Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #3721 jedalin, 3 aug 2009
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
    @ lkg: fieuw, gelukkig heeft ie dat idee niet doorgezet :(
    Zo kun je altijd wel op iets wachten...
    Fijn dat er nu ook voor jou minder stress achter zit.. :)
    Lijstje is inderdaad niet heel lang meer maar ook de datums liggen allemaal zo dicht bij elkaar haha. Tis dalijk ff een hele spannende week :)

@ Djuke (;)): Hoop dat je aan het genieten bent! :D Ons pap vertrekt vandaag ook naar Amerika! :D

@ Tante Mars: Fijne verjaardag dan! :D Veel plezier.

@ hier: nog niet gebeld, zal dat zo eens doen hhihi. Ben zenuwachtig :p

2. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Tamara = Djuke I guess :p

Ohh spannend.. ben benieuwd wat ze zeggen! Hihi, succes met je zenuwen in bedwang houden ;)

Enuhh.. over twee weken wordt het idd erug spannend! Met z'n 5en NOD in dezelfde week! Als je elke maand 20% kans hebt om zwanger te worden dan móet er gewoon in ieder geval eentje van ons zwanger zijn.. Het liefst natuurlijk allemaal, maar gezien de vorige rondes is dat wat teveel gevraagd denk ik.. hihi.. ik ga voor in ieder geval één zwangere :D

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah foutje :D

Ik vind ook wel dat jouw theorie klopt en dr MINSTENS 1 zwangere bij moet komen!! Hup dames! :D
    Hmm we hebben eigenlijk niets meer van Nienke gehoord hè? Of die wel of niet doorgaat.. die zaten volgens mij in dubio om tijdelijk te stoppen..

@ hier: Net gebeld voor de echo maar ze zitten helemaal vol deze week. 10 augustus was de 1e optie en daar sta ik al haha.
    Ze zei dat ik wel het ziekenhuis kan bellen voor daar een echo maja, dat hoeft nu ook weer niet van mij. Heb geen last meer van bruinverlies sinds vrijdag, dus lijkt wel goed te zitten allemaal. Een weekje wachten dus maar! Is eigenlijk ook niets, mgoed..:)

4. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    O o.. ik zie hier de eerste tekenen van zwangerschapsdementie ontstaan Linda.. Nienke is al een paar maandjes zwanger hihi :p:p

Jammer dat de echo niet eerder kan.. maar aan de andere kant ook wel fijn dat het niet meer zo'n spoed heeft nu het bruine toch gestopt is. Ach, nog één weekje wachten moet vast lukken nu!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha verdorie!
    Nensi bedoel ik :D

6. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden

In iedergeval 1 zwanger ben ik helemaal mee eens. Ik doe helaas deze maand niet mee. Kom er gister achter dat mij ei de 7de is en dan zit in limburg en mijn mannetje gewoon thuis:( Nou ja goed we hebben nog nooit zo onze sex zitten plannen als gister hahahahaha. We hebben er gelukkig wel lol om gehad. Maar goed ik ga donderdag heen dus dan doen we het gewoon s'ochtends en om 18.30 wordt ik opgehaald dus dat wordt vroeg eten en dan nog even haha. en dan met met de beentjes omhoog in de auto. Hoop dat het dan toch lukt en ja nou ja dan anders maar de volgende maand.

@ Linda: Een weekje is gelukkig snel voorbij en het scheelt dat je nu geen bruin verlies meer hebt.
    hebben jullie het trouwens al verteld aan mensen of doen jullie dat na de echo ?

@ LKG: mannen zijn echt raar af en toe. Ben blij dat hij zijn plannetje toch niet doorgezet heeft. Er is inderdaad altijd wel wat om het niet te doen.

Liefs Tamaar

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm je banner klopt dan niet helemaal? aangezien die staat over 3 dagen op de 6e?
    Donderdagochtend is echt niet gek hoor dan! kan haaandig raak zijn! :)

Ik heb het 3 collega's verteld, verder hebben we het tegen niemand gezegd. 2 collega's heb ik zelf verteld omdat ik dan mn hart kan luchten (was wel erg fijn toen het allemaal ff niet lekker ging met dat bruinverlies) en 1 collega raadde het, dus toen heb ik het bevestigd.. was al duidelijk toen ik een rood hoofd kreeg.

Ik wou het gisteren bijna tegen ons pap zeggen omdat ie nu 14 dagen op vakantie gaat naar Amerika.. maar had zoiets van: stel dat het mis gaat, kan ik hem dat niet laten weten want zijn telefoon werkt daar niet en dan zou ik het moeten mailen, en dat wil ik ook niet..
    Dus dan wachten we gewoon iets langer met vertellen :)

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm ik kwam dr achter dat we dees al een hele tijd missen... zo ongeveer van toen het mis gegaan is.
    Hoe is het nu met je meis?
    heb je even een krabbel gestuurd..misschien dat je ons topic even vergeten bent :)

Hoop dat het een beetje goed gaat met je!

9. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Gebeurt wel vaker toch dat meiden hier 1 cyclus mee kletsen en daarna niks meer laten horen?
    Maar ze zetten zichzelf wel op de lijst....

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Jaa, klopt. Zie dat ze wel in het NOD augustus topic meekletst.. misschien zijn we niet gezellig genoeg :$

Hoop ook idd dat alles goed is! Beetje van de schrik bekomen?

11. Pinguïns

Hier gaat het gelukkig weer wat beter, dit is de 4e dag dat ik geen bloed heb gezien, dus we zijn blij!
    Morgen weer een echo, dus daar gaan we al wat relaxter naartoe...
    Vandaag de intake bij de VK gehad en dat was ook erg leuk.
    Ik vraag me af hoe het met Zethu is, heeft iemand nog iets van haar gehoord?

12. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    sorry sorry sorry meiden dat ik niks van me heb laten horen bij nod aug. ook heel minimaal trouwens!
    ik heb een beetje afstand proberen te nemen om het een plekje te kunnen geven en dat is wel gelukt opzich....maar nu zo rond mijn eisprong doemt het toch weer op!
    ik heb net je krabbel gelezen lindavnr!
    wel lief dat jullie me missen!
    Heb net ook alles proberen terug te lezen maar het wil niet blijven hangen....
    mijn vriend en ik hebben namelijk besloten dat dit de laatste ronde is van dit jaar omdat we volgend jaar gaan trouwen en ik heb mijn jurk al dus kan het me niet veoorloven om straks hoogzwanger mijn jurk in te gaan!(dan knapt hij!)
    En ik vind het wel gezellie hoor zowiezo op zp maar wat ik al zei probeer een beetje de boel op een rijtje te zetten en te houden.

Einde ego!
    @tante vet balen meis!!!!
    @linda en al gebeld?
    sorry maar de rest is al weer foetsie bij me!!!!!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Dees: hee meis, wat rot dat jullie tijdelijk even moeten stoppen als het deze ronde niet raak is.
    Snap dat je even afstand hebt willen nemen dan. Hopelijk is het gewoon deze ronde net op 't nippertje raak, en goed raak!
    Fijn dat je de vorige ronde een beetje een plaatsje hebt kunnen geven..

Voor mn echo wel gebeld maar helaas kan het niet eerder. Dus nog even een weekje wachten. Maar ach, van de andere kant des te meer kans dat we een hartje horen want dan ben ik al op 1 dag na 8 weken! :)

@ Ilona: Ik heb Dees op de lijst gezet :)
    Maar hee, wat fijn dat je al een echo krijgt morgen! Stelt je toch ook wel gerust als je gewoon fijn in nederland bij je eigen vk een kloppend hartje hoort! :)

Zethu heb ik nog wel iets van gehoord via een berichtje via haar site. Haar vriend is nu tijdelijk bij zijn moeder logeren om beide na te denken over hun relatie. Al weet Zethu al dat ze gewoon verder met hem wil, met of zonder kinderen.
    Verder was de 50 mg clomid aangeslagen en heeft ze een eitje gehad...maar helaas niet geklust dus.

@ hier: Woehoeee morgen een mijlpaaltje: 7 weken!:D Da's al een week langer als de vorige keer! :D Voel me ook goed en voel me zwanger, dus we zijn positief :D

14. Pinguïns

Okee Lin, je ziet het alleen wel vaak dat er meiden hier komenn kletsen die dan 1 keer meekletsen en vervolgens hoor je er niets meer van...
    Ben ook blij dat ik morgen een echo heb, heb nu vooral last van steekjes in mn baarmoeder, dus hoop maar dat alles goed is...

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ja klopt Ilona, zijn er idd genoeg geweest hier :)
    Wel gezellig dat we zo af en toe nieuwe meiden erbij krijgen. :)

Alles zit vast goed meis!
    Hoe laat mag je?

16. Pinguïns

Ja dat wel natuurlijk!

De echo is om 10 uur!
    Ik hoop dat we weer een mooi ukkie met kloppend hartje mogen zien!

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik kan echt niet alles bijhouden waar ik typ lol..
    Maar lees wel elke dag mee hoor. :)

Ben erg benieuwd naar de Echo;ssssssss van deze en volgende week :D >

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Hope soo

19. Pinguïns

Thanks girl!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ tante mars: hee fijn dat je weer een beetje positiever er in staat (ik doel op je onderschrift... eerst was het alleen dat verdrietige zinnetje in het rose..)

@ Ilona: aah 10 uur al, gelukkig niet de hele dag afwachten! gewoon opstaan en hup, echo-en ;)
    Ik heb volgende week pas om 3 uur de echo, maar moet 's ochtends werken dus dat geeft ook wel genoeg afleiding :)

Ben morgen op het werk maar kom rond een uur of 11-12 wel ff checken of je al iets hebt laten horen!

Deel Deze Pagina