Wij gaan voor onze eerste!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Tamaradb, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

Aug 28, 2008
    1,902
    0
    0
    Brielle
    Jeetje Tante Mars, hopen dat je snel weer opknapt.
    En dan ook nog eens geen internet :(
    Je bent trouwens de tweede die ik (min of meer) ken die de mexicaanse griep heeft..

2. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Beterschap tante mars!!

3. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    View attachment 12161

NOD
    * Hemeltje83: 31 augustus, 10e ronde
    * Ilona2802: 6 september, 1e ronde
    * Tamaradb: 16 september, 12e ronde
    * Lkg: 17 september, 10e ronde

* Tante Mars: Eisprong geweest, 40e ronde
    * Timon: 1e IUI gehad op 19 augustus, 17e ronde
    * Nensi84: Afwachten of ze nog doorgaan..., 9e ronde
    * Charpi: - Niets meer gehoord.
    * Guusje99: 25 augustus, 1e ronde - Niets meer gehoord.

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010

4. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

Jul 18, 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

Wat een ontzettende rot dag. het lijkt wel of ze elkaar opvolgen. :(
    Moest vanmiddag naar de tandarts, onder narcose. Hoor ik vlak van te voren dat ik ook nog een verdoving krijg. Dat was juist de reden waarom ik onder narcose wou. om dat rot gevoel erna. Maar goed. Ik kreeg nu dus narcose en verdoving :( Nou ja goed. Ik ben dus schijnbaar in de rolstoel gezet. Naar tim gereden en daar hebben ze me pas wakker gemaakt. Zelfs tim had zoiets van huh? Nou ik was eindelijk wakker. Dus ik zeg tegen tim ik heb lekker gedroomd. Zegt die tandarts dat kan helemaal niet.:( Ik denk wat maakt dat nou uit. Ik heb gedroomd klaar.
    Maar goed. Ik in de rolstoel naar de auto gereden. Kom thuis en denk ga nog effe slapen. 5 uur was het ondertussen. het lukte niet omdat er iets gigantisch pijn deed in mijn oog. Met resultaat dat ik dus om 21.00 uur bij de huisartsen post zat. Gelukkig had ik daar een hele leuk gezellige dokter. Dus dat viel me nog mee.:) Maar goed heb dus een oog ontsteking. Opgelopen door dat ze vloeistof in mijn oog gedaan hebben en daarna mijn ogen dicht geplakt. Waarschijnlijk heeft daar iets in gezeten wat mijn oog irriteerde en omdat ze dicht zaten is dat gaan broeien :$ lekker beroerd dus. Daarnaast ben ik door het buisje in mijn neus ook nog eens stront verkouden. Dus mijn vakantie kan niet lekkerder beginnen 8) maar goed. verder alles goed hahaha. en hoe is het bij jullie?

liefs

5. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh Tamaar, dat klinkt knap beroerd.... dikke knuf. Hopelijk knap je snel op zodat je van je vakantie kan gaan genieten!

6. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Nou Tamaar, ben je mooi klaar mee! Beterschap.

Hier gaat alles rustig aan. Alleen enkele werkdagen met zeer vermoeide benen rondgelopen en dat was niet prettig. Gelukkig heeft mijn lieve man me thuis vertroeteld. :D Nu nog een week wachten voor testen.:$ Duurt lang.

7. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Wat een rust hier...!

8. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

Jul 18, 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

Lekker rustig hier:$ iedereen vakantie vieren? Allemaal een leuk weekend gehad? Hier gaat het gelukkig weer beter. Bij dat het baal weekend achter de rug is. Nu gaan weer aan de klus. Aan mijn slijm te zien zit het er wel aan te komen. Dus we gaan er weer tegen aan.
    Van het weekend mijn nieuwe nichtje gezien. Wat een ontzettend lief klein schatje. Ben blij dat ik toch effe gegaan ben. Het viel ook allemaal gelukkig mee. Was echt heel blij voor ze. En de tranen zijn weg gebleven. Ik maak stappen vooruit hahahaha.

liefs

9. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    he tamara,
    fijn dat het bezoek zo meegevallen is en juist leuk was! :)
    Succes met klussen de komende dagen!

Verder met mij niets bijzonders eigenlijk, alles z'n gangetje.
    Alleen druk en dat is wel erg vermoeiend. heel het weekend bezig geweest en nu weer heel de week werken..
    Hopelijk kom ik dr een beetje goed doorheen.

Hoe is het met de rest?
    liefs

10. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Hahah ff ego:
    ik heb mn zwangerschap heel netjes al 2 weken hier op t werk verborgen weten te houden voor bewoners (wou eerst ff mn baas inlichten volgende week als ie terug komt van vakantie..) maar nu heeft de 1e bewoner het via haar vrijwilliger (die ik niet eens ken haha) gehoord en zit ze het te vertellen tegen andere bewoners... hahah dus ik moet 't denk ik toch maar gaan vertellen komende dagen! :)
    Haha wel leuk hoor, maar wel balen dat ik niet ff meer op mn baas kan wachten. Zou het lullig vinden als hij het van een bewoner hoort of in de rapportage ofzo leest.. :(

Heb maar tegen mn collega gezegd dat ze maar moet doen alsof ze van niets weet en moet zeggen dat die bewoner het aan mij moet vragen..
    Maar gok dat de vragen dus wel zullen komen vanaf vanavond.

11. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

Nov 9, 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    ssssst even heel snel vanaf het werk ;)
    pfff eindelijk eitje gehad en m'n NOD is 7 september
    Als m'n cyclus zulke rare stunten blijft uithalen gaan we binnekort maar eens naar de huisarts denk ik (heb in ene een cyclus van 44 dagen..).

Vanavond lees ik ff verder ;)

12. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    View attachment 12703

NOD
    * Hemeltje83: 7 september, 10e ronde
    * Ilona2802: 12 september, 1e ronde na mk
    * Tamaradb: 16 september, 12e ronde
    * Lkg: 17 september, 10e ronde

* Tante Mars: Eisprong geweest, 40e ronde
    * Timon: 1e IUI gehad op 19 augustus, 17e ronde
    * Nensi84: Afwachten of ze nog doorgaan..., 9e ronde
    * Charpi: - Niets meer gehoord.
    * Guusje99: 25 augustus, 1e ronde - Niets meer gehoord.

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010

13. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

Jul 18, 2008
    441
    0
    0
    @ linda: Dat is ook balen zeg. Hoop dat ze er niets eens meer aan denken en dat je het gewoon rustig je baas kunt vertellen.

@ Hemeltje: Wat appart dat je cyclus zo veranderd is. Hoop dat het snel weer op zijn oude mannier is.

Liefs

14. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

Nov 9, 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Tamara: ja inderdaad raar... ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Komende dagen aan de bak voor jou ;) duim duim

@Linda: fijn dat alles rustig verloopt. Hoop inderdaad wel dat je het gewoon rustig kan vertellen aan je baas zonder dat die het al via via heeft gehoord!

@Ilona: hoe gaat het bij jou? Hoop zo voor je dat het snel weer raak is!

@Lkg: gaaaaf! Leuk verjaardagscadeau hoor! Ik ben donderdag jarig maar dan zit ik toch echt gewoon in Nederland hoor ;) Veel plezier!! Hoop dat je een dubbel cadeautje krijgt!

15. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    haha ondertussen beslist toch maar bewoners in te lichten en dan bel ik mijn baas de 1e dag na zijn vakantie sochtends op, om het te vertellen.
    Dan maar telefonisch, maar dan heb ik ht in iedr geval zelf verteld!

16. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, je moet wel creatief zijn met zulke nieuwsgierige bewoners.:D Ja, het is niet anders, maar ik denk dat het wel de beste keuze is.

17. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Meiden ff een update van mij!

Ik heb namelijk heeeeeeeeeeeeel goed nieuws.
    Vanmiddag bij de gyn geweest, echo gehad en onderzoeken.
    Baarmoeder was schoon, slijm was lekker dik, dus dat was goed.
    Toen ik in het ziekenhuis kwam, had ik een beetje rozeverlies.
    Ze heeft daar een kweek van gemaakt, maar ze verwacht dat het gewoon goed is. Over 2 weken weet ik of dat goed is.

Ik had ook een druk op mijn blaas en ze heeft gelijk urine laten afnemen om te kijken of ik een blaasontsteking heb.
    Morgen kan ik bellen voor de uitslag.

Ook heeft ze nog een kijkje genomen in mijn eileider en ze zag aan de rechterkant (waar ik gisteren stikveel steken heb gehad, nu niet meer) 2 follikels zitten, de 1 heel groot, de ander normaal.
    Ze denkt dat de kleine al is gesprongen (heb van de week ook 1 keer een duidelijk streepje gezien op mn ovutest, maar verder niet meer).
    Ze verwacht dat de andere ook nog gaat springen binnen een paar dagen, dus ik hou mn ovutesten goed in de gaten.
    Hellup ik heb gewoon 2 eitjes die springen hihi.

18. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

Jul 18, 2008
    441
    0
    0
    @ ilona: Wat spannend!!!! Wat fijn dat alles na de mk weer goed is en dat je lichaam weer herstelt is. Nou hopen op goed nieuws aan het einde van de maand!!!

@ Linda: Misschien inderdaad wel goed. Zoals je het zegt, dan maar over de foon maar dan heb je het zelf vertelt. Balen is dat zeg dat je met zoveel mensen werkt. Vraag me alleen af hoe die vrijwilliger het dan weet als jij haar niet eens goed kent.
    Maar goed. De WIS (wandelgangen informatie systemen) zijn vaak sneller dan je denkt.

Liefs

19. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hi Tamara,
    Ik ben ook superblij!
    Mijn gevoel was dat het deze maand wel weer eens gelijk kon gaan lukken en dan zulk nieuws krijgen is echt fantastisch!
    We hebben goed geklust en gaan voor de zekerheid door tot ik óf overtijd ben óf ongi.
    Maar mijn gevoel zegt me dat ik de 12e een vet positieve test heb.
    Nu maar heeeeeel hard hopen.
    Mijn gyn zei in ieder geval dat ik nu supervruchtbaar ben.
    Dat hopen we wel te benutten natuurlijk he hihi.
    Hoe gaat het met jou?
    Ook weer druk an de klus?
    Ik hoop dat het voor jou nu toch ook raak mag zijn hoor meid!

20. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Gaaaap wat een rotdag... voel me ontzettend moe, beroerd..gewoon...bleh..
    En gelukkig zit ik lekker op mijn werk tot kwart over 4.. pff.
    Niet misselijk ofzo, maar zo'n slechte nacht gehad, dat het nu fftjes echt niet goed gaat.
    Maja...moeten we ook maar weer door zien te komen..

@ Tamara: tsjaa, das de kracht van een dorpje: ik werk nu 3.5 jaar in het dorp waar ik 20 jaar gewoond heb.. dus iedereen kent via via weer iedereen. Dus die vrijwilliger heeft t gok ik weer gehoord van iemand die mij kent en weet dat ik hier werk.. en zo gaat het dan wel rond.

@ Ilona: Hopelijk mag het zo zijn deze ronde al..
    Zolang je maar wel ook rekening ermee houdt dat het ook niet raak kan zijn...zelfbescherming enzo.. hihi.
    Om dat je gevoel zo zeker is zeg maar..

Share This Page