Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    nee inderdaad, ik wacht het nog wel af tot maandag.. komende dagen gaan toch snel ivm vanalles te doen! Dus dan zien we wel of mn ongi een dezer dagen komt opdagen........
    wel raar dat ik niet een puistje heb, normaal heb ik der altijd wel een paar in mijn gezicht.
    Of zou dat door de pil gekomen zijn en krijg ik ze nu niet meer? :s hahah nouja, we zien 't wel!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm... toch mag er nu wel iets gebeuren! hahah dit wachten is niks voor mij, das duidelijk.
    Vind wachten tot de testdag nog niet zo erg, maar nu afwachten tot mn ongi komt..of niet..
    maargoed, daar doen we helaas niets aan!
    ...

3. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    Hallo meiden!

Ik wil jullie allemaal even fijne kerstdagen wensen en een heel vruchtbaar 2009!Misschien volgend jaar met een kindje onder de kerstboom? :D

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    helaas... vandaag is mn ongi gekomen..
    Op naar volgend jaar dus! :)
    Meiden die nog niet ongi zijn: succes!

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Helaas, ook hier begint er weer een nieuwe ronde..
    Wel weer een hele mooie cyclus :D
    Hopen dat we in 2009 meer geluk hebben..

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jaa mijne ook helemaal prima..
    1e keer na pil 32, en nu 30 :)
    dus houden deze cyclus 30 aan :)

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik hou ook altijd 30 aan, vind ik een mooi rond getal haha ;)
    Gemiddeld zit ik op 28 dagen en vrij regelmatig tot nu toe, dus mag zeker niet klagen.
    Nu maar wachten op die ene cyclus van 9 maanden :p

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden!

Hebben jullie leuke kerstdagen gehad? Wij wel.. heerlijk gegeten en gezellig met familie geweest :)

Jammer Saskia en Linda dat het niet raak is :(.. maar fijn dat jullie cyclus zo mooi is!

Ik verlies sinds een paar dagen een klein beetje bruin bloed. Rood is het nog steeds niet echt geworden, en ik heb ook geen ongi-klachten.. dus ik ga er maar vanuit dat het oud bloed is van de miskraam. Heb ook nog steeds geen ei kunnen bekennen :( Begin me nu af te vragen of je je ei ook kan missen met ovulatietesten. Ik heb ze allemaal opgeplakt, en als ik ze bekijk zie ik duidelijk dat hij zaterdag wat donkerder was als op de andere dagen. Maar voor een positieve test moet hij even donker zijn.. dat was hij langgg niet! Naja, ik blijf maar afwachten en testen denk ik..

Fijn weekend allemaal!

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hey Lkg,

Hier ook lekker gegeten bij de familie :D

Vervelend zeg die onduidelijkheid bij jou, hoop dat je snel weet waar je aan toe bent..

Jij ook een heel fijn weekend!

10. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hey meiden,

Hier ook weer bekomen van de kerstdagen.
    En heb nu even een stressie tijd, IK BEN GESTOPT MET ROKEN aaaaaaaaaah.
    Ik was het gewoon zo zat die stomme verslaving en nu we graag een kleintje willen had ik helemaal zoiets van IK MOET STOPPEN. Zo'n kleintje kan er niet zelf voor kiezen, maar o o o wat is het moeilijk zeg. Maar goed ik denk maar zo ik ben er aan gekomen dus kom ik er ook vanaf.

@ Linda en Saskia: jammer zeg dat jullie weer ongi zijn. Volgend jaar beter!

@lkg: wat beroerd zeg, zo kun je ook niet echt verder. Hoop dat het snel weer een beetje normaal is.

Liefs Tamara

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Heel veel succes met stoppen Tamara!

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    tamara tip : zodra je een sigaret wil neem een glas drinken dan heb je toch iets in je handen .
    Zo deed ik het hoor het stoppen met roken.

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,
    Mag ik me hier aansluiten? Wij gaan net als jullie voor een eerste kindje. Ik ben deze maand gestopt met de pil en heb net mijn ongi achter de rug, we zijn nu dus begonnen met klussen....

Groetjes, Charpi :D

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Welkom bij de club Charpi :)

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje.. niet echt veel succes deze maand voor ons hè!

@ Tamara: Supergoed dat je gestopt bent zeg! En gaat het nog steeds goed? Ik hoop dat je het vol kan houden.. in ieder geval heeeel veel succes, en nu maar hopen dat je snel zwanger bent. Als soort kadotje voor dat je gestopt bent :D

@ Charpi: Welkom :D!

16. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    @lkg:

Tot nu toe gaat het goed. Nu met de derde dag bezig. Zo lang heb ik het zoiezo nog nooit vol gehouden. Het helpt denk ik dat ik elke keer denk dat het voor die kleine is. Daardoor is het wel makkelijker.

@charpi: Welkom! Leuk weer iemand erbij!

Liefs Tamaar

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Tamara db: Mijn moeder at elke keer worteltjes.. hahah wie wee helpt 't ;)

@ Charpi: Leuk, iemand erbij! :)

@ Lkg: Ik heb in andere topics gelezen dat bruine afscheiding ook kan aangeven dat je zwanger bent....maar goed, nog een paar daagjes wachten en dan mag er een test tegen aan :)

Verder hier alles prima.. dagen vliegen om, bijna oudjaar alweer, dan lekker 3 dagen naar Parijs/Disneyland met mn vriend.
    Dat zal wel hélemaal omvliegen...
    hahah had net bi jde calculator gekeken...vermoedelijke bevallingsdatum: 4 oktober. Dierendag! hahah, dan moet het wel een echte knuffelbeer worden ;)

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Linda: Ohhh Disney is echt leuk :D:D Lekker babies kijken hihi ;) Heel veel plezier alvast daar! Zit je in zo'n mooi Disney hotel?

En.. ik denk niet dat ik zwanger ben hoor ;) Ik heb er niet eens over nagedacht dat er een kans is haha. De bruine afscheiding was rond dag 14 van de cyclus.. zou wel erg vroeg zijn als het door zwangerschap zou komen ;) en bovendien ben ik op dag 8 al begonnen met ovulatietesten en geen ei gevonden. Dus zwanger zal ik wel niet zijn hihi.. Ik blijf gewoon elke dag hopen op een ei hahaha.
    Wordt overigens wel een duur grapje zo.. heb 24 ovutesten gekocht en dacht in mijn naifiteit nog dat ik daar wel 3 maanden mee zou kunnen doen, maar goed.. ik heb er nu volgens mij nog maar 8 over, dus dat wordt binnenkort maar een nieuwe lading bestellen ;)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm... ahhah nja, je weet 't nooit ;)
    hahah maar goed, je kunt er het beste maar zo min mogelijk van verwachten :)
    Dat hielp mij ook best wel afgelopen maand.

We zitten niet in een disney hotel, maar 10 minuten verderop. :)
    Ben erg benieuwd, ben 1 keer geweest maar weet er niets meer van haha en mn vriend is er nog nooit geweest.
    Heb hem eergisteren een cadeautje gegeven waar op stond dat we naar Disney gaan. Toen waren we namelijk een jaar samen :)
    Hij was helemaal gelukkig! :D

20. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohhh het was een verrassing voor hem?
    Wat leukkkkkk!

Dit hotels verderop zijn vaak even goed bereikbaar en een stuk goedkoper ;) Heb ik met een vriendinnetje ook twee keer gedaan.

Afgelopen dinsdag waren wij 8 jaar samen. We hadden afgesproken geen kadotjes te geven en alleen lekker met z'n tweeen uit eten te gaan, omdat we binnenkort willen verhuizen, een nieuwe auto willen en net getrouwd zijn.. dus we vonden extra geld uitgeven niet nodig.
    Komen we na het etentje thuis stonden er toch twee pakjes op het bed met een ketting en een armbandje er in.. kostte weer veel te veel, maar wel zooo ontzettend lief! En ik had natuurlijk niets voor hem :oops: maar goed, dat maak ik een andere keer wel goed ;) Hij zei: "Ik kan het echt niet helpen.. ik vind het zo leuk om kadotjes voor je te kopen" :oops: hihihi..

Deel Deze Pagina