@ Tamara: oh meis wat spannend!!! Hopelijk mag het gewoon raak zin voor jullie deze keer!!!! duim duim! @ hier: zucht.. ben weer even wat minder gerustgesteld vandaag. Moest van de vk een afspraak maken met de gyn, zo snel mogelijk, zodat zij ook kon kijken met een echo hoe het gaat met de 2 kleine. Nou, die assistente zei dat ze het ook wel echt spoed vond en dat ze er bij zou zetten of het wel intact was en dat het vrijdag maar gelijk moest en bblablabla.. ik denk huh, hoezo intact, tis toch goed?? Was ze allemaal met haar collega's aan het overleggen en ja dat hoorde ik dus ook allemaal. Dat ging vooral er over dat ze in 1 vruchtzakje zitten en dat het dus wel echt snel moet..enz. Nu kan mn vriend ook misschien nog niet mee ivm vrij krijgen op het werk en pff ik moet zelf een uur na die echo oook gaan werken en weet niet of het lukt om vrij te krijgen..
hoi allemaal gisteren de vragen lijst opgestuurd pffffffffffff wat een vragen er stond ook een hele dome vraag in heeft u een kinderwens uehu ja anders vul je deze papieren toch niet in nu maar af wachten wanneer we heen moeten brrrr spannend hoor
@linda: is ook wel erg lullig van die assistente om het zo te bespreken terwijl jij alles kan horen. Is er niet iemand anders die het al weet, die met je mee zou kunnen. Zou even van het positieve uitgaan, je hebt twee hartjes zien kloppen.
nou mensen hier slechter nieuws pff denk da ik ongi ga worden vanmorgen bloed gespot duss.. denk da m lichaam me deze maand verrekte goed voor de gek heeft gehouden .. wordty gek egt,, maar ik denk da ik een stop ga nemen,, maar dan egt een hele lange stop, ik ga de pil weer gewoon slikken, want als ik nu een stop moet nemen zonder te slikken weet ik nu al dat ik elke maand weer zit te stressen pff.. dus ga de pil weer slikken en denk ik van ja nu kan het wel weer dan stop ik wel weer.. het meot gewoon want ik draai onderhand door jo.. maja verder linda jij niet stresse doe lekker rustig aan en alles komt goed er is niks aan de hand jo doktoren kunne alles altijd erger maken dan dat het is..
hoi rani ik ga de pil weer gewoon slikken, want als ik nu een stop moet nemen zonder te slikken weet ik nu al dat ik elke maand weer zit te stressen pff.. heb je daar wel goed over na gedacht ik doe dat dus niet je lichaam kan er van in de war raken maar het is jou keus ik weet niet hoe lang je al met de pil bent gestopt? veel sterkte van mijn kant hoopt al 11 jaar op een wondertje
ff ego sorry... pfff nou ik zit op internet wat rond te kijken maar ook daarvan wordt niet nou niet bepaald positiever... Blijkbaar komt een zwangerschap als de mijne 10 keer per jaar voor in nederland.. en gaat het in 50% van de gevallen maar goed... De kans is blijkbaar nogal groot dat de navelstrengen in elkaar komen.. en nja, pff. Voel me dr echt ff rot onder eerlijk gezegd...zoveel onzekerheid had ik toch niet verwacht, maar lees nu juist dat het een erg risicovolle zwangerschap is... (voor wie meer info wil: Monochoriaal monoamnotisch op google..)
ik slik al 5 jr de pil ni meer en als ik nu begin dan slik ik heb wel weer cker een jaar heb er echt even genoeg van zit al een jaar lang elke maand te stressen word er gek van en ja ben nog jong dus dat jaar de pil slikken en niks stressen gaat wel lukken dat is beter nu voor mij even,, me vriend is ook helemaal gestrest,, dus we hebben gewoon even rust nodig..
ooh is het zo erg ja... had het niet verw8.. al heb ik wel vaker gehoord van een twee eiige tweeling.. en jij hebt een een eiige he? samen in een vruchtzakje tog? maja ze moeten omdat het maar weinig voor komt moeten ze jou maar extra goed en zorgvuldig behandelen tog.. alles goed in de gaten blijven houden,, tog?
@ Rani: He kan me zo goed voorstellen wat er door je heen gaat.En ik snap ook dat je rust wil. De Pil is wel heel defintief. Misschien moet je eerst met je huisarts praten. Ga gewoon eens langs en vertel dat je er even helemaal doorheen zit met zw worden. Misschien heeft hij ook nog een oplossing waarbij je wat minder rust zal krijgen en je niet gelijk aan de pil hoeft. Dikke knuffel! @ Linda: Niet op het internet gaan rondkijken, daar staan zoiezo altijd alleen maar boe verhalen. Mensen waarbij het goed gaat hebben niets te schrijven! Probeer er toch zo veel mogelijk van te gaan genieten. En het is ontzettend stom dat je die assistentes met elkaar hoorde praten. Ik zou dat ook vrijdag even zeggen als ik jou was. En het is denk ik alleen maar goed als ze je goed in de gaten gehouden wordt. Inderdaad misschien iemand die het weet die met je mee wil. Dit moet je niet alleen gaan doen! Maak je niet te druk! Dikke knuffel!
haa, heb tegen mn vriend gezegd dat ik wel echt heel graag wil dat ie meegaat want ik trek 't alleen niet... zeker niet nu al die risico's zo komen opspelen.. Hij probeert straks zijn baas te bellen en dan verteld hij het verhaal gewoon.. We waren toch van plan om vandaag te beginnen met vertellen, dus dan ook gelijk zn baas maar.. Hopelijk doet hij er dan dus niet moeilijk over.. Ik ga nu gewoon stoppen met google-en.. maakt me niet bepaald blijer. Donderdag afspraak met de vk en vrijdag met de gyn, en dan laat ik het maar op me af komen wat ze te vertellen hebben. @ Rani: hmm da's wel echt definitief zeg, heelmaal stoppen. Mja, als dat is wat goed voelt...
hoi linda brrr ben er even stil van meschien is het goed om wat vragen op papier te zetten en vrijdag mee te nemen en dan afwachten wat de arts zegt of probeer je rot gevoel van je af te schrijven heeft mij wel vaak geholpen ik snap je gevoel hoor maar probeer wel van de zwangerschap te genieten heel veel sterke meid knuf van deze kant
***Graag iedereen lezen*** begrip gevraagt voor meiden waarbij het niet lukt!!! ‎( 1 2 3 ... Laatste pagina) maartje84 rani ik weet het niet zeker maar meshien heb je hier iets aan ik probeer te helpen het heeft mij wel geholpen ik word net als jij er ook iedere keer weer raar van als ongi er is maar na dat ik dit heb gelezen werd ik wel rustiger
@ Linda.. ze moeten jou wel hebben zeg Onzekerheid is zo vervelend.. het is zo niet leuk om je steeds bang te moeten voelen.. maar je moet wel positief blijven hoor! Tuurlijk je zal wel meer risico lopen, dat zal niemand ontkennen.. maar vergeet niet dat je al 8 weken zwanger bent en dat je uks het gisteren tijdens de echo super goed deden, dus alles IS gewoon goed!! Probeer (hoewel de reden natuurlijk niet zo leuk is) wel te genieten van het feit dat je je uks vaak kan zien nu.. Je wordt goed in de gaten gehouden en het gaat gewoon helemaal goed blijven oke?! @ Rani: Bleeeeh.. echt balen dat je ongi wordt Echt niet leuk he elke keer.. Neem geen overhaaste beslissingen.. denk er even een paar daagjes rustig over na en neem dan samen met je mannetje een besluit! @ Tamara: Ik zit me weer dik zenuwachtig te maken voor je joh hihihi.. Je test maakt het niet makkelijker, niet meer doen he (zegt de wijze LKG) hahaha.. Mijn gevoel zegt dat we gewoon een keer tegelijkertijd zwanger zijn @ Hier nog geen ongi, en ook nog geen spotting, erug raar want het is wel al dag 29 en volgens mijn berekeningen (ik denk m'n ei gevoelt te hebben) zou ik toch echt gisteren ongi moeten worden. Vanochtend in bed getempt, maar wel onder de tong, anders kon ik het volgens mij helemaal niet meer vergelijken met gisteren maar vandaag was ie hooooog 37,1! Oke, het zegt niets, dat weet ik heel goed en ik blijf dat tegen mezelf zeggen.. maar ik wordt er toch vrolijker van dan wanneer het ergens laag in de 36 zou zijn geweest En ik probeer de dagen rond m'n NOD gewoon alles aan te grijpen om vrolijk te worden.. de baaldagen komen toch nog wel
@linda: Mijn verloskundige heeft me verboden om op internet rond te gaan neuzen, want je leest alleen de horror verhalen. En dat is ook wel zo, want vrouwen waarbij het goed gaat, hebben geen reden om iets te schrijven. Hoop voor je dat alles goed is. En bekijk het positief nu mag je nog een keer naar de kleintjes kijken. @ tamara: Een goed teken dat je nog niks gezien hebt, voel je je ook anders. Dat had ik namelijk, het gevoel van het kan bijna niet anders. @rani: Balen zeg dat je ongi wordt, in ieder geval de eerste tekenen hebt. Over weer aan de pil beginnen, zal ik goed nadenken. Het is een grote beslissing die je neemt. @LKG: Ik zal voor je duimen op een positieve test. Ga niet teveel stressen. Hier: Heb voor volgende week donderdag en de week erop ook vrij genomen. Hoef ik lekker maar drie dagen te werken volgende week en de week erna. Daarna heb ik drie weken vakantie. Ben daar wel aan toe. Gisteren waren we op kraamvisite, een beetje laat geworden. Goed begin van de week. Maar het zien van zo'n kleintje maakt toch een heleboel weer goed.
Nieke: Ik denk dat je LKG en mij omgedraaid heb hahaha. Bij lkg is nog niets te zien (super goed trouwens, laat ze maar een keer weg blijven) en ik loop te stressen hahahaha.
Hahah, ik loop ook wel een beetje te stressen hoor stiekum.. en bij jou is toch ook nog niets te zien? Dus het is vast voor ons samen
@tamara en LKG: Bedoelde het inderdaad voor jullie allebei. Ben heel erg hard aan het duimen voor jullie.
Spannend meiden! Jullie meiden van het 1e uur verdienen 't om nu lekker samen te zwangeren!! Julie lopen zo leuk gelijk met je cycus, dan ook maar mooi samen zwanger nu!! Ik stem voor!! Wanneer testen jullie weer? @lkg: bedankt voor je opbeurende woorden... doet me wel goed, meot ik zeggen.. Ik heb ook heel streng tegen mezelf gezegd dat ik me niet zo druk moet maken! Gister was de echo super super goed... wat wil ik nog meer dan 2 moooie kloppende hartjes! Dus ik doe mn best gewoon niet teveel zorgen te maken en nja, we kunnen niet meer doen dan afwachten hoe het gaat, wat we tegen gaan komen en waar we in belanden (want volgens mij wordt het allemaal best wel een beetje heftig....) Mgoed.... gaat ons vast en zeker helemaal lukken...! Zo... dat was even een peptalk voor mezelf
Meis, ik weet zeker dat het jullie gaat lukken! Het zal zeker niet altijd makkelijk worden, maar voor zover ik het kan beoordelen hebben jullie een stabiele relatie, veel lieve mensen om jullie heen, al een tijd de wens voor een kleine, en volgens mij hebben jullie genoeg meegemaakt om sterk genoeg ik jullie schoenen te staan. Ik kan niets verzinnen waarom het jullie niet zou lukken.. volgens mij zal het jullie beter lukken dan wie ook! @ Hier: Vrijdagavond naar het vuurwerkfestival en Scheveningen met vrienden.. als ik nog niet ongi ben test ik vrijdagochtend, zodat ik weet of ik een wijntje kan nemen die avond Morgen test ik zeker niet, dan is het dag 30 dus als ik m'n ei mis heb dan kan ik dan nog best ongi worden.. dag 31 wordt al wat uitzonderlijker.. dus dag 32 lijkt me een prima testdag.