Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik denk dat ik zaterdag ochtend (als ik dan nog niet ongi ben ) even een testje doe. We hebben dan vrijgezellen feest en dan weet ik of ik mijn tasje moet vol gooien met rakketen
Hahahaha.. ik heb de week voor m'n NOD (en tot op heden ook de week na m'n NOD haha) altijd m'n tas vol met raketten.. ben als de dood dat ik ze niet mee heb als ik ongi wordt, dus daarom maar elke dag mee
hoi dames @linda mooi dat alles goed was/is en laat je niet gek maken door wat je leest! als je onder controle blijft zullen ze dat toch zeker in de gaten houden! @ de rest ik ben het al weer kwijt sorry! @hier nog steeds geen ongi te zien en dat op mijn nod! test is negatief maar ben heel veel naar de wc geweeest vandaag dus ik hou hoop!
Ik denk dat je nu word overgedragen aan de gyn. Dat word zowiezo gedaan bij een tweeling zwangerschap maar sommige blijven ook onder controle bij de VK.. En net wat je zelf zegt; dat er zoveel risico's aan vast zitten.. Meid ga maar gewoon NIET googlen dan haal je je zelf alleen maar gekkere dingen in je hoofd. Je moet lekker genieten, dalijk 4 trappende voetjes en drukkende handjes.
Inderdaad, op internet staan alleen de ergste verhalen. Ga van de dingen uit die de VK zegt. Die weet waar ze over praat. Meiden, ik hoop zo op een positieve test voor jullie. Wat zou het leuk zijn als jullie tegelijk zwanger zouden zijn. Ook ik ben vrijdagavond in Scheveningen. Heb vrijdag een bruiloft van vrienden van ons, waar we de hele dag bij mogen zijn. Ze geven het feest in Scheveningen, hebben zij even een mooie dag uitgezocht met het vuurwerkfestival.
En hoe is het er vandaag mee, dees, lkg en tamara?? Ben nu wel heel benieuwd aan het worden hoor...! Thnx voor jullie reacties meiden, jullie zijn echt zuuuulke toppers!!! We hebben het gisteren tegen de hele familie van mijn vaders kant verteld Iedereen vond het super, ahhah kheb ons opa nog nooit zo gezien, hij was zo trots en gelukkig. En oma ook. Echt super Hij is al 87 en hoopt heeel erg dat hij het allemaal nog mee maken. Was erg leuk hihi. Ons pap en mijn broer hadden we het voor de verjaardag verteld gister, die reageerde wat nuchter...zoals altijd hihi. Wel blij, maar wel voorzichtig ook gezien de vorige keer. Morgen gaan we denk ik naar mijn schoonouders om het te vertellen. Dan hopelijk aan mijn vriendinnen want de helft is nog op vakantie dus dat zal na het weekend worden... en dan mag het openbaar op mn hyves Hopelijk horen ze nu op de een of andere manier niet via via al van de zwangerschap....dat kan ooit zo snel gaan hè?!
Hee Linda.. echt super dat je opa en oma zo reageerden Leuk man!! Veel plezier met het vertellen aan iedereen! Geniet ervan, want je kan het maar 1x vertellen he Hier niet zulk goed nieuws.. ongi duidelijk on it's way. Heeft nog niet doorgezet maar wel al de bruine afscheiding waar het altijd mee begint. Helaas pindakaas. Wel fijn om te weten dat het dus geen r*k uitmaakt hoe vaak we klussen in de vruchtbare periode.. Normaal vaak maar 1x en ik dacht dat het daar misschien aan lag.. maar op vakantie hebben we het veel vaker gedaan en dat werkt dus ook niet. Baal er stevig van.. temeer omdat manlief telkens maar zegt dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en dat het vanzelf wel komt.. en dat als ik er verdrietig over ben hij het gevoel heeft dat er weer meer druk op komt en dat vind ie niets aan.. Dus, maar m'n liefste en leukste glimlach opzetten vanavond en doen of er niets aan de hand is.. *zucht* Hoop op beter nieuws voor jullie Tamara en Dees!!
ohhw he bah lkg Het wil toch ook niet vlotten hè... grr! Stomme rondes, stomme ongi en stom klussen!!!
@ Linda; Wat leuk dat je fam zo leuk reageerd! lekker he dat straks iedereen het gewoon mag weten! @ LKG: Dikke Knuff!!!! Wat balen meis. Ook dat je je ei eigenlijk niet kwijt kan bij je mannetje. Hier kun je natuurlijk altijd even je ei kwijt! Hele dikke knuffel! Liefs Tamaar
nee twil idd helemaal niet.. Zo stom.. want waarom lukte het de eerste keer nu zo makkelijk en in één keer.. en daarna gewoon niet meer.. Naja, ik heb al weer iets bedacht waardoor het eigenlijk niet zo erg is.. kijk want stel dat ik zwanger was geweest dan zou ik 28 april uitgerekend zijn.. Stel dan dat de baby bij 2 dagen overtijd wordt geboren.. dan is ie gewoon jarig op Koninginnedag ! Das ook niet leuk voor zo'n kind, dus beter maar komende maand zwanger, dan wordt ie ergens eind mei geboren.. das beter en ook mooier weer voor een verjaardag Tis in ieder geval direct goed doorgezet nu, scheelt me weer een dag hopen dat het niet doorzet Nieuwe NOD is trouwens 17 september..
Ahaaaaaaaaaa toch ook goed nieuws vandaag!!! Betekend dat dat het nog lang licht blijft vannacht in huize Tante??
Joehoeee ei ontdekt bij mars! nice! Fijn dat je er wederom 1 hebt!! @ lkg: jaa dat komt ook elke keer bij mij op, als het niet gelukt is bij je...waarom wel gelijk de 1e ronde en waarom lukt het nu dan gewoon niet net zo handig. Zou dr ook ff behoorlijk moedeloos van worden hoor... mja.. daar schiet je ook ff niets mee op. Wel vervelend dat je mannetje dr niet echt voor open staat als jij ff wil zeiken op je ei, of op het klussen, of op de 1e ronde wel, of wat dan ook.... Maar hier ben je altijd welkom om ehh..alles af te zeiken???? hahaha zo, GOEDE peptalk linda! hahahah Je snapt vást wat ik bedoel... hihi... zo niet, geef ik graag nog een uitleg die wellicht beter is
Nou nee haha . Moet morgen afrijden moet echt wel met me koppie er bij wezen Rond een uurtje of 8 is het ff stil rondom mij op ZP dan gaan we klussen kunnen we dan nog ff 2uurtjes tegelen en kan ik morgne lekker douchen in me eigen huis hahaha .. Maar ben zo ontzettend blij
vnavond douche nwe nog bij me schoonouders op de haven .. haha Moet wel douchen na klussen anders ist Jakkie baba
Succes dan morgen met je rij examen! Spannend, maar dat je zo vroeg moet is een goed teken! Dan is d'r geen kip op de weg, zeker nu niet met de vakantie. Wordt een eitje! (hihi..leuke woordgrap )
@ Tante mars: Joehoe gefeliciteerd! Wat betekent dit nu? Als hij op knappen staat? Is dat de meest vruchtbare dag of? Geen idee hoe dat in zijn werk gaat. @ Hier: Verrek, ik heb gewoon fout gerekend. Mijn NOD is gewoon vandaag. Ook stom. Ik dacht zaterdag. Nou ja goed. dat scheelt weer twee dagen hahaha. Ik dacht dus echt werkelijk dat mijn banner verkeerd stond. whahahahahahah. liefs
haha als ik zo rij als gister heb ik t in me zak.. Maar goed hoop gewoon dat ik een goeie dag heb . Het gaat er tenslotte om of ik alleen de weg op kan ja of nee en volgens mij ben ik dr hele mala klaar voor ( na ander half jaar )