Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Dan heb ik nog niks gepost, want ik ga gelijk door naar Dongen!
    We gaan een zwembad scoren want er komt hitte aan!
    Zodra ik thuis ben, post ik gelijk hoe het was!
    Liefs

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ooh oke.. Lekker, een zwembad voor in de tuin! :D

Maar dan lees ik het 's middags wel een keer!
    Nja eigenlijk weet ik 't toch al:
    komt ie ;)

"Gepost door Ilona
    Hee meiden! Hier goed nieuws: het hartje klopte super goed en alles is helemaal prima!! :D "

Zoiets :p :D

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    En nu ga ik lekker slapen... truste! :D

4. Pinguïns

Hihi ja zoiets gaat het weer worden!
    Weltrusten meid!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,
    zucht... vannochtend weer bruinverlies. weer even veel en nu neemt het wel weer af..
    Ga toch echt dadelijk het ziekenhuis bellen voor een echo deze week als dat kan want ik word hier echt niet goed van..!
    Hopelijk kan ik gauw terecht..

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,
    net gebeld en mag gelukkig na enig aandringen donderdag komen..
    Ze was er niet zo blij mee en vond ook eigenlijk dat het allemaal niet nodig was omdat ik geen krampen heb, maar aangegeven dat ik er gewoon ontzettend onzeker van wordt en een eerdere mk gehad heb die met bruin begon.
    Niet helemaal blij gaf ze toen aan dat donderdag 11.45 wel zou kunnen.
    Dus ik ben weer blij.. nog 2 daagjes, dat gaat wel lukken! Nu duimen voor een kloppend hartje....!

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee meis, goed gedaan hoor! Als jij je er onzeker door voelt moet je er gewoon op aandringen! Ben blij dat je nu wat eerder kan komen! Zal voor je duimen donderdag.. khoop dat ik ergens op vakantie ff het forum kan checken om te zien hoe het gegaan is :)

8. Djuke

Djuke Bekend lid

haai ladies,

Linda: wat een zeurdoos bij het echoburo zeg! Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden! Het zit vast goed, je voelt je nu toch veel zwangerder dan de vorige keer en je bent nu al verder! Maar ik duim toch wel voor je! Knuffie!
    Ow ja, waar is je paps heen in Amerika? Misschien komen m nog tegen! ;)

Iloon: je bent weer terug! Fijn dat alles goed was! En ben je lekker aan het niet genieten want je hoeft toch niet te werken?

Tamara: hihi, ik heb wel stiekem moeten lachen om je klusplannen. Met de benen omhoog in de auto! Ik zie het helemaal voor me! :D

Lkg: achgossie, wat een bezorgd mannetje heb je. Vind het wel schattig!

Hierzo: gister aan de shop geweest want ik was vrij. Man mee en hop naar de Ikea, Prenatal en Kidsfactory. Voor de kleine hebben we bij de ikea een speelkleed, zo'n handdoek met capuchon en hydrofiel met patroontjes gekocht. Bij Prenatal en Kidsfactory heb ik positiekleding gekocht. Was een vermogen kwijt maar ja, ben bang dat ik echt nix meer pas straks. Maarre, dames, Noppies dat moeten jullie hebben dadelijk! Echt ideaal, zit lekker en is nog leuk ook!
    Ow ja, ik stond in de Kidsfactory in de rekken te snuffen staat opeens een oud-collega naast me. Uit het onderwijs. Hij is 2 jaar ouder dan ik en nu getrouwd met een oud-leerling. Zij is 18! We hebben haar allebei in de klas gehad. En nu is ze dus zwanger. Wel grappig om haar en hem weer te zien maar ik vind het wel een beetje raar hoor. Tis je LEEEEEEEEERLING! ieeeeeeuw!!!

9. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @linda, ja temp wel...niet dat k daar wijzer van word :p maar goed eerst maar eens ongi worden.

wat fijn dat je al eerder terecht kan met je echo!! Zal voor je duimen :)

@hier, alles hetzelfde negatieve test, rugpijn en rommelende buik....geen ongi. Eigenlijk ook helemaal niet meer met mannetje geklust...geen zin gehad. Misschien vanavond weer!

FF zegt dat ik nog steeds vruchtbaar ben, maar slijm word minder. Ws snel ovi, en dan de 19e ongi staat er op de site nu...we'll see...

fijne dag allemaal, liefs

10. Pinguïns

Meiden, ik ben vanochtend voor de echo geweest en het was niet goed...
    Het hartje is gestopt met kloppen met 8w4d.
    Ik heb al 2 dagen buikkrampen en heb bloed verloren vanmorgen dus ik denk dat de mk onderweg is...

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Oh god meis.. weet niet wat ik moet zeggen :( Wat vreselijk :(
    Alle sterkte van de wereld gewenst en een hele dikke knuffel..

12. Pinguïns

Dankjewel meid, dit was niet iets waar we rekening mee hadden gehouden, vooral omdat we vorige week een kloppend hartje hebben gezien...
    Nu maar hopen dat het mee zal vallen met de mk en dat het maar snel mag gebeuren...

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, daar hou je absoluut geen rekening mee als je al een kloppend hartje hebt gehoord! Ik hoop dat het lichamelijk niet al te veel pijn zal doen, en dat het inderdaad niet te lang op zich laat wachten..

Hoop dat je veel steun hebt aan je mannetje..

Knuf

14. Djuke

Djuke Bekend lid

Oooooooooooooow nee! Arme jij en jullie Ilona!
    Wat een verschrikkelijk nieuws! Had ik absoluut niet verwacht, maar ja, niemand niet natuurlijk.
    Heel veel sterkte toegewenst en dikke knuffel. Je weet dat je hier altijd terecht kan om te praten!

15. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @ Ilona: Wat ontzettend erg! Heel veel sterkte! Weet niets anders te zeggen! Liefs en een hele dikke knuffel

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wat?!?!! Neee, wat ontzettend ongelooflijk Kut!!!!! Ik verschiet echt ontzettend van je bericht, jeetje!
    Meis :( Oh.... pfff..
    Jeetje..heb er ff geen woorden voor...
    Heel veel sterkte... pfff :( :( :(

17. rani1987

rani1987 Niet meer actief

ooohh ilona wat klote man,, had het ook ni verw8 net als linda,,
    en heb er ook geen woorden voor..
    alleen dat ik er erg geschrokken van ben ..:(
    en heeel veel sterkte

18. Pinguïns

Meiden bedankt...
    Wij weten ook ff niet hoe we het hebben.
    Dit hadden we vanmorgen absoluut niet verwacht...
    Ik denk dat ik de komende tijd bijna niet op he forum zal zijn, we zijn er goed ziek van...

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    :( :( :(
    Geen woorden voor dit ontzettend oneerlijk gedoe :(

20. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oh nee!! Sterkte Ilona (voor je mannetje ook natuurlijk)!!
    Heb er geen woorden voor...

Deel Deze Pagina