AAAAAAAAAAAAARGH!!!! Ik moet even stoom afblazen hoor. Zoals jullie weten heb ik tijdens onze vakantie in Amerika even een nachtje in het ziekenhuis gelegen ivm bloedingen. Nu blijkt dat dit gemeld had moeten worden bij de alarmlijn van Menzis, mn zorgverzekeraar. Wisten wij niet, dus ook niet gedaan en ook totaaaaaaaal niet bij stil gestaan in die paniek. Omdat wij dat niet gedaan hebben, heb ik grote kans dat mijn declaraties (van bijna 500 dollar) niet vergoed worden. Wat een ***************** lui! Ik was al van plan om naar een maatschappij over te stappen en dat weet ik nu dus zeker! Ook al wordt het vergoed, alleen al dat er zo bureaucratisch gedaan wordt! :x:x:x:x
@ Iloon: nensi komt nog regelmatig hier ff hoor, die is niet heel lang geleden nog geweest. dus die mag dr mooi op blijven! Guusje heb ik er wel afgehaald en nja, charpi vindt ik jammer om eraf te halen aangezien ze erg lang hier gekletst heeft. wie weet komt ze weer 'n keertje terug. @ hier: net afspraak gemaakt voor gesprekje bij het kdv na onze vakantie. Maar niet echt handig; ze doen bij de flexibeleopvang per groep maar 1 kind flexibel.. dus daar gaat dat idee met onze tweeling Dus we zijn waarschijnlijk, als ik blijf werken onregelmatig, aangewezen op gastouders. mgoed, grote kans dat ik niet blijf werken de eerste maanden. Maar we melden gewoon aan en dan zien we wel! nu ff pauze, en dadelijk koffers inpakken!
jeezus djuke wat een naaierij!! pfff, dat is echt balen!! En niet een klein bedragje. Hopelijk krijgen jullie het nog opgelost en krijg je het bedrag gewoon terug. en dan mooi in januari switchen! Dan switch je wel net voor je bevalling zie ik.. moetj e wel ff goed doorspreken dat je gelijk alles vergoed krijgt..aangezien je dan pas net 2-3 weken bij die nieuwe verzekering ingeschreven staat...
Njaa, ik moet idd eens goed kijken hoe dat gaat. Nu krijg ik niet eens een kraampakket want ben niet goed genoeg verzekerd. En dan betaal je jezelf al scheel ieder kwartaal. Echt, die zorgverzekeringen. GRRRRRRRRRRRRRRR, niet goed voor mijn hormonen! Enniewee, Lin, ik wilde je eerst een goed feliciteren met je mooie echo! Harstikke fijn dat alles goed was en het tussenschotje gewoon aanwezig. Enne, NIET googlen op enge afwijkingen en complicaties. Ik ben ook zo stom geweest om dat te doen met mn laagliggende placenta. Alleen maar enge verhalen. Dus...... gewoon niet doen! Is niet goed voor onze gevoelige hormoontjes. @TanteMars: ik ben hard aan het duimen voor een goede echo. Doe de groetjes aan Zethu en vertel dr maar dat we bij FrieslandCampina een hele hoop vrijgezelle leuke boeren in de aanbieding hebben. Grrrrrrrrr, ben nog steeds boos op Menzis. GRRRRRRRRRR
hahah de gyn die ik nu had was ook echt ontzettend aardig en leuk. En een beetje een maffe vent, maar op een goede manier. Hij zei al, volgens mij heb jij veel rondgelezen op internet, dus dit en dit (info hah) weet je vast ook al wel. haha. Enige wat ie nu zei was dat ik wat kon lezen over TTS omdat dat risico de hele zwangerschap blijft. maar daar had ik ook al over gelezen Deze gyn is trouwens echt een expert op het gebied van tweelingen, hij is zelfs op google te vinden hihi (was mn vriend is het ziekenhuis aan het kijken die gyn zei dat ie namelijk een keer een stuk gepubliceerd had over de zwangerschap zonder tussenschotje. Dus het was een echte expert! ) tsjaa die verzekeringen hè.. echt balen als je buiten bepaalde dingen valt. ik krijg ook geen kraampakket verzekerd Hoe duur is dat gedoe?
@ Tante mars: Spannend zeg bijna een echo! Dat het frummeltje maar helemaal op zijn plekkie mag zitten! Wat goed dat Zethu nu zo vooruit gaat. Jongens je zou ze toch af en toe..........**@*#*! Maar wel goed te horen dat ze er zo goed mee omgegaan is. Kan me gewoon niet voorstellen hoe ik zou reageren als tim met het zelfde nieuws zou komen. Ik zou gek worden. Goed dat ze zich zo staande heeft gehouden! Doe haar maar de groetjes en heel veel plezier natuurlijk in utrecht! @ Djuke: Tjeeee, wat een gezeik zeg met de ziekenf.. Ik moet zeggen ik zit bij cz en heb echt nooit ergens last van. Ik heb vlak voordat we begonnen aan de weg naar een kleine mijn ziekenfonds om laten zetten naar gezin pakket. En nu heb ik dus wel kraamhulp enzo erbij. Dus ben denk ik wel goed verzekerd. @ Linda: Wat super goed nieuws. Pak van je hart denk. Inderdaad niet te veel rond kijken dames. Bij elke zwangerschap is wel een bepaald risico. Dus hoeft helemaal niet te zeggen omdat jullie het iets anders hebben dat er dan van alles gaat gebeuren! Foei foei wijze woorden van iemand die nog geen idee heeft wat haar ooit te wachten staat hahahaha.
Bekijk bijlage 14641 haa meiden, fotoootje! Hahah helaas konden ze niet beide op één echofoto..... Maar zoals je ziet is dus ons linker ukkie er helemaal op, en ons rechter ukkie alleen het hoofdje. In mijn album staan 2 echo's van de baby's apart, maar vond deze wel bijzonder! hihi.
Meiden, wat hebben jullie veel gekletst zeg!! Ik heb vandaag steeds stiekum op m'n telefoon bijgelezen, want vond het zo gezellig hier!! @ Linda: Whowwwwww.. supergaaf dat er een tussenschotje zit joh!!! Echt geweldig!! Alles gaat echt helemaal goedkomen.. ik weet het zeker! En Tamara zei het laatst ook al een keer, ik vind het echt heel leuk dat je nog steeds meekletst hier! Vind je verhalen altijd zooo leuk @ Ilona: Blijft spannend dus.. veel plezier op Texel!!! Ik hoop dat je weekend extra leuk wordt als je zaterdag test @ Hemeltje: Hihihi, wat leuk zeg dat je mannetje zo enthousiast was.. zoals het bij jullie ging stel ik het me ook altijd voor Ga er onwijs van genieten.. en idd, jij bent vanaf nu even mijn voorbeeld @ Tamara: Phoeii.. het lijkt er op dat we echt nog met z'n tweetjes overblijven he Aan de ene kant krijg ik superveel exra hoop als ik weer zie dat het ook gewoon na 9 rondes nog gewoon lukt, maar aan de andere kant knaagt er ook zo'n gevoel aan mij van: dit gaat echt heel lang duren Maar, laten we deze week maar positief ingaan toch?? Over een weekje zijn wij gewoon ook allebei zwanger en zitten we op een roze wolk Heb je al een gevoel? Ik heb wel wat meer afscheiding dan normaal volgens mij, maar eigenlijk is het nog veel te vroeg om iets te zeggen. Wel balen dat de kijkers geen kopers werden.. voelt zo alsof je helemaal je huisje in orde hebt gemaakt voor niets of niet? Hoop dat jullie het snel verkopen! Morgen nog een dagje werken en 's avonds naar een openluchtconcert in Assen.. zaterdag een dagje Hellendoorn met m'n kleine broertje en 's avonds op kraamvisite (ben een beetje zenuwachtig.. eerste baby die ik 'echt' zie.. en zondag vier ik mijn verjaardag voor m'n familie.. dusssss ik denk dat dit weekend wel erg snel gaat..
Haa lkg, hahah ja is inderdaad gezellig hier vandaag Leuk weekend tegemoet dus! Hihi, bedoel je nu dat dit de eerste baby is die je echt van 'dichtbij' gaat zien?? hiihi Nja, het scheelt heel veel dat ik met een stelletje werk die een kindje hebben, die zie ik minstens 3-4 keer per week. Jullie moeten maar gauw van die nod lijst afkomen en dan is gewoon bijna het hele rijtje zwanger! ik duim heeeeel hard voor je deze ronde, zou zo super zijn! En uiteraard duim ik nét zo hard voor tamara!!! @ hier: hahaha hoezo dom... kom er net achter dat ik geen paspoort heb. dus helemaal in paniek, maar het blijkt dat je toch wel tunesie in komt indien je de hotelvoucher kan laten zien. hihi nou gelukkig hebben we die een, dus hopelijk komt het wel goed Wel stom zeg, zwangere muts da'k ben!
Jeeej, ik lees veel goed nieuws! Even uit mijn hoofd, dus alles wat is blijven hangen is puur geluk Linda gefeliciteerd met het tussenschotje en je 12 weken, fantastisch nieuws!! Lekker dat ze je goed in de gaten houden en die extra echos zijn mooi meegenomen Hemeltje gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan! Ilona: Mijn duimen draaien heel hard voor je en zodra je weer terug komt verwacht ik goed nieuws Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Djuke gefeliciteerd met de 20 weken mijlpaal! Wat een gezeik met je verzekering zeg Hier gaat alles nog steeds goed, alleen is het weer druk op het werk.. Er zijn nu 3 mensen tegelijk op vakantie en als je bedenkt dat er maar 16 mensen werken is dat best veel. Vandaag was er nog een 4e die een vrije dag had, dus heb ik maar van 7 tot 17.30 gewerkt. Mede omdat ik vanmiddag leuk werk had, anders was ik gewoon om 5 uur naar huis gegaan Verder had ik dinsdag weer controle en ben weer goedgekeurt voor de komende 3 weken De kleine ligt mooi op schema en word steeds sterker en drukker. Vandaag alweer 28 weken zwanger, de tijd gaat steeds harder! Nog 6 weekjes en ik ben alweer met verlof.. Aan de ene kant heerlijk, maar ben af en toe bang dat ik het werk toch ook ga missen. Noujah tegen die tijd zal ik wel wat beters te doen hebben en anders ga ik er gewoon op de koffie
Hey Meiden! @ Saskia: Wat fijn dat alles zo goed gaat! Gaat al hard he! Alles al ready voor de beeb??? Kamertje en spulletjes en zo??? @ Lkg: MMM heb ik een gevoel. Eigenlijk wel. Ik heb grandioos het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Zo'n kriebel in mijn buik die me helemaal blij maakt. Nou probeer ik hem al de hele dag te onderdrukken. Want ja de teleurstelling he als het weer niets is. Maar toch ik kan er niet onder uit. Heb het net tegen tim gezegd en hij keek me alleen maar aan van ja we zien wel. Ga me niet blij maken met een gevoel. (ook wel logisch ook natuurlijk) Ik kan niet zeggen waardoor het gevoel heb. Heb niet ontzettend last van dingen ofzo. helemaal niet. Maar toch. Pfff. wat een verhaal. Lkg we zijn gewoon zwanger!!! Ik spreek het gewoon uit. misschien helpt het. Baat het niet dan schaat het niet. Hahahaha
oh tamara, ik hoop 't zo ontzettend!!! Wat spannend.. zou 't zo zijn.............?! Gods; hoe moet ik dat nou te weten komen, ik zit vanaf zaterdag in tunesie!!! En om daar nou op internet te kruipen... hihi, ben altijd heel anti computers op vakantie.. maar ja..... dit wil ik wel heel graag weten.. morgen testen is ook een beetje vroeg hè? hahaha hmmmm nou...we zien wel!
Spannenddddd Tamara!!! Ik hoop het echt dat het deze keer raak is! Kamertje schiet op, muren en plafond zijn gedaan, alleen nog even het laminaat leggen en dan inrichten. Enige wat ik nog moet kopen zijn de kleine dingetjes, zalfjes en dat soort spul. Dat koop ik wel als alles klaar staat en ik het direct op de goede plek kan zetten Verder heb ik aankomende donderdag de intake van de kraamzorg
Ilona: Wij werden vrijdags gebeld dat ons abbonement bijna was afgelopen, en of we wouden verlengen. (liep vandaag officieel pas af) .. Maar dat wouden we niet omdat er steeds storing is en ze ons al 3 keerh ebben af gesloten zonder dat er een reden voor was en dat we de service dus Sucks vonden. Maandag ochtend had ik niks geen bereik meer .. Domme sukkels haha.. Toen heb ik aangevraagd bij Ziggo, en de eerste besteliing was fout gegaan, de tweede ook dus van de week gebeld en nu hebben we uiterlijk maandag de 21e internet. TV hebben wen u via Digitenne dus dat is geregeld, maar baal er wel van. Want ik zit niet fout. Ik betaal die laatste maand ook echt niet aan de oude maatschappij, dit zijn geen fratsen. Domme Oliebollen ..
Pfffff net 3 crackertjes op met een gekookt eitje derop.. 5 minuten later hang ik boven de wc. Hopelijk was er gewoon iets niet meer helemaal goed aan die eitjes... niet dat mn lichaam nu bedenkt dat ik ook maar eens eten niet meer binnen kan eten. Zucht...bah.
Klopt.. ik heb nog nooit echt een baby van dichtbij gezien, jah wel als ik er langs loop ofzo maar nog nooit dat ik echt goed kon kijken of aanraken ofzo.. @ Saskia: Wat fijn om te horen dat alles goed gaat zeg!! Nog maar 6 weekjes werken.. lekker joh! @ Linda: En al je koffers al gepakt? Morgen vertrek je toch?? Hmmm, nu misselijk worden zou niet echt een lekkere timing zijn van je lichaam! Hoop dat het eenmalig was en dat je uks ei gewoon niet zo lekker vinden Hoe gaat het met je buikje? Wordt ie al groter? Kan een buitenstaander het al zien of is het daar nog wat te vroeg voor? @ Tamara: Whowwww wat megaspannend joh!! Voor het eerst dat je echt zo'n heeel goed gevoel hebt of niet?? Ik duim voor je! @ Hier is het echt een beetje raar. Normaal weet ik echt zeker dat ik 0,0 afscheiding heb voor m'n NOD, en volgens mij begint dat al direct na m'n eisprong af te nemen tot niets.. maar nu heb ik wel afscheiding! Niet extreem veel ofzo, maar toch wel normaal tot redelijk veel. Als dat het enige was dat zou ik zelf misschien ook wel wat hoop hebben, maar het allergekste vind ik nog wel dat ik normaal altijd een paar dagen na m'n ei zere borsten krijg, echt met van die pijnlijke harde stukken er in, en dat wordt steeds erger tot de dag dat ik ongi wordt.. daarna is het ineens in 1 a 2 dagen weg. Maar nu.. nu voel ik helemaaaal nix! Ik kan er in knijpen zo hard als ik wil, maar ze zijn gewoon helemaal zacht en doen niet gevoelig. Dus op zich is het een goed teken dat het allebei anders is dan anders, maar aan de andere kant zegt wel iedereen die zwanger raakt dat ze voor de NOD vaak last hadden van zere borsten.. Mijn vriend zegt deze ronde echt voor het eerst steeds: Je bent zwanger hoor! En als ik vraag waarom hij dat denkt dan zegt ie steeds: Zo'n gevoel heb ik gewoon! Dat heeft ie nog nooit gezegt! Nu geloof ik helemaal niet in dat soort dingen dat dat dan klopt ofzo, maar toch vind ik het raar dat ie dat ineens denkt.. Nou, dat was wel weer genoeg gemiep van mij hahaha.. nog een uurtje werken dan dan 2,5 uur reizen naar het prachtige Drenthe Morgen ben ik er niet, dusssss alvast een fijn weekend allemaal, en Linda een superrrleuke vakantie gewenst!!! (ik hoop dat je hier goed nieuws zult vinden als je terug bent )