Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Tamaradb: en en? nieuwsgierig!

@Annelies: ja inderdaad we lopen ongeveer gelijk; grappig he. Nu is het eigenlijk het makkelijkst: nu hoef je niks te voelen enz. alleen pijn van de ongi..

@Linda en Saskia: hup hup zet em op: klus ze!
    (oh en MMM is Medische Malle Molen Linda ;) )

Nou m'n voeten zijn ondertussen een beetje ontdooid: tjonge jonge wat was het koud op de fiets!

2. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    AAAAAAAAAAAH ik wordt gek,

Nog steeds geen ongi en de test was negatief. Snap er geen hout van. Ik had gewoon een test van de apotheek. Volgens mij zijn die toch gewoon betrouwbaar. Gelukkig ben ik vandaag vrij. Als ik dan toch nog ongesteld wordt ben ik gelukkig thuis!

Liefs Tamaar

3. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oh wat balen! Het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat er nog niet genoeg hcg in je bloed zit. Als ik jou was zou ik over 2 dagen nog een keer testen. Die onzekerheid is niet leuk :( Was je hiervoor wel altijd regelmatig?

4. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    :confused: Ahhhhhhh.. k*t zeg.. :S
    Ik blijf hopen dat je zwanger bent.. maar als het niet zo is, dan hoop ik dat je ongi snel komt zodat je verder kan!

Heb me net weer ineens iets bedacht (jaja, zit weer in de wachtweek). Ik heb gisteren en vandaag helemaal geen afscheiding gehad! Precies hetzelfde als de vorige keer toen ik zwanger was.. toen had ik de week voor de NOD ook geen afscheiding. Tis nog wat vroeg natuurlijk.. en het zegt ook helemaal niets.. maar het viel me gewoon op.

5. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Ik was inderdaad altijd regelematig. Standaard s'ochtends om 7 uur. :) wel fijn natuurlijk dat dat altijd zo stipt is. Daarom ben ik nu ook zo verbaasd. Ik heb wel heel veel wit vloed maar verder blijft het gewoon weg. Nou ja we wachten wel weer ruditg af he.

LKG: wat spannend. Ik hoop echt voor je dat het raak is! Succes met wachten :S

Liefs Tamara

6. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    hmmmmmm dat klinkt stiekem goed... Wel grappig trouwens: bij de een is veel afscheiding goed en bij de ander is geen afscheiding goed ;)

Duim duim duim voor jullie allebei!

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Thanks.. :)

Maar.. echt.. :confused: .. ik lees zo af en toe eens een dagje hier op het forum.. en elke keer als ik een dagje lees dat gebeurt er weer wat!
    Vandaag lees ik weer op het forum en wat denk je....... m'n vriend belt net precies en vertelt dat de vriendin van een van zijn vrienden zwanger is! Dit is echt zo toevallig! Ongelovelijk!

8. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    haha nou elke dag lezen! (als het leuke dingen waren die gebeurden dan he ;) )

Ligt het nou aan mij of is er een of andere babyboom? Iedereen in onze omgeving is zwanger of kent wel iemand die zwanger is. (ligt natuurlijk ook aan je leeftijd maar toch!)

9. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Pff.. nou het gekke is dat echt helemaal niemand in mijn omgeving zwanger is.. en ik ook van niemand via via weet dat iemand zwanger is.. Dit is echt de eerste! Zo gek!

Ja vorige week heeft wel een (vrouwlijke) collega een goed gesprek gehad met m'n vriend en die vertelde dat ze al 2 jaar bezig waren.. dat is het enige wat ik verder heb gehoord over zwanger zijn/worden.. maar dat was niet echt heel leuk nieuws. Wordt je wel direct met je neus op de feiten gedrukt als dat iemand gebeurd die wat dichter bij je staat trouwens..

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pfoee..spannende dagen tamaradb...Ik hoop op goed nieuws! Zou wel eens mogen hier in dit topic! :D
    Fijn dat jullie morgen samen kunnen testen :)

11. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Volgens mij ligt het er ook aan omdat je er mee bezig bent. Ik heb het ook vaak met autoos haha (beetje raar voorbeeld) dan hebben we een auto gekocht die je niet vaak ziet rijden en dan heb je hem net een dag en de halve wereld rijdt in diezelfde auto. Sinds dat wij met een kindje bezig zijn zijn er allemaal mensen om me heen ook. Voorheen denk ik ook wel maar ik lette er toen niet heel veel op! Tis een raar voorbeeld maar toch misschien wel voor iedereen herkenbaar.

Liefs

12. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    whaha, ik moet zo om mezelf lachen gewoon.
    Heb tot nu vandaag het meeste het kleine kamertje gezien. Elke keer maar weer even naar de wc. En niet alleen ik ben zenuwachtig ook mijn katten, die maken sinds vandaag elke keer de wc deur open als ik op het toilet zit en gaan dan beide voor mijn neus naar me zitten kijken. De hele dag drentelen ze al om me heen. Was ik niet al gek van mezelf dan wordt ik het nu van de katten.
    Maar goed die voelen misschien ook aan dat ik onrustig ben.
    Vanmiddag toch nog maar even een test gedaan. Ik kon het niet laten. van predictor en helaas weer negatief. Ik heb nu wel gelijk 2 in 1 doosje gekocht dus ik kan virjdag ochtend eventueel nog een keer testen als er dan nog niets is.
    En nog iets. Ik liep net door het winkelcentrum (nooit doen op zo'n dag als vandaag) en heb ik me toch een lief schattig klein baby pakje gekocht. Ik denk als het dan raak is dan geef ik dat aan mijn man als kadootje. Gelukkig raken dat soort dingen niet over de datum dus ik kan het mooi ergens verstoppen en als het dan zover is dan tadaaaaa.
    Zo ik ben alles weer effe kwijt, tot over een paar uur hahahaha.

Liefs Tamaar

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Heel herkenbaar, ik moet ook altijd even bij de babykleertjes etc kijken en kan me dan maar net inhouden ;)
    Heel veel succes bij de volgende test, ik duim voor je tamara!

14. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hahaha ik moet daar echt niet aan beginnen want dan koop ik de winkel leeg!

@tamaradb: hoop voor je dat ie vandaag wel positief is en dat je katten terecht zenuwachtig waren! Mijn moeder vertelde altijd dat onze kat vroeger ook merkte dat er iets anders was; ze kwam heel de tijd kroelen en was beschermender. Lief he!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah wij hadden in disney ook vanalles liefs en leuks gezien, maar gelukkig goed kunnen inhouden :)
    Het enige wat we hebben is een knuffeltje die ik van mijn vriend met sinterklaas gekregen heb (vind ik heeelemaal super, zo'n hoofdje met een lapje eronder haha.. duidelijk?! :( ) en kleine slofjes, die ik weer aan mijn vriend gegeven heb met kerst.. hahah helemaal leuk.
    Voor de rest, kunnen we ons nog aardig inhouden :)

@ Tamaradb: ben erg benieuwd hoe het er nu voor staat!
    Ik heb al vaker gehoord dat katten aanvoelen als je zwanger bent en dan inderdaad veel aanhankelijker zijn! Wie weet dus! Maar goed, het zou natuurlijk ook gewoon toeval kunnen zijn...
    Wanneer wil je eventueel weer gaan testen?

16. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha.. supergoed Linda dat je je hebt kunnen inhouden!
    Zo'n poppetje ken ik wel jah ;) Soort van uhmmm lorretje of lorrie noemden wij dat altijd vroeger.. maar weer niet of dat echt een woord is hahaha.. in ieder geval een lekker zacht doekje met een bolletje er op ;)

Ik heb van mijn vriend vorige maand ook een Nijntje knuffeltje gekregen. Hij was voor zakenreis naar het buitenland en toen ik vroeg naar een souvenier zei hij dat hij niets voor me had meegenomen (was ook meer een grapje, want souveniers doen we sowieso nooit aan en al helemaal niet na een zakenreis) maar toen zat er toch een Nijntje op m'n bed! Dus ik zei: "Je hebt toch wat voor me gekocht!" hahaha.. maar dat was niet zo want het was niet voor mij, maar voor de baby :D Zo lief :)
    Verder heb gelukkig nog niet de koopdrang gehad. Laatst toen ik in het winkelcentrum even op m'n vriend moest wachten heb ik wel een poos voor de etalage van een babyzaak staan kwijlen.. maar ben niet naar binnen geweest (mag van mezelf pas als ik echt zwanger ben) ;)

@ Tamaar: Kblijf duimen hier.. hoop dat je niet ongi wordt en dat je hcg gewoon nog te laag ik voor een positieve test!

17. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Helaas :( vanmorgen nog geen uur op mijn werk en ik wordt ongi! Gelukkig was ik in mijn eentje dus kon ik even lekker janken. Katten waren dus gewoon zenuwachtig door mij haha.
    Maar goed we gaan de volgende ronde weer in.

Liefs Tamara

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    :cry:

K*t zeg :(:(:(

19. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid