@lkg: hahah nee je bent gemiddeld 3-4 weken korter zwanger. Maar als het blijft zoals het nu is (zonder tussenschotje) zou vanaf de 32 weken al meer overlevingskans zijn buiten de baarmoeder als erin... dus eigenlijk weten we nog helemaal niks! Hmm chagi...hopelijk zijn het beginnende hormonen @ tamara: Dat is wel spannend idd, is alles wel goed geregeld... zit zo veel werk in! Je hebt het vast harstikke mooi en goed geregeld allemaal! Leuk dat er weer mensen komen kijken vanmiddag... hopelijk zijn ze enthousiast!
Hee Linda.. kunnen ze dat nu donderdag eigenlijk zien dan.. of er een tussenschotje zit of niet? Of duurt dat nog langer voordat ze dat kunnen zien? En als het er niet zit kan het er dan nog komen? Dat het er later nog tussengroeit zeg maar (of is dat een hele gekke gedachte haha)? @ Tamara: Spannend zeg, weer een bezichtiging! Jullie hebben vast een mooi huisje zoveel mensen als er komen kijken! Hopelijk zit er binnenkort een koper bij! En het komt vast helemaal goed hoor zaterdag.. wordt vast een superleuke dag! Wel ervan geniet he.. en niet teveel stressen !
ha lkg, nee het moet er nu al zitten, dat is niet iets wat nog kan groeien. Het is alleen vaak bij een eiige tweelingen heeel dun waardoor het moeilijk te vinden is. Daardoor zie je het soms wel meteen vroeg in de zwangerschap, soms bij 12 weken, soms bij 20 en soms pas echt rond de 30... en nja... heel soms zit ie er dus niet.... Dus we wachten het maar af en zolang ze het niet zien gaan we er maar vanuit dat het er niet zit... kan dat alleen maar meevallen. Wil morgen gewoon 2 knipperende hartjes zien! (En hopelijk mogen we ze nu voor de 1e keer ook eens horen!)
Ahhh ik snap het.. hahaha, als ik nu zwanger zou raken van een tweeling kan ik jou mooi alles vragen Maaruhhh.. wil je morgen twee knipperende hartjes zien? Ik dacht dat je 10 sept heen moest.. das donderdag.. hmmmm.. zwangerschapsdementie misschien Maar of het nou morgen of overmorgen is.. ik hoop natuurlijk keihard dat het gewoon allemaal goed is
hai Meiden, @ linda: haha toch een beetje last van zw. dementie? ik dacht altijd dat het een fabeltje was. @ Lkg: Nou ja we hebben niet een super mooi huisje. Maar gewoon een flatje. Te koop: Laan van Assumburg 41 1962 TK Heemskerk [funda] Kun je even kijken. Liefs Tamaar
hee, verkoopster, wel je huisje ff aanprijzen hè..!!! hahah ik denk dat het meer een vergissing was... dacht dat zwangerschapsdementie vooral na de bevalling kwam.. tenminste, 2 collega's van mij hadden daar nogal last van haha
Hahaha, nee hoor heb het alleen effe erop gezet zodat jullie mijn huisje eens kunnen zien. Heb toch ook al tuinen enzo voorbij zien komen .denk dan kan ik mijn huisje ook wel laten zien. en ja de fotoos staan nou eenmaal op funda. hahahahaha
Hoi meiden! Ik heb denk ik goed nieuws! Vanmorgen een kv 2 voor 5 euro gedaan. lekker eigenwijs een paar dagen voor mijn nod en ik heb 2 streepjes, dus ik ben waarschijnlijk zwanger!
hihi nee tamara, ik bedoelde dat je wel wat positiever over je huisje moet zijn in plaats van zeggen dat jullie niet een super mooi huisje hebben!! Gewoon zeggen dat jullie huisje suuuuper mooi en gaaf en relaxt is..!!! hahah @ Iloon: Had het al gezegd maar echt super zeg als het nu alweer raak is!! Spannend @ Hier: hihi, oke, nu mag ik wel zeggen dat ik morgen een echo heb!! Kan niet wachten!! maar vindt het wel een beetje eng worden langzamerhand.
@ Linda: Ooooow sorry. Verkeerd begrepen hahaha. Nou wij hebben een fantastische woning. Daarom willen we er ook weg hahahaha. Nee het is een leuk mooi flatje maar gewoon te klein met het oog op de toekomst. We hebben gister lekker gediscusieerd. Ik zou heel graag wel 3 of 4 kinderen willen. En tim wil er maar 2 hahaha. We zijn nog niet eens zwanger van 1. whahahahaahahahaha @ Ilona: SUPER GEFELICITEERD!!!! super super super! Liefs
Dankjewel Tamara! Nu maar hopen dat ik binnen een paar dagen echt een knal test heb en dat het goed zal blijven gaan! Ik durf mijn banner nog niet echt te veranderen...
Hahaahah jaaaajaajaa... Da's wel leuk ja hahah.. Jaa tis ideaal wonen, zou niets anders willen, echt, heelmaal super!! Maar ja... we willen er wel z.s.m. uit! hahaha. Hmmm da's weer ff lastig dan ja.. die discussie. Wij hadden beide al zoiets van, we willen er 2. Maar nu ze beide tegelijk komen is dat toch weer anders.. normaal zou je ze een voor een krijgen. (ofja..normaal... meestal hihi. anders klinkt het weer alsof ik iets abnormaals heb ) We hebben nu zoiets van: we willen er 2...maarrr zeg nooit nooit voor een eventuele 3e! Maar ik denk 't niet hoor. hihi. Ik zou zeggen; wacht ff af hoe het gaat. STEL dat het allemaal neit makkelijk gaat en het is nodig om in de medische molen te komen om zwanger te raken...kom je misschien wel terug op het idee van 4 kids.. En misschien ook niet.. nja.. goed advies dus
Ilona: Hartstikke gefeliciteerd: wat geweldig dat het alweer raak is!! Super duper , jippie!! Linda: veel plezier bij de echo morgen
Hoi meiden, Ik ben er nu niet meer zo zeker van dat het raak is. Gisteravond een roze veeg gehad en vanmorgen was de test lichter dan gisteren.. Ik wacht het nu maar ff een paar daagjes af... Liefs
Oh Ilona, ik hoop dat het toch goed zit hoor meid!!! Vind het zelfs een beetje raar nu maar... tja, hier is het raak!! WIJ ZIJN ZWANGER!!!! grijns grijns grijns M'n nod was maandag maar ik durfde niet te testen... maar binnen een minuut een dikke vette tweede streep!!
Whowwwwwwwww Hemeltje.. wat een geweldig nieuws!! Van harte meis! Ilona, wat gek zeg.. ik duim voor je! Heb vandaag de hele dag bijeenkosmt dus ben niet online, maar vier in m'n gedachten een feestje voor je Hemeltje Hoe reageerde je mannetje?
Hai Lkg, ik snap het ook niet. Ik heb net wel weer een test gedaan en er komt echt een 2e streepje. Naja , ik zal wel te vroeg zijn met testen, ik hoop zaterdag een duidelijke test te hebben. Ik heb trouwens ff gekeken, ik zit dit weekend op Texel en als het goed is hebben we daar internet op de kamer dus mijn laptop gaat mee! Zodra er dan echt een duidelijke test is, laat ik het jullie gelijk weten!
thanx meiden!! Had gisteren al gezegd: als m'n temp weer hoog is ga ik testen dus m'n mannetje vroeg gelijk en?? En toen: jippie jippie, testen!! Ik was nog op de wc toen ik gelijk het tweede streepje zag dus ik roep: oh my! en toen kwam hij gelijk aangesneld.. Hij zei zelf dat het erg onwerkelijk was maar hij was gelijk aan het rekenen wanneer ik uitgerekend zou zijn enz. Ben nu alleen aan het piekeren: ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek... Het is een zwangerschapsvervanging... (heb al 17 uur vast hoor maar ik wilde hiermee wat extra uurtjes pakken) Weet niet echt wat ik moet doen...