Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Begrijpelijk meis! neem maar goed de tijd voor jezelf!

2. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Idd, neem lekker de tijd voor jezelf en vooral jezelf niet voorbij lopen (ook niet voor werk ofzo... etc). Allemaal onbelangrijk.
    Rustig aan he!!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Neem lekker je tijd Ilona, het is een ingrijpende gebeurtenis.
    Ik had echt verwacht dat het al weg was maar helaas. Jammer dat dit er dan ook nog achterweg moet komen :( ..

Sterkte dametje

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ilona, sterkte. Pfff, wat een tijd maak je door.

Wat erg voor Zethu. Zeker als je het niet ziet aankomen. Ik weet even niet wie het postte, maar bedankt!

Tante Mars, jij ook sterkte.

Voor jullie knuffels!!!

Sorry aan de andere dames, ik weet niet meer wat er zoal getikt is.:)

Even ego:
    Vanmorgen heb ik gebeld met het zh en de aardige dame aan de lijn heeft me veel wijzer gemaakt. Vanaf zondag moet ik elke dag ovutesten gebruiken. Bij dik positief moet ik bellen om een afspraak voor de volgende dag te maken. Ik kreeg het idee dat dit zo'n 2 uur duurt. Klopt dat?
    Ook weet ik nu dat ze uitgaan van 6 keer IUI (zonder testen of hormonen) en hierna een gesprek met een arts zal plaats vinden. Meestal betekend het dat je doorgaat voor IVF.
    Ik was toch zenuwachtig. Gelukkig kunnen we volgende week sowieso terecht voor de 1e IUI.:)

5. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Kheb gemist wat er met Zethu is, wil iemand me updaten?

Trusten!

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zethu en vriend hebben een punt achter de relatie gezet.
    Ze zal alleen verder moeten, ze had voor haar zelf al de keuze gemaakt om voor haar zelf en haar kinderwens te kiezen.

Des ondanks is ze er kapot van

7. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Jemig wat k*t voor Zethu!
    Ik geef haar gelijk dat ze deze keuze maakt, maar desondanks zal het wel heel veel pijn doen...
    Ik vind het wel gemeen van hem dat hij eerst wel mee werkt om aan kindjes te beginnen, dan ineens zegt dat hij geen kinderen wil en dan ineens haar ook nog aan de kant zet!
    Daar heeft ze natuurlijk niks aan, maar ik hoop echt dt er betere tijden voor haar zullen aan breken...

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ nensi: Hmmm..zethu's vriend begon te twijfelen of ze wel aan kinderen moesten beginnen, o.a. door hun financiële toestand..
    Daarna begon hij te twijfelen of ze de relatie nog wel voort moesten zetten..en uiteindelijk zijn ze dus uit elkaar gegaan.

9. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Pfff jeetje... wat een l*l.

Kan me voorstellen dat ze er kapot van is...

Zethu, mocht je dit toevallig nog lezen (denk het niet?!) sterkte meis en een dikke knuffel.

10. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden,

Weer thuis :( gaat het leven weer beginnen. Lekker weekend gehad bij mijn ouders. Maar toch altijd wel blij als ik weer lekker in mijn eigen huissie ben. Maar goed.

@ Ilona: wat beroerd dat het toch nog een curretage moest zijn. Had voor je gehoopt dat het vruchtje vanzelf kwam. Kan me voorstellen dat je effe tijd voor jezelf nodig hebt om even tot rust te komen.

@ Linda: Beetje gewend aan het idee???

@ Timon: Spannend zeg IUI. Hoop dat het gaat werken en dat je straks zo'n kleine spruit in je armen mag houden.

@ Allemaal: Wat ontzettend klote zeg voor Zethu. Vind het eigenlijk ook wel heel gemeen van haar ex. maar goed mannen zijn altijd wat ingewikkelder dan ons. Hoop dat ze veel steun kan vinden bij vrienden enzo. En anders, zethu mocht je dit lezen, je mag hier natuurlijk ook je ei kwijt. Maar kan me voorstellen dat je hier niet meer bent.

@ tante mars: Heb je nu een beetje duidelijkheid. Denk dat ik dat ergens gemist heb.

@ Hier: Gaat eigenlijk wel goed. Afgelopen weekend wel even een behoorlijke dip gehad. Mijn nichtje is ook zwanger en ze loopt nu op haar eind. En ja zo enthousiast als ze is wou ze even de dvd met de 3d echo laten zien. Zit ik gewoon jankend te kijken. Gelukkig weet mijn nichtje dat we al een tijdje bezig zijn, (zij zijn zelf ook 1,5 jaar bezig geweest) dus ze begreep het. Pffff. stel je voor dat ze het niet begrepen had. Maar goed.
    Nu gaat het weer goed. En het is nu maar weer wachten he tot 22 augustus. :S

Liefs Tamaar

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik heb duidelijkheid.
    Genietend van de opvliegers enzo ben ik lekker snachts aan het schoonmaken. Of wel de Clomid uit zijn bijwerkingen weer :D

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat fijn om in de nacht schoon te gaan maken. Hier heb ik nog een woning voor je.;)

Tamaar, welkom terug. Het kan erg vervelend zijn om het geluk van de ander zo dichtbij mee te maken.

13. Pinguïns

Tante Mars,
    Als je thuis klaar bent met je nachtelijke schoonmaak avonturen, dan heb ik ook nog wel een huisje dat je mag doen hoor!
    Ik heb nu zo'n pijn in mijn rug dat een beetje hulp welkom is hihihi.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Waar zal ik pijn hebben zodat Tante Mars langskomt?:p

15. Pinguïns

Tamaar, ik zie nu ook overal zwangere buiken en dan denk ik: Ja jullie wel....
    Heet is gewoon klote, of het nou niet lukt om zwanger te worden, of dat het wel lukt en mis gaat...

16. Pinguïns

Hihi armen of benen heb je vaak wel nodig als je schoon gaat maken ;)

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jahaaa, maar als tante Mars langs kan komen dan moet met die dingen iets mis zijn, he?;):p

18. Pinguïns

O ja hihi... Uhm dan weet ik het ff niet...

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    zou tante hier niet even langs kunnen komen?

ik vier zat a.s. mijn verjaardag dus kan wel wat hulp gebruiken!

20. Pinguïns

Haha heeee een feestje bij Dees zaterdag meiden!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina