haa meiden, @ Nensi: Haha dan had ik het toch wel goed onthouden zo ongeveer Zijn er al wat vooruitzichten voor een evt. nieuwe baan? Wel lastig inderdaad, fulltime werken beide en dan een hond. Ik werk onregelmatig en dus ben ik overdag vaak thuis en s avonds mn vriend. Maar als ik ook overdag moet werken, gaat mijn tante met de hond wandelen. ideaal @ lkg: ja heb dan gelukkig wel doordeweeks wat dagen vrij. Zoals nu ben ik maandag en woensdag vrij, dus hoef deze week dan alleen nog dinsdag, donderdag en vrijdag te werken. Net trouwens een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo! Joehoe! duurt een uur en 15 minuten bij een tweeling! Dat wordt lang liggen daar zeg! We gaan morgenavond kijken naar het kamertje wat we gezien hebben op mp! Dus ben heeel benieuwd! Fijn dat je mannetje nu mee werkt met klussen op de dagen dat het 'moet'! Een dagje of 4 's ochtends en 's avonds is wel een goed idee, dan kan je 'm niet missen lijkt me!
pfff hopelijk heb ik toch niet te vroeg gejuicht na de afgelopen 12 weken.. half uurtje geleden ontbeten (ja laat hihi, had lekker uitgeslapen)...een crackertje en een peperkoekje.. tis er nu weer uit. Eergisteren ook al. (met de jus d orange) gisteren had ik hetzelfde ontbijt en toen werd ik daarna in de auto ook al erg misselijk maar toen kon ik het gelukkig nog onderdrukken. Ik hoop toch écht niet dat ik nu misselijk ga worden zucht..
@ linda: ik ben normaal ook niet zo met de blogs. Maar de laatste tijd ben ik best veel op netlog bezig en daar heb ik deze week dus al 2 blogs neergezet. Ik heb na de breuk met mijn ex iets van 20 mensen er af gegooid geloof ik. Begin mijn hyves nu langzaam te vullen met mensen van hier en die ik via netlog ook al wat beter leer te kennen. @ nienke: dank je. Ik wacht gewoon af wat er gaat gebeuren. Maar soms kan ik best ongeduldig zijn en wil ik ook weer ff een arm om mijn schouder. Helaas had ik dat gisteren. Dus ff een downdagje. Succes trouwens met je sollicitatie!
Haai ladies, Linda: ik had ook erge last van misselijkheid in de USA, toen was ik 15-17 weken zwanger dusssssss ja, het kan! Zelfs nu komt het af en toe op zetten als ik erg moe ben. Maar wel vervelend voor je! Hondjes: wij willen ook graag een keer een mooie hondenbeest. Maar idd, met 2 fulltime banen is dat nu geen doen. Misschien ooit, als onze droom uit komt van het vrijstaande boerderijtje en megasalaris voor Juul. Dan moet er nog de keuze gemaakt worden voor een hond. Rottweiler of bruine labrador? luxe probleempje, hihi
@ honden: helaas niet voor mij, tenzij ze buiten in een hok zitten (wat ik zielig vind) Ben allergisch. gelukkig niet voor vogels...
Hai Meiden: @ Iedereen, wij hebben die discussie nu ook eigenlijk wel. Over een klein jaartje hebben we dat andere huis en we vinden het allebei toch oo kwel heel leuk om een hond te kopen. Maar ja goed dan krijg je de discussie welke hond. Ik wil super graag een golden retriever maar het mannetje niet. die wil een kleinere en of ik nou van dat golden idee kan afwijken. Ik weet niet. Vind het moeilijk hahaha. als ik iets in mijn hoofd heb dan moet ik het hebben ook hahahaha. liefs
haha ik weet wel, als ik nog na onze berner een hond zou willen, ik een kleinere wil. Deze is super hoor en harstikke leuk, zon lekker groot knuffeldier, maar hijs toch wel heel groot hihi. Een klein boomertje lijkt me ook super schattig. Alleen zou ik nu, als ik nu geen hond zou hebben, er ook geen aanschaffen met de komst van onze twee kindjes. Een uur nadat ik heb gestofzuigt zie ik de eerste haren alweer liggen. Ook met uitlaten. Onze hond luisterd binnen huis super goed. Maar met uitlaten trekt ie, en al hélemaal als ie een andere hond ziet. Ik heb nog geen idee hoe ik dat moet gaan doen met een kinderwagen erbij We zitten nu te denken aan castreren maarja.. dat vind ik zo zielig eigenlijk..
Zoooo, jullie hebben aardig doorgekletst! Ik heb toch een aantal pagina's moeten doornemen en ben dus fijn kwijt op wie ik had willen reageren. Honden: Leuk, maar niet als je allebei een baan heb. Zielig voor het diertje. Wij hebben een konijntje en dat is genoeg. Linda, spannend om binnenkort je jongens zo lang te zien. Nienke, hoe was je sollicitatie? Hier even ego: We zijn vandaag naar de fa geweest. Nouja, fa... het was een arts-assistent. Ze legde erg duidelijk de verschillen van IVF en ICSI uit. Ivm de lage productiescore van mijn man zitten we zelfs onder de grens voor IVF (0,5 miljoen) en gaat het ICSI worden. Helemaal niet verwacht en dus waren we even overdonderd. Ik zal moeten spuiten. Die namen ben ik alweer vergeten, maar het is eibevorderend en voor eirijping. Vast dat jullie de namen weten. Gelijk mijn naaldenprobleem aangegeven en ze hebben me een spuit met naald laten zien en dat leek niet zo erg. Nu nog in praktijk ervaren. Maar goed, dat duurt nog even. De wachtlijst is 6 maanden!!!! Mijn man heeft bloed geprikt zodat ze kunnen kijken of er afwijkingen zijn. Dit is vrij standaard. Over zo'n 2 maanden is de uitslag bekend. We hebben de 6 maanden omgedraaid... even geen verplichtingen. Op eigen wijze klussen zonder onthoudingen of moeten. Eens zien of dat positief effect mag hebben.
ik heb drie boomers Heerlijke beesten verharen ook niet woehooee .. Timon : Gonal-F? om de eitjes te rijpen en Pregnyl om extra te stimuleren???? Wel balen maar kijk bij het topic Direct voor ICSI zullen we elkaar steunen ?? Zoveel succes verhalen.. Vind het allerminst jammer voor jullie natuurlijk en mischien brengen die 6 maanden nog wel een kadoo met zich mee, niks is uitgesloten.. DIkke Knuf
jeetje..dus ineens icsi..das wel ff raar geloof ik ja, als je dat helemaal niet verwacht hebt. Gelukkig valt de spuit mee.. nu 6 maanden wachten..balen dat dr zo'n wachtlijst is.. Ik denk dat het de goede instelling is om de komende 6 maanden te zien als 'niets moet, we zien wel.'
Wij hopen ook dat het binnen de 6 maanden al iets mag zijn, maar goed... dat is nu dromen. We gaan het meemaken. Het is geen Gonal-F, maar wel Pregnyl. ach, tegen die tijd weet ik zeker de namen. Nu heb ik er ook niets aan, want kan er nog helemaal niets mee. Linda, het was zeker erg raar om ICSI te horen. Op ons dossier stond zelfs IVF. Dusse...
View attachment 19973 NOD * Ilona2802: 11 oktober, 7e ronde * Tamaradb: 18 oktober, 13e ronde * Lkg: 22 oktober, 11e ronde * Timon: 26 oktober, 19e ronde - 6 maanden wachten op icsi Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010
haha ja bedoelde of je een nod wilde doorgeven, of op de lijst dat je wacht op icsi Maar ik zla het aanpassen
We staan nu op de wachtlijst voor ICSI en hebben blijkbaar zo'n 6 maanden te wachten. Binnen 2 weken moeten we de bevestiging ontvangen.
hihi ja i know... maar wist niet wat je op de lijst wilde hebben... kheb nu gewoon je nod erop gezet!