Hai Meiden, @ Saskia: Gefeliciteerd, getrouwd!! Wat ontzettend leuk!!! @ Djuke: Spannend bijna vakantie. Vin je het niet eng vliegen met een beeb in je buik. Volgens mij durf ik echt niets meer als het zo is @ Tante mars:Leuk joh, nieuwe auto. Wat voor een is het? @ Charpi: Sterkte met het wachten. Wachten is altijd zo vervelend! Hoop dat je een goede uitslag krijgt! Duim duim! @ Linda: Wat ontzettend balen dat je lichaam je zo onzeker maakt. Ik blijf gewoon bidden dat het goed mag gaan!!! Hoop dat je je echo vervroegd krijgt, dan heb je toch iets meer zekerheid. Dikke knuffel! @ Hier: Moeilijke week achter de rug. Veel ruzie met het mannetje. Eergister een echt botsing gehad, de bom barste aan alle kanten. We waren elkaar even helemaal zat. Wat bleek. Vrienden van ons hebben een kleintje gekregen en mijn man was helemaal van de rel. Vandaar dat hij geirriteerd was. En ja daar werd ik ook weer geirriteerd van enz enz. Ik kan het me ook zo moeilijk voorstellen hoe een man zich voelt in deze situaties maar goed. We hebben er over gepraat en een ultimatum gesteld. Als we in oktober nog niet zwanger zijn gaan we naar de dokter. Ben blij dat we nu gewoon een tijd hebben afgesproken. Hoef ik me daar niet meer druk om te maken. Vond het toch heel moeilijk om het onderwerp aan te snijden omdat ik zo bang was dat ik hem het gevoel gaf dat het aan hem ligt. (wat echt niet mijn bedoeling is) wat blijkt, hij had het andersom ook. Wat een schatje. Nou geod we wachten dus maar af hoe het allemaal gaat lopen. Verder vandaag weer een bezichtiging gehad. (gaat echt beter dan ik had verwacht) en de kans zit er in dat er een bod komt. Zou wel wat zijn, ons huissie staat net 6 weken te koop. Liefs Tamaar
Allemaal bedankt voor de leuke reacties Voelt erg goed om getrouwd te zijn @Charpi: Heb je al nieuws over de uitslag? @Tante Mars: Gefeliciteerd met de nieuwe auto! @Linda: Neee wat klote, nog meer onzekerheid Het moet nu gewoon goed blijven gaan, het moet! @Djuke: Wat fijn dat alles goed was bij de VK en je het hartje heb gehoord, heerlijke momenten zijn dat elke keer weer Amerika, jeetje zeg wat super! Geniet ervan! Hier trouwens ook totaal geen last van obstipatie gehad, juist af en toe het omgekeerde @Linda: Hoop echt dat je je afspraak verzet krijgt, nog 10 dagen onzekerheid is gewoon klote @Tamara: Vervelend al die ruzies, maar juist als de bom gebarsten is breekt er weer een betere tijd aan. Fijn dat alles eruit is en je er over heb kunnen praten. Zo zie je maar weer, nu heb je een datum en het idee dat je echt een doel heb. Hoop voor je dat er snel een goed bod komt op je huissie! Hier: Voel de kleine nu heel duidelijk, elke dag in elk geval wel even. Sinds een paar dagen reageerd de kleine ook echt op aanraking, als ik bv op de bank lig en ik voel de kleine.. Dan leg ik de afstandsbediening weleens op mijn buik en begint de kleine ertegen te schoppen, je ziet dan ook echt de afstandsbediening op en neer gaan en soms al een bobbel op mijn buik. Gister was het zelfs zo dat Peter het ook duidelijk zag. Verder gaat het nog steeds erg goed met mij en weinig last van kwaaltjes, alleen af en toe kramp in mijn kuit snachts.. Merk nu wel dat ik steeds slechter kan bukken en krijg ook best snel last van me enkels en benen als ik even gehurkt zit, lekkere houding om te slapen word ook al wat moeilijker. Ben benieuwd of ik maandag na mijn 2 weken vakantie nog wel normaal kan werken of dat ik daar straks ook toch meer ga merken dat ik toch zwanger ben
haai lieve allemaal Hier nog steeds geen ongi, wel rugpijn en gerommel in mijn buik...wel had nu van dat pekkige slijm...ook voor t eerst dat zoiets me opvalt en heb het dus ingevuld op FF. Daar gaf ie aan dat je dan ws rond je ovu szit?? Naja ga mijn mannke dalijk lekker verleiden, ga zo douchen...sexy lingerie aan...scheren hier en daar en dan ...de rest kan zo ingeuvld worden hoop ik. Dus wie weet is mijn cycli niet zo lang als ik verwachtte. Gebruik nu ook zwanger worden van Etos...dusss goede hoop hier. @Linda, wat vervelend zeg allemaal. Hoop dt je gauw een echo mag, want die onzekerheid gaat je toch ook niet in de kouwe kleren zitten zogezegd.. Zal zeker ook voor je duimen! @Saskia, Gefeliciteerd met je trouwen!! Genit ervan!! Wat leuk en vooral bijzonder ook...kan me niet voorstellen hoe speciaal dat mag zijn!! @Tamaar, fijn dat de bom gebarsten is eigenlijk...weet je allebei weer ff goed waar je aan toe bent. Tuurlijk is ruzie niet leuk, maar nu weet je ook hoe lief hij over je denkt...dat is fijn Hoop voor je dat t gewoon snel gebeuren gaat, en niet naar de dokter hoeft daarvoor. @Djuke, zeker gaaaaaaf lijkt me super leuk joh! Fijn ook dat alles zo goed ging bij de VK! @all, fijne dag en weekend liefs
@ Djuke: Lekker zeg, Amerika! mijn vader gaat dr a.s. maandag ook heen, een rondreis maken met een groep! Ik ga geen MvM doen nee.. had ik op zich wel gewild als ik regelmatig thuis zou zijn, maar aangezien ik dat niet ben en juist er onregelmatig werk (dan weer sochtends en dan weer savonds) vond ik dat niet handig. En ik weet dat ik die flessen buiten kan zetten maar ik wil niet dat de hele buurt gelijk weet dat ik zwanger ben... want ja, die dingen herken je echt wel als je ze ooit gezien hebt. Had anders graag mee willen doen want vind het een erg mooi doel, mgoed.. toch maar niet dus. Heb jij wel meegedaan? @ Tante mars: hee ik las ergens dat je een positieve test had gehad?! Volgens mij bij de maart mama's door Suekes. Hoop dat ie dr vandaag afknalt, want vandaag was je testdag toch?! @ Charpi: succes met wachten!! @ Tamara: heftig zeg, ff een dikke ruzie. En dat alleen omdat je allebei met veel spanningen zit rondom het zwanger worden. Gelukkig is het nu duidelijk en uitgesproken en geeft het jullie beide rust dat er nu een datum is in het vooruitzicht. Hopelijk lukt 't gewoon voor die tijd zonder de dokter!! @ Saskia: wat gaaf dat jullie de baby kunnen zien en voelen! genieten zeg! @ Hier: hmm ben er zojuist achter dat het echo centrum gesloten is op vrijdag, dus die zullen wel niet meer bellen helaas. Maar bel maandag wel en dan maak ik gewoon voor z.s.m. een afspraak. Mn vriend pakt dan ook gewoon uren vrij op zn werk want die wil en moet er uiteraard wel bij zijn. Tis zo'n scheet, hij mailt en belt steeds hoe het gaat en toen ik vanmorgen hier zat te huilen toen het bruin slijm kwam, snikte die zomaar met mij mee.. en dat terwijl ie eigenlijk nooit (op die ene aflevering van grey;s anatomy na ) huilt.. Hij mailde ook dat het echt wel een keer goed komt, maar dat hij wel heel erg hoopt dat het gewoon deze keer goed is en niet een volgende. En dat het gewoon allemaal goed leek tot eventjes vanmorgen dus dat het gewoon goed moet zitten. Ik hoop dat ie gelijk heeft
@ Guusje: Ho jouw berichtje even gemist. Hopelijk wil dit zeggen dat je eisprong er is!! Je tempt niet, wel? en ook geen ovu testen toch? Anders had je nog een kleine back-up, zeg maar.. Nou, hopelijk is dit gewoon je ei!!!! Succes met de lingerie en het verleiden
Vanuit mn werk een snelle update: Hier gaat ie goed. Bruinverlies is weer zo goed als over dus maak me niet zo'n zorgen. Voel me daarnaast ok echt gewoon zwanger (lichte misselijkheid, pijnlijke borsten) dus laten we maar gewoon even positief blijven! Hopelijk krijg ik midden volgende week al een echo! @ Tante mars: hoe is het met jou?? Heb je posi test??!
heej linda fijn te horen dat het beter nu met je gaat,, en blij voor je dat bijna je ego mag gaan doen.. maar alles komt goed tog hier alles okej,, heb nog steeds geen test gedaan, maar mijn gevoel zegt nu egt dat het gewoon mijn menstruatie was, hij is weer trug naar hoe dat het was aan het gaan, want ik voelde gister me eisprong en eergister had ik egt van dat rekbaar slijm.. dus d8 ff klussen hihihi,, hopelijk is het goed gegaan.. en verw8 dus over 2 weken mijn nod, maja dat is nog even afwachten.. verder de rest ook heel veel succes met klussen, en afwachten op een positieve test en mogen we alle snel zwanger zijn.. en zo te lezen is tante mars.. zwanger!!! gefeliciteerd
Ik geloof dat ik het gelezen had bij nod juli ofzo... Ze zal hier ook over een tijdje wel weer gaan posten...
hmm ja ik had ondertussen ook ergens gezien dat het toch niet goed was.. balen zeg, pff. @ hier: alles prima, alles weer goed, niets verontrustends vandaag. Ga het proberen nu eens zo te houden de komende dagen Over 1.5 uur weer werken, zucht.
fijn te horen linda dat alles weer goed gaatmet je.. werk se meid hier ook alles oke,, al ben ik gewoon helemaal kapot,, gister tot 5 u smiddags geslapen,, en d8 how morgen dus niet,, uhu egt wel ben om half 4 wakker gfeworden en ben nog kapot,, maja ga maar eens een beetje opruimen miss word ik wakker hihi.. ltrs meiden
Hoiii, Kom ff een van de snelle berichten tussendoor typen.. Zoals jullie indd zagen had ik drie positesten ze knalden niet maar stonden er wel(moest van ZH al testen), en promt op de avond voor NOD roze met afvegen. Balen natuurlijk, gister was het ja gewoon bloed maar met heeeeeeeeeeeeeeele lange draden van wel tien cm t leek wel vruchtbaarslijm :S . Vreemd Maar goed morgen maar weer met Clomid beginnen en bellen voor de eerste FM . Ben deze week heel druk, ben volgende week zondag jarig en als het mooi weer is wil ik het proberen achterhuis te vieren dus we hebben een KEIGAAF tuinset gekocht maar goed dan moet er wel wat gebeuren, plantjes bloembakken tuindecoratie bla bla bla .. Lol helemaal zin in . Ff wat anders. Uhm ja verder gaat t wel inorde. En solly dat ik niet snel wat heb getypt heb de pc bijna niet aan gehad het weekend.
he tante Mars; hmm wat klote zeg dat je ongi geworden bent.. wel vreemd dat het allemaal wat anders is als anders.. Hopelijk slaat de clomid gelijk aan en komt het heel snel goed voor jullie! Hoe is het met onze andere dames?! Ff de nod lijst zoeken!
Bekijk bijlage 7403 NOD * Lkg: 18 augustus, 9e ronde * Dees1985: 19 augustus, 6e ronde * Tamaradb: 22 augustus, 11e ronde * Hemeltje83: .. augustus, 10e ronde * Sakina/rani1987: 20 augustus, 1e ronde * Tante Mars: start met clomid 50 mg, 40e ronde * Charpi: 27 juli gesprek met de gynaecologische verpleegkundige * Guusje99: gestopt met de pil. Wachten op 1e keer ongi. * Nensi84: Op naar de volgende ronde...? , (8e ronde) Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Ilona: Zwanger in ronde 5, uitgerekend 26 februari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
IK hoop toch wel dat het aanslaat, heb het twee rondes gehad waarvan 1 ronde het goed aansloeg. De tweede ronde niet meer en de derde ben ik geopereerd zodat ik geen Clomid meer hoefde. Maar het lot heeft anders beslist.. Helaas. Maar goed we gaan er met volle moed weer tegen aan . Volgende week jarig (Eindelijk 22) heb er onwijs zin in dat heb ik nog nooit gehad lol. Lekker slapen dames.. Knuf
@ Linda: Zie je nou wel.. ik zei het toch Heb je al gebeld voor een echo? Hoop dat je snel langs kan gaan! @ Tante Mars: Leuk wat van je te horen! Hoop dat de clomid aanslaat. En veel plezier alvast met je verjaardag en de voorbereidingen! @ Djuke: Ohhh ik ben zoooo jaloers. Amerika is echt té gaaf! Je ging naar het westen toch? Heel veel plezier! @ NOD-lijst: Whoeiii hahaha de lijst is inmiddels zo kort dat ik gewoon alweer bovenaan sta terwijl ik nog niet eens een ei heb gehad.. @ Hier: Hmmm gisteren geklust, maar mannetje kwam opeens met het idee om een condoom te gebruiken Hij maakt zich nogal zorgen over de mexicaanse griep, en helemaal over de berichten dat het extra gevaarlijk is voor zwangere vrouwen.. dus nu lijkt hij te vinden dat we even moeten wachten. Maar stiekem wil hij dat helemaal niet volgens mij, want we hebben het (gelukkig) gewoon zonder gedaan. Ik zei: "ach ik wordt toch niet zwanger".. whahahaha toen wilde hij wel Ik doe deze ronde voor het eerst geen ovu-testen. Heb helemaal geen zin in die stress en dat rot gevoel als die test weer eens positief is, en ik maar het gevoel heb dat ik móet klussen, dus maar eens een ronde zonder. M'n cyclus is zo constant dat ik wel weet dat m'n ei ergens begin deze week komt.. dat voelt veel beter dan de precieze dag (en bijna tijd) te weten