@ Linda: Hahaha, goed zo, laat hem maar lekker oefenen dan kan ie straks in ieder geval niet zeggen dat ie niet weet hoe het moet en hoe alles werkt @ Djuke: Whowwwwww.. de tijd vliegt idd! 22 weken alweer! En joh, je moet je handtekening aanpassen Oke.. ik moet iets bekennen Ik heb gisteren op internet de hele middag kinderwagens zitten vergelijken en bestuderen.. ik schaam me dood want ik ben niet eens zwanger.. maar het voelde ineens zo belangrijk om te weten wat een goede kinderwagen is whahaha, dom he.. Maar mijn conclusie was ook dat de bugaboo werkelijk geweldig is en perfect bij ons zou passen.. als ie niet zo laag zou zijn :x (m'n mannetje is 2 meter)..
Ik heb niet alles gelezen van de afgelopen dagen. Heb net wel de kinderwagen gezien. Mooi ding. Hier even minder nieuws. De 2e IUI is mislukt en we hebben volgende week een afspraak met een fa om een andere methode te bespreken (IVF of ICSI). Zoals jullie weten heeft mijn man tijdens de IUI veel minder zaadcellen geproduceert dan tijdens de onderzoeken. Dit maakt dat we nu uit de IUI stappen. Ik baal wel erg, want zie op tegen de naalden. Ik heb namelijk begrepen dat je met de andere methoden moet spuiten en dat is dus niet mijn ding. Verder heb ik me er niet in verdiept. Nu even dit verwerken.
@lkg, ik vind het ook een geweldige kar. Mn vriendin heeft er dus één, dus wij hebben m uitgebreid kunnen testen. Het fijne vind ik dat het 'hengsel' heen en weer kan klappen. Dat is zooooooo handig! Als je ergens bent kan je de beeb mooi parkeren zonder moeilijk te doen. En tis een mooi klein pakketje ingeklapt wat ook wel handy is met mijn kleine vroem-vroem. Wij zijn ook lang, t valt reuze mee in de praktijk hoor. Die vriendin is ook lang. Geen centje pijn.
hahaha fijn te horen dat je mij gemist hebt hahah! lief hoor! hahah. Het gaat hard hè, 15 weken alweer inderdaad En inderdaad, ook ruitertjes. Dan had ik 't goed begrepen bij jou! hihi. Dat er geen MC's op de kinderwagen kunnen, is geen probleem hoor. Het is inderdaad een luxe-dingetje als het wel kan. dan kan je vanuit de auto inderdaad de MC erop zetten. Maar met hetzelfde gemak vouw je deze kinderwagen uit en zet je het nestje erin. baby erin, klaar. Dan kunnen we MC's ook mooi in de auto blijven zitten, hoeven die niet elke keer los. Het is ook gewoon echt geen must, de kinderwagen waar ik het over had is de 1e kinderwagen voor tweelingen, waarbij dit mogeijk is. Daarvoor kon je nooit je MC's op de kinderwagen zetten. Da's veel meer gebruikelijk voor een kinderwagen voor 1 kindje. En dan had ik daar ook wel voor gekozen hoor. maar daar zit ook niet een verschil van 600 euro tussen de prijzen! Daarnaast wordt aangeraden dat je je kind per dag niet langer als 1.5 uur in de MC laat liggen. dit omdat deze speciaal gemaakt zijn voor in de auto te rijden en niet goed zijn voor de rug van een kindje. dus om nu een paar uur ofzo te gaan shoppen en daarna weer in de auto te gaan met de kinderen in de MC, is eigenlijk helemaal niet goed voor hun rug...
@ Timon: hee meis, jeetje wat heftig dat jullie moeten stoppen met iui.. pfoe. Lijkt me heel zwaar nu allemaal even. Het besef dat je weer een stap verder moet.. neem rustig en goed de tijd voor jezelf en voor elkaar...
@ Timon: Pfoeiii.. dat is geen leuk nieuws zeg :'( Sterkte met het verwerken hiervan.. Hoop dat het vervolg niet heel vervelend voor je is
@Timon. Ooooooow, nu voel ik me echt een domme koe met mn geouwehoer over kinderwagens! Sorry daarvoor! @lkg, is ook zo! Ook van die 1,5 uur. Wij haalden ook telkens de kleine meis uit de maxi-taxi. Ffies een andere houding.
hih i je bent vandaag niet goed met namen he djuke..? Tenminste, volgens mij was dat laatste zinnetje voor mij bedoeld? En in een berichtje daarvoor over een vriendin van je die zwanger geworden was voor de behandelingen... daar hd je mijn naam staan ipv lkg
Dat kon jij toch niet weten, Djuke? Het is je vergeven. Dank jullie, meiden. Jullie zijn schatten. Ik heb dit nog niet eerder gehad. Het komt vast doordat we nu door zullen gaan naar een andere methode waarin veel meer zhdingen van ons/mij gevraagd zal worden. Waarom moet het allemaal zo lastig gaan? Elders kreeg ik al te lezen dat als het nu moeilijk of pijnlijk ging het met IVF ook zo zal gaan. En bedankt!:x Op zulk advies zat ik net te wachten.
Whahah.. Linda.. ik had net een heel verhaal getypt over dat ik als niet-zwangere zo leuk vond om de zw-dementie van jullie te zien.. maar blijkbaar heb jij er vandaag ook geen last van
Djuke, Ja we hebben het mijn familie verteld.... Zijn familie nog niet, omdat we weten dat zei erg negatief zijn over hun zoon (mijn vriend dus). Dus daar wachten we mee tot 13 weken.... Maar het schiet al op, nog 4 en halve week wchten haha.
Lach me niet uit met mn dementie! :x Grrrrrrr! @ Timon, kan me voorstellen dat je niet op zulke adviezen zit te wachten. Is volgens mij ook een onzinadvies, waarom zou het niet goed gaan?? Wat me wel verbaast is dat je niet meer IUI pogingen krijgt?
Na de semenonderzoeken (3,6 en 4,7 miljoen) werd bij beide IUI pogingen 0,3 miljoen zaadcellen overgehouden na bewerking. Dat is duidelijk niet genoeg voor IUI en dus gaan we door. In ieder geval... we gaan luisteren naar wat de fa te melden heeft. Dan kijken wat we zelf willen.
Ik ben gewoon 15 cm in omvang gegroeit, in kilo's afgevallen. Heb een buikfoto gemaakt, het zijn voornamelijk me darmen, pffffffff t lijkt wel onweer whahahah ... Ik vraag me af of het zo door gaat, was al stevig maar nu jeetje. Een lerares vroeg van de week heel voorzichtig of ik mischien inverwachting was whahah