Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha Djuke, had nog niet op je verhaaltje gereageerd..
    Ons pap is een groeps rondreis van 2 weken doen.. o.a. naar las vegas, san fransisco, los angelas, grand canyon.
    De gaafste dingen zo'n beetje dus!
    Heeft ie goed bekeken ;)

Idd een beetje freaky van die leraar met een leerling van 18, zwanger en al. Weet niet hoe oud hij is? Als het een jonge leraar is valt het ntuurlijk wel weer mee.. maar toch hihi.

Leuk dat je al vanalles gekocht hebt! :D
    Ohhh ik weet welke je bedoeld van de ikea, die handdoek met capuchon!!! hahaha die heb ik al minstens 3 keer vast gehad elke keer dat ik er was hahah.
    Mn vriend wou hem al kopen hihihi maar ja, voor mij was ie er niet in mijn maatje ;) ;) en voor ons kindje vond ik nog te vroeg.. eerst wat zekerheid! :D
    Maar die vind ik echt zoooooo onwijs leuk!

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Tante Mars: Ahhhh nee wat lees ik nou, had het je zo gegunt zeg :(
    Ik hoop dat je een hele leuke verjaardag krijgt!

@Linda: Jeee alweer bruinverlies :(
    Ik hoop echt voor je dat het niets te betekenen heeft zeg *duim duim*

@Ilona: Neeee, weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen..
    Echt verschrikkelijk zeg :(
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij!

Hier: Nog steeds alles goed met mij en de kleine, het word al een echte druktemaker zo te voelen :p
    Verder weinig bijzonders gedaan afgelopen dagen, alleen weereens wat foto's gemaakt van een paar van onze muizen ;)

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ilona Heel veel sterkte, met dit alles :( .. Wat ontzettend K*T gewoon. Ik hoop dat het dan snel loslaat, en dat jullie t.z.t. snel verkunnen.. Dit is indd niet iets waar je op had gerekend, vorige week een kloppend hartje en nu dit :( . Bah Sterkte.

Nou ja hier gaat t wel aardig, heb alleen wel het volgende gedaan

Ik heb vanmorgen de stoute schoenen aan gedaan en de poly op gebeld en gezegd, dat ik maar 2 dagen heb gebloed en dat het sinds gister miniem is of helemaal niks..
    Nou ongewisse natuurlijk ik moest om 14 uur terug bellen, en ik moest per direct komen om bloed te prikken op hcg daar krijg ik vrijdag de uitslag van dan hebben we ook een echo/controle..

Per direct stoppen met Clomid! Mag geen enkel medicatie medicijn aanraken wat niet hoort bij een zwangerschap.

Ach spannend weer. Snap er niks meer van. Ik die altijd 8 tot 10 dagen ongi ben in eens 2 en zo;'n klein beetje .

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm dus ze denken nog misschien aan toch een zwangerschap?
    Spannend weer!
    Goed dat je gebeld hebt!

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Linda, Al sla je me dood ik weet niet meer wat ik er van moet denken. Testen nog steeds vaag posi (vanmorgen dan) .. Ik niet meer weet ..

We hebben de nieuwe auto opgehaald :D

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Jeetje Tante Mars, nog steeds onzekerheid dus.
    Erg spannend!

7. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    @Ilona, wat verschrikkelijk voor jullie! Sterkte hoor!

@Tante Mars, wie weet dus toch nog...spannend! Zal voor je duimen, hoop t echt!

@hier, gisteren een positieve ovulatie test gedaan vanwege die afscheiding en FF. En t lijntje was donkerder dan de controle lijn dus die zit positief. Gelijk geklust, dus is wel spannend. Heb mijn banner bijgesteld...:D Zou wel al een korte cycli zijn...wie weet helpt die Etos zwanger worden echt wel!

Fijne dag, xxx

8. rani1987

rani1987 Niet meer actief

sjow dat is spannend tante mars,, ik hoop voor je positief;)

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Goed nieuws guusje! :)
    Eindelijk iets gevonden! :)

10. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    ja inderdaad, ben er best blij mee! Nu goed temperatuur bijhouden, en hopen dat die ook omhoog gaat zoals het hoort (en blijft...wie weet :D)

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    LInda succes morgen ....

12. rani1987

rani1987 Niet meer actief

en linda? je had vandaag tog je eerste ego?

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oh mijn god oh mijn god ohhhh mijn god......
    M'n echo was goed...de hartjeS kloppen!!!
    Er zitten d'r twee!!!
    Mijn god....ik moet echt ontzettend wennen even aan het idee..Hier hadden we totaal niet aan gedacht..!
    Tis nog wel een beetje onzeker nu allemaal want 1 vruchtje was 7 weken en 1 dag, dus goed, en de andere was 6 weken en een dag.. die loopt dus een week achter volgens deze meting...
    maar het hartje klopte wel, dus even afwachten.
    Krijg over 2 weken weer een echo om te kijken hoe het er dan voorstaat en dan kunnen ze ook zien of ze in 1 of 2 vruchtzakjes zitten.
    Voor nu.....ik ben super blij dat het goed is en de hartjes kloppen, maar ik kan nog niet helemaal zeggen dat ik het super vindt dat het er 2 zijn.... mgoed, denk dat dat ook wel een normale reactie is....

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @linda: Daar zou ik ook even aan moeten wennen zeg. Poeh 2, maar wel hartstikke gaaf. Leuk zeg dat je de hartjes heb zien kloppen, blijft een mooi gezicht.

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi Linda, gefeliciteerd!! Wat leuk en spannend!
    Wel een vraagje... kan dat, dat de een een weekje jonger is dan de ander? Dat wist ik niet! (of is dit een hele domme vraag?)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Zilvervosje; uhh nja tis zoals ik beschrijf: het is onzeker nu omdat de 1 een week op de ander achter ligt.
    Dit kan wel goedkomen maar dat is wel afwachten...
    Maar beide hartjes kloppen dus op dit moment gaat het nog goed.
    Het is even afwachten hoe het verder gaat, vandaar over 2 weken weer een echo.
    Maar het is niet ideaal natuurlijk dat er 1 zo achter loopt.. dat houden ze wel extra in de gaten..

17. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh, ja, nu snap ik hem ;) De bevruchting was wel tegelijkertijd natuurlijk (ik voel me ineens wel een beetje dom). Je hoort wel eens van vrouwen die door twee verschillende mannen - op verschillende tijdstippen - zijn bevrucht, maar dan zit er geen week tussen. Nou, dit was mijn blond-momentje van de week ;)

Heel veel sterkte en geluk!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha oh nee dat is gelukkig niet gebeurd ;) hahahah

19. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hay Meiden!

@ Linda: :$ Twee hartjes! Wat super!!!! Dubbel gefeliciteerd :D.
    kan me voorstellen dat het even wennen is. Je gaat er toch altijd maar vanuit dat het er een is! Gelukkig dat alles er tot nu toe goed gaat. Hoop dat de 2de gewoon "bijtrekt"of hoe zeg je dat haha.
    Nou meis, geniet ervan, laat het effe bezinken!

@ Hier: Genieten van het mooie weer, vanavond ga ik een weekendje naar limburg. Maar voor die tijd moeten we toch nog wel effe aan de klus :) Nou meiden een heel fijn weekend en tot snel.

Oja tante mars, heb jij al wat gehoord?

Liefs Tamaar

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat een nieuws Linda!!!
    Als ze tweeëig zijn dan zijn ze misschien gewoon niet tegelijk ingenesteld, soms drijft een eitje eerst een week rond voordat het innesteld ;)
    Hopen dat de kleine nog bijtrekt.
    Ben in elk geval heel erg blij dat je goed nieuws heb en hoop over 2 weken op nog meer goed nieuws!
    Kan me voorstellen dat het een heel raar idee is, maar als alles goed gaat dan wen je snel genoeg aan dat idee ;)

Deel Deze Pagina