@ Allemaal: Ja meisjes naam ga ik ook niet vertellen. Jongens naam misschien dat we toch voor een ander gaan. Maar goed hebben nog lang genoeg de tijd! @ Nieuweling: Welkom, gezellig dat je er bij bent. Inderdaad lekker dat jullie nog ongedwongen willen. Volgens mij de beste manier. @ Lkg: Fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad. Tis altijd moeilijk om dan weer te beginnen. Hoop dat het deze maand raak mag zijn. Tis je in iedergeval van harte gegunt! @ Rani: Spannend!!!!!!!! Laat je het wel gelijk even weten. Duimen draaien hier heel hard voor je meis. Hoop dat het een vette positieve test is. @ Linda: Leuk he al die mensen het nieuws vertellen. Hoop dat alles goed morgen is en dat je je guppen leuk ziet rond zwemmen @ Hier: Wacht periode. Heb wel alweer vanaf de eisprong pijn aan mijn borsten. Stom dat dat de ene maand zo kan verschillen van de andere. Maar goed verder nog niets waaruit ik ook maar iets kan herleiden. Tis dan ook nog wel heel vroeg. We wachten het maar weer eens af. Liefs
@rani: succes vandaag met het testen @linda: succes met de echo vandaag, blijft bijzonder om de kleine te zien, en in jouw geval kleintjes. Hoop voor je dat alles goed is. hier: niet veel bijzonders, vrijdag naar de VK geweest. Baarmoeder was goed gegroeid en zelfs mijn bloeddruk was goed. Ga vandaag mijn zwangerschapsverklaring opsturen, dan is dat ook geregeld. even klagen, ben zo toe aan vakantie. Nog drie weken werken en dan ben ik drie weken vrij, maar kan bijna niet meer. Ben zo moe.
@linda, veel plezier vandaag, geniet er van! @Rani, succes! Duim voor je. @Nienke, oeh nog drie weken, sterkte er mee maar gewoon aan denken dat je erna net zolang vakantie hebt. Hier alles oke, gaan woensdag op vakantie en daarna gaat het beginnen! Laat het wel weer weten. groetjes!
ha meiden, Dankjewel allemaal @ Rani: en en en en en?!?! @ Escal: Waarom beginnen jullie na de vakantie pas?
Ha tamara, dat het heel vroeg is om dingetjes te voelen valt op zich wel wat mee toch? je zit 3 dagen voor je nod.. Mgoed, tis ntuurlijk ook helemaal niet zo dat je íets moet voelen wanneer het raak is.. Al zou het dat wel fijn maken hihi Hopelijk krijg je nog een verrassing over paar daagjes. Heb je al bedacht wanneer je zou willen testen?
jaa hehe ik ben zelf ook nog aan het w8en ,, de winkels gaan hier pas om 13 u open op maandag:S heb alvast in potje geplast hihi.. dalijk testen.. zodra ik heb getest laat ik het direct weten.. en nog een vraag zijn er vrouwen hier die roken en nu ze zwanger zijn of als ze zwanger worden, stoppen?
Hee Lin, hoe laat moet je eigenlijk vandaag, dat heb ik ff gemist?! Vind het zooo spannend voor je, ik hoop zo dat alles goed is enzo Moet je eerst nog werken of vrij vandaag? @ Hier: Nog geen spotting. Ik zou vandaag toch ongi moeten worden en normaal heb ik dan al een dag spotting.. maar zie nu nog niets. Maar.. heb nu iets van 3 dagen temp gemeten toen ik uit bed kwam. Eerst was het 2 dagen 36,9 en 37 maar vanochtend was het 36,6.. dat is niet zo'n goed teken toch? Naja, ik doe het ook niet helemaal goed want ik temp als ik al opgestaan ben (wel direct, maar niet meer in bed) en onder de tong dus khoop maar gewoon dat het niet zoveel zegt Verder hard aan het werk.. saaai..
whahah onder de tong ook...zucht Nja... als je het 3 dagen gedaan hebt en nu daalt ie in eens, is het idd niet zo goed... Maarja, tis ook niet helemaal betrouwbaar als je onder de tong doet én ook nog eens uit bed gaat.. Nog maar 1 of 2 daagjes afwachten en dan misschien nog eens testen..... Ik hoop het voor je meis!!! Ik hoef pas om 18.00 uur. hihi, zal ik jullie even laten meegenieten van een mailtje van mn vriend... tis zon moppie haha Ik had gister wat last van bruinverlies na het vrijen, daarna ook helemaal niet meer dus niets om me zorgen over te maken... Dat zei ik toen ook tegen Arno.. En straks mailde ik dat ik wat misselijk was, niet echt dat ik moet overgeven, maar ja... niet echt helemaal lekker. Mailt ie net: hm... maar hopen dat het gewoon de zenuwen zijn.. Ben een beetje zenuwachtig voor vanmiddag. Ook niet fijn. Ik hoop toch wel heel erg dat het allemaal goed is... Dus ik mailde terug dat ik het lief vond dat ie zo zenuwachtig is hahah..mailt ie: Heb al de hele tijd de kriebels :-s kom jij vannacht nog met zo'n opmerking, en nou ben je ook nog misselijk; ik kan da toch allemaal nie inschatten wat nou goed is en wat niet ?!?! Nou ja, nog een paar uurtjes.....
Oh het is nog erger *schaam* De eerst keer was in Frankrijk op vakantie toen we uit bed kwamen en de tweede keer zondag thuis toen we uit bed kwamen (niet heel vroeg dus) en vanochtend was het om 6.30 uur.. hmm.. nu weet ik ook weer waarom temperaturen niets voor mij is hahah ik ga er ook maar weer mee stoppen, dat lijkt me beter Ohhh en je mannetje is wel echt heeel lief!!! Wat schattig die mailtjes
@rani: nog een uurtje wachten, zal voor je blijven duimen. Roken heb ik ook nooit gedaan, dus kan ik niet echt veel over zeggen.
Bekijk bijlage 10223 NOD * Rani1987: 17 augustus, 1e ronde * Lkg: 18 augustus, 9e ronde * Dees1985: 19 augustus, 6e ronde * Tamaradb: 22 augustus, 11e ronde * Guusje99: 25 augustus, 1e ronde * Hemeltje83: .. augustus, 10e ronde * Ilona2802: 6 september, 1e ronde * Tante Mars: 14-08 eerste fm meting, 40e ronde * Timon: 1e IUI in augustus, 17e ronde * Nensi84: Niet geklust rond ovulatie.., 8e ronde * Charpi: ... Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 @ Charpi: Wat mag bij jou achter je naam? @ Hemeltje: Jij al een idee wanneer je nod is?[/QUOTE]
@ lkg: hahah nee dan is daar niet echt heel erg op te vertrouwen. natuurlijk nog niet leuk dat je nu 36.6 had... mgoed.. wie weet klopt dat dus voor geen meter Je kunt op zich best alleeen de laatste dagen van je cyclus tempen, maar dan wel op de juiste manier haha.| (natuurlijk is ook dit niet zo duidelijk als je niet de hele cyclus tempt.. magoed, kan best zijn dat je daaruit wel iets op kan maken) Dus netjes op dezelfde tijd, voor dat je uit bed stapt en nee...... niet onder je tong
helaas pindakaas,, test was negatief,., nou w8 ik tot woensdag en doe ik een test nog,, en is die ook weer negatief dan wordt het donderdag naar de huisarts bloed prikken,, pff wat duurt dat w8en tog lang bah
Huh.... heb je ingebroken in de winkel ofzo?? Die was toch pas om1 uur open?? Nja.. wel balen zeg dat ie nega is....