Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 20537

NOD
    * Ilona2802: 11 oktober, 7e ronde
    * Tamaradb: 18 oktober, 13e ronde
    * Lkg: 22 oktober, 11e ronde
    * Timon: 26 oktober, 19e ronde - 6 maanden wachten op icsi

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauw! Annelies is overmorgen uitgerekend!!
    De eerste uit ons clubje! :D:D

De rest reageer ik even later op want ben bij ons pap en Arno komt me zo ophalen om naar huisje te gaan, lekker naar bedje toe! ;)

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Me too Mars!

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ tamara: wow goed nieuws dus. Ben benieuwd hoe het verder op huizengebied gaat bij je!

@ ilona: spannend meid. Maar je weet hoe ik denk over testen voor NOD he. Ik zeg er maar niets over verder...

@ annelies: heel veel succes met de laatste loodjes (als je niet al bevallen bent tenminste)

5. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Wat is er weer veel gekletst! Lekker hoor! Vind ik wel zo gezellig!

@ Iloon, je zou toch weer een test doen vanmorgen? Enenenenenenen??

@Annelies, waaaaaaaaah! Uitgeteld! Jemig, kan me nog zo goed herinneren dat ze zwanger bleek te zijn. Tijd gaat dan toch wel hard!

@ Saskia, ook al bijna met verlof! Tjemig! Wel gaaf hoor, de eerste babies van ons clubbie komen er nu gewoon echt aan! Succes, Sas met de laatste loodjes. En wat balen van je StomStom zeg! Oooooh, ik zou ook zo ontzettend chaggy worden!

@ Tamara, wat spannend van je huisje! Hopelijk vind je snel een leuk huurhuisje! Enne, dat van die 9-maanden beurs vind ik een strak plan. Mooi forum-uitje! Nu jullie 2 nog ff zwanger worden, dat wordt wel tijd hoor! :D

@ Verlof. 6 weken valt bij mij op 18 december. Das lekker voor de kerst. 4 weken valt precies op 31 december, onhandige datum. Baas en ik hebben ook nog geen officiële datum vastgelegd. We hebben allebei zoiets van, we zien wel waar het schip (Ina) strandt. :D Ik vermoed wel dat het 6 weken vantevoren gaat worden. Omdat ik nu al zo moe ben.
    Gisteravond ook weer voor pampus op de bank gehangen. Manlief proberen te chanteren om Djuke te gaan entertainen maar die trapte weer nergens in. Hij was ook moe. Dus lagen we om half 10 in bed. Juul is lekker uitgerust en ik ben nog steeds moe! Grrrrrrrr! :x

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Tante Mars: Leuk om wat meer over je te lezen! Grappig dat je in Holwerd woont.. ik ging vroeger (oei, dat klinkt eng hahah) wel vaak op vakantie naar Ameland dus ik ken het toevallig :)

@ Ilona: Whowwww.. megaspannend joh!! Hoe was de test vanochtend????

@ Tamara: Zooo.. jullie huisje is wel echt in trek he! Zou supergaaf zijn als ze een bod doen! Ik hoop dat het hoog genoeg is! Je kan beter even tijdelijk huren dan idd.. geeft wel wat stress, maar je huis nog niet verkocht hebben levert ook stress op natuurlijk.. Ik duim voor jullie! Fijn trouwens dat voor je gevoel de tijd vliegt :)
    Enuhhhh.. met z'n alleen naar de 9mnd beurs.. goed idee :) Enuhhh tassen hoef je vast niet te dragen, want er zijn al genoeg meiden bevallen dan.. die nemen gewoon de kinderwagen mee.. baby in de draagzak.. tassen in de kinderwagen.. een goed idee of een goed idee :D

@ Saskia: :$ Jeemig.. je mag alweer bijna met verlof.. echt, als ik je banner niet zou zien zou ik zeggen dat je iets van 5 maanden zwanger bent.. de tijd vliegt inderdaad echt!

@ Annelies: Ennnn hoe gaat het?? Ben je al bevallen?? De eerste beeb van ons clubje!! Best bijzonder!

@ Djuke: Wel vervelend joh dat je zo moe bent! Kan me voorstellen dat je liever moe dan ziek bent.. maar moe is ook echt niet fijn. Hoop dat je snel weer wat meer energie krijgt!

@ Hier: Linda, ik heb gisteren maar eens foto's gemaakt van al m'n ovu-test rondes (zie album). Gisteravond was de ovu-test einnnnnndelijk wat donkerder.. maar kzou hem nog niet positief noemen. Vanochtend weer iets donkerder, maar nog niet overtuigend. Kheb gisteren in ieder geval weer alles op alles gezet om mannetje te verleiden hahaha, en tis gelukkig gelukt :D
    M'n temp was nog steeds hetzelfde.. maar.. ik weet eigenlijk niet goed hoe het werkt. Als m'n temp nu omhoog gaat, dan is m'n ei die dag ervoor geweest toch of niet? Of moet er nou eerst ook nog een extra daling in zitten?
    Kzal zo eens kijken of ik m'n temp-kaartje in m'n onderschrift kan krijgen.

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
  8. Djuke

Djuke Bekend lid

@lkg, tempen kan ik je niet bij helpen. Ik heb in het begin een curve bijgehouden waaruit bleek dat ik mooie piek bij de eisprong had. Toen was ik het geklier met die thermometer helemaal zat en ben ik volledig op de CB ovu-testen gegaan. Dat beviel eigenlijk prima.

Maarre, dat verleiden van jou. Ik zie dan Lkg in Marlies Dekkers lingerie hangend aan een striptease paal voor me. Klopt dat?? :D:D:D Tja, ik denk nu eenmaal in plaatjes. :)

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Zo dames, er is weer van alles afgekletst. Leuk als het wat drukker is, duurt alleen wat langer voordat alles is bijgelezen.

@ilona: ennnnnn.... ben erg benieuwd naar je test. Ik weetnog toen ik de eerste keer teste en een heel licht lijntje zag. Heb de rest van de week getest om er maar zeker van te zijn.

@tamara: Lekker hoor dat je zoveel animo hebt voor je huisje. In deze tijd zegt dat toch wel wat. Je hoort genoeg slechtere verhalen op het huizengebied. En tijdelijk een huurhuis is op zich ook niet erg, als je iets leuks kunt vinden.

@saskia: wauw alweer bijna met verlof, wat gaat de tijd toch snel. Ik heb geen zwaar werk, vooral zittend. Dus ik hoop tot vier weken van tevoren te kunnen doorwerken. Als het niet gaat danstop ik eerder. Ook ik heb 2 weken vakantie erachteraan geplakt. Kan ik nog net even wat langer genieten.

@djuke: Vervelend hè die vermoeidheid, heb er zelf ook erg veel last van. Ging gisteren al om half negen naar bed, een film kijken. Tenminste dat dacht ik, het eerste reclameblok heb ik voorbij zien komen en daarna werd ik wakker omdat mijn mannetje vroeg of hij brood voor mij moest smeren. Mijn verlof gaat op 24 december in als ik vier weken van tevoren stop. Mooie datum dus.

@hier: Als het goed is hoor ik vandaag of maandag wat van mijn sollicitatiegesprek. Ben erg benieuwd. Morgen gaat mijn mannetje zeil leggen in de gang, was echt aan vervanging toe, denk dat ik maar even naar de stad ga en hem niet stoor. Zondag gaan we een schommelstoel en een box halen en dan zijn we als het goed zo goed als klaar met de kinderkamer.

10. Pinguïns

Goeiemorgen meiden, ik heb vanmorgen nog een testje gedaan, maar echt veel wijzer word ik er niet van, want het duurde heel lang voor het streepje er op kwam en het was net zoals die van gisteren...
    Nu ga ik maar een paar daagjes wachten voor ik weer test!
    Damn, dat lichaam is zo'n raar ding!
    Maarja ik ben ook veel te nieuwsgierig en ongeduldig!

11. Djuke

Djuke Bekend lid

Even ego hoor:

Ik ben toch zo ontzettend kwaad! Er worden gezamenlijke bijeenkomsten gehouden tussen onze nieuwe Noordelijke collega's en ons (Zuid). Dit ivm de fusie.
    Er zijn er nu 2 geweest waar ik niet heen mocht want de telefoon bemand moest worden. Bij de laatste keer ben ik zelfs vrijwillig achter gebleven omdat ik ziek ben geweest.

Volgende week is er weer een bijeenkomst. Nu kreeg ik net te horen dat ik weer hier moet blijven want "jij gaat toch met verlof in januari."

Nou, lekker dan. Echt belachelijk vind ik het! Voel me gewoon gestrafd omdat ik zwanger ben. Alsof ik dan niet meer mee tel.

12. Pinguïns

Zoooooooo dat is idd discriminatie Djuke!
    Als ik jou was zou ik daar iets van zeggen!

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Nou ja zeg.. dan meen je niet!!!!!!!!!! :$

Wat een belachelijkheid zeg!!! Je gaat niet bij het bedrijf weg, je ben alleen even een paar maandjes niet aanwezig.. that's all!
    Jij kan straks tijdens je hele verlof al niet, dan zou je toch juist NU moeten gaan!

Het lastige is dat je er zo weinig tegen kan doen he.. :(.. Volgens mij ben jij (net als mij) iemand die liever de lieve vrede bewaard en er niets van zegt of niet?

Oh, nog even over je levendige inbeelding van mijn verleidingsacties.. hahahaha.. je zit er echt helemaaaal naast ;) Ik ben niet zo wild.. manlief geeft niets om lingerie (houd het meest van mijn mooie zwarte pyama van winnie the pooh zegt ie) en paaldansen kan hij beter dan ik hahahaha.. Dus ik hou het maar op de hele avond extreem lief doen.. veel knuffelen.. aanraken.. zeggen dat ie zo'n onwijs lekker ding is en maar hopen dat het werkt hihi..

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @djuke: wat een vreemd verhaal is dit zeg. Jij moet toch ook op de hoogte blijven van de ontwikkelingen en dergelijke. Als ik jou was zou ik er in ieder geval wat van zeggen.

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ djuke: nou ja zeg. Ik vind dat dus echt niet kunnen he! Dat nu maar iemand anders achterblijft!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: hihi, je temp gaat inderdaad omhoog wanneer je eisprong geweest ís, dus je weet het pas achteraf.
    Dus als ie morgen bijv. omhoog gaat zat je met klussen gisterenavond helemaal goed!
    Fijn dat de testjes nu eindelijk iets donkerder beginnen te worden.. hopelijk komt nu dan ook je ei dr snel aan! Zoals ik het op je foto zie in ieder geval wel!

Wat zit jij trouwens hoog in je temp, normaal gesproken. Ik zat altijd ergens onder bij de 36.2 ofzo.
    niet dat dat uitmaakt, hihi, maar goed.

@ tamara: oohh wat fijn dat er waarschijnlijk kopers zijn!! Gelukkig maar, je hoort ooit vrhalen dat het zo lang kan duren voordat er kopers zijn..
    Inderdaad; je poetswerk heeft gewerkt! :D

@ Djuke: tss dat is inderdaad ff iets om chagrijnig van te worden! Ik vind het al irritant dat mijn baas het laatste rooster van november heeft gemaakt (normaal maak ik het rooster) en mij vrij gepland heeft voor een vergadering. Toen ik vroeg waarom dat zo was, zei hij dat ie me vergeten was per ongeluk.
    Nou, prima, kan gebeuren. Dus ik zeg: zal ik me er dan weer ff inplannen?
    nee dat hoefde niet want dan zou ik over uren maken.
    tss. Vond ik ook echt niet leuk. Maar ja, ik ben ook niet iemand die dr dan iets van gaat zeggen helaas..

@ hier: pff vanmorgen weer misselijk na het eten van een boterham. Ik denk nu dat het misschien wel komt dat ik vroeg eet. Elke keer als ik dat doe, komt het er net zo hard weer uit.
    dus ik denk dat ik gewoon wat later moet eten 's ochtends.. in plaats van juist wel iets eten.. hihi.. hopelijk werkt dat :(

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou, speciaal voor tante mars!! :p ;)
    (hihi hij is wel een beetje onduidelijk, mgoed.. volgende keer mag arno 'm maken.. die was al werken :p)

Bekijk bijlage 20611

18. Djuke

Djuke Bekend lid

Nou, ik bewaar wel graag de lieve vrede maar kan ook enorm uit mijn vel springen als de bekende druppel langs komt.
    En die kwam dus langs en ben dus ook heeeeeeeeel boos geworden!
    Zo kwaad dat ik bijna begon te janken. Krijg ik te horen dat ik het niet persoonlijk op moet vatten en dat ik moet gaan genieten van mijn verlof en dan niet bezig zijn met het bedrijf.

Straks ga ik nog een poging wagen bij mijn baas (vanmorgen was mijn teamleidster de boosdoener). Maar het wordt hier allemaal zo zakelijk bekeken. Dus ik moet het echt op het belang van het bedrijf gaan gooien dat ik op de hoogte moet blijven. En dus niet al mijn verwijten erbij gaan halen. Zal nog moeilijk worden.

@lkg: hihi, zwarte pyjama met Winnie de pooh! Bij ons is het omgekeerde aan de hand. Manlief wil wel want hij klaagt dat hij 18 maanden op topsportniveau heeft gepresteerd en niet zomaar kan stoppen daarmee. ;) Maar ik heb echt een libido van 0,0 sinds ik wat verder in de zwangerschap ben. Vind het wel zielig voor hem, gelukkig zijn er nog condoompjes met een smaakje. :D:D:D

19. Djuke

Djuke Bekend lid

Mooi strak buikje Lin! Nog keurig hoor voor 15 weken met tweeling!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    heuj, 16 weken he!! :p
    enne, ja, tis idd nog niet echt ontploft zoals andere tweelingmama's zeggen nu zo ongeveer te hebben. hihi.

hmm hopelijk krijg je bij je baas wat meer voor elkaar en kan je gewoon mee!!

@ djuke: hahah, arme vent van jou. die staat op springen, en jij maar geen zin. hahah.
    ik herken het wel hoor; heb dat ook een maandje gehad (ongeveer bij 10 weken 14 weken) dat ik echt echttt geen zin had.
    En mn vriend probeerde dan maar ook niets te doen bij mij, maar ja..
    Gelukkig is dat nu weer over :)
    Scheelt ook wel dat er voor mn gevoel nog niet echt een buik in de weg zit denk ik.

Deel Deze Pagina