Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Das zeker snel, mooi zeg!!!

2. rani1987

rani1987 Niet meer actief

ja he nensi had het ook ni verw8 kreeg net een telefoontje hihi..
    alleen heb ik een andere gyn, de gyn die ik vorige x had is op vakantie.. maja boeie hehehehe ben al bli da ik er zo snel terecht kan ihihi..

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Met deze zwangere dame gaat het nog steeds goed, ben alleen heel saai want heb niet veel te melden.
    De kleine is erg druk en nu echt regelmatig aan de buitenkant te zien, voel de hele dag door wel af en toe geschop.
    Oja en hij/zij heeft de hik gehad gisteravond, heel appart haha ;)
    Verder heb ik toch wel last van zwangerschapsdementie denk ik..
    Heb gister mijn broek gewassen, hij was eigenlijk nog schoon maar de wasmachine was zo leeg en dat vind ik dan zonde.
    Kom ik weer boven en ik hoor een hoop gebonk..
    Telefoon meegewassen :$
    Noujah mooie tijd om een nieuwe te kopen, begon me oude toch al zat te worden :p

Ik hoop dat ik nog op tijd ben, maar heel veel succes straks Linda!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    zuchtt...
    ik denk, ik drink nog ff een glaasje voor een goede volle blaas...
    Voelde me behoorlijk beroerd en had al zoiets van pff.. ik krijg nooit een glas water op...
    Nou, na een half glas naar de wc gerent... pfff..
    niet fijn, maar ach.. mn 1e overgeefmoment heb ik dan toch maar weer gehad (joehoe..)

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #4025 jedalin, 17 aug 2009
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
    Haa meiden! Ben ik weer!! :D
    Enneeee alles goed hier! Joehoe!! Had twee hele mooie super goed kloppende hartjes (helaas alleen gezien en niet gehoord) volgens de vk.
    En meteen het nieuws gekregen dat het een een eiige tweeling is! :D hihi, erg leuk!

Het enige wat helaas niet ideaal is, is dat ze samen in 1 vruchtzakje zitten. Dat is niet geweldig, apart is beter... maarja..
    Volgens de vk blijft het gewoon 9 maanden spannend, want het kan zijn dat de een bijv. gaat eten van de ander en dat die niet goed groeit. Margoed, dat zijn allemaal dingen die kúnnen gebeuren, maar wij gaan er gewoon vanuit dat het helemaal goed gaat! Voor nu zei ze, ziet ze gewoon 2 hele mooie babietjes met een hele goede hartactie.. :D

De kindjes waren nu allebei goed gegroeid, een verschil van een dag maar dat maakt niets uit :) Gelukkig dus maar!

We gaan het morgen vertellen aan de familie!

Woeehhh ik ben zo blij!!! :D:D:D

Bekijk bijlage 10330

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Joeppieeeeee :D
    Ben echt ontzettend blij zeg! :D

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Yessssssssssssssssssssssssss *smile*
    Zit echt helemaal blij hier je berichtje te lezen Linda! Echt super!!!!!!!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat gaaf, Linda. Mooie foto.

9. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Yes, goed nieuws!!!!! Hoera!!!
    Gefeliciteerd Linda!! Wat zullen jullie blij zijn :D

10. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Jippie jippie!! Dat moet een opluchting zijn Linda!! En ze gaan lekker op elkaar lijken :D superleuk! Veel plezier met het vertellen aan de family!!

@Saskia: leuk om van je te horen ook al is er niet zo veel te vertellen hoor! De hik :D dat lijkt me echt grappig! Het gaat alweer snel he!!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik weet niet of het leuk is dat de kinderen op elkaar lijken. Zo meteen kun je ze alleen uit elkaar houden door de haren anders te doen of ander kleren aan te trekken. Kan ook lastig zijn.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ehhhhh....hahahah ik denk dat we daar geen moeite mee zullen hebben hoor timon! hahaha .. dus...

Je hebt altijd verschillen bij een eiige tweelingen en als ouders herken je echt wel wie wie is! whhahaha.

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Linda super dat het allemaal goed is :D .

Ennu maak je niet te veel zorgen over die vruchtzak, met een tweede vruchtzak heb je ook complicaties die kunnen op spelen in de laatste fase van een tweeling zwangerschap.
    Lekker genieten nu! Dalijk loop je met een dubbel wagen haha moet je twee bedjes kopen.. WOehoe zie je al gaan..

14. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Kdenk idd dat dat wel moet lukken :)
    Vooral moeilijk voor de buitenwereld :)
    Lache om later vriendje/vriendinnetje in de maling te nemen hahaha

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha psies ;)

16. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden,

@ Linda: Wat goed dat alles helemaal goed was. eventuele complicaties moet je niet aan denken. Dat kan bij elke zwangerschap of het er nu 1 of 2 zijn.
    Lekker genieten van je twee hummeltjes.

@ rani: Wat fijn dat je al zo snel terecht kan. Hoop dat ze gewoon ontzettend goed nieuws hebben!!!

@ Hier: AHHHH baal van mezelf.
    Kon het toch niet laten. Heb een test gedaan. Waarom waarom waarom. Veel te vroeg gewoon. Ik moet ook geen testen meer kopen voor mijn nod. Vorige maand ging het zo goed. Ik ben nu echt achterlijk bezig gewoon. Waarom? Omdat ik net zo lang blijf kijken tot ik wel een streepje zie. Ik denk ik zie een heeeeeeeeeeel licht streepje. Ben ik die test uit elkaar gaan slopen. Whahaha. moet toch niet gekker worden.
    Waarom ik het gedaan heb, joost mag het weten.
    Ik hoef pas zaterdag te worden ?!?!?!
    Maar goed nu ben ik dus zenuwachtig aan het worden.

Sorry hoor moest het effe uitschreeuwen

Liefs

17. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Kga voor je duimen Tamara!!!

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohh Tamara, zooo herkenbaar!! Ik ben helemaal niet van het vroege testen en zeg altijd tegen iedereen dat ze beter kunnen wachten. Ik heb aktijd testen in huis maar het is al erg lang geleden dat ik heb getest.. tot deze ronde.. Geen flauw idee waarom, ik had gewoon een nukkige bui en wilde me tegen iedereen (en misschien wel vooral mezelf) afzetten ofzo.. maar ik voelde me er niks beter door ofzo hahaha.. Heb nu nog geen last van spotting, dus ietsiepietsie meer hoop dan zondag maar ga eerst niet weer testen.. heb me even laten gaan maar ik denk dat ik me deze ronde verder wel in kan houden ;)

19. rani1987

rani1987 Niet meer actief

ooohhh linda wat fjn te horen dat alles goed gaat,, en een supper mooie echo hehe zit er steeds na te kijken echt appart vind ik dat een tweeling,,
    maja blij te horen dat alles goed is,,

hier ook alles oke alleen heb ik al de hele dag lichte steken soort van krampjes te hoogte van me navel links en rechts echt irritand maar ga slapen ben moe kom net thuis bij me broer gebqq,, was supper gezellig en veel gelachen hih..
    maja slaap lekker meiden,.,

doeggg

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @linda: een super mooie echo meid. En over eventuele complicaties moet je je niet al te druk maken nu. Dat kan bij iedere zwangerschap zo zijn, zal nu lekker gaan genieten.

@tamaar: Zal voor je de duimen voor een positieve test.

@hier: gisteren een beetje laat geworden, dus kom ik brak mijn bed uit. Sta ik bij kantoor ook nog eens een half uur voor de parkeergarage omdat er storing is en ik moest toch nodig naar de wc. :)

Deel Deze Pagina