Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ahhh wat leuk! :D Heerlijk, zo'n lieve verrassingen! :)

Wij hadden gezegd inderdaad ook niets te kopen voor elkaar en zo, maar lekker uit eten en zo.
    Nou had ik hem een tijd geleden al verteld dat ik een weekendje weg geboekt had, maar gezegd dat hij de 28e mocht weten waarheen.
    Vervolgens een verhaaltje op papier gezet en deze in de kerstboom gehangen :D

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden, bedankt voor het hartelijke welkom!

Wat leuk Linda dat jullie naar Parijs/Disney gaan! De tijd zal daar omvliegen denk ik en zo is het zo tijd om te testen.... ik duim voor je!

Lkg, wat super romantisch van je man dat hij stiekum toch cadeautjes voor je had gekocht.. en als je heel de maand door test met ovulatietesten wordt het inderdaad een duur grapje, maarja je wilt toch weten wanneer je eisprong is, dat begrijp ik goed.
    Zelf heb ik met mezelf afgesproken dat ik pas na ronde 3 ga beginnen met ovulatietesten... nu doen we het "spontaan", al doen we het wel om de dag heel de cyclus door :) ....

3. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai Ladies!
    Blij te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie! Wel jammer van Lin en Sas dat ze niet zwanger zijn. Maar 2009 wordt vast ons jaar. Dat riep ik een jaar terug ook over 2008 maar we blijven moed houden!

Disney! Leuk! Die kinderkleertjes zijn echt te snoezig gewoon! Wees daar maar vast op beducht, ik kon er ook maar amper weerstand aan bieden! Gelukkig zijn ze peperduur, dat scheelt! :)

Nou, nog een weekje en dan weet ik weer meer. Voel me niet anders dan anders dan zal wel ongi worden. Ik probeer me er maar niet te druk om te maken. Helpt toch niet. :oops:

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Disney, leuk zeg :D
    Zou het ook erg leuk vinden, maar mijn ventje houd er helaas niet van..
    Bij Walibi durfde hij al haast nergens in :(

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Spannend Djuke, ach.. je hoeft niets te voelen, je kan zomaar zwnager zijn. heb ik vaak genoeg gelezen! :D
    Ben benieuwd naar de kleertjes ;)
    En naar heel disney :D
    Mn vriend is helemaal blij :D

6. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hallo ladies!

Toch een fijne periode he; gezellige dingen doen en lekker van elkaar genieten!
    Wel jammer voor de ongislachtoffers en tja het is altijd wachten wachten wachten he!

Enne welkom Charpi; succes met zwanger worden!

Hier is het erg warrig; weet niet of en wanneer ik m'n eisprong heb gehad dus ik zie wel wanneer ik (hopelijk niet) ongi wordt.. pffffff ik haaaaat wachten ;)

Een fijne jaarwisseling alvast allemaal!

7. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Meiden,

Wat een week zeg. Vlak voor de kerstdagen behoorlijk beroerd geweest. 1 dag echt heel erg. Veel spugen en constant misselijk, en de eerste en tweede kerstdag eigenlijk ook. En zo schattig. Ik heb een man met een hele grote mond maar o zo'n klein maar lief hartje. 1 ste kerstdag kwam het ineens eruit. Hij was een beetje zenuwachtig want dacht dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn. Haha zo schattig. Nou goed ik denk dat het gewoon buikgriep was want het is nu over, maar toch leuk om te weten dat hij ook zenuwachtig is.

Ja en dan nu gestopt met roken. Het gaat gelukkig zo goed! Ben stiekem een beetje trots op me zelf. en ik denk ons aankomende kindje ook wel :)

Wat romantisch zeg naar disney. Dat willen wij nou ook altijd wel een keer, maar elke keer vinden we toch weer wat anders. Laat je het even weten hoe het was. Ben echt benieuwd.

Liefs Tamara

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,

Hier een vroegeling, hihi.... tja dat heb je als je mannetje vroeg aan het werk moet en er nog geklust moet worden ;)
    Ben wel super ongeduldig hoor, en mijn cyclus is nog niet eens halfweg, grrrrrr, maargoed ik weet ook niet wanneer mijn eisprong is dus het is gewoon afwachten of de ongi aan het einde van de cyclus wegblijft...

@Djuke, spannend hoor, je komt weer in de buurt van je NOD en wie weet meid, hou moed!

@Hemeltje, spannend hoor, jij ook al bijna aan het einde van je cyclus!

Iedereen een fijne dinsdag toegewenst!

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Vandaag echt de hele dag rotwerk gedaan, de hele tijd dubbelgevouwen op een stoel zitten om druppelslangen in de grond te steken..
    Nu dus last van me nek :(
    Heb om 3 uur lekker gezegt dat ik naar huis ging, morgen weer een dag..

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje.. dat klinkt niet fijn :( bahhh..
    Hoop dat je nek snel beter wordt!

Hier ben ik het werk ook wel een beetje zat :S.. er is bijna niemand op kantoor, en er is bijna niets te doen. Ik zit de hele dag al in m'n eentje een beetje rapporten te tikken. Nog een uurtje, dan ben ik 5 dagen vrij :D heerlijk!

@ Tamara: Hoe gaat het nu? Weer helemaal beter? Enuhhh helemaal terecht dat je trots op jezelf bent nu je gestopt bent met roken! Het is vast veel moeilijker dan ik me voor kan stellen (heb nooit gerookt) dus ik wens je echt heel veel succes en doorzettingsvermogen! Wij zijn ook allemaal wel een beetje trots op je denk ik ;)

@ Hemeltje: Naar he dat wachten! Helemaal omdat je niet weet wanneer je ei is geweest. Hier hetzelfde.. ik wacht.. maar ik weet niet eens waarop. Wacht ik op een ei? op ongesteldheid? op de testdag? Geen idee.. en ook niets om naar toe te leven.. wel lastig maar goed ;)

@ Djuke: Nog eeeeven wachten.. dan mag je weer testen! Laat je niet gek maken over dat je niets voelt! Zegt helemaal niets! Ik duim voor je!

@ Charpi: Klusze :D:D:D

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Lkg, wat lekker zeg dat je na vandaag 5 dagen vrij bent, een mini-vakantie, ik moet morgen nog en heb dan ook 5 dagen vrij, maarja ik werk maar 3 ochtendjes in de week.....

Ook ik weet niet goed waar ik naar toeleef, wanneer ik mijn eisprong heb enzo, een hele bewuste keuze zo in het begin van onze poging om zwanger te worden. We doen met klussen goed onze best, dus daar zal het niet aan liggen, nu is het gewoon afwachten of de ongi komt aan het einde van mijn cyclus, maarja hoelang duurt die cyclus, das ook nog maar de vraag...... ik heb mezelf maar op 28 dagen gezet en jij?

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Wel goed dat je die keuze hebt gemaakt! Ik heb in het begin dezelfde keuze gemaakt en deed niets om er achter te komen wanneer m'n eisprong was enzo. Tuurlijk klus je wel vaken wanneer je een vermoeden hebt dat je eisprong er aan zit te komen, maar ik wist het nooit zeker. Toen was ik direct zwanger! Helaas kreeg ik een dag nadat ik het wist al een miskraam.. maar goed, het is wel in de eerste maand gelukt zonder testen!

Na de miskraam was ik wel erg verdrietig, en toen werd de wens alleen maar groter en omdat je cyclus na een miskraam vaak van slag is heb ik toch maar ovulatietesten gekocht en ik ben nu al ruim 2 weken aan het testen, zonder resultaat. Als ik dat niet had gedaan dan had ik nu misschien wel de hoop dat ik zwanger zou zijn.. nu heb ik dat niet en kan ik mezelf gelukkig niet onnodig zenuwachtig en blij maken als ik niet ongesteld wordt ;) Dus.. ach ja.. het heeft voor en nadelen.

Voor de banner heb ik m'n cylcus op 28 dagen gezet, maar dat is echt een pure gok.. ik kan hem eigenlijk beter weghalen omdat de einddatum waarschijnlijk toch niet klopt, maar ik vind het aan de andere kant wel handig om te zien op welke dag in de cylcus ik zit, dus ik laat hem maar gewoon staan ;)

Wel spannend allemaal he! Vooral in de eerste ronde :) Ik hoop voor jullie dat het direct raak is!

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Lkg, het is inderdaad heel erg spannend en allemaal nog erg nieuw voor ons. We klussen nu om de dag, om zo de kans klein te maken dat we de eisprong missen en ik denk dat we daar maar mee doorgaan tot de volgende ongi zich aandient. Vooralsnog wil ik echt niet gaan testen voordat er 28 dagen om zijn en liefst nog later, want voor hetzelfde geldt is mijn cyclus gewoon wat langer....
    ..... eigenlijk ga ik er gewoon vanuit dat ik de eerste maanden weinig kans maak om zwanger te worden, waarop ik dat baseer weet ik niet, het is een gevoel. Maar ik wil het liefst spontaan zwanger worden en als ik het kan volhouden zo lang mogelijk met ovu-testen wachten. Ik heb met mezelf al afgesproken dat ik daar pas na de 3de cyclus mee ga beginnen, nu nog volhouden....

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik probeer ook gewoon spontaan zwanger te worden ;)
    Al klussen we wel wat extra rond de verwachte eisprong datums..
    Ik gok altijd op 30 dagen, dat was ook mijn langste cyclus.
    Tot nu toe nog geen kans gehad om te testen..

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Saskia, gewoon lekker zo doorgaan meis, als het zo goed voelt voor je.... wel jammer dat je nog niet aan testen bent toegekomen en steeds eerder ongi bent geworden.... ik ga er ook vanuit dat ik gewoon rond mijn NOD ongi wordt, dus dan heb ik ook geen test nodig voorlopig....

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ach, nu kan ik wel lekker drinken vanacht ;)
    Ben niet zo'n feestganger normaal gesproken..
    Maar 1x per jaar maak ik een uitzondering met het nieuwjaarsfeest hier in de buurt :p

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Heee.. ff een snelle update..
    Heb net een ovu-test gedaan.. hij was nog niet helemaal positief, maar zo donker als hij vandaag is is hij nog nooit geweest! Dus ik ben wel erg blij.. :) Maar niet te veel drinken vanavond, en dan lekker klussend het nieuwe jaar in hihihihi :D

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Heb je eindelijk iets om je op te richten :D

Ik wens jou en de rest van de dames hier alvast een gezond en hopelijk roze 2009 toe ;)

19. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Meiden,

Allereerst iedereen een knallend, gelukkig en vruchbaar 2009!

@LKG: eindelijk iets meer duidelijkheid, nou meis heel veel succes met klussen.

De rest van de meiden, allemaal heel veel succes dit jaar.

Liefs Tamara

20. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Allemaal een heel gelukkig en gezond 2009 gewenst! Dat het komende jaar jullie allemaal een jaar mag zijn van gezinsuitbreiding :)

Hier gisteren om 5 voor 12 toch stiekem een zw-test gedaan. Las dat ovu-testen ook wel eens positief worden als je zwanger bent, dus voor die 1% kans die ik had heb ik toch getest. ALS ik dan zwanger was leek me niets leukers om dat om 12 uur te weten. Negatief natuurlijk, maar ik was niet teleurgesteld hahaha.. alleen maar erg blij dat ik dus wel een ei gevonden lijk te hebben.. dus we zijn het nieuwe jaar klussend begonnen hihi :D

Deel Deze Pagina