Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    He getsie, het leek zo goed! :(

dus nu allemaal weer wachten tot volgende maand.... :(

Lkg, hoop dat je gelijk hebt!dat het weer raak is voor jullie, raar he, als je een miskraam hebt gehad wil je NOG liever!heb ik tenminste wel.
    Ik hoop het voor je.

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ahhh balen zeg Tamara! :(

3. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Ja we gaan vol goede moed weer verder he,

Ik hoop nu toch trouwens wel dat er binnen kort eens goed nieuws is van iemand. zou toch wel heel leuk zijn!

Ik blijf duimen!

Liefs Tamaar

4. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Wat is een vmk?

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ja Tamara.. Zet um op. Weer verder is het enige wat je kan doen :(
    Goed nieuws van één van ons zou wel eens mogen komen zeg! Blijf voor ons allemaal duimen hier!

Ben ik de eerste die weer mag testen?

@ Sunshine: vmk is een vroegtijdige miskraam, in mijn geval een miskraam in de 4de week zwangerschap.

Voel me trouwens echt heel weird vanavond. Ben nooit ziek eigenlijk.. maar net in de trein kreeg ik toch een beetje hoofdpijn en net steeds of ik lucht op moest boeren en moest overgeven :S Nu ik thuis ben is het wel iets beter, en ben ik maar snel gaan koken om te eten. Pff.. aangezien dit wel erg vroeg is voor ziek door de zwangerschap heb ik z'n gevoel dat er een griepje aan zit te komen :(

6. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Ja het is ook weer om ziek te worden!

Nou geen leuk woord dus, snel vergeten! Hoop zo iets nooit mee te maken!

7. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    @LKG: als je terug leest in de berichtjes dan zie je dat je dat de vorige keer ook had. Wil je niet al te veel hoop geven maar het klinkt positief!

Nou gaan we allemaal weer voor jou duimen!

Liefs

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    :confused: :eek:

Dat iemand anders me daar nu op moet wijzen.. Ik wist het echt niet meer, en ik moest echt lang zoeken naar het berichtje en toen ik het las ging het me pas dagen :oops: wat stom zeg..

Hihi, dankjewel in ieder geval! :oops:

9. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    toen had je niet door dat het om een zwangerschap ging dus zo gek is het niet dat je het niet meer weet. Ik zat toevallig gister de berichtjes nog eens na te lezen allemaal. Vooral in het begin zijn best veel meiden die al zwanger zijn. Vond i kwel even grappig om terug te kijken. Vandaar dat ik dat berichtje zag.
    Succes!

Liefs

10. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    haha lkg! Nog nooit zo blij geweest zeker om te ontdekken dat je blij bent om misselijk te zijn! Denk inderdaad dat jij de eerste bent die weer mag testen: ik zou zeggen geef het goede voorbeeld!

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Tjeempie.. ik ben er nog een beetje beduust van :(
    Rare gewaarwording dat je (of iemand anders dan in dit geval ;)) ineens dingen gaat herkennen..

Ben gisteren lekker op tijd m'n bed in gedoken en heb nu nergens meer last van.. maar zag dat het de vorige keer ook maar 1 dag was. Gek hè!

Nou, nu die laatste week maar uitzitten. M'n vriend vind trouwens dat ik pas een week na m'n NOD zou moeten testen als ik niet ongesteld ben geworden. Hij vind dat STEL dat het weer een miskraam wordt dat hij liever gewoon denkt dat ik ongesteld ben geworden dan dat ik al een positieve test heb gehad en dat ik dan weet dat het een miskraam is. Aan de ene kant heeft hij wel gelijk.. maar aan de andere kant: STEL dat er iets mis met me is.. dat ik wel zwanger kan worden maar ik telkens gewoon vroeg een miskraam krijg.. dan wil ik dat het liefst zo snel mogelijk weten zodat er misschien iets tegen gedaan kan worden.

Nou goed.. tis een beetje te ver er over nagedacht misschien. Grote kans dat ik niet eens de kans krijg om te testen en dat ik gewoon al ongesteld ben geworden ;)

12. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hoi LKG ik kan me voorsstellen dat je zo denkt. Dat heb ik nu dat ik niet zwanger ben, je denkt toch onbewust stel je voor ik kan niet zwanger worden of wat dan ook. Maar ja goed aan de andere kant schuif ik die gedachte ook snel weer aan de kant. Het is nou eenmaal een kadootje en hoe je ook dingen gaat bedenken je hebt het nooit in de hand. En aan de ene kant is dat irritant aan de andere kant ook zo ontzettend mooi.
    Ik zou me niet te veel druk gaan maken als ik jou was. Het komt allemaal wel goed! Het is nu 1 keer gebeurt maar dat wil niet zeggen dat het elke keer fout gaat! Positief blijven! dat moeten we allemaal!

Dikke knuffel
    Tamaar

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oef lkg! dat zou wel erg gaaf zijn! hahah en ach, 6 dagen voor je NOD, dat is toch niet te vroeg om al kwaaltjes enzo te voelen? Spannend zeg!
    En ja, het is inderdaad goed om gewoon een aantal dagen na je NOD pas te testen, maar goed, hoe moeilijk is het om dat vol te houden!
    1 a 2 dagen lukt nog wel, maar ik vind het knap als mensen dan nog niet testen hoor!

Nou, hier gaat alles goed. Net was wel even heel raar. Stond in de winkel en toen voelde ik in eens iets wat in mn slipje kwam (hahah lekker dom dit.. maar goed ik vertel het toch maar ;) )
    Dus gauw naar huis, ik was al bang dat ik ongesteld was geworden in eens ofzo, want zo voelde het..
    Maar nou had ik in eens mn hele slipje vol met slijm :S Donker wit van kleur. Hebk nog nooit zo veel gehad :s
    Ik denk dat het iets van vruchtbaar slijm ofzo is, dat heb ik vaker ergens gelezen.
    Hebben vanmorgen geklust, dus da's dan wel goed getimed. Vanavond en morgen hoop ik en hoppa ook maar zaterdag er achter aan, en dan zitten we in ieder geval goed ;) Als mn vriend tenminste er voor in is.. Die is (hahah net als vorige maand, je zou er bijna iets van gaan denken ;) ) niet helemaal fit.

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee Tamara.. bedankt voor je lieve woorden :) Ik denk (hoop) dat ik wel ga wachten met testen. Ik vind het niet leuk om te testen als ik direct daarna naar m'n werk moet.. en aangezien ik door de weeks elke dag werk hoop ik te wachten met testen tot zaterdagochtend (dus 3 dagen na m'n nod).. ik ga m'n uiterste best doen hihi.. Heb ik ieder geval volgende week elke avond iets ingepland ;)

En Linda.. ik heb voor m'n ei precies hetzelfde! Ik heb nooit extreem veel slijm of afscheiding ofzo.. maar iets van 2 dagen voor m'n ei kreeg ik beide rondes al echt ineens heel veel wit slijm. Het is dan nog geen vruchtbaar slijm, want dat moet doorzichtig zijn volgens mij.. maar het lijkt er bij mij op dat het wel een teken is dat m'n ei er aan komt! Dus hou het in de gaten :D

En sja.. heb nu toch een extreem gevoelige rechterborst. Het is alsof er aan de buitenkant een megagrote blauw plek zit.. heel gek. Maar goed, ik weet ook drommelsgoed dat je lichaam vanalles laat zien als je graag zwanger wil zijn.. dus ik doe er niet zoveel op uit.. maar blijf wel opletten ;)

15. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    ik duim voor je lkg! En voor de rest van jullie natuurlijk ook (maar jullie moeten ook eerst nog wachten!)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohh bedankt Lkg! :)
    Weet ik in ieder geval vrij zeker dat het dat is!
    Verder; raar zeg, al die symptonen! En het is vooral raar dat je al die dingen herkent vanuit andere topics, van meiden die zwanger waren.
    Pijn aan de borsten, misselijk...
    Succes met wachten nog!

17. candyjunk

candyjunk Lid

26 dec 2008
    24
    0
    0
    Hallo allemaal,

Fijn om al jullie verhalen hier te lezen. Zelf zijn wij net begonnen met 1e ronde, sinds september gestopt met pil, maar nu gaan we er echt voor. Eergisteren is mn zus bevallen van een tweeling, :D wat een schatjes, nu gaat het nog meer kriebelen. Afwachten verder.....
    Wat ik hier ook lees, je kan je lichaam van alles laten voelen, lastig hoor, probeer er heel nuchter in te zijn, maar ja, ik wil zo graag...

Groetjes
    C

18. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Welkom Candyjunk! Succes met het zwanger worden! Gefeliciteerd trouwens met je zus: leuk hoor een tweeling ;)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Gefeliciteerd met je zus! En welkom :)

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    pfoee nou, afgelopen dagen niet helemaal gegaan zoals gepland :s
    Ik had heel leuk bedacht donderdagavond en vrijdag zowieso te klussen en vandaag dan..
    Nou, die eerste twee zijn al niet gelukt :(
    donderdagavond is dr gewoon niet meer van gekomen.. ook niet heel erg aangezien we s ochtends nog geklust hadden.
    Maar vrijdag (gisteravond dus) kreeg mn vriend ontzettende kiespijn (had ie al paar dagen maar nu deed het dus echt pijn) dus die ging fftjes helemaal eraan onder door van de pijn..ongeveer terwijl we net bezig waren (hahah dus..)
    Dus helaas niet af kunnen maken :( Nou toen baalde ik dus ontzettend.. Is het net een dag dat het er op aan komt, gaat het niet.
    Dus toen hadden we bedacht om vanmorgen er voor te gaan, maar toen ging het weer van mijn kant niet.. kon men eigen niet concentreren aangezien ik wist dat binnen 20 minuten de wekker zou gaan omdat ik moest werken. Tis toch wat!
    Dus weer zitten balen, maar uiteindelijk toch positief kunnen worden en we gaan er gewoon vanavond helemaal voor! Hopen dat mn banner klopt en dit inderdaad mn vruchtbaarste dag is..

@ Lkg, hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? :)

Deel Deze Pagina