Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihii nee, dat was 't hoor! :D :D
    hee, maar wanneer is je nod dan? omdat je nu 2e iui erop hebt staan?
    is die 1e niet gelukt?

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Graag gedaan Lin.

Nee hoor Timon, dat was het wel, mocht ik nog meer hebben dan hoor je t wel haha :p

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    De 1e IUI is mislukt. Vandaag ongi geworden. Ik heb het zh al gebeld voor de 2e IUI. De volgende NOD is 30 september.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi als je dat dan ook fftjes vermeld ipv alleen de lijst aanpassen.. is wel handig als na je iui ofzo ook je nod op de lijst zetten.
    weten we ook een beetje wanneer we moeten duimen voor je enzo.... :)

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Je mag vanaf 15 of 16 september weer voor me duimen.;)

6. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden!

@ Tante mars: Sorry dat ik het niet snapte. Super gefeliciteerd met je posi test!!!!!

@ Annelies: Leuk dat je effe wat laat horen! Gaat echt hard nu spannend hoor. Zit je al in je zwangerschapsverlof?

@ Allen: Hier de klus dagen weer voorbij. We hebben braaf elke dag geklust. Heb alleen mijn ei sprong een keer niet gevoel dus dat is wel anders dan anders :( maar goed.
    De nod lijst wordt wel confronterend klein zeg. Maar goed natuurlijk super blij dat er al zoveel zwangeren in ons groepje zijn.

Liefs

7. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden!

Wat is het rustig hier. Zit iedereen thuis ook zo te balen van het slechte weer???
    Nog plannen zo in het weekend?
    Wij doen eigenlijk niet veel. Lekker relaxen. Straks effe naar de stad effe shoppen (is altijd leuk) en morgen ook weer een rustig dagje!.

Liefs Tamaar

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Inderdaad rustig hier dit weekend!
    Hier vandaag mijn eerste zwangerschaps broek gekocht :D joehoee, zit stukken beter als die ene die ik besteld had van de h&m.. dus die mag terug! :)
    Dadelijk komt mn vriendin mn haren knippen en dan vanavond ff kijken of we nog op stap gaan ofzo.
    Morgen hele dag finale van ons open podium wat we organiseren, heb er zin in!
    Maar ben dr dus niet veel dit weekend.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb geen last van slecht weer gehad vandaag. Heb vanmiddag gewerkt en toen zag het er buiten lekker uit.
    Morgen gaan we naar de Efteling. Ze geven goed weer, dus wij gaan genieten.:D

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Heeej meiden,

Wat is het rustig geweest hier!
    Hoe is het met jullie allemaal???

Hier is het prima :D Vanochtend half 6 geland op Schiphol.. een uur op m'n koffer gewacht en direct doorgegaan naar werk waar ik nu dus een beetje moe zit te zijn hihihi.. Maar heb echt een onwijs leuke tijd gehad! M'n mannetje was deze maand wel echt vaker met het zwanger worden bezig want hij zei donderdag: "Hmmm.. misschien komt je ei vandaag, zullen we sexen.." Hahaha, wel op een grappige toon hoor, maar geeft wel een beetje aan dat hij er mee bezig is.. en hij zei steeds: "Ik denk echt dat je zwanger bent.. echt hoor.." Wel lief :) Maar nu de irritante wachtweken.. bleehhh..

Maar even dit berichtje posten dan kan ik aan m'n banner zien hoeveel dagen precies :p

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohh.. 10 dagen nog maar, dat valt mee! En heb de banner op 30 dagen gezet, dus eigenlijk is het nog maar 8 of 9 dagen.. Spannend, al durf ik gewoon niet meer echt te hopen..

Heb nu twee maanden geen ovu-testen gebruikt, gewoon geen zin in.. maar als het deze maand niet gelukt is ga ik volgende maand toch maar weer aan het testen.. Ik weet wel ongeveer wanneer m'n ei is, maar ik voel het niet ofzo, dus het blijft maar een beetje gissen naar de precieze dag..

Nou, wel weer genoeg getypt.. ben nu wel ff benieuwd hoe het met jullie is :)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha lkg,
    Wat fijn te horen dat het zo leuk geweest is en ook heel fijn te horen dat je mannetje er nu ook wat meer mee bezig is! En ook denkt van wanneer zo ongeveer je eitje is enzo!
    Fijn!!
    Ik duim heeel erg hard voor jullie deze ronde, zou zo gaaf zijn als jullie kindje in New York verwekt zou zijn!!!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    woehhhh morgen 12 wekenn!!!
    En nog een keertje woehhhh: nog maar 3 dagen werken en dan heb ik Eindelijk Vakantieeee!!!

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whauwwwww.. 12 weken is toch echt wel een mijlpaal he!!

Volgens de boekjes moet je je vanaf nu alleen maar beter gaan voelen toch?? Hahahaha, nóg beter.. volgens mij voel je je wel prima of niet?? Of je bent gewoon iemand die niet klaagt dat kan ook nog ;) En de komende 2 weken gaan vast heel snel voorbij als je op vakantie bent enzo.. whoww.. de tijd vlieg echt!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jaa denk ook wel dat die om zulllen vliegen en ik dan zo maar in eens alweer 14 weken ben! Vakantie vliegt (helaas) altijd om.

Ik klaag niet veel omdat het inderdaad niet nodig is hihi. Ik ben nog steeds veel vermoeid, maar niet misselijk geweest dus zoals het nu gaat, vind ik het goed.
    Die vermoeidheid kan ik ook wel weer bij slapen in een week, aangezien ik onregelmatig werk en dus meestal ook 2 keer per week laat werk en dan dus kan uitslapen (Zoals vandaag tot kwart voor 11 :) )

Van het weekend op stap geweest, sinds lange tijd weer een keertje wat verder dan alleen in ons dorpje.
    Nou, dat viel tegen zeg...na 1.5 uur daar was ik kapot. Er was geen plek om te zitten en erg benauwd. Dus na 1.5 uur zijn mn vriend en ik maar weer terug gereden hihi.
    Voorlopig dus toch maar in 't dorpje blijven in de kroeg met genoeg krukken (en is ook gezellig hoor :) )

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Trouwens,
    dit weekend een heel mooi cadeau van mijn vader gehad.
    Een heel mooi beeld, van een zwangere vrouw (genaamd 'wonder')
    En een kaartje waarop stond dat we van ons pap 1000 euro krijgen voor een babykamer!! :D

Verder zat ook echt ZO een lieve kaart bij...
    Een die mijn moeder ooit zelf gemaakt heeft (van pergemano, met een babytje erop)..en daarop had ie zo iets liefs geschreven.
    Zal 't met jullie delen...

"Ik heb al diverse kaarten die mama gemaakt heeft verstuurd naar speciale mensen. Maar deze had ik speciaal voor jou bewaard Linda.
    Ik kan mama voor jou niet vervangen, maar ik doe mijn best. Ik weet hoe veel je haar mist, nu vooral, nu je in verwachting bent van een prachtige een eiige tweeling. Je moet me maar vergeven als ik niet heel enthousiast reageer, zo ben ik nu eenmaal, maar van binnen schiet ik een gat in de lucht voor die twee toekomstige baby's.
    Mama zou het ook geweldig vinden dat je zo goed terecht gekomen bent met een schat van een man.
    Dan straks de baby's! pfff voel me wel oud hoor. Opa!!!
    Dat is wel effe wennen, maar als je me helpt, lukt dat wel.
    Ik heb altijd een luisterend oor voor jou en als ik niet goed reageer, zeg het dan. Jij spreekt uit mama's naam.
    Ht een leuk cadeautje gekocht voor jullie allen, geef het een mooi plaatsje zodat je gedachten in de toekomst altijd bij mama en mij zijn.
    Liefs pa."

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben er ook nog!

Gisteren naar de Efteling geweest en het was erg gezellig. Ik hou niet van de achtbaan of het schip, maar er was genoeg ander spul om me te vermaken. Mijn neefje (9 maanden) heeft zich super gedragen. Het weer zat erg mee en de drukte hebben we niet heel erg gemerkt. Alleen bij Droomvlucht was een enorme rij.

LKG, wat fijn dat NY goed is bevallen. Leuk om te lezen dat jouw man nu meer heeft laten blijken ook druk bezig te zijn met een baby. Ik merk dat namelijk ook. Hij is veel bezorgder aan het worden dan voorheen.;)
    Ik duim voor een positieve ronde.

Linda, alweer 12 weken verder. Feestje vieren? ;) Wel vervelend dat je zo snel moe bent geworden.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Met tranen die over mijn wangen lopen heb ik dit gelezen. Wat een waardevolle kaart.

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whow Linda.. daar wordt ik echt ff stil van.. Tis dat ik op m'n werk zit maar anders was ik volgens mij in tranen uitgebarsten.. nu hard aan het knipperen.. Wat superlief van je vader zeg..

20. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Gut.. dan ben ik gelukkig niet de enige.. begon al te denken dat ik last van m'n hormonen had en zwanger ben :p

Deel Deze Pagina