Dames, allemaal een heel gelukkig en vruchtbaar 2009! hier is het nog rustig, wel wat migraine, meestal niet zo'n goed teken, maar ja dit had ik vorige keer toen ik zwanger was ook wel...dus weer even spannend dit weekend. Iedereen heel veel succes dit jaar! ps Lkg: fijn dat je nu weer een ei hebt gehad, weet je in ieder geval zeker dat je alles weer op regel hebt!dat is al heel fijn!
Meiden, de beste wensen! Ik hoop dat het een heel vruchtbaar jaar word voor ons allemaal..... Lkg, fijn dat je weer een ei hebt gehad meid, een leuk begin toch om het jaar klussend te beginnen.... hebben wij ook gedaan, hihi....
Wij zijn nu ook 8 maanden bezig voor de eerste. Woe positieve test, vrijdag negatieve test...morgen nog een x testen
Helaas.....vanmorgen weer ongesteld geworden....ben wel teleurgesteld maar ja, toch mooi 28 dagen na de miskraam dus alles is weer "normaal" Op naar de volgende maand!
@patriez: spannend zeg! Succes! Hier begint het er ook om te spannen. Voel eigenlijk niet veel alleen last van mijn borsten, erger dan normaal maar dat zegt nog weinig. Djuke hoe is het bij jou? Liefs Tamaar
@ annelies: Wat jammer, wel fijn dat je nu weet dat je cyclus weer normaal is. Maar toch kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Liefs Tamara
Dag dames, Allemaal de beste wensen! Ik heb vanmiddag even met de baby van mijn beste vriendin geoefend. Ben direct ondergekwijld en gepoept. Leuk zo'n baby! Maarre, ik heb nog geen nieuws. Krampen die normaal gesproken mijn ongi aankondigen. Dus afwachten nog maar ffies. Wel jammer voor jou Annelies! Knuf!
Jammer zeg Annelies en Patriez, hopen dat het snel raak is voor jullie! Zie dat er ook weer meiden bijna mogen testen.. Heel veel succes Tamara en Djuke!
Halloooo, allemaal de beste wensen! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden! Hier ook weer ongi...dus ronde 3 in helaas. We hebben ons al voorgenomen dat we vol goede moed dit jaar ingaan en nu hopelijk zonder ziek te zijn kunnen klussen Hoe is het bij jullie allemaal?
Hee Hemeltje.. jammer zeg Maar.. goed dat jullie vol goede moed het nieuwe jaar in gaan! Statistisch gezien is de kans groot dat je er met een kleine, of zwanger uitgaat Djuke en Tamara.. testdag vandaag.. spannennnnnnd! Hoe gaat het? Hebben jullie al getest? Hier gaat het goed. Met de ovutesten duidelijk m'n ei gevonden. 2 dagen (31-12 en 1-1) was de teststreep heel donker, en de dag daarna was ie weer heel licht, dus hij moet nu wel geweest zijn. 14 januari mag ik testen Als ik zwanger ben zou dat waarschijnlijk op 1 januari gebeurd zijn, dus dat zou wel een mooi begin van het jaar zijn Heb m'n banner ook even aangepast, zodat hij nu staat op testen op 14 januari
Hai Allemaal, Hier nog niets. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Ik ben nooit overtijd dus mocht ik morgen niet ongi zijn ga ik gelijk testen natuurlijk. Blijft spannend dus. En Djuke bij jou al iets te bekennen?Succes! Liefs Tamaar
Oh oh, Tamaradb wat spannend! Wel fijn dat je zo regelmatig bent dat maakt het extra spannend! Mijn duimpjes draaien voor je hoor! lkg: jippie je hebt je ei gevonden! Wel leuk hoor klussend het nieuwe jaar in. En inderdaad we hopen dat de statistieken ook op ons van toepassing zijn
Nee, hier zijn de weer op komen dagen. Uiteraard precies op het moment dat ik voorzichtig begon te hopen.... Op zich ben ik er nog aardig rustig onder maar nu komt de grote vraag weer naar boven: Wel of niet de MMM in?
Hmm verdorie Djuke balen! Enne MMM tja dat kan jij alleen beantwoorden... je gevoel moet goed zijn. Wat vindt je man/vriend er van?
Gedsie wat rot zeg Had het zooo voor je gehoopt. In ieder geval sterkte met het maken van de keus waar jullie voor staan!
hee meiden, Zoo..ik ben weer bijgelezen Wat jammer voor diegene die toch weer ongesteld geworden zijn Hopen dat het komende maand goed gaat lukken! Disney was echt hélemaal super! M'n vriend vond het ook helemaal geweldig, hij was helemaal gelukkig daar! hahah zeker toen hij met Goofy op de foto mocht! Vandaag nog lekker samen een dagje vrij gehad om bij te komen.. was wel erg fijn! Lekker ff niks doen, foto's kijken. Ik kom deze week alweer bij mn meest vruchtbare dagen, dus wordt weer spannend (en fijn! ) @ tamaradb: succes morgen met testen! Ik hoop voor je dat het raak is! Had ik nu bij jou op de vorige pagina gelezen dat je woe positief had getest en vrijdag negatief? Spannend zeg! @ Djuke: misschien even stomme vraag, maar waar staat precies MMM voor?
@ djuke, sakia, hemeltje EN patriez, jammer jammer jammer!we lopen allemaal een beetje gelijk, wel grappig, nu maar hopen dat het dan eind deze maand raak is, de tijd mag van mij wel wat sneller gaan Tamara, heeeeel veel succes morgen, ik hoop echt voor je dat het raak is!voel je je ook anders?wel even laten weten he!en niet schrikken als je de eerste test niets ziet, het kan ook nog te vroeg zijn.... Groetjes!
Hey Meiden, Bij mij nog steeds geen ongi te zien. Ben wel tachtig keer naar de wc geweest en elke keer maar hopen dat er niets te zien is. Heb vanmiddag een test gehaald morgen ben ik lekker vrij en mijn mannetje hoeft pas smiddags te werken. dus kunnen we het mooi samen doen. Voel ik me anders. Eigenlijk niet. Ben alleen ontzettend moe, heb echt het gevoel alsof ik 200 km gerend heb. Maar goed dat kan ook komen door het weer. Heb wel continu het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Ik hoop er ook maar niet te veel op. We zien het morgen wel. Komt het dan komt het en anders hebben we gewoon geluk! Jammer dat bij de rest allemaal de ongi begonnen is. Behoorlijk balen! Sterkte en succes in de volgende ronde. Liefs Tamaar
Jammer hemeltje en Djuke, hopelijk brengt dit jaar meer geluk.. Wat fijn dat Disney je zo goed bevallen is Linda Goed je best doen deze dagen he Heel veel succes Tamra, ik duim voor je!