hee dames, hoe is het hier? @ seertje: welkom hier. Ik kan momenteel helaas niet meer voor de eerste gaan, bij gebrek aan een wederhelft. Maar klets nog af en toe eens een beetje mee als ik zin heb. Maar ooit komt mijn tijd.
Hoi Seertje, welkom! Ik ben Ilona, 29 jaar, ik was zwanger, maar heb helaas een tijdje terug een miskraam gehad, dus nu weer terug bij af en gaan voor ons eerste kindje! Heel veel succes met zwanger worden!
@ Ilona: Als ik uitga van 32 dagen dan is het 22 oktober.. dus dat hou ik eerst maar aan, dan heb ik hopelijk minder snel het gevoel dat ik overtijd ben @ Seertje: Welkom Grappig dat je al bladen aan het lezen bent Ik heb mezelf voorgehouden dat ik ze pas mag lezen als ik echt zwanger ben, achteraf maar goed ook hihihi Zijn het leuke bladen?? @ Iedereen: Hoe gaat het ermee? Nu we de NOD periode weer voorbij zijn is het weer een stuk rustiger hier hahaha.. Heb eerlijk gezegd ook niet zoveel te vertellen. Heb wel besloten dat ik als ik dit jaar niet zwanger raak dat ik dan in januari langs de huisarts ga.. en dan niet zozeer omdat het zwanger worden niet lukt, maar meer omdat ik echt mega-ongesteld ben steeds de eerste paar dagen en het lijkt met elke cyclus wel erger te worden en langer te duren.. Maar goed, voorlopig gaan we er maar vanuit dat het niet zover komt
Hai Meiden. @ Seertje welkom! Wij zijn een jaar bezig en de eerste maanden keek ik ook in alle boekjes maar daar ben ik nu toch al een hele tijd vanaf gestapt. haha. Hoop dat het bij jou wel snel gaat! @ Ilona: mijn nieuwe nod is 18 oktober. Heb hem maar op 30 dagen gezet. Wordt wel tijd denk ik dat de nieuwe lijst komt ( ik weet neit hoe het moet) geen idee wanneer weer iemand nod heeft @ lkg: raar dat alles zo veranders he, mijn ongi is ook compleet anders dan in het begin. Het lijkt wel of je hele lichaam veranderd. Hoop dat het niet nodig is om naar de dokter te gaan. En dat je gewoon volgende maand mooi zwanger bent! Liefs Tamaar
@ Tamara: Hihihi, ik hoop het ook! Maaruhhh.. nu jou NOD 4 dagen voor de mijne is, verwacht ik wel een goed voorbeeld van jou hoor!! @ Ilona: Heb je trouwens al een posi ovu-test gehad?? Welke ovu-testen gebruik jij ook alweer?
Hoi meiden, ik heb de NOD datums neergezet, zal zo de lijst weer een splaatsen! Een positieve ovutest heb ik nog niet gehad, maar de afscheiding is al behoorlijk vruchtbaar aan het worden naar mijn idee (en veel!!) Dus we klussen maar weer netjes door! Ik verwacht wel binnen een paar dagen dat ie positief wordt hoor, misschien vanmiddag al wel! Het is lekker rustig hier, de NOD's zijn nog ver weg, over een paar weekjes zal het wel weer drukker worden hihi. Ben trouwens heel benieuwd hoe Linda het heeft in Tunesie!
View attachment 17017 NOD * Timon: 30 september, 18e ronde * Ilona2802: 11 oktober, 7e ronde * Tamaradb: 18 oktober, 13e ronde * Lkg: 22 oktober, 11e ronde * Timon: 2e IUI in september * Nensi84: Afwachten of ze nog doorgaan..., 9e ronde * Charpi: - Niets meer gehoord. Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010
@ Lkg, ik gebruik de ovutesten van sensitest! @ Iedereen: Ik heb sinds kort een nieuwe hobby/werk. Kijk maar eens in mijn album, want ik ga een eigen taartenwinkeltje beginnen vanuit huis!
Welkom hier Seertje! @Zethu, vind het toch heel leuk dat je hier weer af en toe komt kijken hoor @Ilona: Super zeg, ik kijk trouwens niet want daar krijg ik alleen maar honger van en ben al dik zat nu Lijst: Ik zie dat Annelies al in de 37e week zit, dus bij haar mag de kleine al komen! Erg spannend zeg! Hier: Heb al een aantal dagen een zere voet, maar geen idee wat ik ermee gedaan heb.. Ergens binnenin doet het gewoon zeer als ik op een bepaalde manier loop of mijn gewicht erop zet. Hoop dat het snel over gaat want af en toe doet het echt zeer.. Verder nog steeds weinig te klagen
Tnx. Tja, ik wilde toch even weten hoe het jullie verging. Dus hier kijken hoort nu bij mijn ochtendritueel. Alleen ik laat niet altijd iets achter. Maar ik blijft tenminste op de hoogte.
Hallo dames . Het weekdn had ik bloed verlies, heb zondags toch maar gebeld hoe of wat, ik mocht meteen komen voor een echo. Het hartje klopt niks aan de hand . Gister weer een echo (afspraak stond al), en het hartje klopt stevig Ik ben gewoon hte aantal weken zwanger wat ik dacht, dus kunnen lekker genieten nu. Morgen mag ik de Vk bellen voor een afspraak, naar hte ziekenhuis hoeven we niet meer
Wat fijn dat het hartje van miniMarsje zo door blijft kloppen en dat mama Mars zich dus niet druk hoeft te maken. Zethu, ik ben blij dat het zoveel beter met je gaat. Erg prettig dat je op het juiste moment die cursus volgde. Je bent al zoveel sterker dan je je eerst waarschijnlijk had kunnen voorstellen. Top wijffie. Ik gebruik ovu-testen van KV en die doen het ook erg goed. Zijn ook niet zo prijzig.
@ tante: supernieuws hee! @ timon: ja ik voel me ook heel sterk. Ben zelfs blij dat het zo gelopen is. Want als het niet zo gelopen zou zijn zou ik er mss nog niet aan toe zijn om al weer aan het werk te gaan.
Hai Meiden, ff snel voor het slapen gaan. Moet morgen weer werken en om half 6 gaat het wekkertje weer dus ik ben eigenlijk al weer veel te laat nog op! haha. @ Tante mars: wat ontzettend goed zeg dat het hartje zo goed klopt! Kan me voorstellen dat je wel effe geschrokken bent! Liefs en dikke knuffel
Heeeeeeeeeeelllo ladies! Daar ben ik eindelijk weer! Zucht....totaal helemaal gebroken, moe en ziekerig... maar goed.. het was wel echt super leuk! Afgelopen 3 dagen alleen misselijk geweest en paark eer overgegeven.. (altijd fijn, eerst in de bus, dan op 't vliegveld en ook nog eens in het vliegtuig) Hopelijk komt het door het 'vakantie' ritme van de afgelopen dagen en heeft mn lichaam nu niet in eens bedacht om nu weken misselijk te gaan zijn. Afgelopen dagen waren ook wel heftig; ivm sahara tocht om 4 en 5 uur 's ochtends opgestaan en vannacht niet eens geslapen omdat we midden in de nacht vertrokken. dadelijk maar eeens even op bedje liggen dus Ik heb even heel snel straks op mn telefoon gelezen dat het bij tante mars spannend geweest is afgelopen dagen.. Meid, wat super fijn om te lezen dat alles goed is en het hartje stevig klopt!! Gelukkig maar!! Beetje bijlezen ga ik een andere keer doen.. mn oogjes vallen een beetje dicht Heb ik nog belangrijke nieuwtjes gemist eigenlijk?
Heee Linda, Fijn om te horen dat het zo leuk was. Beetje jammer van de misselijkheid maar dat gaat vast wel over. Rust lekker uit!! @hier: gisteren het aan mijn moeder en broertje verteld: helemaal leuk!
Hoi Allemaal, Ben ik weer. Heb drie weken vakantie gehad, was echt heerlijk. Helemaal tot rust gekomen, moest helaas weer aan het werk vanochtend. Maar de komende 13 weken kunnen we er weer tegenaan, voordat de drukte pas echt gaat beginnen. Heb ik nog wat gemist de afgelopen paar weken, sorry dat ik niet alles heb bijgelezen.