Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Jahhhh.. ik zit me ook gek te loeren op m'n email in afwachting van een berichtje hihihi.. erg hè ;)

Hee, maar hoe was je weekendje Texel eigenlijk Ilona?

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Haaaai!
    Weekendje was heerlijk, lekker saampjes even weg geweest.
    Ik was ook superblij dat ik eindelijk duidelijkheid kreeg in de vorm van ongi.
    Nu gaan we er weer helemaal voor!
    Hopelijk brengt deze ronde ons geluk.
    Jij gaat woensdag een testje doen?
    Knap dat je zo lang kan wachten hoor!
    Ik neem me iedere keer weer voor om te wachten ttot mn nod maar dat is me nog nooit gelukt hahaha.
    Ik ben heel hard aan het duimen voor jou en Tamara hoor, ik ben zo nieuwsgierig!

Om nog even terug te komen op het onderwerp van wanneer vertel je dat je zwanger bent.
    Ik heb het bij mn eerste zwangerschap gelijk verteld op de dag dat ik de test had gedaan.
    Toen dat mis is gegaan waren er ontzettend veel mensen die wisten dat ik zwanger was en toen moest ik iedere keer weer het hele miskraam verhaal vertellen.
    Wij kiezen er nu voor om te wachten met het vertellen tot we de 12 weken echo hebben gehad en alles goed is.
    Het zal wel heel moeilijk worden, maar ik sta er wel achter.
    Het is wel lekker om saampjes een geheimpje te hebben.

@ Tante mars: Ik hoop voor je dat het allemaal goed zit.
    Het kan gebeuren hoor dat de groei eventjes achter ligt, maar meestal trekt dat wel weer bij.
    Heb je volgende week woensdag weer een echo?

3. Pinguïns

Nou waar blijft Tamara nou?

4. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Ilona: Ik wil liever alleen in de ochtend testen, dus in principe koop ik woensdag de tests, en dan test ik dus donderdag (let op: ik zeg in principe hahahaha, heb vaak genoeg in een zwak ogenblik toch getest, maar goed ik probeer gewoon elke maand weer te wachten ;))

En wel fijn dat je nu weer duidelijkheid hebt! Je weet in ieder geval dat je lichaam alles weer op regel heeft en nu kan je met een schone lei beginnen! Ik ga er vanuit dat je gewoon heel snel weer zwanger bent hoor!!

@ Vertellen: Je hoort heel vaak dat mensen die een miskraam hebben gehad zeggen dat ze het een volgende keer pas met 12 weken vertellen.. dat is voor ons ook de belangrijkste reden. Wij zijn niet zo open over ons leven enzo, en een zwangerschap en eventuele miskraam zou voor ons erg moeilijk zijn om over te praten..

En, ik heb nu een beetje hoofdpijn, en daar baal ik van. Ik heb bijna nooit hoofdpijn, eigenlijk alleen maar als ik ongi moet worden.. grrrr..
    Kheb trouwens nu al een paar keer (verspreid over gisteren en vandaag) een hele felle steek gevoeld in m'n onderbuik. Duurt niet lang ofzo, gewoon 1 seconde, maar geen idee wat dat nu weer is :S Als m'n ongi zich maar niet aan het voorbereiden is :x

Tammmmmmaaaaaaraaaaaaa: Je maakt ons gekkkkkkk!! :p

5. Pinguïns

Ja steekjes in de buik, meid, geloof me, het kan 2 kanten op.
    Ik had enorm het gevoel ongi te worden maar ik was toch zwanger...
    Afgelopen keer voelde ik me zwanger en werd ik ongi, dus het zegt in principe niet zo veel.

Wat vertellen betreft: Als je de 1e keer zwanger bent wil je het het liefst met iedereen delen, maar als het dan misgaat dan is het extra pijnlijk..
    Wij vertellen het daarom ook niet eerder dan dat we zeker weten dat het goed is.

Mocht je zwanger zijn dan geeft de kv 2 voor 5 euro best wel snel een duidelijk resultaat hoor, bij mij gaf ie 9 dagen na mn eitje al een duidelijke streep!
    Je kunt hem dus gewoon over dag doen.
    Of woensdagochtend een betje urine opvangen en daar smiddags mee testen hihi.

Ik ga er ook vanuit dat ik snel weer zwanger zal zijn hoor, we gaan er in ieder geval weer helemaal voor!

Nou Tamaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa joehoe, waar ben je nououou?

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm.. nou ik kijk woensdag als ik thuis kom wel of ik me nog in kan houden hahaha, en of het uberhaupt nog nodig is.. ;)

Hihi, en we zijn wel ongeduldig he Tamara hahahaha.. Misschien ben je gewoon lekker aan het shoppen of bij iemand thee aan het drinken, of iets anders leuks aan het doen.. en wij je maar roepen hihihihi..

7. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hahha, hai meiden,

Wat ongeduldig hahaha. Nee hoor, ik heb helaas nog geen tijd gehad om te testen. En toen ik wel tijd had was mijn mannetje weg. En we moeten nu ook weer weg. Dus ik denk dat het morgen wordt :( stiekem ben ik ook best wel zenuwachtig om te doen. Ben zo ontzettend bang dat mijn lichaam me gewoon voor de gek gehouden heeft. Maar goed. Moet nog even afwachten want heb gewoon geen tijd vandaag.
    Sorry voor het wachten ;)

Liefs

8. Pinguïns

Hihi ik hoop dat het woensdag nog wel nodig is en dat je dan 2 vette strepen hebt!
    Volgens mij is Tamara online!!!!!!!!!!!!
    Haha nee hoor we zijn niet nieuwsgierig hoor!

9. Pinguïns

O nee, nog een dagje in spanning hihi

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whahaha Tamara: Nou, vooruit dan wachten we nog een dagje.. Kben bijna net zo zenuwachtig en benieuwd naar jouw tests als naar de mijne.. erg he hahahah..

Nou meiden, fijne avond in ieder geval.. ik ga zo de trein nemen naar huis, dan eten en m'n beestjes schone kooien geven en daarna nog naar de sportschool dus denk niet dat ik jullie vanavond weer zal vermoeien met mijn gemiep.. Morgen weer een vol dagje werken op kantoor dus dan hoop ik dat jullie weer af en toe paraat staan om me door de dag te slepen ;)

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Grrrrrrrrrrrr wat praat ik toch altijd stoer over mezelf maar wat ben ik eigenlijk toch gewoon zwak.. jullie raden het al.. test gedaan :S

Lag net ff met mannetje op bed te praten en hij zegt: Kan je geen test doen. Dus ik helemaal uitleggen waarom dat nu nog niet verstandig is. Nu zou ik even de caviahokken verschonen en zou hij even een half uurtje gaan slapen voordat we gaan eten.. en natuurlijk ben ik dan alleen en wordt ik weer gek in m'n hoofd..
    M'n laatste test (sensitest) opgemaakt en zo negatief als het maar kan.. Kan mezelf wel voor m'n kop slaan, waarom kan ik niet gewoon lekker een paar daagjes genieten van het hopen en het wensen, waarom moet ik altijd alles direct weten waardoor ik steeds de pret bederf :(

Nou, ik baal natuurlijk mega van de negatieve test, maar ik baal nog veel meer van mezelf..

12. Pinguïns

O jee Lkg, maar je bent ook nog niet ongi, dus het kan nog steeds he...

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    I know, I know.. en het was ook veel te vroeg.. en het was ook niet in de ochtend.. en het was ook met een goedkope test..
    Ik baal ook niet eens zozeer van die negatieve test, meer van mezelf :S dat ik mezelf zo slecht onder controle heb (oke oke en natuurlijk ook van de test, maar goed)

Nu ga ik echt echt echt langer wachten met testen whahahahaha, ik blijf het proberen :p

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, het wachten is lastig. Maar nu al testen?

Wij gaan morgen naar het zh voor de 2e IUI. Weer spannend. Vast dat mijn man nu meer zwemmers heeft.;)

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Jaja, het was veel te vroeg ik weet het :(

Vannacht had ik weer een welbekende 'zweetaanval'.. heb de hele nacht liggen zweten, dat heb ik altijd 1 a 2 nachten voordat ik ongi wordt.. hmmm..
    Alleen mijn temp was vanochtend wel hoog. De afgelopen 4 dagen was het (op de juiste manier getempt, op dezelfde tijd) 37,1, 37,0 37,0 en vanochtend 37,3.. vreemdddd..

Nou, ik ga vandaag maar hard werken, en na het werk ga ik direct klimmen dus ben pas laat thuis. Heb ik hopelijk niet zoveel tijd om er de hele tijd aan te denken.

Tamara.. ga je vandaag testen??????

16. Pinguïns

Ja Tamara ga je testen?

17. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden,

voel me een beetje kl*te. Werd vanmorgen wakker met ongi krampen. De ongi is er nog niet maar ja de ongi komt dus wel vandaag of morgen denk ik. blegh, dus testen doe ik ook maar niet.
    Ik had voor eht eerst zo'n zeker gevoel dat het raak was dat ik me bijna niet kon voorstelllen dat het niet raak zou zijn. stom he.
    Maar ja die ongi krampen zijn er niet voor niets he.

liefs

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Neeeeeeeeeeeee... *stampvoetend*.. :x:x:x
    Het kan echt niet zo zijn dat we eindelijk een keer allebei een maand een goed gevoel hebben en dat we dan allebei wéér niet zwanger zijn.. Heb sterk het gevoel dat ik ongi ga worden dus jij MOET gewoon zwanger zijn!

Ik hoop echt mega veel dat je gewoon krampen hebt omdat je zwanger bent.. dat kan best.. dat MOET gewoon!!!!

Pfff, vanaf een afstandje is het wel makkelijk praten, ik voel niet wat jij voelt, maar zolang je nog niet echt ongi bent stop ik nog niet met duimen hoor!!!!

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Iloon: Ja ligt wat achter maar het is allemaal nog niet precies te meten doordat het ontzettend pril is. Ze zei er is heel veel goede hoop :D . Er zit een geel lichaam die de hormonen instant houd en die is groot genoeg om het te laten vol brengen. vandaag de heledag al kots berroerd bluhhh..

Gister moeders voor moeders langs geweest :D , mocht drie kadootjes uit kiezen :D lol. dondrdag beginnen met plassen de test knalde van het schermpie haha.

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    bloedtest zwaar positief :D 2800 meer dan genoeg :D .

Deel Deze Pagina