Wij gaan voor onze eerste!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Tamaradb, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Per wanneer gaat dat diensverband dan eventueel in?

2. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

Nov 9, 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Ik denk zo snel mogelijk want de docent LO gaat over niet al te lange tijd met verlof... Ik ga vanmiddag gewoon kijken... als het goed voelt vertel ik het en anders niet...

3. Pinguïns

Ja als het toch al binnenkort is, dan hoef je nog niks te vertellen hoor.
    Je bent niet verplicht om te zeggen dat je zwanger bent...
    Dat hoef je pas uiterlijk 3 maanden voor je bevaldatum te doen.
    Als ik jou was zou ik niks zeggen en zorgen dat je de baan krijgt!

4. Pinguïns

Wanneer denk je dat je uitgerekend bent hemeltje?

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

Nov 9, 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Bedankt voor het meedenken Ilona!!
    Als ik goed reken ben ik 17 mei uitgerekend.

Hoe gaat het nou met jou Ilona? Nog steeds roze afvegen of is het al over?? duim duim

6. Pinguïns

View attachment 14560

NOD

* Ilona2802: 12 september, 1e ronde
    * Tamaradb: 16 september, 12e ronde
    * Lkg: 17 september, 10e ronde
    * Timon: 30 september, 18e ronde

* Timon: 2e IUI in september
    * Nensi84: Afwachten of ze nog doorgaan..., 9e ronde
    * Charpi: - Niets meer gehoord.

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 10, uitgerekend 17 mei 2010

7. Pinguïns

Graag gedaan hoor meid! Heel veel succes!

Hier gaat het wel hoor, nog steeds hele lichte streepjes op de kv 2 voor 5 euro en geen rose meer gezien bij het afvegen!
    Mijn gevoel zegt dat ik dit weekend toch wel een betere test zou moeten krijgen!
    We gaan er in ieder geval wel voor!
    Vanmiddag vertrekken we naar Texel en we zijn zondag weer terug.
    Mocht ik zaterdag nog geen bloed gezien hebben, dan ga ik nog een testje doen, dan moet er wel iets te zien zijn hoor!

8. Djuke

Djuke Bekend lid

Haaaaaai,

Wat een nieuwtjes hier allemaal! Ben blij dat het weer een beetje leeft hier, t begon saai te worden. En dat kan natuurlijk niet he!

Allereerst even ego: ik ben vandaag op de helft!!!:D:D:D Nog 14 weekjes en dan mag ik met verlof. Ben nu al aan het aftellen. Erg he! Mn werk kan me echt gestolen worden nu. Tis dat wel lekker verdient. Oooooooow, stoute gedachtes!

Enniewee, even kijken of ik alles onthouden heb want Linda die dementie heb je echt al tijdens je zwangerschap hoor! Ik weet er alles van.

Hemeltje: waaaaaaaaaaauw gefeliciteeeeeeeeerd! Goh zeg! Wat een verrassing! Maarre, jij werkt dus in het onderwijs? Heb ik ook 5 jaar gedaan en waarschijnlijk vanaf volgend schooljaar weer opnieuw.

Ilona: oooooooooooow, wat spannend weer! Ik duim me te pletter hier! Tis je zo gegund, meis!

Lkg: straks kan je net als Victoria Beckham je oudste Brooklyn noemen. Want die was ook gemaakt in NY. :D:D Hartstikke hip! Wel een echte bikkel ben je hoor, direct vanuit het vliegtuig door naar je werk. Heb je geen jetlag? Bij ons kwam die 2 dagen later. Pffffff ellende!

Linda: ik ben heeeeeel benieuwd naar je echo vandaag! Kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent, ben ik ook voor de 20 weken echo. Maar het komt vast goed!

Tamara: ik ga dadelijk ff uitgebreid je huisje bekijken, hehehe. Klinkt creepy he! Was de bezichtiging goed gegaan?

Timon: jammer van je IUI. Volgende keer beter. Mn vriendinnetje moet ook aan de IUI. Komt vaker voor dan je denkt.

9. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

Jul 18, 2008
    441
    0
    0
    AAH wat veel nieuwtjes.

@ Hemeltje: GEFELICITEERD!!!!!!!!!! wat super zeg!!!!! WOW.

@ Ilona: Zaterdag staat er gewoon een dikke vette streep! Veel plezier in texel!

@ Djuke: Wat gaat het snel!!!!!! De helft al weer. ongeloofelijk!

De bezichtigingen waren helaas allebei niets. Ze hadden allebei het gevoel niet :S
    Maar geod. Effe met onze makelaar gesproken. 4 bezichtigingen in 2 maanden is niet gek en hij had er alle vertrouwen in dat het verkocht gaat worden! Dus ik maak me nergens druk om we hebben nog negen maanden.

Ik vind eht inderdaad elke keer met bezichtigingen dat ik denk ieeeh iemand in me huis. Maar goed dat hoort erbij!

blegh net een glas roosvicee over het toetsenbord heen gegooid. Alles plakt nu. :( haha gebeurt mij weer. Mannetje zal me niet leuk vinden als hij het hoort. Maar goed. voor nu ligt hij nog lekker in zijn bed.

Verder niet veel boeiends eigenlijk.
    Moet wel vaak plassen. Maar durf eerlijk gezegd al nergens meer op te hopen. Dus we wachten gewoon af.

Liefs

10. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Even snel zonder bij te lezen vanuit de bloedprikafdeling op mijn telefoon. IK HEB EEN TUSSENSCHOTJE!! Ben zoo blij! Vanmiddag kom ik bij lezen naar nu bloed prikken haha. Joehoe! Ik ben gelukkig! :)

11. Pinguïns

Jeeeeee Lin, wat fijn!
    Hoe was de echo verder?

12. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

Nov 9, 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Ooh Lin wat fijn! Kan me voorstellen dat je helemaal opgelucht bent! Hoe stond het er verder voor: heb je de hartslag gehoord? En waren ze allebei netjes even groot?

Djuke: pfoe eej: alweer op de helft wat gaat het toch snel he! Wil je weten wat het wordt?

Tamara: mijn duimen draaien hoor!!

13. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Waaaauuwww hemeltje proficiat!!! Wat een suuuuper leuk goed nieuws!!! :D :D Ronde 10 hè? Jij bent een goed voorbeeld voor lkg en tamara :) Die mogen bij deze hoop uit jouw putten dat alles nog gewoon heeeel goed kan, ook al ben je al wat verder in de rondes! :)
    Echt super meid!!! Geniet ervan!! :D

@ ilona: hmmm ik hoop echtttt dat het goed zit meid!! Hopelijk is je test gewoon harstikke duidelijk van 't weekend!

@ hier: ohhhh we zijn zooooooo opgelucht! Dringt nog niet helemaal door, maar dit scheelt zo veel!!
    Het blijft ondanks dit wel spannend hoor, want met een eiige tweelingen heb je kans op het tts syndroom.. (google maar als je nieuwsgierig bent ;) ) maar daar gaan we nu heel goed op gecheckt worden: ik krijg om de 2 weken een echo! hihi, ik heb dalijk een heel album vol echo foto's :p :D
    Vandaag ook weer 4 gekregen maar heb helaas niet de tijd nu om die te plaatsen; eigenlijk ook niet om hier te schrijven maar moet ff. mannetje is druk bezig met de tuin vakantie klaar te maken. :D (ff ons loungeset onder de veranda enzo zetten)

Maarrrr de echo was dus helemaal goed; beide kindjes goed gegroeid. Nog 1 dag verschil maar dat geeft niets. 12 wkn+1 dag en 12 wkn+2dgn.
    Zagen de beentjes heen en weer trappelen, echt super leuk om te zien. :)
    En ja... een tussenschotje tussen de ukkies in! :D:D:D:D

14. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

Nov 9, 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oh Linda: wat een fijn nieuws!! Fijn dat ze ongeveer even groot zijn en MET tussenschotje: oef!

Enne, nee niet ronde 10 maar ronde 9 maar goed: het heeft even geduurd ja ;) Er is hoop voor iedereen!

15. Pinguïns

View attachment 14598

NOD

* Ilona2802: 12 september, 1e ronde
    * Tamaradb: 16 september, 12e ronde
    * Lkg: 17 september, 10e ronde
    * Timon: 30 september, 18e ronde

* Timon: 2e IUI in september
    * Nensi84: Afwachten of ze nog doorgaan..., 9e ronde
    * Charpi: - Niets meer gehoord.

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010

16. Pinguïns

Meiden, ik zie Nensi en Charpi nog op de lijst staan, maar we horen er nooit iets van.....

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Charpi loopt bij de gyn en heeft het erg druk.Ze is onlangs wel weer uit het niks ongi geworden dus het lijkt erop dat haar lichaam het zelf gaat doen.

Uhm jeetje , Hemeltje Gefeliciteerd..

Ilona: Nog ff afwachten dus, had je na de curretage wel alweer een test gedaan om te kijken of het HCg (omdat je best ver was) al helemaal weg was ???

18. Pinguïns

Hoi Tante!
    Ja ik had een aantal testen gedaan en die zijn op den duur negatief geworden!
    Hoe is het met jou?
    Hoor je nog wel eens wat van Zethu?
    Hoe is het met haar?

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Oh ok dan heb ik dat niet mee gekregen Solly :)..

Met mij gaat het goed, kijk rijkhalsens uit naar maandag dan hebben we de eerste echo en weten we of het op de goeie plek zit. Dat zal al een hele opluchting wezen. Hoop dat alles gewoon in orde is met kleine krummel, was blij dat ik zo snel al mocht komen. Behalve zere boobs (AU AU AU) en de pukkels voel ik me perfect!!

Zethu: Ja dat gaat goed, ze is er klaar mee en beseft dat het over is en dat hij HAAR niet waard is. Meneer had ruim 3 dagen na zn officiele vertrek al een ander dus die was ook al langer in het spel.
    Ze voelt haar goed heeft het gevoel haar zelf weer hervonden te hebben, moet eerlijk zeggen we hebben heel veel contact en heb dr nog nooit zo vrolijk mee gemaakt...
    Zaterdag zie ik dr weer :D , dan hebben we met de NOD-ers een Meeting in Utrecht :D . Gezellig

20. Pinguïns

Oeee spannend, eerste echo, leuk hoor!
    Het zit vast helemaal goed.
    Pijnlijke boobs en pukkels, klinkt goed haha.

Ik ben blij dat Zethu begint in te zien dat ze ver boven hem staat.
    Ik moet zeggen dat ik ergens al het gevoel had dat er ergens iets niet goed zat toen hij had gezegd geen kindjes met haar te willen.
    Bedrogen worden is wel het ergste wat je kan overkomen...
    Gelukkig dat ze vrolijker is, ik hoop voorr haar dat ze ooit een man mag ttegenkomen die haar wel waard is.
    Doe je haar de groetjes?

Hoe is het met je internet? Heb je dat alweer thuis?
    Wat was er eigenlijk gebeurd dat je het niet meer had?

Share This Page