Hai Meiden, effe ego. Heb net een test gedaan. Maar ik weet het niet. In het controle venster is het wit met een paarse streep en het test venster is roze met een witte streep. Kent iemand dit? Nu weet ik namelijk nog niets. Ik heb dus twee strepen alleen die is wit. Hij is van DA
@Tamaardb1984....ik denk dat de teststrip doorgelopen is...misschien teveel urine gebruikt? Ik heb dit ook een keer gehad...helaas geen positieve test toen..
Hmmm.. had je er geen handleiding bij waar instaat hoe het zou moeten zijn??? Ik heb ff gegoogled en volgens mij zouden het toch allebei witte vlakken moeten zijn met in beide gewoon een dun streepje.. maar als ik het goed begrijp is jou hele testvenster roze?? Hmmm klinkt idd alsof ie teveel urine heeft opgezogen.. Grmbl, irri testen..
Hmm ja dat zou ook kunnen.. De sensitest testen worden ook altijd eerst helemaal roze, en dan trekt dat langzaam weg en dan zie je of er 1 of twee streepjes overblijven..
Echt?? Whahahahahaha, nou ik heb nog nooit een positieve gehad.. dus of die testen zijn echt heel raar en ondingen, of ik ben raar Ik heb de ovu-testen van hun iets van 6 maanden gebruikt, die vond ik wel goed!
mm, nou ja goed ik weet het niet. De test is wit geworden maar je ziet nog steeds het witte lijntje duidelijk staan. Misschien morgen nog maar een keer, als het dan nog nodig is. lIn iedergeval bedankt!
Hihi, je klikt er rustig onder gelukkig.. ik zou volgens mij compleet gek worden hahaha.. Ik ben toch niet zo nuchter als ik denk dat ik altijd ben
Meiden, wat spannend allemaal! Ik vind dat jullie gewoon zwanger moeten zijn. Zo! En met een zwangere vrouw moet je niet in discussie gaan. Dus spreek die buikjes maar toe met de mededeling nu eens mee te werken anders wordt Ina (= Djuke) boos. :x:x Ondertussen duim ik me gek! Hoooooooooop het zo! Tis jullie zo gegund! Enniewee, tante mars, wat geweldig allemaal! Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Waarom moest je nu trouwens wachten tot volgende week woensdag, dat volgde ik niet helemaal. MvM: hemeltje en tante, goed van jullie! En wees gewaarschuwd, die potten STINKEN!!!!!!!!!!! Een vreemd zoet/zuur luchtje. 20-weken echo, as vrijdag om 10.00 uur krijg ik die. En ja, we willen heeeeeeel graag weten wat het wordt. Maar manlief wil het geheim houden. Nu ben ik daar erg slecht in, dus even kijken hoelang het geheim blijft. Gisteravond trouwens voorlichting gehad over bevallen in ziekenhuis. Was interessant, wel raar om die verloskamers te zien. Daar gaat het straks gebeuren! Waaaaaaaaaaaaah!
Ik heb niets gelezen. Heb daar geen zin in. Meiden, we zijn vanmorgen voor de 2e IUI geweest. Deze is goed gegaan, maar we kregen te horen dat het er alweer maar 0,3 miljoen waren. Veel te weinig voor IUI. Heel apart, want tijdens de semenonderzoeken was het 3,6 en 4,7 miljoen. We hebben dan ook geen goed gevoel over het resultaat. We hebben een afspraak gemaakt met een fa voor het vervolg. Misschien wordt het IVF, maar daar wil ik nog niet aan denken. We voelen ons beiden even wat down.
Ach jeetje, Timon! Kan me voorstellen dat jullie je down voelen. Maar kop op, er is er maar eentje nodig en die gaat het gewoon doen! Ik duim in ieder geval!
@ Timon: wat ontzettend balen zeg, kan me voorstellen dat jullie down zijn. Maar zoals Djuke al zei er is er maar 1 nodig he! Hoop dat het toch raak mag zijn en dat jullie geen ivf hoeven. Heel veel sterkte! Dikke knuffel Tamaar
Oh Timon wat balen!! Maar hou de moed erin he!! Ik weet het: makkelijk gezegd... maar we duimen heeeeeeel hard voor jullie! Lkg: ongikrampen zeggen niks he!! Heb ik ook nog hoor dussss.. houdt moed! Tamara: oh spannend!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Tante Mars: hihi moet je kijken: we liggen bijna gelijk! En ik heb gisteren Moeders voor Moeders op bezoek gehad Ben vandaag begonnen en idd wat Djuke zegt: die flessen STINKEN allejezus! Djuke: spannend jullie echo!! Ik zou ook zo graag willen weten wat het wordt Hier: vannacht echt zo'n last van m'n darmen gehad! Nu gelukkig weer over. Eigenlijk verder nergens last van: alleen last van m'n borsten! (kreeg er vandaag een bal tegen bij het sporten: AUW)
hallo allemaal, Lang geleden weer dat ik me hier melde maar daar ben ik weer. Nog steeds aan het wachten op mijn eerste ongi. We houden ons er nu gewoon niet zo heel veel meer mee bezig, werd serieus een beetje gestoord van mezelf. Ondertussen is wel een goede vriendin zwanger geraakt dus gingen de kriebels weer tekeer bij mij. Ben nu 78 dagen verder sinds laatste dag ongi...en het zal nog wel op zich laten wachten verder denk ik. Geen teken van ovulatie en negatieve testen natuurlijk. Fijne dag allemaal, xxx
@ Djuke: Tjeeee wat spannend allemaal joh.. Bevallingsinfo (hihi kmoet er nog niet aan denken), 20 weken echo.. Echt leuk Verder nog last gehad van bloedingen weer, of valt het mee? En hoe gaat het nu op je werk? @ Timon: Bah, is toch een beetje een domper dan als het zo weinig is. Maar blijf hoop houden meis, er is maar 1 zaadje nodig om een eitje te bevruchten! @ Hemeltje: Ahhhhhhh ook hier zwangerschapsdementie geconstateerd hahahaha, Tamara had ongi krampen ik niet Maar dat geeft niets, ik in ieder geval een beetje goed nieuws voor Tamara!!! @ Guusje: Tjeempie, duurt wel erg lang zeg. Ik ben ff kwijf of je al naar de huisarts bent geweest.. 2,5 maand is toch wel erg lang! Hoop dat je snel ongi wordt! @ Tamara: Ben eruggg benieuwd.. geen ongi in zicht hè?!! (ik weet het zeker hahahah, dat moet gewoon) @ Hier: Hmmm temp vanochtend nog weer 0,1 gestegen! Zit nu op 37,1 - 37 - 37 - 37,3 en vandaag 37,4! Hmmm, als ik niet zou tempen zou ik m'n geld er op in durven zetten dat ik zo rond het eind van de middag/begin van de avond spotting krijg en dat de ongi dan vannacht/morgenochtend doorzet. Nu ben ik iets voorzichtiger, maar ik denk dat ik toch maar beter van m'n gevoel uit kan gaan dan van m'n temp, want die kan morgen natuurlijk ook nog gewoon dalen.. En als ik morgen ongi wordt dan is m'n cyclus netjes 29 dagen dus dat zou wel het meest waarschijnlijk eigenlijk.. Nou, ik ga m'n best doen m'n hoofd niet op hol te jagen vandaag hahaha..
Hee joh Lkg, niet zo negatief he! 37,4 is hartstikke hoog! Ga je vanmiddag nog testjes halen? En belangrijker: Ga je dan ook testen?