger! Gisteravond erg misselijk, de moeheid, mn borsten die op springen staan. Nja... we zien wel! Heb over een uurtje de intake, jammer dat er geen echo kan worden gemaakt.. naja. Ik laat iin ieder geval weten hoe het was! Lief dat jullie zo aan me denken!!
@linda: Gelukkig meid, dat het bloeden een beetje gestopt is. Misschien kan de Vk je een beetje geruststellen en bieden ze je een termijnecho aan. Dat hebben ze bij mij ook gedaan. Kan je in ieder geval zien of er een vruchtje zit. @djuke: Hoe gaat het verder met jou meid, begin je al wat te zien. Hoe gaat het met de kwaaltjes? Verder nog niet echt tijd gehad om bij te lezen, val op het moment om zodra ik het huis binnen stap. Gelukkig heb ik over vijf weken drie weken vakantie. Gaan aankomende vrijdag kijken voor een kinderwagen en heb net geboden op een kinderkamer op marktplaats. Willen geen nieuwe, koop voor dat geld liever een heleboel leuke andere spullen.
ha meiden, ben ik weer Terug van de intake bij de vk. Alles was prima geen eiwitten in mn urine en ijzer was goed Gelukkig maar! stelt me toch allemaal wel weer gerust. Verder nog even over het bruin slijm gehad en ze zei dat het gewoon bij sommige vrouwen echt bij de zwangerschap hoort, in het begin. En dat het de vorige keer gewoon toeval was dat het met bruin begonnen is en toen een mk geworden is. En tis nu helemaal over, dus kben weer gerust gesteld Nog 1.5 week en dan mag ik voor een echo.. (duurt eigenlijk nog best lang hihi) @ Nienke: leuk zeg, lekker shoppen voor de kleine!!
Mijn excusses voor het zomaar inspringen.. *EGO BERICHT* Afgelopen dagen weinig tijd gehad om te forummen.. Zo zijn we een dagje wezen varen met kennissen en erna uit eten geweest.. Proefrit gemaakt met de nieuwe auto.. Dinsdag wezen trouwen!!!!!!!!!!!!! Echt geweldige supermooie dag om nooit meer te vergeten! Naar de dierentuin geweest.. Nog eens uit eten.. De nieuwe auto gekocht, over een maandje hebben we hem als het goed is En tot slot nog maar een keer lekker een dagje weg en uit eten geweest.. Nu rest er alleen nog een enorme berg wasgoed en wat ander achterstallig huishouden, maargoed ik ben er weer! *EINDE EGO BERICHT* @Linda: Ben echt heel blij dat het toch allemaal niets ernstigs was! Natuurlijk betekend het vaak niets dat bruine slijm, maar toch geeft het een naar onzeker gevoel lijkt me. Nog even geduld voor de eerste echo, maar daarna begint het echte genieten
@ Saskia: Whoeiiii gefeliciteerd met jullie trouwen!! Het klinkt idd als een hele drukke maar leuk week! Verder met de uk alles goed? Geen erge kwaaltjes? Geniet ervan! @ Linda: Ohhhh gelukkkiggg!! Fijn om te horen dat het allemaal goed lijkt! Spannend hoor.. aftellen naar de echo nu!
Saskia meid van harte gefeliciteerd met jullie trouwen!!! Ik wist er helemaal niets van dat jullie dat van plan waren, maar hartstikke leuk joh... alles goed met de uk? Linda, fijn dat je gerustgesteld bent door de vk... nog anderhalve week meid, dan eindelijk je echo.... Hier, nog steeds spanningen voor de uitslag, wat duurt wachten toch lang....
Saskia van Harte met jullie trouwen .. Wij hebben vanmiddag een nieuwe auto gekocht kunnen hem volgende week ergens ophalen.. Jeuj Linda goh meiske toch ik schrik ene beetje.. GElukkig is alles goed gekomen, en is er niks ernstig. En als je het nit vertrouwd de VK bellen he..
Godver de godver Vanmorgen werd ik wakker en voelde ik 'ploep' zeg maar.. (lekker duidelijk) dus ik naar de wc, in eens echt ff veel bruin donker slijm.. echt ik word hier zo moe van!! Dacht ja, nu is het dus mis, maar tis alleen bruin en nu al paar keer gaan kijken en tis weer weinig en lichtbruin. IK snap er echt niets meer van!maar word er erg onzeker van nu komt een collega er aan dus gauw afsluiten voordat ze iets ziet! Ik laat gauw iets van me horen!
Ahwwwwww wat vreselijk kl*te.. Het zegt helemaal niets en het zal vast allemaal heel normaal zijn.. maar ik kan me zo goed voorstellen dat het je heel onzeker maakt.. Het blijft gewoon allemaal goed gaan hoor.. ik weet het zeker.. het moet!!.. en begin van de week had ik ook gelijk dus nu ook!!
Dag dames, Lin: Kan je niet even bellen naar de vk? Misschien dat je echo ook eerder mag? Met 6 en 7 weken kunnen ze toch al heel wat zien hoor! Bah, wat een onzekerheid. Nou, je weet dat ik aan je denk! Ga je trouwens mee doen aan Moeders voor Moeders? Tante Mars: jij had toch ook binnenkort een afspraak met de gyn? Is dat al geweest of moet je nog? En heb je nog wat van Zethu gehoord? Ik hoop dat het goed met dr gaat! Saskia: wat een verrassing! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!! Hierzo: gaat alles zn gangetje. Van de week 1e controle door de vk gehad. Alles was goed, bloed en bloeddruk waren goed en ik had geen enge ziektes. Mooie hartslag gehoord totdat beeb het zat was en er vandoor ging. Lijkt nu al op zn moeder. Nog 1 weekje werken en dan is het ein-de-lijk vakaaaaaaaaantie! America, here we come!!! Blijft een raar idee hoor. Zit je CSI te kijken en dan bedenk je je ineens dat je daar heen gaat! Waaaaaaah! Gaaaaaaaaaaf! Ja, sorry ff ego hoor! Jullie vergeven me vast wel! Nu moet ik rennen want ik heb juist geen last van de voorspelde obstipatie maar het omgekeerde!
Even snel want moet over 3 minuten bij een client zijn: Heb de vk vanmorgen gebeld waar ik ook de intake bij gehad heb. Uitgelegd dat k weer bruin verloor net als die vorige 2 dagen, maar nu in eens wat meer in 1 keer en daarna weer gewoon met afvegen. Ze heeft uitgelegd dat je als zwangere vrouw blijkbaar 1 liter bloed teveel in je lichaam hebt. In je baarmoeder alles wat gevoeliger en als je een verkeerde beweging maakt of zomaar, kan er iets knappen waardoor bruin bloed vrij komt. Het hoefde echt niets te betekenen maar ze begreep mn onrust vanwege de vorige keer dat het mis ging. Ze zei ook van ja ik kan ntuurlijk ook niet beloven dat het goed zit, want het kan ook zijn dat het idd niet goed is. Maar zolang het bruin blijft dacht ze van niet. Gevraagd of ik mijn echo eerder mag plannen ipv 10 aug pas omdat ik me toch echt druk maak nu. Dit mocht, maar vanaf 7 weken pas zei ze. Nou kheb genoeg echo's gezien van voor de 7 weken dus plan gewoon een echo zodra ze tijd hebben om er 1 te maken. Heb de voicemail daar ingesproken want waren niet bereikbaar helaas, dus hopelijk bellen ze gauw terug en kan ik een afspraak voor na het weekend ergens maken. Zucht. Het is nu nog steeds met afvegen bruin, weer net als de vorige dagen.... pfff! Reageer straks nog ff verder oke, ga nu ff hollen!