Bekijk bijlage 10715 NOD * Tamaradb: 19 augustus, 11e ronde * Dees1985: 19 augustus, 6e ronde * Guusje99: 25 augustus, 1e ronde * Hemeltje83: 31 augustus, 10e ronde * Ilona2802: 6 september, 1e ronde * Lkg: 17 september, 10e ronde * Tante Mars: Eisprong gevonden!, 40e ronde * Timon: 1e IUI in augustus, 17e ronde * Nensi84: Niet geklust rond ovulatie.., 8e ronde * Charpi: ... * Rani1987: ... Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
@ nod lijst: hmmm al lang niets gehoord van charpi. ben benieuwd hoe het gaat. Zie dat ze sinds 30 juli al niet meer online geweest is op het forum.... @ Timon: Wat kan er bij jou naam? Wanneer krijg je je iui? @ guusje: hoe is het bij jou?? @ Rani: En...al een beslissing genomen?
Het gaat gelukkig iets beter hier tante! We zijn nog meer vastberaden en zijn alweer druk aan de klus! Je weet maar nooit wanneer er weer een eitje springt en die willen we niet missen! Ik ben blij voor jou dat er een eitje onderweg is! Ik zou zeggen: GO zaadjes GO!
Lin, ik zag trouwens van de week dat je je afvroeg waar Tirz was, die heeft haar laatste bericht ergens in mei geplaatst, dus die kan wel van de lijst, net als de rest die nooit posten
hmm ja die komt idd nog maar heel af en toe.. maar vindt het toch wel jammer om dr van de lijst te halen.. tis toch ook 1 van de dames vanaf het begin... Heb dr ook op hyves en weet dat ze nog maar 10 weken hoeft. Maar volgens mij hoeft er niet echt iemand van de lijst.. toch? Alleen charpi is al een tijd niet geweest, maar ja..dat kan ntuurlijk ook ooit.. misschien is ze wel 3 weken op vakantie ofzo..
Haha Lin, bedankt voor de peptalk.. ik begrijp het perfect hoor Ik zou echt niet weten wat ik zonder jullie zou moeten En Tamara, ik dacht het al!! Vond het sl zo gek dat mijn NOD veel eerder was dan de jouwe terwijl we gelijk liepen.. hihi, maar chill weer 2 wachtdagen minder voor jou hihi! Oh ik hoop nu trouwens niet meer dat we tegelijk zwanger zijn hoor.. ik hoop dat het gewoon nu voor jullie raak is Ilona, gelukkig dat het weer ietsje beter gaat.. lekker klussen nu hihi.. na een mk ben je toch extra vruchtbasr heb ik wel eens gehoord! Mars, kluszeeeeeeeee!
Ja Lin, het maakt mij niet uit hoor, maar als ze toch nooit meer post... Ze is al sinds mei niet meer actief.. En Charpi heb ik eigenlijk niet over vakantie gehoord, maar het kan best wel hoor. Of ze gaan weer posten, dat is meestal zo als je je gaat afvragen waar ze zijn, dan staat er ineens een berichtje!
Van mij hoeft er ook niemand van de lijst hoor.. De NOD meiden vallen er vanzelf wel af als ze geen nieuwe doorgeven. De zwangeren vind ik altijd leuk om te tellen of eens op te zoeken op zp. Oh en sorry als ik typfouten maak. Zit op m'n telefoon te typen in de trein, is altijd wat lastig
Zo en nu ga ik een duik nemen in mijn zwembad buiten! Mannetje is thuis en gaat met me mee, gezellig! Het is hier achter in de tuin iets van 35 graden hihi.
Bah Bah Bah Bah Bah, ik heb het net nog niet getypt, loop naar de wc en tadaaaaaaa Ik begin er echt de piep van te krijgen. Waarom wil het toch niet lukken? kan wel janken!
Ahhh neee Niet jij ook al godver.... Nou....wat balen!!! Had het zo gehoopt voor je meis.. Knuffel...!
Neee dat is niet waar :x:x Ik vind het nu echt niet leuk meer hoor Ik vind het klote dat ik ongi ben geworden maar vind het voor jou nog veel meer klote Elke keer als ik ongi wordt hoop ik dat jij zwanger bent.. dan zou ik weer een beetje hoop krijgen dat het allemaal gewoon kan.. maar nu moet het echt stoppen Hoe kunnen 2 ogenschijnlijke perfect gezonde stellen die zo ongeveer alles via het boekje doen er nou zo lang over doen Nou jah, ik moet ons ook niet de put in praten.. ik denk dat we een peptalk van Djuke nodig zijn.. zij is het levende bewijs dat het na 1,5 jaar gewoon raak kan zijn zonder iets anders doen.. daar moeten we maar aan denken! Tamara, ik weet zeker dat ook onze tijd komt.. alleen helaas niet op onze tijd maar op Zijn tijd!
Ja je hebt helemaal gelijk! Maar zijn tijd is zo traag :S Wordt inderdaad wel een beetje moedeloos, Daarnaast liggen mijn man en ik in dit verhaal voor het eerst niet op een lijn. Hij begrijpt me totaal niet. Ik lig te janken en het enige wat hij dan zegt is kom op jammer doorgaan. Ik wil gewoon effe keihard janken en effe knuffelen enzo. Niet zo;n opmerkingen. Voel me echt effe remy met me gevoel nu maar goed morgen weer over en dan kijk ik er weer iets zonniger tegenaan. Liefs
Ronde 12 ??? of ga je ronde 13 in ?? Je mag u gewoon een afspraak maken bij de HA om een door verwijzing.. Heeft lang genoeg geduurt zo dacht ik .. Balen dat je ongi bent geworden zeg .. Ik gun het iedereen zo..
Hoi Tamara en Lkg, Wat ontzettend klote dat jullie weer ongi zijn geworden zeg... Het is wel zo dat een zwangerschap pas tot stand komt als er ontzettend veel factoren kloppen... Het is geen troost, ik kan me voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Iedere keer weer die teleurstelling... Je wilt dan graag weten of er iets aan de hand is.. Hebben jullie al plannen om naar de huisarts te gaan? Misschien geeft het wat meer rust als je bijvoorbeeld bij de gyn onder controle komt. En verlies de moed niet meiden, want ook al zou het niet op de natuurlijke manier lukken, dan is er nog genoeg wat je kunt doen om een ukkie te krijgen. Liever wel op de natuurlijke manier natuurlijk! Ik heb nog wat hcg in mn lichaam zitten na mijn miskraam, ik ga het hier rondstrooien voor jullie en hou een klein beetje voor mezelf.. Sterkte meiden!
Ohhh Tamara, ik weet echt preciesss hoe je je voelt.. Mijn mannetje en ik zitten daarin ook nooit op 1 lijn. Hij is vanavond niet thuis, en stiekem is dat misschien maar beter ook anders was er kans dat het weer tot een botsing was gekomen. Voor m'n gevoel kan ik het deze maand wel iets beter aan dan anders, maar ik denk dat dat komt omdat ik helemaal niet het gevoel van wachtdagen heb gehad door de vakantie.. of misschien omdat ik zondag al een huiluitbarsting heb gehad.. Meis, slaap lekker een nachtje, en morgen zal de wereld er echt niet opeens zonnig uitzien, maar misschien niet meer zo donker als dat je het nu voelt.. Probeer te onthouden dat het voor mannen zo anders voelt. Ik wil ook nooit dat Daniel meehuilt, het enige dat ik wil is een arm om m'n schouder, maar dat is vaak toch teveel gevraagd.. mannen zijn zo anders.. Zet um op meid.. Hele dikke knuf! @ Ilona: Voor mij man is de huisarts echt nog heel ver weg.. hij zegt: het komt vanzelf wel. Ik heb niet het idee dat hij er ooit over heeft gedacht, waarschijnlijk ook omdat hij nog gewoon heel veel moed heeft dat het gewoon goedkomt. Om eerlijk te zijn heb ik er wel eens over gedacht, maar hoeft het van mij voorlopig ook nog lang niet. Wij zijn allebei heel gesloten personen, en dit soort dingen bij een huisarts neerleggen is echt een hele grote stap waar we nog lang niet klaar voor zijn.. maar het is wel fijn om te weten dat we kunnen gaan wanneer we daar wel klaar voor zijn..
@ Lkg: Ik begrijp wat je bedoelt. Zulk soort dingen zijn niet leuk om met een huisarts over te praten. Kan me heel goed voorstellen wat je bedoelt. Ik hou dr ook niet zo van, ik ben zelf de afgelopen weken welgeteld door 1 echoscopiste van binnen aangeraakt met een echo apparaat, 2 vrouwelijke gyns die ff down under gingen kijken met echo en handen en pillen in gebracht voor de currettage en 1 mannelijke gyn die mijn currettage heeft gedaan. Ik voel me ook een beetje misbruikt.. Zo had ik me zwanger worden helemaal niet voorgesteld... Ik hoop voor julliee dat het toch op de natuurlijke manier gaat, maar ik zou toch wel rustig aan eens met je mannetje gaan praten over dat er nog meer opties zijn, mocht het echt niet lukken. En als jullie er dan helemaal klaar voor zijn, is het idd lekker dat je dan terecht kunt. Ik ga keihard voor jullie duimen dat het toch snel raak is...