Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    hoi dames

allereerst even een excuses(voor ilona:D)dat ik niet veel post:D:D:D(geintje hoor meid):D
    ik werk heel veel soms wel meer als 42 uur per week dus kan niet altijd reageren:(

even een update van hier!
    nog steeds geen ongi te bekennen geen spikkeltje niks!
    maar de testen blijven wit(ja op dat ene streepje na dan)
    het is de laatste ronde voorlopig en ze houden me in spanning hier:x

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi Dees,
    Je hoeft je tegen mij niet te verontschuldigen als je hier weinig post hoor, want ik lig er echt niet wakker van hihi.
    Ik heb wel andere dingetjes waar ik me mee bezig hou.
    We hebben het hier al zo vaak gezien dat meiden eventjes mee praten en dan er weer mee stoppen, dat ik me er niet druk om maak hoor.
    Kan me goed voorstellen als je zoveel werkt dat je dan niet altijd tijd hebt om te posten!

3. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ja maar kan me wel voorstellen dat(juist omdat het zo vaak gebeurt)
    je er een beetje moe van wordt als mensen de lijst groter laten worden en nooit iets laten weten!
    maar idd je hebt wel andere dingen aan je hoofd.

4. Pinguïns

Ja precies, het gebeurt best wel vaak..
    Bij de andere club waar ik klets is dat ook gebeurd en ik werd er echt moe van om iedere keer die lijst weer aan te moeten passen.
    Gelukkig kletsen daar nu alleen vaste mensen mee, dus dat is wel fijner.
    Ik hoop wel dat jij hier wel lekker blijft kletsen hoor!

5. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    jawel hoor vind het hier gezellig!
    trouwens op de nod waar ik ook mee klets zijn het ook vaak dezelfde die posten en heel veel mensen die zich op de lijst laten zetten en pas weer wat laten horen als ze doorschuiven of als ze zwanger zijn!
    zo irritant want zo wordt het erg onpersoonlijk en onoverzichtelijk!
    En heel vaak aanpassen aanpassen aanpassen!

alleen als wij straks een tussenstop maken zal het nog wel iets minder worden maar daarna weer volop!

6. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    btw ik ga mijn hondje uitlaten en duik daarna het bedje in morgen weer vroegdag!

dus truste!

7. Pinguïns

Ja precies, het heeft niet veel zin als mensen zich op een lijst laten zetten en dan vervolgens nniet meer meekletsen, daar is het forum niet voor bedoeld lijkt me..
    Maar meid, ik ga een slapie doen, mannetje gaat morgen om 6 uur op en ik wil proberen om weer een normaal ritme te krijgen na die 2 rare weken.
    Toen gingen wel heeeel laat naar bed en er heeel laat weer uit.
    Mn man heeft de afgelopen 3 dagen vreselijk slecht geslapen daardoor, dus we gaan er nu lekker vroeg in.
    Weltrusten!

8. rani1987

rani1987 Niet meer actief

dank je maar had het al gelezen,,
    nee ik en me vriend hebben er een stop tussen gezet,, ik slik gewoon de pil, tot volgend jaar en dan gaan we miss er weer over na denken een kind te nemen,, we hebben andere plannen gemaakt over va\kantie en dergelijke zodat we teminste iets te doen hebben er over heen komen:)..

9. rani1987

rani1987 Niet meer actief

ja ik slik gewoon de pil al 2 dagen nu..
    en blijf het cker doen tot volgend jaar,, heb er even helemaal genoeg van..

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @rani: een dappere beslissing heb je genomen, ik hoop voor je dat het volgend jaar allemaal beter gaat en dat je even tot rust kunt komen en je gedachtes over kinderen op een rij kunt zetten.

@tamaar en LKG: wat een k*t zooi. Balen zeg, weten jullie al wat jullie nu gaan doen? De stap nemen om naar de hA te gaan of doorgaan met klussen zoals het nu gaat.

@tante mars: Geweldig nieuws, eindelijk een op klappen staand ei. Dat wordt goed klussen en ik zal voor je duimen dat het dan eindelijk zal lukken. Hoe is het gegaan met je rij-examen?

Hier: Laatste dag werken, dan lekker weekend. Morgen een bruiloft en zaterdag naar mijn schoonouders. Hele weekend druk in de weer. Gisteren de tuin helemaal gesnoeid, want 5 september komen ze als het goed is de tuin afgraven. Ik zeg als het goed is, want maandag belde die vent alweer of het ook dit weekend kon. Hebben wij net alles geregeld voor 5 september, dus dat lukte echt niet. Hoop nu dat 5 september wel doorgaat.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Nienke: hahaha klinkt als onze mannen die de tuin kwamen bestraten. vreeeselijk, hoe vaak die afbellen, die gasten!

@ Mars: En?! Mag u voortaan officieel over de weg crossen?

@ Tamara: Hoop dat het weer een beetje met je gaat meis..
    Ik kan me herinneren dat je een keer verteld hebt dat jullie wel een ultimatum gesteld hadden.... was het niet oktober?
    pf...komt dichtbij :(

@ Rani: jee heftige beslissing meid..maar als jullie je er goed bij voelen, is het vast de goede beslissing..
    Ik zal je van de lijst halen..

@ hier: over een uurtje naar de verloskundige. Mn mannetje is vrij dus die gaat ook mee :) (zit nu bij de tandarts hihi... niet dat dat leuk is want daar is ie kei bang voor.. voordat ie mij leerde kennen is ie 13 jaar niet geweest :$
    Gelukkig was dat niet van zn gebit af te zien, hihi, maar kheb 'm d'r toch maar wel heen gestuurd :p)

geen echo ofzo vandaag hoor, alleen info gesprek en uitslagen van m'n bloed..

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 10788

NOD
    * Dees1985: 19 augustus, 6e ronde
    * Guusje99: 25 augustus, 1e ronde
    * Hemeltje83: 31 augustus, 10e ronde
    * Ilona2802: 6 september, 1e ronde
    * Lkg: 17 september, 10e ronde
    * Tamaradb: .. september, 12e ronde

* Tante Mars: Eisprong gevonden!, 40e ronde
    * Timon: 1e IUI in augustus, 17e ronde
    * Nensi84: Niet geklust rond ovulatie.., 8e ronde
    * Charpi: ...

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Rani: Fijn dat jullie een beslissing hebben genomen waar jullie je goed bij voelen. Ik hoop dat het voor jullie wat rust geeft!

@ Nienke: Succes met jullie tuin! Hahaha, ik hoop inderdaad voor jullie dat het niet zo'n soap wordt als de tuin van Linda.

@ Tante: Ben eruggg benieuwd!! Heb je het gehaald????

@ Linda: Ohhh zielig voor je mannetje. De mijne is ook bang voor de tandarts maar gaat gelukkig wel regelmatig. En veel succes bij de vk straks! Morgen heb je wel een echo toch?? Spannend :)

@ Hier: Gaat eigenlijk prima.. dik ongi dus wat buikpijn enzo maar voel me gelukkig niet vreselijk. En ik heb nog weer een voordeel bedacht (je moet jezelf toch ergens mee op de been houden hahah) Ik wou over 2 weken met m'n broertje naar Hellendoorn, maar als ik dan zwanger was zou ik niet in al die achbanen enzo willen.. maar dat kan nu lekker wel :D Oh en ik kan vrijdag heeeeel veel wijntjes drinken in Scheveningen :D Joehoeoeoe!

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @ LKG: Je moet inderdaad positief blijven, bij jullie zal het vast wel lukken. Alleen je moet heel veel geduld hebben en je hebt inmiddels al aangetoond dat je dat hebt.

Hoop inderdaad dat die tuin geen soap gaat worden. Ben blij als het helemaal afgegraven is.

15. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Spannend Linda!! Succes!

16. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai meiden,

@ Tante: En En En En????? Laat ons niet langer in spanning ;)

@ Linda: Veel succes bij de vk, hoop dat hij/zij je een beetje gerust kan stellen.

@ Hier:
    Gaat wel weer, misschien is het ook wel goed zo, ik moet 28 augutus naar de tandarts en ik ga onder narcose, dus het scheelt weer ik hoef de afspraak niet af te zeggen, Wat jammer nou :( Ik ben dus ook ontzettend bang voor de tandarts vandaar dat ik onder narcose ga, dan ben ik er in een keer vanaf.

Mijn nieuwe datum is 15 september.

Wel grappig onze klus dagen zijn gelijk aan het begin van onze vakantie.
    We gaan 1 november naar de dokter. Dus we wachten nog even dan de cyclus in oktober af en als er dan nog niets is dan gaan we maar.

liefs

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Tamara: Ohhhh jah nog een voordeel bedacht door jou berichtje! Ik moet 31 aug naar de tandarts om te boren! Er is nogal wat onduidelijkheid over verdoving en zwanger zijn.. dus nu hoef ik me daar geen zorgen over te maken :D

Hee, en heb je wel goed gerekend? Als je 15 sept ongi zou worden dan is je cyclus maar 27 dagen toch? Nou jah, doet er ook niet toe want je wordt helemaal niet meer ongi, helemaal nu jullie lekker kunnen klussen in de vakantie, maar het viel me zo op ;)

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Pfff.. dit is echt niet normaal meer.. Zijn jullie ook altijd zo super erg ongesteld? Sinds ik gestopt ben met de pil lijkt het wel elke maand erger te worden.. vreselijk. Ik heb de grootste maat tampon in, en ik moet echt elke 2 uur verwisselen :(. Net was ik even in gesprek met een collega dus kon ik pas een kwartier later naar het toilet.. ben ik gewoon doorgelekt :$ Niet heel veel ofzo, maar toch.. na iets meer dan 2 uurtjes.. Hebben jullie dat ook (of gehad, voor de zwangeren ;))?

Nu krijg ik net een aanbieding om voor m'n werk naar een contactdag te gaan van een ander bedrijf.. maar dat is de hele dag, ergens in Oost-Groningen.. en je raad het al.. op 17 september.. Ik wil echt super graag heen, maar alleen om die k*t ongesteldheid denk ik erover om niet te gaan, want ik kan daar nooit elke 2 uur verwisselen... Iemand tips/advies? :(

@ Linda: En hoe was het bij de vk???

19. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Waarom zou je daar niet elke 2u naar het toilet kunnen gaan??

Gewoon gaan! Misschien ben je wel zwanger :)
    En naar de wc gaan, kan altijd!!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: Ik ben met de pil begonnen toendertijd omdat ik het ook heel erg had, net als jij.
    Tijdens de pil was het nog wel veel, maar wel gewoon bij te houden en toen ik gestopt was is dat hetzelfde gebleven...
    Dus niet dat je nu echt iets aan mij hebt hihi, maar oke.

Een tip.. pfoe.. nee, geen idee... Je kan d'r slecht twee tegelijk in doen :p haha.
    hmm.. nja.. is daar geen wc gewoon waar je heen kan? Want wat houdt die contactdag in dan?

@ Vk: was niet veel spannends.. Bloed was goed en ijzer geprikt was ook weer goed. Bloeddruk goed. Alles goed ;)
    Morgen gyn, daar zullen we wel wat meer uitleg enzo krijgen gok ik..

Deel Deze Pagina