@ Djuke: aaahhh ik bedenk me net dat jij weet wat het wordt!!! Enne, ik las je berichtje....die 2 namen... dat zijn ruiters... dus als ik 't goed begrijp.... Wat gaaaaaaf man!! Ik weet niet of ik het hier wel mag typen of niet.. maar goed, ik denk dat ik het goed begrijp.. Super leuk!! Wacht: this makes things clear: Proficiat!!!!
Hee dames.. weer een tijdje geleden, sorry @ Tante Mars: Whoeiiiii gefeliciteerd! Echt super dat het hartje klopt! Hoe gaat het nu met je?? @ Zethu: Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat!! Heb je al iets gehoord van je sollicitatie? Spannend zeg! @ Linda: Jeeeeeeeeee, je bent er weer! Hoe gaat het nu? Nog veel misselijk geweest sinds je terug bent?? We hebben je wel gemist hoor! Heb je al terug gelezen?? Ik ben begonnen met tempen (jaaaaa op de juiste manier nu).. en het valt met 100% mee hihi En de tijd vliegt echt joh! Het lijkt voor mijn gevoel net of je vorige ronde een positieve zw-test had, maar tis al veel langer geleden hahah.. @ Hemeltje: Ohhhh wat leuk dat je het ging vertellen! Heb je het al aan meer mensen verteld? Waren ze erg verbaasd? @ Nienke: Wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Waar ben je ook alweer geweest? Of ben je lekker thuis gaan uitrusten?? @ Tamara: Hoe gaat ie? Jippieieieie we zijn al weer bijna op de helft!!! @ Hier: Zondag op kraamvisite geweest en voor het eerst een babytje 'van dichtbij' gezien. De kleine meid sliep de hele tijd, maar ze hebben haar er toch uitgehaald zodat wij haar konden zien, dat vond ik echt super lief! Ik heb haar niet vastgehouden (ze bood het niet aan, en ik vroeg er niet om) maar dat vond ik niet erg.. volgens mij heb ik een uurlang naar het meisje zitten staren zo mooi vond ik het. Toen we weggingen heeft ze haar weer in bed gelegd en ben ik even mee naar boven gelopen om de babykamer te bekijken.. toen heb ik even over het handje geaaid.. *zucht* zo verliefd op dat kleine poppetje.. Maar gelukkig was ik niet jaloers (waar ik bang voor was).. alleen maar verliefd hihihi.. Verder weinig nieuws.. druk op het werk en elke avond lekker sporten en afspreken met vrienden. Niet zo heel veel zin in de klus-periode.. die verplichting steeds.. maar mannetje heeft netjes volgende week maandag t/m woensdag 's avonds vrij gehouden. Echt onwijs lief, want normaal is hij niet één avond in de week thuis Daar heb ik wel veel zin in.. lekker een avondje uit eten, en op de bank tv kijken met hem.. heeerlijk Nou, nu ga ik maar weer verder werken.. wel weer genoeg gekletst hihi..
Meiden! Hellooo! Oehhh..spannend, maar nog niet zeker hoor, nieuws.... Wij krijgen waarschijnlijk 2 zoontjes!!!!! hahah zooo gaaf!! Mn gevoel werd in ieder geval wel heel erg bevestigd. Arno had eigenlijk niet echt een voorgevoel, maar dacht wel meer richting meisjes. haha. Maar de echo was dus goed, we hebben nu voor het eerst de hartjes gehoord, dus dat was ook heel gaaf! En toen vroeg ik dus of hij al heel misschien een heeel klein beetje kon zien van het geslacht. Nou zei die.. dat is nog wel heel vroeg hoor.. maar toen was ie dus blijkbaar wel aan het kijken en toen zag ie toch eigenlijk wel heel duidelijk de 2 beentjes waar tussen iets hing te bungelen!! hihi. En dat was niet z'n handje of navelstreng ofzo! Hij zei wel dat we er niet met zekerheid uit vanuit moesten gaan omdat het nog zo vroeg is, maar goed.. het was wel vrij duidelijk; aldus de gyn.. hihi echt zoooo gaaf!!! heel onwerkelijk en ik moet het nog echt ff bevatten. Zeker ook omdat ik niet verwacht had dat ie al iets kon zien! Daarna zijn we, op verzoek van manlief (! hihi leuk he!), doorgereden naar de babydump en hebben we een kinderwagen gekocht! daarbij kregen we een autostoel en reistas cadeau lekker dus! En hebben een babyfoon gekocht. We hebben een leuke kinderkamer op marktplaats gezien hier in de buurt, en als het die wordt zijn we daarmee echt goedkoop uit. Dus dat zou mooi zijn. De kinderwagen viel gelukkig ook mee, alles bij elkaar was ie 500 euro. Dat is wel een echte meevaller, in vergelijking met die we eerst op het oog hadden van 1100 euro alles bij elkaar..(!) Die was wel wat luxer en breder, daar kon je namelijk de maxi cosi's op klikken en op deze niet, maar als dat het verschil van 600 euro maakt, dan hoef ik die extra luxe niet hoor! Nou.. haha.. een erg leuke dag dus! Vindt Arno echt geweldig. Die ging in de winkel daar mooi die kinderwagen in klappen om te kijken hoe het moest en of het handig was, en nu is ie bezig met de autostoel en kinderwagen uitpakken hihi die vindt het allemaal helemaal spannend; geweldig!
hahah flink aan het shoppen dus .. Super indd die 600 euro kan je dan weer mooi in je zak steken. Maakt weinig verschil volgens mij geen maxi's erop
Dat was wel heel ego, hihi, @ Lkg: Goed bezig hee, dat je aan het tempen bent!! Ik had het gelezen op vakantie inderdaad; ik ben zeker trots!! hahah Nu nog maar op 1 manier dus? hahah, is wel wat fijner als 4 manieren tempen, lijkt me Nou, hopelijk maakt het je deze ronde iets wijzer Mijn eerste temp ronde was in ieder geval een groot succes @ Zethu: hee wat leuk dat je weer een keertje hier komt kijken! Fijn te horen dat alles beter met je gaat nu. Ben heel benieuwd naar je uitslag van je soll. Hopelijk heb je meteen goed nieuws! Was het je 1e sollicitatie?
Gening? hihi wat is dat? Enne, hahah nee in alle enthousiasme over het geslacht dat we kregen te horen ben ik helemaal vergeten foto's te vragen! hahaha
@ Linda: Whowwwwwww wat cool!!! Echt supergaaf om te horen dat alles goed is!! En ook echt top dat Arno zo enthousiast is! Hihi, zo leuk.. allemaal babyspulletjes kopen enzo.. Moet echt helemaal glimlachen nu ik je verhaal heb gelezen.. zo vrolijk en blij Geniet er van meid!
Romy zegt: Tante Mars, als jou beebie geboort word ga jij dan in het ziekenhuis slapen ??? Ik zeg: Nee Tante Mars haar beebie word als het goed is thuis geboren. Romy zegt: Oh ok mar Tante Mars, mag ik dan wel komen kijken ? Ik zeg: Ja tuurlijk mag je komen kijken Romy zegt: Tante Mars, ik ga zaterdag met mama een kadootje voor jou beebie kopen, want die slaapt nog lekker in jou buikje, als hij er uit komt heb ik een kadootje. Ik zeg: Oh dat vind ik wel lief. Romy zegt: Ga mar goed voor de beebie zorgen Tante Mars Romy is heel blij. Whahaha lekkere conservatie net even
tadaa! hahaha. Hij staat nu ook opgebouwd en wel voor m'n neus...hihi, mn vriend helemaal in zn nopjes View attachment 18623
Cooool.. dat meisje waar ik zondag op kraamvisite was bekende dat ze heel vaak door het kamertje een rondje met de kinderwagen maakte toen ze nog zwanger was hihihi.. gewoon om even het gevoel te krijgen.. Nu jullie hem ook al helemaal opgebouwd hebben zullen jullie ook wel vaak even een testrondje maken of niet? hahaha..
hahah ja ik zei al tegen arno: laat mooi in de doos staan, dan wordt ie niet stoffig en zo. Maar hij wilde hem persee opbouwen hahah vond het ook wel weer heel lief hahah Dus nu loopt ie hier door de huiskamer op en neer met de kinderwagen Heb hem nu ff naar de tuin getuurd , kan ie daar een rondje maken
Haai ladies!!! Eindelijk weer wat leven in de brouwerij hier! Het was zo saaaaaaaaaai! @ Tante Mars: fijn dat het allemaal zo goed gaat! Houden zo! Vertellen jullie al aan de 'buitenwereld' dat je zwanger bent? Omdat Romy (je nichtje, toch???) het weet? @ Zethu: ik ben druk aan het duimen dat je goed nieuws krijgt! Die baan klonk echt superleuk! Als het nix wordt mag je mij wel komen vervangen. Beetje boertjes troosten, ben je af en toe ook een halve psycholoog. @Lindaaaaaaaaaaaa! Fijn dat je het super hebt gehad maar ben blij dat je terug bent! Heb je gewoon gemist! Ik vond het zo raar dat je al kon zien wat het wordt, maar je bent alweer 15 weken! Waar blijft de tijd!!!! Maarre, die van jou worden ook ruitertjes! Leuk he! Ik zag ook echt een slurfje op de echo. Ow ja, dat je kinderwagen geen maxi-cosi's kan dragen lijkt mij niet handy. Zeker in het begin liggen ze toch vaak in de maxi-cosi. Bij mn vriendin lag de kleine echt een tijd in de maxi-taxi, was wel zo handig als je de stad in ging dat je gewoon de maxi-cosi op het onderstel van de wagen kon klikken. Wij hebben in ieder geval wel een adaptersetje erbij genomen. Enne, welk merk heb je uitgekozen? Wij bugaboo! Dikke yuppen als we zijn! Ow ja, Tamaar en Linda. Mn goede voorbeeld is al gevolgd door een goede vriendin. Zij zou volgende week met de IUI beginnen en is nu toch gewoon zwanger geworden!!! Dussssssssssss, ladies! Nu jullie!
Whahaha, ik zie Arno al door de tuin lopen met de kinderwagen! Zitten er ook van die mandjes/ bedjes bij waar ze in liggen? Mooie wagen! Dat je m al hebt joh, die van ons laten we pas eind november bezorgen. Kan er nu toch nog nix mee! Ik mag regelmatig met de kleine van mn beste vriendin rond paraderen om te oefenen. Dus wij oefenen ook stiekem om het gevoel te krijgen.