hee meiden, even wat minder nieuws omtrent Zethu.. Een berichtje op haar site : "Gisteren is alles afgesloten. Eric wil niet meer verder met me. Hij houdt niet meer van me. Dit heeft hij vorige week maandag al te kennen gegeven. En daardoor ben ik ook maar eens goed gaan nadenken. Mijn kinderwens is te groot, waardoor het toch niets was geworden tussen ons. Het is een hele pijnlijke en moeilijke beslissing geweest. Maar de enige mogelijke oplossing. Zodoende was ik al begonnen met alles van hem bij elkaar te gaan zoeken. En een deel daarvan heeft hij gisteren al meegenomen. Tevens ben ik gisteren na een cyclus van 30 dagen ongesteld geworden. Aanstaande woensdag terug naar de gynaecoloog om te bespreken hoe en wat. Ik zal zelf nu een tijdje voor mezelf gaan nemen om hier over heen te gaan komen. Ik weet ook nog even niet wat ik met deze pagina ga doen. Maar ik laat het wel weten. Helaas heb ik mijn abonnement hier al voor betaald (voor een jaar nog wel!) "
ik was bij de dokter bij de receptionist hehehehe die heeft voor mij een afspraak gemaakt met mijn huisarts hihihi
hallo allemaal @linda, wat een rot nieuws over Zethu zeg...sjee wat erg voor haar! Bedankt voor t posten hier trouwens! enne heb je nog maar 1x gefeliciteerd maar er is een tweede op zijn plaats las ik.... GEFELICITEERD wat ontzettend leuk voor jullie!! @Ilona, heel veel sterkte met je mk, wat verschrikkelijk! @Tante Mars, mooie tuin ziet er goed uit!! Hou wel van dat strakke! @hier, 5 dagen geleden een posetieve ovi test, en gister weer?? Zijn die van kv en nu las ik dat die soms lang posi kunnen blijven?? Naja, FF zegt dat mijn ovi dus ws vandaag is...dus gisteren lekker geklust en dan maar weer afwachten. Word trouwens gek van de pijn in mijn rug..... En dan zou ik de 25e mijn NOD moeten hebben als het goed is...dus mag aangepast op de lijst (Vast bedankt) En de 29e kunnen testen volgens FF, mits over 5 dagen nog steeds een pos. ovi test want dat zal dan wel weer verschuiven en oja...wacht natuurlijk ook nog op stijgende temp liefs en fijne dag, xx
@ Guusje: Hmm vreemd dat je ovu test nu nog steeds posi is.. Hopelijk houden ze je niet voor de gek en heb je wel echt een ovulatie! Ik zal het op de lijst voor je wijzigen!
Bekijk bijlage 8794 NOD * Rani1987: 17 augustus, 1e ronde * Lkg: 18 augustus, 9e ronde * Dees1985: 19 augustus, 6e ronde * Tamaradb: 22 augustus, 11e ronde * Guusje99: 25 augustus, 1e ronde * Hemeltje83: .. augustus, 10e ronde * Ilona2802: 6 september, 1e ronde * Tante Mars: 14-08 eerste fm meting, 40e ronde * Timon: 1e IUI in augustus, 17e ronde * Nensi84: Niet geklust rond ovulatie.., 8e ronde * Charpi: ... Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 @ Charpi: Wat mag bij jou achter je naam? @ Hemeltje: Jij al een idee wanneer je nod is?
@Rani, bedankt voor je interesse mijn cicly loopt heel onregelmatig. Ik ben 21 juni gestopt met de pil en daarna gelijk ongi geweest. Daarna echter niet meer, zw.testen negatief dus is echt vanwege mijn rare cicly dat t zo lang duurt. Dus hoop echt, dat die ovulatietest wel klopt want dan hebben we daar wat duidelijkheid in! @Linda, bedankt! Ja ik hoop het ook! Ga ff andere testjes bestellen via L10 want las ergens anders ook dat kv testen vaak niet kloppen ...
Heb je wel verschil in de streepjes gehad? De een donkerder als de ander? Want ovutesten kunnen wel heel je cyclus lang vage streepjes blijven geven. Maar op het hoogtepunt (je ovulatie) zijn ze dan extra donker.
oooh so ja guusje nu snap ik het d8 al 50 dagen nu , nu je ovulatie hehe,, maar snap het nu en hoop ook voor je dat je ovulatie nu is
hallo allemaal, ik ben nu met mijn laatste strip van de pil bezig. Dus vanaf dan gaan we er ook voor. Vin het allemaal zo spannend......
he dames heb net weer even bijgelezen! @ilona v*t k*t sterkte meis! meer woorden heb ik er even niet voor @tante jij ook sterkte! @linda 2X gefeliciteerd!!! lijkt mij helemaal geweldig! @ de rest sorry als ik weer iets vergeten ben! even @ego hier gaat het wel weer hoor heb net te horen gekregen dat ik weer tante word mijn zusje is weer zwanger erug leuk verheug me er nu al op! en ze zwerft hier ook rond dus dubbel zo leuk! verder heb ik voor het eerst mijn ei niet gevoeld zo het door de vmk komen? ik kwam er trouwens ook achter dat mijn nod niet de 19e is maar de 18e dus dat scheeld weer een dagje. was vandaag weer misselijk net als vorige maand? dus heb toch nog een beetje hoop voor deze maand ondanks we weinig geklust hebben... en mijn temp doet rare dingen kijk maar.... 28cd81 Ovulation Charts weet iemand hier raad mee? heb het de vorige maand pas de laaste week bijgehouden dus ik weet het niet...
Hmmm het kan zijn dat je hem niet gevoeld hebt inderdaad. Voel je hem elke maand? Tsja....of je cyclus is verlengd en er is nog geen eisprong geweest? Van je tempkaartje is niet veel wijs uit te maken: je hebt zo veel dagen over geslagen dat FF ook nooit een goed kruis kan neerzetten.... En 4 keer dat je wel getempt hebt, was het later als andere keren.... dus zo krijg je niet echt een overzichtelijk kaartje. hihi, toch wat consequenter tempen meid
Meiden, ik heb vanmiddag een currettage gehad... Gisteren heb ik van 16.00 tot afgelopen nacht 4.00 dubbel gelegen van de pijn. We zijn bij de gyn geweest omdat ik wilde weten of het vruchtje er uit was en het zat er nog in... Dus ze hebben het er gelijk uitgehaald. Ik heb een ruggenprik gehad en heb een beurse rug. Het viel op zich mee, de prik deed het meeste pijn. Nu verder ga ik ontspannen.. Liefs
jeetje meis dat had ik niet verwacht. Wat rot dat je zoveel pijn gehad hebt pff.. en een ruggenprik... heftig meis.. Sterkte!!
Het is nu vooral pijnlijk in mijn rug, het vloeien valt mee. Ik ga zo in de douche, want ik zit helemaal onder vanalles... De komende dagen zal ik er niet vaak zijn...