Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Goh, dat wist ik niet eens. Dank je.;) Koppie gaat morgen weer omhoog.

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Goedzo :D ..
    Gaat helemaal goed komen, ben er van overtuigd.

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: nog altijd geen uitslag van solli. En ja het was mijn eerste gesprek sinds ik thuis ben komen te zitten. Voelde wel goed aan hoor. Ik hoop echt vandaag wat te horen!
    Wat gaaf trouwens dat verhaal van je over de echo en het shoppen! En idd, 600 euro? pak binnen, het wordt winter...

@ tante: ah geweldig hoe Romy dat vertelde!

@ Linda: mooie wagen zeg!

@ djuke: haha, boertjes troosten. Ik ben de laatste tijd een jongen die ik op internet heb leren kennen aan het troosten. Zijn vriendin heeft hem 3 maanden geleden na 10 jaar relatie voor een ander laten zitten.

@ LKG: ik was ook iedere keer kinderwagens en kinderkamers aan het bekijken hoor!

@ Timon: ik heb het je al gezegd, maar ik vind het echt balen dat de IUI mislukt is hoor.
    En dat verhaal, tja. Te Zot voor woorden!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    balen dat je nog niets gehoord hebt. Daar zit je dan toch op te wachten, zeker als ze zeggen dat ze voor een bepaalde dag bellen..
    Ik zou als ik jou was zelf bellen vandaag of morgen, omdat je nog niets gehoord hebt..
    Laat ook weer zien dat je het heel graag wilt en een ondernemend typje bent :)

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hoef al niet meer te bellen :(

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oohww wat balen zethu!!! :( Zonde!
    Maar goed, komt vast wel weer een baan die helemaal in jouw straatje past!

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja, baal er flink van moet ik zeggen. Dat is nou altijd he. Als ik op gesprek mag komen is het altijd: of ik heb de baan, of er is iemand die juist weer net meer, of de juiste ervaring heeft.

Heb net mijn reïntegratie-begeleidster gemaild. Zal een afspraak met d'r moeten gaan maken. Het is gelukkig mijn mindfulness-trainster, dus ik hoef niet weer een heel ander iemand gaan leren kennen.

8. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @timon: balen zeg, dat je over moet op een andere methode. Heel veel sterkte en ik zal voor je duimen dat het allemaal goed komt.

@zethu: Balen zeg, dat die baan niet is doorgegaan. Ik ga maandag solliciteren naar een andere baan dichter in de buurt. Waar ik nu zit, heb ik het niet zo naar mijn zin en het is een stuk dichterbij. heb ze nog niet verteld dat ik zwanger ben, dus ben benieuwd. Kan het ook niet echt meer verbergen.

@LKG: Wij zijn naar de ardennen geweest, had geen zin meer om uren in het vliegtuig te zitten. Lekker uitgerust en bijna niks gedaan.

@linda en Djuke: Leuk zeg dat jullie allebei jongens krijgen. Wij hebben ervoor gekozen om het niet te weten. Mijn man dacht tot aan de 20 weken echo een jongen en ik een meisje. Na de 20 weken echo zijn we allebei geswitched.

Hier: Heb van de week glucose moeten prikken om te kijken of ik geen zwangerschapsdiabetes ontwikkel. Daar hoor ik maandag de uitslag van. Hoop dat alles goed is. Omdat ik aan de zware kant ben, sta ik onder extra controle. Krijg ook extra echo's met 28, 32 en 36 weken om de groei van de baby in de gaten te blijven houden.

De babykamer is inmiddels bijna klaar, alleen het kozijn moet nog geverfd worden, maar dat gaat mijn man doen. De kinderwagen hebben wij van mijn schoonouders gekregen. We hebben gekozen voor de maxi cosi (het merk), we krijgen hem ook in november, daarvoor hebben we hem toch nog niet nodig.

9. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

#4589 Pinguïns, 30 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2009
    Bekijk bijlage 18865

NOD
    * Ilona2802: 11 oktober, 7e ronde
    * Tamaradb: 18 oktober, 13e ronde
    * Lkg: 22 oktober, 11e ronde

* Timon: 2e iui mislukt, naar fa, 19e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Nienke: Whahaha lijkt me idd ook lastig om een zw-schap van 24 weken te verbergen ;) In ieder geval veel succes maandag!! Wat voor baan ga je voor solliciteren?
    Hee, en maandag is wel een spannende dag voor je zeg.. als je dan ook al de uitslag krijgt van de bloedtest!! Hopen dat alles goed is!!

@ Zethu: Bah bah bah.. jammer zeg dat je het niet geworden bent.. Hopen dat je snel iets anders vind!!

@ Ilona: Jou NOD schiet alweer behoorlijk op! Heb je een posi ovu-test gehad??

Ik ga denk ik morgen beginnen met de ovu-testjes.. ik heb er nog 6, dus dan heb ik een test voor dag 13 t/m 18.. hoop dat het genoeg is. Hmmm.. ik twijfel of ik niet toch een dag later zal beginnen.. zodat ik dag 14 t/m 19 kan testen.. hmm misschien is dat beter omdat m'n ei sneller later dan eerder er is. Naja, ik zie wel ;)

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @lkg: Maandag is inderdaad een spannende dag. Eerst naar de VK, als daar alles goed is kan ik met een gerust hart het sollicitatiegesprek in. Ik ga solliciteren voor assistent-accountant. Doe ik nu ook, maar nu werk ik bij een groot kantoor. Waar ik ga solliciteren is een klein kantoor en bij mij praktisch aan de overkant. Dat vind ik dadelijk prettiger als de kleine er is. Hoef ik geen drie kwartier meer te rijden in de spits.

Wat betreft de ovu testen, kan ik je niet echt mee helpen. Heb er niet echt ervaring mee.

12. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

Daar ben ik weer eens even.
    Ik heb het de hele week al zo druk dat ik gewoon niet eens aan schrijven toekom :S maar goed. Daar ben ik dan.

@ Zethu: wat ontzettend balen dat je de baan niet hebt gekregen. Maar je moet positief blijven hoor, er komt waarschijnlijk dan een vele leukere baan voor je! Koppie omhoog hoor! Dikke knuf!

@ Linda: wat goed dat de hartjes zo goed klopten :) en misschien twee jongetjes. Wat leuk! En ook nog gaan shoppen :):) klinkt allemaal heel leuk!

@ Nienke: kinderkamer al bijna af, wat voor kleuren heb je gebruikt enzo? loop je nu niet continu dat kamertje in???

@ Timon: kl*te zeg dat jullie nu naar fa moeten en dat het niet gewoon gelukt is. Maar wie weet dat ivf ofzo wel helpt. hele dikke knuffel!

@ Ilona: Bij jou gaat het ook alweer hard he, bijna je nod. Is er al een eitje gevonden???

@ hier: alweer druk aan het klussen. Denk dat ik gister mijn ei heb gehad. Had zo'n steken in me buik. En mijn borsten deden ook zeer. Dat heb ik de laatste maanden elke keer vanaf mijn ovu. Dus hoop dat we goed zitten. Maar goed we gaan nog een paar dagen door. Maar we beginnen nu toch wel erg te balen van dat moeten hoor. We vinden het niet erg om te klussen maar dat dat moeten er achter zit maakt het minder romantisch. Maar goed je moet er wat voor over hebben :)

Nou ik ga even me huissie schoon maken. Krijgen vanavond weer bezichtigers dus ja dan moet alles weer fris en fruitig zijn.

Liefs

13. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik zou hier ook graag bij willen horen.Heb net me hele verhaal uitgelgd op de niet wij gaan voor ons 1ste club maar ja

In het kort

ben angilla 22 ben sinds vorig jaar aig bezig om zwanger te worden en kom sinds 7 sep bij de gyneacloog

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Angilla: huh?
    op de niet wij gaan voor onze eerste club??
    die snap ik ff niet??

Welkom in ieder geval!

@ Tamara: Hopelijk heb je je ei gehad, dan zitten jullie in ieder geval goed met klussen.
    Ik herken je gevoel helemaal, wij hadden dat bij de 5e ronde ofzo al.. dat het zo'n moeten werd, dat het het er echt niet leuker op maakte..

Ik ga heel hard voor jou duimen deze ronde meid!!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: tja een zwangerschap van 24 weken is lastig (lees niet) te verbergen. Hoop toch op succes voor je met het gesprek.

@ lkg: ja, heb gisteren ff flink gebaald dat ik de baan niet heb gekregen. Maar aan mij heeft het iig niet gelegen. Had gewoon de vette pech dat er iemand was die net de juiste ervaring had. Anders had ik de baan wel gekregen hoor! De klik was er wel zeiden ze me.
    Als ik trouwens zo naar je cyclussen kijk zou ik idd morgen beginnen met de ovutesten. Hoop voor je dat je ei weer op tijd komt, maar aan je laatste cyclussen te zien lijkt het wel zo hoor!

@ tamara: ik ben ook weer positief hoor. Er ligt gewoon een betere baan op me te wachten, waarbij ik ook mijn studie daarnaast kan gaan doen!
    Ik heb dat trouwens ook dat ik last van mijn (.)(.) krijg na mijn ovu. Nu heb ik dat dus ook al weer sinds vrijdag. En mijn temp is ook hoger sindsdien. (ik temp nog steeds om te weten wanneer ik ongi wordt, heb geen zin in de pil) Helaas weet ik niet hoe mijn lf is zonder alle tabletten, vorige cyclus had ik nog een restje van de etos-tabletten. Maar het zou wel weer een korte cyclus (voor mijn doen) betekenen.

16. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @tamaar: We hebben de kamer geel gemaakt, behang van anne geddes. Als je op mijn Hyves pagina kijkt, zie je de foto's. Loop inderdaad elke keer de kamer in, vind het zo leuk.

@angilla: welkom hier.

17. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden!!

LKG & Tamara, ik twijfel of ik mn eitje al heb gevonden met de ovutestjes, gister is er wel een piek te zien geweest, maar over het algemeen is er de dagen ervoor ook best wel een duidelijk streepje geweest.
    Ook waren in voorgaand e ronden de testjes een stuk donkerder dan die van gisteren, dus eigenlijk durf ik het niet echt te zeggen.
    Op die van vandaag staan ook weer 2 duidelijke streepjes..
    Anyway, toch maar flink aan de klus!

18. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Bij het forum zwanger worden heb je ook wij gaan voor ons eerste alleen is het geen club. en ik had me daar ook al aangemeld

19. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hee dames...

Lang geleden ik weet het... maar zoals jullie weten waren we gestopt...
    Negeer mn ticker.. want k ben nog niet ongi! Dag 41... en als je mn rijtje ziet, is dat echt niks voor mij!

Heb wel seks gehad rond eisprong maar man is niet klaargekomen.. dus het kan ook niet!

Kan antibiotica er invloed op hebben? Heb n kuur van 5 dagen gehad...

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nooit van voorvocht gehoord nensi? ;)
    hihi, je hebt toch wel een testje gedaan voor de zekerheid neem ik aan?
    Want je vriend hoeft echt niet klaargekomen te zijn..

Leuk weer iets van je te horen trouwens :)
    Blijf je ook meekletsen of heb je zoiets van..we zijn tijdelijk gestopt dus ik kom ook niet meer hier?
    Tenminste, zijn jullie nog gestopt? Omdat je 'waren gestopt' zegt?

Wat mij betreft als je weer mee kletst; gauw weer op die lijst hoor! :)
    Vond het al niet nodig dat je eraf was gehaald..zólang geleden was het nu ook weer niet (3.5-4 weekjes ofzo)

@ Hier: Arno heeft vandaag onze kindjes erkent op het gemeentehuis :)
    Dus nu krijgen ze gelijk Arno's achternaam bij de geboorte :)
    Dan nog ouderlijk gezag aanvragen als ze geboren zijn en dan is alles geregeld.
    @ Angilla: uhh oke, als je daar een heel verhaal hebt getypt om jezelf voor te stellen, kun je dat niet ff hier heen kopieren dan? :) Want dat lezen wij niet daar..?

Deel Deze Pagina