Jeeeeee Tamara.. je weet wel hoe je het extra spannend moet maken zeg!! Sjonge jonge hahahahaha... 2 dagen wachten lijkt wel een eeuwigheid! Maar goed, vooralsnog geen slecht nieuws, en dat is altijd goed nieuws Hmmm.. in theorie zou het idd nog kunnen dat er misschien nog niet genoeg hcg is, maar Ilona zei dat die testen erg gevoelig zijn, dus die theorie heb ik niet zoveel hoop op En waarom gaan mensen die zich al wat verdrietig voelen toch altijd verdrietige muziek luisteren?? Grmb, liep vanochtend half jankend naar kantoor omdat ik een zielig liedje op m'n ipod hoorde, waarom heb ik niet gewoon feestmuziek opgezet, of helemaal niets.. nu voel ik me nog verdrietiger.. Maar ach, tis niet de eerste keer en gelukkig weet ik dat het over een dag of twee weer over is..
Hoi hoi, He dat balen LKG, hoop voor je dat je ongi inderdaad snel doorzet, op naar de volgende rond met goede moed dan maar. Heb dat zelf ook met die muziek, o zo mooi die sippe liedjes maar je worder alleen sipper van. Koppie op he! Nou wel spannend hoor Tamaar, en dun lijntje is wel een lijntje toch? Ga voor je duimen @hier, Nee ben ng niet naar een dokter geweest, k vind dat maar een raar idee. In het verleden duurde het nog wel eens langer voor ik natuurlijk ongi werd. Toen heb ik het eens tegen mijn huisarts gezegd, maar die maakte zich er niet druk om. Wacht gewoon 1e ongi af...op een gegeven moment zal ie moeten komen toch? Is eigenlijk altijd wel een beetje een angst geweest dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen vanwege vroegere eetstoornis. Nouja, gewoon vol goede moed wachten Fijne dag allemaal, liefs
@Lkg: Oooooooooow, meissie!!!! Wat verschrikkelijk vervelend allemaal! Nou, ik blijf gewoon hopen op dat wondertje want geen bloed is goed! Ik had ook een supervage test terwijl ik al overtijd was. Pas 2 dagen later met de gewone CB had ik eindelijk de 2 lijntjes. Enniewee, dikke knuf van mij en paardenkus van Djuke. @Tamara: waar haal je die nuchterheid vandaaaaaaaaan? Ik had net zoals jij een vage test maar kon geen gewone test meer halen (vrijdagavond na 8-ten is hier alles dicht en het was half 9 ofzo). Nou, zaterdagmorgen ben ik werkelijk waar naar de apotheek geraaaaced voor nieuwe testen. hihi Maar goed, ik duim gewoon verder want ik hoop het zo!!!
Haha zo voel ik me ook wel van binnen hoor. Ik ren straks gelijk even naar kv. om die 2 geodkope eens even te halen. Maar krijg zo de kleine van vrienden op bezoek dus kan nu nog niet echt weg. Dus ik kan nu niet meer doen dan wachten. Ik heb er stiekem een heel goed gevoel over. Toen ik er over heen pieste kwamen er gelijk twee strepen te staan. Maar de tweede streep werd steeds lichter. En nu zit hij er nog maar heeeeel licht. lijkt mij als hij positief is en gelijk twee strepen geeft dat het toch goed meot zitten he. Maar dat lichter worden bevalt me dan weer niet. Dus we doen gewoon nog een
Bij mij is de kruidvattest nooit donkerder geworden als een licht streepje, ben kennelijk een raar geval Ik weet trouwens alleen dat het streepje er niet meteen stond, had de test weggelegt omdat ik verwachtte dat hij nega zou zijn en keek er pas na een half uur weer op.. Het resultaat is er niet minder om geworden gelukkig, dus ook een vaag streepje op de KV 2 voor 5 euro testen kan gewoon goed nieuws zijn. De digitale test werkte trouwens wel meteen bij mij, terwijl je juist bij veel mensen hoort dat die veel meer HCG nodig hebben en ik vrij vroeg was met testen. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/23162-albums598-picture3606.jpg Mijn donkerste kruidvattest In elk geval wil ik jullie toch veel succes wensen, geen bloed = moed!
@ Guusje: Knap dat je er zo rustig onder bent.. je hebt gelijk, de ongi zal idd vanzelf wel komen, maar ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten!! @ Djuke: Thanks, mijn hoop voor deze ronde is wel weg, maar goed we zien de volgende ronde wel weer. Gelijk onze laatste kans om binnen een jaar zwanger te worden.. ik zie het zo niet zitten om naar de huisarts te gaan, dus ik blijf maar vasthouden aan jou verhaal!! @ Tamara: Dit zit helemaal goed voor mijn gevoel hoor! Een streep is een streep, en al mijn nega testen hebben nooooit een ministreepje gegeven, een nega test moest echt helemaal wit zijn, dus ik ga er gewoon vanuit dat je morgen of zaterdag een duidelijker streepje hebt @ Saskia: Whow, dat is wel heel onduidelijk! Ik heb de test gedaan toen ik uit bed kwam, en voordat ik wegging (een half uurtje later) heb ik stiekum nog wel even een keer opnieuw erop gekeken onder een felle lamp, maar kon echt niets ontdekken.. Wat trouwens raar is.. ik krijg ineens geen emails meer als er een nieuwe post is! Heb alles al nagekeken maar het staat wel gewoon goed.. hebben jullie dat ook?
Aaah ,die vriend met die kleine is weer eens te laat. Altijd het zelfde hahaha. En net nu ik naar het dorp moet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tim is ook nog eens boos. Ik heb vanmorgen de test gedaan en hij vind dat ik hem wakker had moeten maken. Heb ik geprobeerd hoor maar lukte niet. Nou is eigenlijk geloof ik een beetje boos opzichzelf haha. gaat lekker hier. liefs
Owww jee meis.. m'n mannetje weet niet eens dat ik getest heb Ik vertel dat eigenlijk nooit haha, vertel alleen maar als ik ongi ben geworden.. hij kan helemaal niet omgaan met die onzekerheid dus hij weet ook nooit precies wanneer ik ongi moet worden enzo. Hoewel hij nu wel erg vaak vraagt: En, ben je al ongesteld?? Maar meis, geniet lekker van het passen op het kleine mannetje, Tim trekt vast snel weer bij!
Oh meiden!! Wat een onzekerheid! @Tamara: klinkt goed hoor!! Ik kom zaterdag hier nog wel even spieken hoor!! @Lkg: Geen bloed geeft moed hoor lieverd! En zeker als je temp nog hoog is... Het kan idd gewoon zo zijn dat je deze keer niet zo snel hcg aanmaakt. Wie weet hoe het over een paar dagen is! Ik duim m'n duimen helemaal blauw voor je hoor! @Guusje: he, dat is balen dat je zolang moet wachten op je ongi.. En raar dat de dokter zich daar niet druk om maakte.. @Saskia: haha zo'n onduidelijke test maar ondertussen ben je wel al flink ver he Voel je je nog steeds goed?
Ik voel me op zich nog steeds prima, ik werk ook nog gewoon 36 uur per week Voel me nu wel een beetje opgeblazen, buik begint wat meer in de weg te zitten en de kleine kan af en toe al lekker hard in me ribben porren Merk verder dat ik wat meer moeite heb met traplopen, voel het sneller in mijn benen..
Hoi meiden, ik heb dat ook dat ik geen mails meer kereeg maar ik dacht dat het gewoon rustig was haha. Moest ik ineens 2 pagina's terug lezen @ Lkg, die KV 2 voor 5 euro zijn gevoelig, maar ik ken mensen die pas 10 dagen na nod er positief mee testten!!!! Zolang je niet ongi bent kan het nog steeds komen he meid, maak jee niet te druk daarover!! @ Tamaraa, als die 2 streepjes er gelijk op kwamen dan heb volgens mij wel een grote kans dat het raak is. Als je de kv 2 voor 5 er tegenaan gooit moet die zeker wel duidelijkheid geven. Wat voor testje had je vanmorgen gebruikt? @ Hier: Ik heb het idee dat de ovu test al wat donkerder wordt? We blijven maar netjes doorklussen tot die echt donker is. Mn cyclus zal wel een beetje van slag af zijn denk ik ofzo..
@ Saskia: Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat!! En echt knap dat je nog zoveel werkt! Ik werk 40 uur en hoop dat ook zo lang mogelijk vol te houden mocht ik ooit zwanger zijn, maar ik zit lekker op kantoor, jij hebt een veel zwaardere baan.. petje af! @ Ilona: Jah, ik lees idd dat er wel meer mensen op hun NOD negatief testen en later pas positief.. maar goed tot die uitzonderingsgroep zal ik wel niet horen En wat gek dat de ovu test al donkender wordt! Maar, liever je ei een paar dagen eerder dan later denk ik maar hihi @ Tamara: Al naar het dorp geweest voor de testjes? Of ga je als de kleine man weer weg is?
Om eerlijk te zijn is mijn baan misschien lichamelijk wel zwaarder, maar ik kan gewoon niet lekker meer zitten.. Zou denk ik op een kantoorbaan binnen een paar uur van me stoel vallen Ik ben zelf vrij klein en heb het idee dat mijn middenrif gewoon omhoog geduwt word als ik zit, moet dus ook tussendoor steeds opstaan en even wat anders doen want blijven zitten is niet echt geweldig.. Op mijn werk is het heel veel staan en lopen, dat is voor mij juist weer perfect Maargoed sommige zwangere vrouwen zitten juist liever de hele dag en hebben juist weer veel moeite met lopen en staan, dat hoor ik tenminste ook regelmatig om me heen. Als ik thuis ben dan wissel ik het zitten af met hangen en liggen en tussendoor probeer ik de klusjes te doen, als ik straks met verlof ben dan ga ik waarschijnlijk ook regelmatig een stukje wandelen zolang mijn lichaam en het weer het toelaten
@ Lkg, zolang er geen ongi is bij jou blijf ik keihard duimen!!!!!! @ Hier: Laat dat ei maar komen, ikben er klaar voor! In de ronde dat ik zwanger was sprong hij pas op dag 22! Na de mk zal het wel een beetje een zooitje zijn. Naja, we zien het wel, ik test vanavond rond 8-en nog weleens!
Hai Meiden, Ben compleet in de war wordt gek van mezelf. Vanmorgen DA test gebruikt en zelfs Tim zag het lijntje. Daarna snel twee kv testjes gehaald en de urine opgevangen. Het was echt heel weinig maar ik denk doe het er toch maar mee. Ik test gedaan negatief. Ik snap er echt geen ene jota meer van. Moet je veel urine hebben om een test te kunnen doen? tim denkt dat het daaraan ligt. Het was niet eens een eierdopje vol zeg maar. Nou ja goed. zaterdag maar nog een keer testen. Nog steeds geen ongi dus de hoop is nog niet weg. En weet bijna 100% zeker dat het vanochtend positief was. Worden jullie al een beetje gek van me haha. Ik namelijk wel.
@ Saskia: Hihi, gelukkig maar dan dat je geen kantoorbaan hebt. Misschien komt het ook door waar je zelf aan gewend bent en waar de baby aan went. Ik wordt nu al moe al ik een hele dag moet staan/lopen hahahah.. @ Tamara: Jooooooooooo, dat kan toch heel goed joh! 's ochtends is je urine veel geconcentreerder dus dan kan er meer HCG in zitten!! Als die test al heel ligt was dan kan het best dat er 's middags niet genoeg HCG inzit voor een posi-test! Als die van vanochtend positief is, dan zou ik me zekerrrr niet druk maken om de test van vanmiddag hoor! Gewoon morgen of zaterdag weer in de ochtend testen, dan zal je zien dat de streep al duidelijker is dan die van vanochtend! Oh, en ik wordt niet gek van je hoor, tegenovergestelde! @ Hier: Nog helemaal niets geen spotting of wat dan ook. Het even het forum teruggelezen en ik had elke maand eerst spotting en dan die dag erna echt ongi.. vreemd..
thanks! Zo had ik het nog niet bekeken. Nou ahd ik net even twijfels hahahha. Die kleine had een poep broek zo erg dat ik hem met tim onder douche gezet heb. Dus ik geloof dat het niet altijd een pretje is zo'n kleine hahaha. Nee hoor het is nog steeds hartstikke welkom. maar ik moest wel lachen. gelijk de vuurdoop gekregen van die kleine
Hee dames, ik kom hier weer eens loeren! Met mij gaat het weer een stuk beter. Wel enorm van slag geweest door wat er allemaal gebeurt is. Maar het was ook niet niks. Vandaag heb ik mijn eerste sollicitatiegesprek gehad! Ik kan me langzaam aan weer gaan richten op werk gelukkig. Hoe is het met jullie inmiddels?
Hey Zethu, wat leuk dat je ffe komt kijken! Sollicitatie gesprek. wat spannend. Bij wat voor bedrijf??? ging het een beetje? Liefs